Toužíte po kompaktním bydlíku, který ale na první pohled neprozrazuje svůj skrytý talent? Caddy California může být odpověď, připravte se ale na ústupky.
1. čemu (konkrétně) si nerozuměl?
2. lepší automat = tam je to TAK MOC že fakt NENÍ O ČEM
3. MIZERNÉjší MOTORy? Nechtěl si říct LEPŠÍ? Rozhodně s nižším výkonem = proč MIZERNĚJŠÍ?
4. pVWoblém koncernu byly odvždy právě MOTORY a místy až neuvěřitelný problémy s nima = heslo VWývoj dokončujeme přes testy na zákaznících = jistě znáš
takže v čem mizernější = motory s nižší poruchovostí a vyšším výkonem?
5. s těma cenama souhlas = docela by mě zajímalo CO PROČ to tak je (tak MOC)
Sice stale neumim porozumet tve reci, ale Berlingo ma opravdu podstatne lepsi automat, mizernejsi motory, a jedinou nevyhodou proti zde testovanemu Caddy je totalni absence ctyrkolky. Trava, blato, snih = stop a problem. A ne, pribrzdovani kol to fakt nezachrani. Nicmene cenovy rozdil je naprosto sileny, to co chteji za Caddy je cenovy masakr obracene. A novy Ford Tourneo (nebo jak se mala dodavka od Fordu jmenuje, maji v tom bordel) na om bude nemlich stejne, nebot to je jen preznackovany Caddy se vsemi vyhdami (4x4) i nevyhodami.
tohle ale přeci není stará dodávka, ale moderní civilní MPV ne? Aspoň tak ho prezentují od VW.
Zná někdo jiné moderní auto se stovkou nad 12s a cenovkou nad milion?
Vůbec nechápu o co se snažili s tou palubní deskou. Asi od počátku navrhovali něco ve stylu nového Golfu, ale na poslední chvíli přišel manažer a škrtl náklady. Jinak si ty tuny plastu bez jakéhokoli dekoru, tvaru neumím představit.
Jestli to měl redaktor k dispozici na 30km na nějaké předem určené trati a ne na běžný test, tak chápu, že s tím nemohl někde blbnout a testovat, co ta čtyřkolka ještě vyjede. V praxi stejně asi stačí, aby to nehrabalo na mokré trávě v kempu. Spíš mě mrzí, že nenatočil pořádně tu vestavbu. Exteriér si za chvíli prohlídnu i někde na parkovišti, jak si to někdo koupí. To co tohle auto odlišuje od drtivé většiny Caddyn je právě ta vestavba a ta byla ve videu ukázána na pár statických fotkách.
To je cena uplnej novej toyoty hilux invincible plus stresny stan thule tepui a este vzdy ti ostane kopec euro na naftu a dalsiu kempingovu vybavu. Toto je ze cisty vtip toto auto.
Ako sorry, ale 50 tisíc € za toto? Svet sa v riť obrátil, už to píšem dávno.
Priemerný diesel, naviac dve ležadlá, dozadu do okien dve brašny, aby nebolo nič vidieť (dnu ani von), a hotovo. Nič zaujímavé som na tom aute nenašiel. Snáď ešte pohon na všetky kolesá, ale "testér" sa ani neobťažoval ho nejakým spôsobom otestovať a zhodnotiť. Takže áno, pán redaktor, je to málo, vaša robota zase raz nestojí ani za dobré slovo.
Inak bežný Caddy so všetkými svojimi nedostatkami a zbytočnou výbavou "na efekt" naviac. Akurát ten efekt nejak nevidno, naopak, pri pohľade na palubku sa mi chcelo grcať - to je interiér auta za melón a štvrť (Kč)?