Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
VDCvasNeopusti
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
WinDiesel
VW se svojí politikou dostalo do kouta a teď neví jak z té šlamastyky ven.
Riziko vrátit se ke spalovákům je velké.
Riziko zcela se přiklonit k elektronesmyslům je obrovské.
VW celou dobu podrážel spalovákům nohy tak teď ať si to vypije.
Ať klidně zruší Golfa, nastoupí někdo jiný.
Návrh Euro 7 je částečně dílem VW a ostatních automobilek, teď se dostali do vlastní pasti.
Lidi nemají penízky a auta nekupují. Už to není o čipech, už je to o předražených autech všeho druhu.
Subvence od Dojčlandu, na které automobilky spoléhaly už taky nebudou, to je nemilé, Emile !!!!!!!!!!
Zdravím do Vlkohradu :-)
Riziko vrátit se ke spalovákům je velké.
Riziko zcela se přiklonit k elektronesmyslům je obrovské.
VW celou dobu podrážel spalovákům nohy tak teď ať si to vypije.
Ať klidně zruší Golfa, nastoupí někdo jiný.
Návrh Euro 7 je částečně dílem VW a ostatních automobilek, teď se dostali do vlastní pasti.
Lidi nemají penízky a auta nekupují. Už to není o čipech, už je to o předražených autech všeho druhu.
Subvence od Dojčlandu, na které automobilky spoléhaly už taky nebudou, to je nemilé, Emile !!!!!!!!!!
Zdravím do Vlkohradu :-)
děkujeme za expertní příspěvek, bohužel je v něm více dojmů než faktů.
mohl bych požádat o zdroj informace, že "lidi nemají penízky a auta nekupují"? nic takového z ničeho nikde nevyplývá.
další věc je úvaha o tom, že VW podrážel "celou dobu" spalovákům nohy. to je úplná novinka. koncern dlouho dělal všechno proti elektromobilům a silně lobboval. spousta názorů na elektromobily je výsledkem úspěšných kampaní koncernu, který až poměrně nedávno zjistil, že kormidlem vývoje neotočí a zkouší na vlnu EV naskočit.
problém s golfem je to, že nástupce má přijít někdy v roce 2025-2026, a bude tak muset plnit náročnější emisní limity. je pak logická úvaha, jestli bude mít dostatečnou poptávku. možná do konce dekády ano, ale co pak v roce 2032 třeba? mimochodem tahle úvaha je stejná při škrtání sedanů a kombíků. prostě SUV rostou tak, že i úspěšný hatch radší škrnou...
a tak prostě.
ale děkujeme za vhled.
mohl bych požádat o zdroj informace, že "lidi nemají penízky a auta nekupují"? nic takového z ničeho nikde nevyplývá.
další věc je úvaha o tom, že VW podrážel "celou dobu" spalovákům nohy. to je úplná novinka. koncern dlouho dělal všechno proti elektromobilům a silně lobboval. spousta názorů na elektromobily je výsledkem úspěšných kampaní koncernu, který až poměrně nedávno zjistil, že kormidlem vývoje neotočí a zkouší na vlnu EV naskočit.
problém s golfem je to, že nástupce má přijít někdy v roce 2025-2026, a bude tak muset plnit náročnější emisní limity. je pak logická úvaha, jestli bude mít dostatečnou poptávku. možná do konce dekády ano, ale co pak v roce 2032 třeba? mimochodem tahle úvaha je stejná při škrtání sedanů a kombíků. prostě SUV rostou tak, že i úspěšný hatch radší škrnou...
a tak prostě.
ale děkujeme za vhled.
No, v podstatě z toho co jsi napsal je všecko naprostý bullshit.
Prodeje všeho jdou do kporu, lidi nemají peníze a ani nebudou mít peníze ani na energie. U nás to díky naší vládě platí dvojnásob. Babiš nás zacílil přesně mezi půlky a Fiala tam skočil po hlavě a ještě s úsměvem...
