Novinky
0
😲 Jel jste vůbec někdy ve Smartu? Jak můžete napsat takovou hloupost?! Přetáčivá jsou auta s motorem vpředu a pohonem zadní nápravy! Motor vzadu s pohonem zadní nápravy je z hlediska ovládání vozu, a ostatně i složitosti konstrukce, výhodnější než motor vpředu s pohonem pření nápravy!
Přejít do diskuze
Proč do toho taháš kolik jsem toho napsal jako registrovanej?? Ty seš strašně suprborec, že máš víc příspěvku. Z toho je polovina poslanej palečků nahoru. Ty seš tak supr. Fakt. Taky si můžem posílat palečky. Chceš ? :-!
Koukám že ses rozjel,7 příspěvků to je docela palba.Dám ti radu:diskutuj s námi o autech,uděláš lépe,chňupe :no:
Zde vidime typicky koncept automobilky Wolkswagen. Hezke, libive, sympaticke vozitko s lehkym naznakem emoci, ktere slibuje hodne. Problemem vsak je, ze i ten nejdivocejsi koncept VW vypada jakoby prave sjel z linky. Ve vyrobni verzi se pote setkame s osklivou, nesympatickou hroudou ktera ma k emocim tak daleko jako Nigerie k demokracii. Doufam a preji Volkswagenu, aby se toto zmenilo.
Tak nějak to vypadá, když se balíci z VW inspirují, protože vlastní invence chybí, u konceptů Renault tak cca. před 4 lety. VW opět, ale opět ;-\ :no: :-!
..ale v sérii by to mělo malinký obyčejný kolečka, obyčejnej zadek, obyčejný nárazníky.. no prostě to nejhezčí by zmizlo, jak znám VW (a přesně jak se stalo třeba u Roomsteru).. Ale proporce má dobrý, čumák je taky povedenej (žádná hnusná velká maska, prostě jenom proužek a znak, s timhle nárazníkem to vypadá hodně čistě) no a hlavně je dobře, že se VW chystá dělat levný mini. Bohužel tvarová čistota a elegance se asi v sérii částečně (no u VW asi spíš výrazně) vytratí. O to větší by bylo překvapení, kdyby tomu tentokrát tak nebylo 😄
Tak se nemohu než pozastavit nad Vašemi reakcemi. Vy, kteří jste obdivovatelé německých aut a neustále hledáte u konkurence podobenství, tak si tady nevšimnete, podobenství s kolínskými trojčaty v kombinaci s renaultovskou zádí. Jo a návrat ke kořenům je co návrat k Tatře, ze které "vyšel" brouk? >😒]
Nechci být zlej, ale je to studie, takže diskuze o velikosti kol a ceně a pod. je předčasná. Po stránce designu nevím, to je subjektivní ale já v tom vidím Twingo. Takže mi přijde zvláštní, že někteří zde diskutující tvrdí, že malá auta jako new 500 nejsou pro chlapy a nad tímhle hýkají nadšením... A koncepce s motorem vzadu? Podle mně nemá v takhle malém autě co dělat. A to hlavně proto, že s tím v dnešní době už málokdo umí jezdit. Umíte si představit jak se to bude chovat na mokru a sněhu? V rukách někoho kdo je zvyklý na vše vpředu? Malé auto bude především v rukách začátečníků, žen, které najezdí poměrně málo, starších lidí a v rukou těch myslím si je přetáčivé auto opravdu na pováženou. Vezměte si Smart, který je v zimě téměř k ničemu. Nevím nevím. Hezká studie. VW zpátky na zem.
1.jednoduchšia zástavba
2.výhodnejší prázdny predok z hľadiska nárazu, môže mať menšie rozmery, a tým môže byť celé auto kompaktnejšie ako v prípade motora vpredu
3.lepší základ pre vstavanie iného pohonu ako je spaľovací motor
4.vzhľadom na predpokladanú malú pohonnú jednotku minimálny vplyv na jazdné vlastnosti
2.výhodnejší prázdny predok z hľadiska nárazu, môže mať menšie rozmery, a tým môže byť celé auto kompaktnejšie ako v prípade motora vpredu
3.lepší základ pre vstavanie iného pohonu ako je spaľovací motor
4.vzhľadom na predpokladanú malú pohonnú jednotku minimálny vplyv na jazdné vlastnosti
Možno, ale ako sa vraví, nikdy nehovor nikdy. Možno sa prekvapenie naozaj bude konať. Ja im každopádne držím palce. Teda najmä tým, čo toto vozítko navrhovali.Či bude alebo nebude realitou, o tom, žiaľ, už oni nerozhodujú.
u miniaut je to logické uspořádání. Viz Smart (nebo ten smartovo japonskej čtyřmístnej brácha - tuším že od Mitsubishi). Všichni mají motor vzadu. Jedině tak lze docílit dostatečně velké deformační zony vepředu při co možná nejkratším autě (mimochodem ten prostor, kde to má motor obvykle zabere rezerva a nádrž, takže bych to jako nějakou extrémě velkou ztrátu místa vzadu neviděl)
Budu doufat s tebou, že se tohle dostane do výroby. Ale, když jde o VW, jsem pesimista. To už spíš bude dříve v provozu Kangoo Compact (viz článek někde dále).
