Jihokorejská automobilka Hyundai nemá tak bohatou historii jako jiní výrobci aut, což se samozřejmě projevuje také na nabídce zajímavých veteránů této značky.
dost KŘEČ ne? Ne Novinky a jejich AutoMoto je slušná = popravdě serióznější zdroj než specializovaná NEJVĚTŠÍ JÍZDA NA WEBU
takže znovu AF s Prokopcem co ÚMYSLNĚ vytahuje překládá BEZ UDÁNÍ ZDROJE opisuje články ÚMYSLNĚ jen jednostranné = taková (příkladná) OSTUDA novinařiny
...tento korejský pekáč. Kdysi jsem s tím jel a podvozek toho S-Coupé byl tak mizerný, že i těch 62 kW těžko zvládal. Však ho taky spousta tehdejších mladých "závodníků" rozvěšovala po škarpách a po stromech, zvláště pak jejich silnější verzí s výkonem kolem 100 k - to už pak toto auto bylo při pokusu o ostřejší svezení skutečně nezpečné... :-[]:no: Na druhou stranu, při vzpomínce, co takový Hyundai či Kia ještě v 90. letech produkoval za hrůzy, nezbývá než smeknout, jak rychle se dokázali posunout dnes už přímo na špici mainstreamu... :-):yes::yes::yes:
Auto se zacalo prodavat v roce 1988, tedy jako Skoda Favorit. Vypada ale o 10 let mladsi. Stejne tak se nabizelo soucasne se Skodou Rapid a tam jakekoli srovnani nema smysl uz vubec.