Prodeje všeho jdou do kporu, lidi nemají peníze a ani nebudou mít peníze ani na energie. U nás to díky naší vládě platí dvojnásob. Babiš nás zacílil přesně mezi půlky a Fiala tam skočil po hlavě a ještě s úsměvem...
Jen české domácnosti mají v bankách na účtech 3,2 bilionu korun. To je dost na to, aby se každý auto v Česku nahradilo třeba novým Kamiqem. Všichni sice rejpaj, ale reálně je každý v Chorvatsku, v ulici přibývají nová auta a investuje se do bazénu a kdovíčeho.
Co je to za debilitu? 3.2 bilionu na účtech znamená, že každá rodina má na Kamiq? Navíc Kamiq je, jako Golf, vymírající kategorie.
A kolik lidí tam má většinu z vkladů co??? A je hezké ze víš kolik jsou vklady na účtech, pak určitě taky vos kolik je výše dluhů českých domácností a firem :-! :-! :-!
Chtěl jsi napsat, že pár vykutálenců má na účtech přes 3bln, ale zrovna tak má většina domácností stejný dluh přes 3bln Kč.
Ono podobně, jako funguje zákon zachování energie, tak vždycky někdo musí druhého oškubat, aby měl sám v měšci dost.
Ono podobně, jako funguje zákon zachování energie, tak vždycky někdo musí druhého oškubat, aby měl sám v měšci dost.
Nechceš už jít trollit někam jinam?
V technice podle poslední diskuse plaves a jediné co zde děláš je přepis článku z shit webů.
V technice podle poslední diskuse plaves a jediné co zde děláš je přepis článku z shit webů.
prodeje jdou do kopru, protoze auto objednany v dubnu 2022 bude k prevzeti v cervenci 2023. takhle mi to suse oznamili. sloz zalohu a cekej...
Lež, koncern jede agresivní EV lobby od roku 2015.
A o konci Golfu, se, chytráku, neuvažuje proto, že roste jiná kategorie, ale proto, že vzniklo příliš rizikové legislativní prostředí + zmršili G8.
A o konci Golfu, se, chytráku, neuvažuje proto, že roste jiná kategorie, ale proto, že vzniklo příliš rizikové legislativní prostředí + zmršili G8.
WinDiesel
... jak si Evropa během několika let ničí vlastní autopůmysl, který budovala 150 let.
Jojo, má se spolehnout na to, že až sem Čína přiveze ev za pár Korun tak budou Češi kupovat dal spalovak.
Otázka je, proč většina nakonec vždy koupi levnější věc z Číny než dražší evropskou produkci?
Otázka je, proč většina nakonec vždy koupi levnější věc z Číny než dražší evropskou produkci?
A nechechtaji se Cinani spis proto, ze VW uz predci??? A hodnota BYD je vyssi nez VW?
Zkus se misto troleni radeji nekdy zamyslet.
Cim dal min lidi chce investovat do technologii pred koncem zivota... Prestoze Winovi tyto technologie (spalovaku) prijdou bezva.
Toyota ma solid-state battery.
https://companiesmarketcap.com/…s-by-market-cap/
companies: 52 total market cap: $2.302 T
Rank by Market Cap Earnings Revenue P/E ratio Operating Margin Employees
Price (30 days)
Tesla logo
Tesla
1TSLA
$967.09 B
$925.90
0.40%
🇺🇸
Toyota logo
Toyota
2TM
$215.09 B
$156.66
3.97%
🇯🇵
BYD logo
BYD
3002594.SZ
$125.71 B ;-)
$48.01
0.89%
🇨🇳
Volkswagen logo
Volkswagen
4VOW3.DE
$91.73 B :-O
PS Az prijde mensi model Tesly nez trojka, tak si Golfa stejne (temer) nikdo nekoupi.
Zkus se misto troleni radeji nekdy zamyslet.
Cim dal min lidi chce investovat do technologii pred koncem zivota... Prestoze Winovi tyto technologie (spalovaku) prijdou bezva.
Toyota ma solid-state battery.
https://companiesmarketcap.com/…s-by-market-cap/
companies: 52 total market cap: $2.302 T
Rank by Market Cap Earnings Revenue P/E ratio Operating Margin Employees
Price (30 days)
Tesla logo
Tesla
1TSLA
$967.09 B
$925.90
0.40%
🇺🇸
Toyota logo
Toyota
2TM
$215.09 B
$156.66
3.97%
🇯🇵
BYD logo
BYD
3002594.SZ
$125.71 B ;-)
$48.01
0.89%
🇨🇳
Volkswagen logo
Volkswagen
4VOW3.DE
$91.73 B :-O
PS Az prijde mensi model Tesly nez trojka, tak si Golfa stejne (temer) nikdo nekoupi.
Som rád že si späť , dlho si tu nebol ale bežného občana/motoristu hodnota značky asi nebude zaujímať on potrebuje jednoducho kúpiť nové auto na 10-12-15 rokov aby splňalo jeho rodinné požiadavky v rozpočte 18-20 000 € / do 500 000 kč /.Ak takéto autá automobilky nebudú ponúkať tak vozoví park bude neustále stárnuť a tým pádom budú emisie na tom čoraz horšie takže neviem či si týmito príkazmi s EU pomôžu.Lebo jednoducho ludia na EV auto od +35 000 € jednoducho nebudú mať.Takže v podstate výroba áut v EU zakape ato ešte len budú nepokoje v uliciach keď sa zvýši nezamestnanosť v EU.
:yes:
Tesat do žuly. Ano, až takhle je problém EV jednoduchý.
A teď je jen otázka, zda se vše v šibeničním termínu, který si sama EU naordinovala, stihne nebo ne.
(výzkum, vývoj, přeměna logistických a výrobních procesů, nabíjecí infrastruktura atd. atd. atd)
A hlavně to co píšeš - jako výsledek solidní kombi nižší střední za půl mega s rozumným dojezdem, rozumnou životností baterky, kdy náhradní má rozumnou cenu a s možností nabití kdekoli a za rozumnou cenu (ať mi nikdo netvrdí, že po snížení státních příjmů kvůli propadu výběru daně z fosilních paliv vlády nezavedou daň z elektřiny pro EV).
V roce 2015 jsem takové koupil s turbobenzínem za reálných 370, takže rezervu dávám. (ceníkově to tedy bylo skoro za půl mega).
A já se bojím, že se to složité soukolí přechodu na EV někde zadrhne a bude to průs...švih jako hrom.
Tesat do žuly. Ano, až takhle je problém EV jednoduchý.
A teď je jen otázka, zda se vše v šibeničním termínu, který si sama EU naordinovala, stihne nebo ne.
(výzkum, vývoj, přeměna logistických a výrobních procesů, nabíjecí infrastruktura atd. atd. atd)
A hlavně to co píšeš - jako výsledek solidní kombi nižší střední za půl mega s rozumným dojezdem, rozumnou životností baterky, kdy náhradní má rozumnou cenu a s možností nabití kdekoli a za rozumnou cenu (ať mi nikdo netvrdí, že po snížení státních příjmů kvůli propadu výběru daně z fosilních paliv vlády nezavedou daň z elektřiny pro EV).
V roce 2015 jsem takové koupil s turbobenzínem za reálných 370, takže rezervu dávám. (ceníkově to tedy bylo skoro za půl mega).
A já se bojím, že se to složité soukolí přechodu na EV někde zadrhne a bude to průs...švih jako hrom.
Opravdu je nejčastější kupec auta soukromnik kupující auto na 10 až 15 let?
Auto je přes sto let pro evropany a američany symbolem svobody, prosperity a blahobytu. Pokud na něj nedosáhne evropská střední třída, něco je blbě.
Ps : A kdo nyní kupuje nejčastěji auta po prvním majiteli (fleety, operák) a co ten někdo udělá když to EV bude stát třikrát víc s tím, že budu možná po čase muset měnit baterku, která někdy dnes stojí víc než samotné auto?
A co si myslíš, že se stane, když se tenhle ekonomický řetězec přetrhne?
A mimochodem, i firmy si na ten vysavač za mega a kus musí vydělat, a kdo ty vyšší náklady v konečném důsledku zaplatí?
Chci tím říct, že tenhle tvůj argument je nebetyčně hloupej, při vší úctě.
Ps : A kdo nyní kupuje nejčastěji auta po prvním majiteli (fleety, operák) a co ten někdo udělá když to EV bude stát třikrát víc s tím, že budu možná po čase muset měnit baterku, která někdy dnes stojí víc než samotné auto?
A co si myslíš, že se stane, když se tenhle ekonomický řetězec přetrhne?
A mimochodem, i firmy si na ten vysavač za mega a kus musí vydělat, a kdo ty vyšší náklady v konečném důsledku zaplatí?
Chci tím říct, že tenhle tvůj argument je nebetyčně hloupej, při vší úctě.
Arese
https://www.novinky.cz/…le-auto-40404637
https://www.autoforum.cz/…ani-neslo-cekat/
https://www.autoforum.cz/…hyba-ve-vypoctu/
https://www.autoforum.cz/…lu-nikam-nevede/
https://www.autoforum.cz/…-jsou-zklamanim/
https://www.autoforum.cz/…y-jsou-varovani/
https://www.autoforum.cz/…ani-neslo-cekat/
https://www.autoforum.cz/…hyba-ve-vypoctu/
https://www.autoforum.cz/…lu-nikam-nevede/
https://www.autoforum.cz/…-jsou-zklamanim/
https://www.autoforum.cz/…y-jsou-varovani/
Ares, je rozdíl být realistou a odpůrcem pokroku. Zkus přehodnotit své myšlení nebo si k nicku přidej ARES je zase tady.
Kankunene, na tvé stupidní rady tady není nikdo zvědavý. :-)
No, jelikož jsem realistou tak vidím že EV skutečně budoucnosti není. Možná to je budoucností pro horních deset tisic v ČR. Možná je to budoucnost pro třetinu nejbohatších Němců. Ale rozhodně to není budoucnost lidí v EU. A dost možná ani budoucnost automobilové výroby.
Osobně mnohem víc věřím syntetickým palivům.
Osobně mnohem víc věřím syntetickým palivům.
Samozřemě máš naprostou pravdu. Oni na to ti němečtí šílenci nakonec taky příjdou, nic jiného jim totiž nezbyde, jinak je i jejich voliči utlučou čepicema. Stejně jako už jim to došlo s Putinovým plynem a nyní již dokonce začínají připouštět znovupoužití svých jaderných elekrtráren. :-):-):-)
Přitom stačí vyvinout jedno smysluplné syntetické palivo co jde nalít buď do benzínu nebo dieselu a celá EV mobilita je totálně mimo hru...
Otázkou je, jestli je lehčí vyvinout jiný druh baterie než jiný druh paliva. I kdyby zvítězila baterie, tak tam furt zůstane ta otázka jak získat dostatek elektřiny a kde ji vzít.
Otázkou je, jestli je lehčí vyvinout jiný druh baterie než jiný druh paliva. I kdyby zvítězila baterie, tak tam furt zůstane ta otázka jak získat dostatek elektřiny a kde ji vzít.
Bateria zvitazi, pretoze synteticke paliva od vyroby po spalenie v aute (well to wheel) maju najmizernejsiu ucinnost zo vsetkych technologii na urovni len 10-15%.
Se syntetickým benzínem začali přinejmenším Němci za Ády a byl to naprostý nesmysl. Nicméně doba se posunula a dnes jsme tu;
https://www.novinky.cz/…-motoru-40388216
https://www.novinky.cz/…-motoru-40388216
Sucasna technologia vyroby syntetickeho benzinu ma celkovu ucinnost retazca 10-15%, co je najhorsie zo vsetkych technologii, dokonca horsie nez fosilne paliva. Takze nie, tadialto hromadna cesta naozaj nepovedie.