Dovolím si tipnout, že to bude mít nádrž pod předními sedadly, vepředu bude jen baterka, chladič a nádržky provozních kapalin - žádný kufr, rezerva nebude. Pak spalovací motor vecpeš dozadu, do prostoru, který je vidět na kresbě s oranžovými sedadly.
:yes: :yes: :yes: Pekné, inovatívne. KONEČNE niečo pekné a zaujímavé z dielní Volkswagen. Uvidíme, či a čo sa dostane do výroby. Môžu príjemne prekvapiť, a pravdu povediac, práve to Volkswagenu chýba ako soľ. Každopádne toto je krok správnym smerom. Ak z toho spravia elektrické autíčko do mesta, a nebudú zaň pýtať majland, budú mať moju úctu a najvyššie sympatie. :yes: :yes: :yes:
Ale áno - "umí" - problém je že iba v konceptoch a prototypoch. V sérii to väčšinou nestojí za moc >😁
Design pomíjím, je čistě subjektivní. Ale líbí se mi koncepce interiéru - dost tenká sedadla a (podle obrázků) posuvný dotekový LCD.
Tak konečně bude VW dělat to co má v názvu-lidové auto... Po dlouhé době přetvářky s navoňenou bídou :yes: Jinak je vidět,ˇye to asi myslej vážně a to se tady smálo plno zoufalců mini autům odjinud... :-! Jinak design alá krabice,klasika VW ,ale škaredý to není-trochu jako opanceřovaná trojčata z Kolína >😁 >😒] Zadní okno 100% >😁 >😒] Nouze i VW naučí >😁 :yes:
😉 povedená nákupní taška , pro městský provoz je to idealní , a pro ženskou na nákupy ani nemluvě, taková verze 3,2 Fsi by taky nebyla na škodu 😄 😄 😄
U takto malého vozu je koncepce s motorem vzadu vyloženě nesmyslná, prostorové využití zadní části je značně omezeno, přední část naopak špatně využitelná. To není Ferrari, na nákup většinou kufr potřebuješ. To by muselo bejt jedině na setrvačník, a to ještě hodně malej.
Takovou výlohu vzadu měl i koncept roomsteru tuším - a pak ubrali. Tipnu si, že VW ubere vzadu na skle a přidá na plechu.
Souhlas, má styl, výraz - je to sympatickej prcek a jestli bude cenovka slušná, bude to v této třídě silnej hráč.
Bravování nemám ve zvyku, ale myslím, že toto se véwéčku vážně povedlo :yes:
Souhlas, má styl, výraz - je to sympatickej prcek a jestli bude cenovka slušná, bude to v této třídě silnej hráč.
Bravování nemám ve zvyku, ale myslím, že toto se véwéčku vážně povedlo :yes:
To me na tom zarazilo ze vseho nejvic.
Roomsteru tuhle prcinku nedovolili a sami si ji pak cpou na dalsi koncepty... ;-\
Roomsteru tuhle prcinku nedovolili a sami si ji pak cpou na dalsi koncepty... ;-\
Až jsme se našli...chtělo by se dodat.Nicméně je to jednoduché,líbí se nám německé vozy a o tom to je... 😉 😄
Tak se koukni někdy na první skicy Roomsteru. Tam najdeš to, kde se čerpala inspirace. Zadní partie odpovída z 95% 😉
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Aby som bol uprimny, nebyt znaku VW, tak si myslim, ze zvonka ide o koncept automobilky Opel, resp. Mazdy. Ale napad dobry.
Tohle je "přibližovátko" do města,nemůže mít přece všechno kufr jako náklaďák a místa jako v autobusu... 😄 😉
kupovali jste nekdy 18" kola a obuti na to? Vylozene pro nejnizsi tridu... ;-\ :no:
No, hlavně je to povedené. Velmi cením výraz, styl, což u takto malého auta je na velkou pochvalu. To auto zcela přirozeně "sedí", padá do oka. Myslím, že změn dozná ještě záď. Jinak je to na první i druhý pohled mazel do města.
Pokud bude cena na nedávno proklamované úrovni 5000 Eur, nebude mít mezi městskými minivozy vážněší konkurenci.
Preco nie? Pokrokove Lupo dostalo nepriameho nie najpokrokovejsieho nastupcu Fox. Preco sa nevratit s vyspelym malym autom? S dieselom vo verzii Bleumotion to bude pod 3,0 l/100km 😉 😄 :yes:
Taky se mi koncept líbí. Pro východní trhy by ale lidové auto mělo být pro čtyři dospělé a mít velký kufr - třeba jako Logan.
Málo platné, VW umí. Umí ksicht, umí siluetu, umí boční okna. Umí všechno. Tohle jsou emoce v praxi. V praxi mistrů. V praxi VW mistrů. BRAVWO :yes: