Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Frankfurt živě: Škoda Fabia Combi od 285.900,-Kč

55 komentářů

Tomiss
"Pět litrů" nahoru není mnoho,ale získáváš o mnoho více :yes:
Klaudius
Počkať, nemala byť náhodou základná cena krátkej Fabie 249.900,-Kč?
A kolik asi je??? 8-s
Klaudius
V clanku uvadzaju 280.900,- ak sa nemylim.
...kdežto dnešní základní model v ceníku za 280.900,-... - rozuměj Fabia Combi I. Klaudie, Klaudie - ty to snad vůbec nečteš >😁
Klaudius
No vidis, vypadlo mi to slovo "dnešní". Tak som to konečne aj ja správne pochopil. Dakujem, pane. 😄
:yes:
Ty kluci v PR Skody uz to fakt prehaneji. To uz s realitou nema vubec nic spolecneho. :no:
Ty fotky jsou fakt úžasný >😁 Na tý předposlední si člověk skoro ani nevšimne, že to modrý kolo leze mezi předníma sedačkama dopředu, to musí být pošušňáníčko >😒]
Takvou cenu snad nečeakli ani optimisté - v reálu je cena o 10.000 Kč nižší než u staré fábie (nejslabší motor se do nové nedává), a člověk dostane trochu silnější motor a lepši výbavu - a pak že škodovky jsou drahé. Go škoda go :yes: :yes:
David C3
jj ta cena je fakt docela v poho.. myslím, že těch kombíku bude jezdit docela moc. Bude to trhák a asi bych ho koupil než roomstera... a věřím že v realu bude ještě hezčí čau >😁
je to úzký jako sousedovo dcera...
😊))
dnes jsem viděl 3ks venku, je skvělá.
Sluší ji jak černá, béžová, tak i modro-šedá.
a dojem, že je úzká, jsem opravdu neměl
Tailor
Pro mne se zakladni vybava sklada z prednich, bocnich a hlavovych airbagu, stabilizacniho systemu, klimatizace (pokud mozno automaticke), dalkove ovladaneho zamykani dveri, radia s CD, stresniho nosice, zasterek za prednimi i zadnimi koly a tazneho zarizeni. Nezajimaji mne blbosti jako vyhrivani sedacek, hlinikova kola, ... Pokud bych nezvolil tu nejnizzsi motorizaci, myslim ze bych se do pul milionu nedostal. Pak ovsem nevidim ve srovnani s Kia C'eed nebo Hyundai i30 zadnou vyhodu. (i kdyz jako zakladni nedostatek vidim u i30 nedostupnost protiprokluzu)
No, nevim nevim. U Fábie I. měl před sebou alespoň plnohodnotnou schránku a né díru, jak to předvádí Fábie II. Aby jsi tam měl uzavíratelnou skříňku, tak zaplatíš asi o 30.000 víc za výbavu ambiente
Avatar - Sprint
Sprint
Vynikající!
Hodně místa pro nohy zadních cestujících, větší kufr, lepší cena, oproti staré fabii.
Peugeot se může se svojí o 50 tisíc dražší 207, která má navíc kufr k smíchu zahrabat. :yes:
Klaudius
Peugeot má voči Fabke jednu nespornú výhodu - za volantom nemáš pocit, akoby nerátali s tým, že máš aj ľavú ruku...
Zaráží mě u škodováckých kombíků, že pořád mají hranu kufru, že tudíž nemají rovnou podlahu. Je to podle mě dost velký hendikep pro kombík, kvůli němu bych i Škodovku nebral. Proč tomu tak je? Konstrukce? platforma? cena? nebo alespoň nějaká vada na kráse vůči dalším značkám v koncernu? A proč se o tomto nedostatku tak málo píše? Jinak konkurence má skoro každá podlahu kufru bez hrany (myslím obecně, nevím jak na tom je konkrétně 207 nebo Clio)
206sw mela nizkou hranu, otviraci okno a 'nevidanych' 114 cm mezi podbehy.
já bych řekl že kvůli tomu aby napsali že mají o 40litrů více než konkurence... ale fakt je že rovná podlaha může být i nevýhoda.. s rovnou podlahou bys do octavie třeba nedostal malou ledničku😉 bylo by dobre kdyby ty hrany kufru dělali z nějakeho hliniku at to tlip klouže nebo jinka vymyslet aby se ta nevýhoda ztratila vždť jsou "simply clever" ne? někteří konstruktéři asi nejezdí nakupovat😉
Je to HUMUS.... 8-s Ostatně jako všechny koncernový "výplody" >😁 A GTI pojď do mě ať se zasměju >😁 >😁
285 kontra 370 tis Kc. Az si do F2 dokoupite kryt predni schranky a vubec, vsechno to co v ni neni a v Ceedu ano, bude mezi F2 a Ceedem rozdil okolo 20-30 tis. Nebo se pletu? Ukazi nejblizsi dny.
P.S. A to ani nemluvim o 7mi lete zaruce.