Jediné co umíme vyrobit je elektřina, umíme ji vyrobit z jádra a určitě se povede tokamak. Použít tuto energii na výrobu vodíku s účinností 25% nebo syntetických paliv je úplný nesmysl. A v druhém případě ještě sadit lány řepkou nebo čím vlastně.
KANKUNEN
jenže to co předvádí Evropa je zároveň ekonomická i ekologická katastrofa. V Evropě už neumíme vyrobit ani čipy, ani mobily, ani počítače. Za to máme tolik předpisů, že už nemá ani kdo pracovat. Úplně chybí podpora malých EV do města, ale na cestách se množí obrovské krabice jen šoférem.
Hele, nechci být hnidopich, ale víš třeba že bez know-how jedné holandské firmy by dnes moderní čip s největší pravděpodobností nevyrobil nikdo? ;-)
rohYpnol
Dopadne to jinak a přesně tak jak jsem předpovídal.
Takže ne že EV zkratomobily jsou drahé. Ale EVROPSKÉ EV zkratomobily jsou drahé!!!
Jinými slovy - i bohatší státy EU které díky eurobolševickému režimu a díky politice proti Rusku značně zchudnou, a vypustily si rybník se spalovacími vozy, zvolí jediné možné řešení - začnou nakupovat výrazně levnější Čínské EV zkratomobily. Čína bude bohatnout díky levným ruským surovinám a z EU se stane spolek eurobolševických žebráků :-! :'-(
Takže ne že EV zkratomobily jsou drahé. Ale EVROPSKÉ EV zkratomobily jsou drahé!!!
Jinými slovy - i bohatší státy EU které díky eurobolševickému režimu a díky politice proti Rusku značně zchudnou, a vypustily si rybník se spalovacími vozy, zvolí jediné možné řešení - začnou nakupovat výrazně levnější Čínské EV zkratomobily. Čína bude bohatnout díky levným ruským surovinám a z EU se stane spolek eurobolševických žebráků :-! :'-(
CHerokee
VW tady mluví o faceliftu a 9. generaci, ale neplní závazky k zákazníkům ani pro generaci současnou. Mají hromady nedodaných aut, objednaných před rokem.
A s těmi elektrickými...to je hezké, ale jak je budou provozovat lidé bydlící v bytech. A to nemluvím o třetím aspektu, kde německý green deal je založen na ruském plynu...
A s těmi elektrickými...to je hezké, ale jak je budou provozovat lidé bydlící v bytech. A to nemluvím o třetím aspektu, kde německý green deal je založen na ruském plynu...
Uvědomuješ si, že zejména v posledním odstavci tady kladež samé "nekorektní" a "zraňující" otázky? Ty, ty, ty! :-[] :-[] :-[]
Za poslední větu tě umínusujou. Pravda co se smí říkat je totiž úplně jiná...
Je to podobné jako s CNG, můžeš si zřídit domácí plnicku nebo jezdit tankovat na veřejnou stanici. Jasne, ze je domácí plnicka levnější:)
ericn
Takže ti zoufalci z VW si zabijí nejprodávanější model, hmmm ... jenže co ho nahradí? Elektro řada iD těžko, na to lidi nemají peníze, a zrovna obrovské serie to nejsou (všechny dohromady jsou na půlce prodejů Golfu) ;-) Passat ještě nějakou dobu potáhnou firmy no a co dál? SUV - Taigo, T-Roc nebo aktuálně brutálně předražený Tiguan? Těžko... ;-)
twistedTSD
VW zmršil co mohl, rozjel nezastavitelně proces státem řízeného elektrošílenství a teď neví, co s modely, které ho živí a které bude mít za 3 roky problém vůbec prodávat, protože do nich skoro neinvestuje a legislativa zatím přituhuje. Rád budu s popcornem sledovat, jak mu klesají objednávky a Diessovy vzdušné zámky se pomalu rozplývají, protože podělal i tu elektromobilitu.
