Nejspíš nic. Není to přece Eko Bio.
Jsou ale mladí a progresivní a to je to hlavní. To, že v životě neřídili auto není podstatné.
Pro ně to je asi něco jako legislativně vynucená dotyková plocha, kam si nebinární Jardo odloží svoje pracky až pojede na autopilota vylízat čokowoko nebinárnímu Kryštofo, zatímco nebinární Vilémo bude jako nezávislý svědek natáčet informovaný souhlas s vylízáním. Přičemž to pochopitelně bude sdílená Škoda PitchaQ. V té době ji totiž už nikdo nebude chtít vlastnit.
A ten display na výšku bude zřejmě sloužit k zalogování na Meta-Licoknígu a k nasdílení statusu, ohledně večerní lízačky. Doufejme jen, že infotainment naběhne dříve, než fyzicky naběhne Jardo na Kyštofo.
Tak koukám a vidím Teslu klonovanou s Renaultem. http://www.auto.cz/…er-nepostrehnete?… Ale vsadím se, že uslyšíme řeči o jedinečném krystalickém designu. :-D
...svoje auta maximálně vzdálila vkusu a potřebám normálních zákazníků. Dociluje toho jejich usilovným opakovaným zdražováním v kombinaci s čím dál větší idiotskou digitalizací ovládacích prvků - o kterou ovšem drtivá většina běžných zákazníků nestojí (stejně jako o tento tesloidní nepraktický a hnusný volant a gigantický tablet s nebezpečným dotykovým ovládáním téměř všeho). No a v následujících letech má přijít ukončení výroby menších dostupných vozů - Citigo a Rapid už jsou po smrti a za pár let prý má následovat i Fabia a Scala. Jen tak dál a za několik let můžete 3/4 té fabriky zavřít a lidi propustit na dlažbu (vč. prodejců této značky)! :-O:-O:-O:-(:no:
Za mě je to kombinace politického nezdravého vlivu na automotive. K tomu vedení automobilek, které je odtržené od reality a leze potikúm do zadku. Navíc řekněme celospolečenská zkaženost, kdy pár šikanózních ekospolků a jedinců dokáže ovlivňovat trend a veřejné mínění navzdory všeobecnému přesvědčení a názoru. A k tomu globalizace, kdy vývoj se zadává nějakým nizkorpozpočtovým externistúm z rozvojového světa, kterým je úplně jedno jaký je výsledek.
Když se zeptáš lidí z automotive, tak ti všichni řeknou, že kam směřuje vývoj je jedna velká tragédie. Všichni to vědí. Ale nikdo se proti tomu nepostaví, protože by dostal nálepku zpátečníka a zlého zabijáka planety a šel by z kola ven. Takže nikdo to neřekne oficiálně. To i socialismus byl svobodnější než dnešní euroekosocialssmem prohnilá Evropa.
Udělám ti tu největší laskavost co můžu - budu psát věci tak jak jsou. Stačí se podívat na dobové záběry. To, co tenkrát prošlo do celostátního vysílání, by dnes neprošlo ani za mák. Tim absolutně neobhajuji tehdejší dobu. Jen říkám že dnes je to ještě horší.
Každý, kdo má rád spalovací motory je zastánce ruska?Tak tohle se ti nepovedlo..... ropa nemůže za to, že se zformovala na územích, kam se roztahal sovětský svaz...
Ha ha, tuto ubohou lež o tom, že každý petrolhead je i RuSSofil tady několik elektrofanatiků šíří opakovaně, pěkně po Goebelsovsku. Ale stejně to zůstane jen jen jejich trapáckou lží. :-)
Nevím co ti ubožáci píšou a je mi to úplně jedno. Každopádně to co uvádíš jsi pojmenoval přesně - propaganda dle goebelse jak vyšitá. Kdo říká něco co se nehodí, toho onálepkujeme, označíme ho jako třídního nepřítele a budeme se ho chtít zbavit.
Upřímně je mi těch dutohlavů líto :-!
Je mi jedno, čím budu jezdit do práce, ostatně já z části využívám MHD, ta je mnohem ekologičtější, třeba takové metro :) Takže si mužu dovolit jezdit i dieslem :D
A překroutil jsem to, protože si to neštastně napsal, fanatismus na obou stranách barikády je špatný
Já neříkám, že čistím vzduch, jen mé osobní emise snižuji používáním MHD, či Homeoffice (ale to taky není vždy uplně jasné, protože energie - uhlíková stopa a tak dále), zkrátka co si napsal ve spojení Ruska a milovníků spalováků je zbytečná pitomost, to je celé, co jsem chtěl říct :)
Tohle je uplně hloupá demagogie. Rusko není jediným producentem ropy, nebo snad ano ? Takže spojovat lásku ke spalovacímu motoru a lásku k rusku je debilita.... To by si mohl vztáhnout na další tunu věcí, máš rád chléb? V Rusku taky pšenice roste, máš rád ryby? Ty se tam taky chytají... a mnohdy dost subdodavatelů do různých technologií mělo fabriky v Rusku.... hloupá, hodně hloupá demagogie, jako by snad rusák ropu vymyslel...
p.s. podporuješ komunistickou čínu používáním elektroniky ? A že jí z číny je většina? Jsi tedy komunista ? To asi my všichni....snad ti už ta hloupost dojde na tomto příkladu
v ČR je (a teď opravdu nevím jak velké procento tak prosím případně o doplnění) část ropy původem z ruska o tom asi spor nebude.
