Novinky
Homer J
0
To se povedlo. Jak v bojovým letounu. Akorát to znamená, že stiskem tohohle červenýho tlačítka odpálila Kia další bombu. :yes:
Tomiss
0
Celkově podařené,trochu mi neladí to boční okénko,ale oni to ještě doladí. :yes:
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Odkaz značky KIA celému svetu: vieme robiť pekné a zaujímavé autá.
jen místo tečky, bych za tvou větu dal čárku a připsal, konečně! Jinak souhlas, vypadá to velmi dobře, jenom je otázkou kolik z toho co je na obrázku se dostane resp. nedostane do serivého provedení. 😉
Myslim, ze netreba mat strch z toho, kolko sa dostane do serie. Pomalicky ale isto budu buduce modely Kia preberat stale viac. Schreyer uz na to dohliadne 😉 .
nemozem si pomoct, nepaci sa mi to. a nieje to kvoli tomu ze je to kia, proste sa mi nepaci.. pride mi to ako nepodarena kopia audi R8 (predok), trochu mixnute konceptom od vw sciroko (alebo tak nejak sa volal) no a zadok do toho nejak nepasuje. pre mna tam postrada nejaku hlavnu liniu, myslienku, nsonu ideu.. Proste mi to pride ako taky zlepenec kopii cohosi ineho. tot ale len moj nazor
Ona je to otázka: Schreyer byl hlavní designér Audi 1994-2002, pak VW a potom až do loňska celého koncernu (mimo jiné postavil třeba TT a R8 Racing Le Mans). Těžko můžeme obvinit Beethovena, že jeho další opus připomíná Beethovena. >😁 >😁 Nové R8 pravda šéfoval Mr Seat Walter de'Silva - těžko asi uvěříme, že se ze svého zadřeného AR stylu zničehonic přeškolil, takže spíš celkem pietně navazuje právě na schreyerovskou éru. Myslím, že Kee ještě přijdeš na chuť. 😄
Tak to je hnud velebnosti. Chtěli udělat něco jako R8, ale začali do toho plácat různé jiné auta a vzniklo z toho tohle, odpor. :no: :no: :no: :no: 8-s 8-s 8-s
Lehkej problém. Kia přestává tápat. A je vidět, že ví co chce... Už dnes je jasné, že to budou chtít i kupci... Peter Schreyer... ten nám ještě zatopí...
A správne. Aspoň niekto spiace bábiky (VW, Opel a možno aj iní) konečne poriadne naštartuje a kopne do lepších výkonov. :yes:
Takže žiješ, už jsem si dělal starost 😄 - Schreyer se rozhodne neflákal a Kee (= Key = klíč)je dotažená už hodně blízko produkční verzi. Musel to snad mít schované v šuplíku ještě někde z časů Audi. Bože můj, co dokáže opravdický designér s velmi jednoduchými tvary při důsledném myšlení. Ten člověk snad vytvoří Kie ikonu a ještě přitom stačí otrávit Piaskowského s jeho neo-Tiburonem >😁 (vnitrokoncernová konkurence, zdá se, svědčí). Je tam několik zajímavých řešení - třeba ten liftback a vysoká hrana kufru - takže je vlastně zaděláno na kabrio. Teď by nám ještě někdo mohl konečně sdělit, jestli teda ten náhon bude vpředu nebo vzadu, ale stavěné to je jasně na zadní. No a já skeptik budu čekat, jak to dopadne na silnici. Ale jinak myslím, že tohle bude první Kia, která se bude krást >😁
No, celkom zaujimave auticko. Povedal by som, ze najhorsi je na nom ten znak na prednej kapote 😄
Ale kazdopadne vyliezt tak s nim na cestu, pozornost je zarucena. Este tak ten 6-valec prevrtat na 3 litre, pridat 50kW a dobre naladeny vyfuk, a nejedneho nestastnika by seklo v krku ked by sa obzeral, co za bourak to prehrmel okolo...
Ale kazdopadne vyliezt tak s nim na cestu, pozornost je zarucena. Este tak ten 6-valec prevrtat na 3 litre, pridat 50kW a dobre naladeny vyfuk, a nejedneho nestastnika by seklo v krku ked by sa obzeral, co za bourak to prehrmel okolo...
KIA respect! :yes: :yes: dufam, ze KIA sa dostane coskoro na celne pozicie. Poslednych 5 rokov dokazovala svoju spolahlivost, kedze doteraz predane KIE su bez poruch.....zo CEEDOM ponukla dlzku zaruky ..aka tu v historii este nebola a teraz zacina makat na designe! Drzim palce! :yes:
mne sa to moc nepaci.desiner mal volnu ruku pretoze u korejskych aut sa nemusis drzat zavedeneho stylu.asijske auta su kazde ine a v podstate charakteristicke znaky nemaju.mohli sa s tym pohrat viac,,
Až se mně někdo zeptá, s čím jezdím, tak budu říkat: Kíčkem 😄 ... trochu nezvyk, ale aspoň že budu moct sestřeloval ploužáky z cesty tím weapon fire tlačítkem. Nevíte někdo, jaké zbraňové systémy se tam dají namontovat ? 😉
Taky doufám, že místo toho rádia, které je úplně k ničemu, tam bude displej radaru. Zelené tečky budou ostatní Kíčka v okolí 10 km a zbytek vozidel budou červené tečky 😄 Pokud bude dobře odhlučněn interiér, tak bych si ještě do repráků mohl pouštět zvuky proudových motorů >😁
Perfektne... zvlastny dizajn, na ktory si treba zvyknut, avsak nastastie velmi zaujimavy! ... mozno viac ako zpredu ho zeriem zozadu :yes😒br />
Mne na tom aute vadi iba znacka KIA, kym ho zacnu vyrabat sa dufam zbavim predsudkov 😄
Prajem podobne kusky aj ostatnym automobilkam...
Mne na tom aute vadi iba znacka KIA, kym ho zacnu vyrabat sa dufam zbavim predsudkov 😄
Prajem podobne kusky aj ostatnym automobilkam...
Tohle by teoreticky nemělo s nějakým ex_cee'dem plátěným mít nic společného (při vší úctě k tomu milému vozíku na plašení plavovlásek na pláži). Podvozek by měl být modifikace z Hyundaie Genesis (resp. nového Tíburonu) a pokud to koncern Kie nezařízne, měla by tím dostat čestné právo mít taky svou zadokolku, takže i nějaký ten příslušný motor a ne starý 2,7 nebo co z Coupé. Hledáček teď zůstává zaměřený právě na ten podvozek - aby z toho nebyla jen nějaká seoulská kachna. Pak by Riccardo místo jetů v reprácích potřeboval už jen přidat plyn a uslyší svého T-Rexe naživo 😄 - AKTUALIZACE 13.9.07 - Člověk míní, média se domnívají... Nakonec přišel oficiální press release Kie [odkaz] a je vymalováno. Tak především ten motor je (ehm) V6 2,7 200 koní. Rozměry dxšxv 4326x1860x1315, rozvor 2675. Je jasné, že pohánět se bude předek, tohle je upravená platforma cee'du, nojo. Aspoň to bude šetrnější na kapsu a na dovednosti řidičů, lambo až někdy jindy >😁 A pod taktovkou P.Schreyra vedl práci na Kee starý známý Gregory Guillaume. Zapamatujme si hlavně grill a světla - takhle se mají tvářit všechny budoucí Kie.