Renault už by dávno zkrachoval nebýt zásahu státu... Eurobolševismus vzkvétá... EU se jen bude dívat jak ji ujíždí vlak. Čína se jen směje, a to včetně Ruska.
Čekám nejmíň 96 mínusů, pokud jich bude míň tak budu zklamaný :-[] :-[] :D
Čekám nejmíň 96 mínusů, pokud jich bude míň tak budu zklamaný :-[] :-[] :D
Neboj, minimálně 6 jich bude :yes: Zajímalo, jestli to dělá nějaký zdejší elektrozoufalec nebo sama redakce, aby to vypadalo “cool”, že je hodně progresivních lidí, co nesouhlasí s těmi, co mají rádi normální auta… hmmm
I tohle je jedna z možností a napadla mne taky, když redakce proti tomu nic nedělá.
Další zajímavost je to, že mi přijde v noci několik mailů s upozorněním na reakce na můj příspěvek a po otevření vlákna tam žádné reakce nejsou a za hodinu taky ne a druhý den taky ne. Den ode dne lepší a lepší. Vše poplatné době... :no:
Další zajímavost je to, že mi přijde v noci několik mailů s upozorněním na reakce na můj příspěvek a po otevření vlákna tam žádné reakce nejsou a za hodinu taky ne a druhý den taky ne. Den ode dne lepší a lepší. Vše poplatné době... :no:
Jj a taky se mi stává, že když dám někomu plus, zároveň se přičte i mínus :-[] Takže to nemá smysl používat a vypovídající hodnotu to taky nemá…
Protože reaguje někdo, komu to hned smažou
Až tak?
To můžou nechat, já na politickou korektnost seju a nezhroutil bych se z nějakého nesmyslu, nebo urážky.
To můžou nechat, já na politickou korektnost seju a nezhroutil bych se z nějakého nesmyslu, nebo urážky.
Přesně tak, je to vidět i pod články, kde se ukazuje například 10 příspěvků v diskuzi, ale po rozkliknutí jich je třeba jen 6. Mažou ho celkem rychle, ale díky bohu za to.
PetraCizkova
Příspěvek podléhá schvalování.
Roland Von Wagen
Hnusné je to. Ergonomie na úrovni Vostoku. Z šedé základovky nebo chemické žluté je člověku na blití. Lacinost z toho smrdí na sto honů. Barevný LCD a LED pásky to fakt nevytrhnou. Není nejmenší důvod tenhle zmršený produkt od západních fašounů kupovat.
donPedro
... ale doba, kdy elektroauta budou levnější nežli spalovací je možná blíže, nežli si myslíme https://www.idnes.cz/…302_automoto_fdv jen jest otázkou zda-li to chceme takto ... možná že Vlkohradští ví víc (čemuž by ostatně odpovílo i ono avizované výrazné zdražování) a i proto se Golf odebéře do věčných lovišť ...
Jojo, Německo, to už Evropě "pomohlo" tolikrát...
Dávnejšie sa píše, že EV budú lacnejšie ako spaľovaky. Obávam sa, že to bude pravda… lebo spaľovacie modely zdražia. Či už samotné automobilky, alebo sa o to postará EÚ. Zrejme kombinácia.
Je to podobné ako záchrana lesa pred kôrovcom. Tým, že les úplne vyťažíš a zničíš. Ideálne tam potom postaviť ekologický akvapark s podporou EU.
Taký mám dojem z presadzovania Euro7, atď.
Súčasná technológia 6d je neuveriteľne čistejšia ako všetko ostatné čo jazdí so spaľovákom na ceste. Čo tak dať im viac času na rozšírenie?
Je to najrýchlejšia cesta k nižším emisiám, ak nám ide o to. A zároveň zachovanie vlastného silného automobilového priemyslu.