A to nemluvím už vůbec o tom, že Ceed je o segmejt výše !!!! >😁 :no:
"segment"
ty už opravdu radši nemluv :-!
nenapsal jsem nic co není faktem bady ;-\ 😉
Kdyz si misto F2combi koupite Roomster, ziskate auto kratsi, ale zato o 50 tis drazsi. A to se vyplati.
Pletes se. Ono 1,2 12V HTP (51 kW) z F2/combi sa ani nahodou nemoze rovnat zakladu u Cee'd SW - 1.4 CVVT 77kW. Ak si do F2 das daky "normalny" motor, cenovy rozdiel nebude prakticky ziadny. A to sme este ani nezacali dorovnavat vybavu...
David C3
hmm.. pánové na tom asi něco bude. . ta 1.6 77kW taky bude stat aspon 380tis,- v ambiente.. ;-\ počkame na nějaký TEST
srovnávej ale spíš objemy - ta 1,6 bude daleko živější než 1,4 od Kie. Papír snese jakejkoli výkon, ale realita je pak trošku jiná.
David C3
ja byl zase té staré 1.6 od VW moc nefandil kdež-to ta 1.4 Kie je fakt moc dobra. At se každy sveze v obou kombíkach tak si přečtem zase pár zajímavých názorů..
Budu se OPAKOVAT... Srovnávají se tu vozy z rozdílných segmentů !!! Je to totiž jediný důvod, jak si majitelé koncernových vozů zdůvodňují jejich nákup s pocitem "neskutečné" úspory peněz... Pro příklad Octávia II ná o 5 centimetrů MENŠÍ rozvor Než třeba Ford Focus či sesterská Mazda 3... Již několikrá jsem se setkal s argumentem, že si člověk poupil Octávii "protože přeci byla a 50 000,- Kč levnější než Ford Mondeo či Mazda 6 !!! Úsměvné, ale bohužel fungující... 😒
Ale to je predsa jasne (btw, oktavka ma o 62mm kratsi rozvor ako focus). Ale tu aspon vidno, co dokaze urobit velky kufor prilepeny na golfovsky podvozok. A k tomu PR-masirovanie od skodovky ktora Octaviu radi medzi strednu triedu, a novinari to poslusne opakuju...
hlavne ti z auto.cz >😁 >😁 >😁 >😁
Celkově dobrý, z boku OK, vnitřek OK.
Zadní svítilny pro kombíka mají dobrý tvar.
Na dálnici mezi LBC a PHA jsem ji už párkrát viděl v noci.
To svítící céčko se mi líbí,
jen mi vadí, že tomu dali jen jednu zadní mlhovku a jednu zpětnou svítilnu. Tohle kdysi v 1990-2000 zavedli korejci a japonci, jedno světlo červené, jedno bílé a mám dojem, že už od toho ustoupili a naopak se snaží mít zadek barevně sladěný. Škodovka naopak ( oproti Fabia I a Octavia I a II tento vyrovnaný design zádě opouští a jde do jedné červené a jedné bílé. Možná maličkost, ale mě to ruší. Zrcátka už jsou konečně obě stejně veliká, teď abych zase čekal na facelift nebo tuning zadní svítilny. 😄
lancer24
radšej by som si kupil úzku fabiu,alebo poruchové clio ako tučnú 207čku...škoda a renault dokazali najlepšie zladiť dizajn kombíkou zatial čo Peugeot sa moc nepochlapil...
P.S😒hlapi čo si mam kupiť magentis,alebo mercedes triedy E? neviem sa rozhoduť,ale ten magentis je lacnejši predsalen... nechapem ludi s takouto logikou vy ano?
Fabiu II nechajte v malej triede a Ceed zas nechajte medzi nižšou strednou...tak sa aspoň vyhnete výsmechu >😒]
supersoul
Trochu jsi prestrelil kamo, pokud totiz jde o srovnani Ceed vs. Fabia II, tak je to vetsi auto za "stejne" penize jako auto mensi, zatimco ty porovnavas mensi auto za mensi penize s vetsim autem za vetsi penize. Aby bylo tve srovnani koser musel bys np. porovnavat Hyundai Grandeur a Mercedes-Benz tridy C. Ale jinak souhlasim s tim, ze porovnavat auta dvou ruznych segmentu je hovadina, a to i pres to, ze si budou hodne konkurovat a ze osobne fandim Ceedu. Ostatne prima konkurence Fabie na tom cenove nebude v porovnani se Ceedem o nic lepe.
ale Skoda je vzdy vrchol svojej triedy - len skoda, ze len cenou >😁 >😁 >😁 ked si porovnate ceny Fobie, zistite,ze tie peniaze mozete mat vyssiu triedu......stejne ako za cenu OII mozete mat auta o triedu vyssie :yes: :yes: :yes:
Tazko povedat kto prestrelil. Hyundai Sonata je o trochu Sirsi a Vyssi od Mercedes E. Mercedes E je zase o trochu Dlhsi +1.8 cm. Co sa tyka podvozku Hyundai Sonata ma vacsi rozchod kolies aj vpredu aj vzadu!, Mercedes ma zase vacsi razvor +7 cm. Ale jednoznacne povedat ze porovnava mensie auto s vacsim je od veci v tomto pripade. Inac suhlasim ze by mal radsej porovnavat s Hyundai Grandeur. To je sice auto vo vsetkych spomenutych rozmeroch okrem razvoru VACSIE od Mercedesu ale co sa tyka zamerania asi je Mercedesu E konkurentom viac ako Sonata. Ale porovnavat mini-auto Mercedes C s Grandeurom, tam si jednoznacne prestrelil Ty. Ved aj nove Cecko je rozmerovo na urovni Octavie II!
..jdu dělat něco tajného, a to sem eště před chvilkou vidět Seat Leon VW:no: :no:
Avatar - donPedro
donPedro
Ale jsem z toho kombíka, co se vzhledu týče, spíše zklamán. Co se u krátké verze dá ještě jakžtakž skousnout (malá šířka a až příliš hmoty nad malými koly) to u kombíka jaksi vyplouvá více na povrch (zatím tedy jen na fotografiích, dle zkušenosti však to bude live ještě markantnější). Scoutí plasty to alespoň trochen opticky vylepší (a že se docela hodí toho důkazem jest scénka kterou jsem dnes na parkovišti viděl). Tož tak.
😐 ;-\ 😒 😲 :no: >😒]
další hloupé auto --kupovat vůz v segmentu B s kufrem 480l je nošení dříví do lesa ...Pokud si budu kupovat auto kat B - tak jedině , proto že chci malý vůz.... Škoda by měla radši udělat plnohodnotný compakt nižší střední třídy .
Každá automobilka má nějaký slogan a pro Škodu mám jeden nový { AUTA S VELKÝM KUFREM } to je,ale tak všechno ....
Tak a je rozhodnuto. Dnes šéf bouchnul do stolu a jal se objednat 12 Thálií s tím, že firmu, která vyrábí auto se bzučákem místo motoru a navíc skoro o čtvrtinu dražší než 100k Rendl, nebude podporovat. Po minulých zkušenostech nezbývá než zatleskat.
Gratulujem! Vidno, ze sef dozrel :yes:
Dobře dělá. Servis potřebuje práci ! 😄
David C3
jj hudak firma.. ja nechci už Renaulty v naší firmě ani vidět. Když se pokazil Master a oni řekli za opravu 200tis a auto pul roku po zaruce najeto asi 200tis km a nebo že to za 50 vykoupi.. nové stalo asi 780 fuj.. prostě mrdka a o Francouzech je forech myslím napsano až až.. pa pa
Tak nevím jestli si škoda nevytvořila vlastního konkurenta roomsteru.. o 50tis levnější a lepší motorizace, užitný prostor srovnatelný... 😉 😲
Jisteze vyrobila. Roomster je v CR od zacatku predrazeny. Adekvatni cena (odpovidajici prepoctu cen u nasich sousedu) je o cca 25-30 tis nize. A to ani nemluvim, ze za stejnou cenu jako Roomster s 1.4 motorem je dnes k mani 1.4 Ceed - auto o tridu vetsi a vybavenejsi. Nakonec i ve Skode jsou si toho vedomi a proto take odstartovali tu akci "benzina za 20tis zdarma".
Ať koukám jak chci, tak Fabii Combi s motorem 1.4 HTP 40kW jsem v ceníku nenašel, takže takže ta cenová výhoda zas tak oslnivá nebude. Když k tomu připočítám toho dvojitého juniora na přístrojové desce, proti tomu krytou schránku před spolujezdcem u současného modelu a tudíž nutnost připlatit si za lepší výbavu, tak jediné plus co se výbavy týká bude zlepšení v oblasti bezpečnosti (čtyři airbagy).
mrkněte na vévévé tečka skoda-fabia tečka com 😉 jakožto neregistrovaný uživatel nemůžu dávat odkazy 😒
Co to je za ptákovinu- 285000KČ za F2 COMBI 51 KW ? Vždyt tolik stojí F2 hatch.51 kw, ti novináři dneska stojí fakt za prd.
Opravdu jenom úplný trotl si může koupit něco tak odporného a hlavně technicky nedokonalého jako je Fabia 2 combi...škodovku to nestálo vůbec nic. Motory Vám naservírovali pořád stejný, ty starý a na nic. Předek měli z Roomsteru, podvozek nechali z původní Fabie, navíc jí zůžili, takže jízdní vlastnosti zřejmě fábistické "závodníky" moc nenadchnou...No kdo jim už na takovýhle okatý podvrh skočí je u mě totální nepřemýšlející tupec, který mermomocí bude za každou cenu podporovat národní hrdost, na kterou mu ovšem německé vedení škoda auto sere a bude si krásně libovat v ziscích za vaše pracně nasmolené peníze...Navíc přece nechcete, aby škoda Fabia měla víc jak 60kw??!!! Už teď se podívejte jaký to jsou všichni pitomí závodníci a to tam mají 44kW a 55kW v 1.4. Jezdí s nima nadoraz a napodlaze plyn..teď si představte ty samé lidi, kdž jim tam někdo dá 100kW!!!Pan Červíček (nový náčelník dopravní PČR) jde okamžitě od válu, protože takový masakr, na silnicích-to bude něco..S pozdravem pro všechny soudný lidi.