Ale to sa nestane, lebo by to zbrzdilo skvelú EV budúcnosť kde má každý min 40 kE na auto, dom, vlastnú garáž, zamestnávateľa kde nabíja zadarmo, alebo 20-100 m predlžovačku.
Je to podobné ako záchrana lesa pred kôrovcom. Tým, že les úplne vyťažíš a zničíš. Ideálne tam potom postaviť ekologický akvapark s podporou EU.
Taký mám dojem z presadzovania Euro7, atď.
Súčasná technológia 6d je neuveriteľne čistejšia ako všetko ostatné čo jazdí so spaľovákom na ceste. Čo tak dať im viac času na rozšírenie?
Je to najrýchlejšia cesta k nižším emisiám, ak nám ide o to. A zároveň zachovanie vlastného silného automobilového priemyslu.
Ale to sa nestane, lebo by to zbrzdilo skvelú EV budúcnosť kde má každý min 40 kE na auto, dom, vlastnú garáž, zamestnávateľa kde nabíja zadarmo, alebo 20-100 m predlžovačku.
A co místo obav a pocitu zjistit jak to je?
Co vše potřebuje spalovak a co ev?
Euro 6d neuvěřitelně čisté.? Proč dáváš pocitům před most před znalosti?
Co vše potřebuje spalovak a co ev?
Euro 6d neuvěřitelně čisté.? Proč dáváš pocitům před most před znalosti?
miromen
Koukam a dostaveničko si zde dala slezina prognostickych dementu, kteři maji ve všem naprosto jasno. A jak malo k tomu stači.
Hendly
Stále stejné.
Pod každým článkem s touto tématikou stále stejná jména, stále stejná agenda bez snahy argumentovat a nebo diskutovat.
Není to zvláštní?
Pod každým článkem s touto tématikou stále stejná jména, stále stejná agenda bez snahy argumentovat a nebo diskutovat.
Není to zvláštní?
Hendly, DonVito a Hamuna?
Máš ten pocit?
Většinou se snažím argumentovat.
Třeba teď. Jaké je procentuální zastoupení těch co jsi jmenoval včetně mě pod tímhle článkem?
Většinou se snažím argumentovat.
Třeba teď. Jaké je procentuální zastoupení těch co jsi jmenoval včetně mě pod tímhle článkem?
Fajn. Argumentuješ výborně, snaha se cení. Škoda, že většina těch tvých "argumentů" končí většinou jedním, dvěma někdy i třemi otazníky. Poněkud zvláštní argumentace.
Například jen v této diskuzi jsi zatím použil "?" 16x. :-) V minulých diskuzích je to obdobné. Máš prostě otazník rád.
Například jen v této diskuzi jsi zatím použil "?" 16x. :-) V minulých diskuzích je to obdobné. Máš prostě otazník rád.
Protože se ptám na otázky která z mnoha příspěvků vznikají.
Bohužel skoro nikdy nedostanu odpověď.
Prostě si nejsem jistý, zda když někdo napíše, že většina nových aut kupují soukromí kupci na 15 let má opravdu všechny informace o tom posoudit zda ev je budoucnost a nebo ne.
A hlavně se chci něco nového dozvědět. Proto dotazy.
Bohužel skoro nikdy nedostanu odpověď.
Prostě si nejsem jistý, zda když někdo napíše, že většina nových aut kupují soukromí kupci na 15 let má opravdu všechny informace o tom posoudit zda ev je budoucnost a nebo ne.
A hlavně se chci něco nového dozvědět. Proto dotazy.
PepeST
pohodu predsa nerobia pre jeden model, však tie súčasné spaľovacie motory používajú vo viacerých modeloch + ich má aj škodovka a aj Seat... takže to by potom nemali už robiť ani iné modely so spaľovacími motormi...
skôr to bude o tom, že už sa tento typ auto málo predáva, rovnako preto Ford nebude už robiť nový Focus.
skôr to bude o tom, že už sa tento typ auto málo predáva, rovnako preto Ford nebude už robiť nový Focus.