Zároveň jsme tak trochu v pasti s tím, že krátkodobě omezováním importu z ruska zvyšujeme ceny ropy.
Takže to, že každým litrem přispíváme na válku je prostě dané:(
Lásku (je to opravdu vhodné slovo?) k motorům tu co jsem pochytil nikdo nedával na úroveň lásky k rusku.
Podstata je spíš ta, že tu nelásku až nenávist k EV tu mnoho nicků staví na překrucování a mnohdy uplných lžích. Proč?
A když si položíš známou otázku - cui bono? tak můžeš začít být trochu paranoidní. )
Trochu osobní rovina: já na motorech a jejich opravě vyrostl. Je to pro mě fascinující věc, ale to neznamená, že budu chtít aby zůstal "parní stroj".
Tak si přečti ještě jednou, jak to napsal DonVito, sice šel postupně, ale ve výsledku z toho čiší láska ke spalovákům = láska k rusku...
Já tu proti EV nic nepsal, nejsem fanda, ale ani "hejtr" , budu rýpat do každého, kdo slepě zastává jen jednu stranu mince, vadí mi přehnaný alibismus EV, i trvání na ruční brzdě a 4válcové atmosféře... asi tak
Já nejsem obhájce Dona, ale zároveň v jeho příspěvku nic takového nevidím.
To že mnoho odporu proti EV má zdroj na dezinformační scéně která je na rusko napojena jde dohledat.
A nákupem čínské elektroniky samozřejmě podporuješ čínský režim stejně tak jako nákupem ropných paliv podporuješ ruské války. To přece není žádný hejt, to je přiznání reality.
EV alibismus? psal jsi o Číně. Myslíš si že je alibistická?
Alibismus vidím v určitých diskutérech EV, kteří neuznávají objektivní nevýhody.... já mám taky rád auta, co mám v garáži, ale nebudu lhát o jejich negativech... co to má společného s Čínou ?
Podívej se na současnou nabídku automobilek v Evropě a na jejich nabídku (a ceny) např. před cca 10 lety. Třeba ti to docvakne! :-) Nápověda - tu brutální selekci činí automobilky pod diktátem Bruselu, ne zákazníků! :no:
2012 myslíš čas srotovneho a brutální ekonomické krize?
Nabidka se řídí poptávkou.
V prepo tu na kupní sílu jsou dnes auta skoro nejlevnější v historii.
Podívej se na průměrný plat v té době a přitom se zamysli zda za růstem platu není třeba úspěch EU....
Co ti brání koupit na evropském trhu 6 nebo 8 válec jakého chceš výkonu?
Teda kromě tvého konta.
Vse se řídí poptávkou. To že není zájem o velké motory za danou cenu je jen o tom, že maloobjemove motory jsou už tak vykonne a levne, že prodejne prevalcuji zbytek.
Jenom ubohé kecy. Tak se zvedni a zajdi si do kterékoliv prodejny nových Škodovek. A řekni jim, že si u nich chceš koupit např. Karoq 1.5 TSI 4x4, nebo čtyřválcovou Fabii 1.2 TSI. Nebo benzinové Citigo. Nebo třeba zajdi do showroomu Citroënu pro superoblíbený osobní Citroën Berlingo s některým ze spalovacích motorů, nebo k Peugeotu pro 208 GTI nebo 308 GTI, ty "POPTÁVKO". :-[] Schválně, co ti řeknou! :-[]:-[]:-[] A takové politovánihodné příklady dnes najdeš prakticky u každé v Evropě nabízené značky!
Nápověda: nedostatkem zájemců tato auta opravdu netrpěla a pokud by se dál vyráběla a nabízela za rozumné ceny, velmi dobře by se prodávala i dnes. :-) Proč tady tak nehorázně lžeš?!! :-O:no::no::no:
Problém je, že ty chceš vše a levně, ale takhle to nefunguje.
Automobilce lidi co by chtěli gti za cenu co byl před pár lety základní model zisk neprinesou.
Podívej se na výkony motoru a výbavy a porovnej to s cenou aut před 10, 15 a 20 lety.
Vše stáhni ke kupni síle a pak třeba konečně přestanes věřit nesmyslům z autofora...
Uráží mě, že mě obviňuje že lži.
Bud argumentuj slušně a vecne a nebo si jdi někam k okamurovi.
To že ne něco nemáš peníze není o EU a nebo někom jiném, ale pouze o tobě..
Jen demagogické kecy. Na nic víc se bohužel nezmůžeš. Výše jsem ti napsal několik praktických příkladů aut, která už se nevyrábí z čistě politických důvodů (tedy nikoliv kvůli malé poptávce) a ty na to nemáš žádnou odpověď. :-(:no:
P.S. Ještě před pár lety byl automobilový trh bohatý, automobilky mohly vyrábět produkty, které zákazníci opravdu chtěli a tato auta byla relativně levná. Proč asi a proč už tomu tak není? Zamysli se trochu, to (možná) dáš! :-)
Jen trapná demagogie a marný pokus o kouřovou clonu Např. velmi žádaný Karoq 1.4 TSI 4x4 Škodovka zařízla jen kvůli úsporám flotilovych emisí CO2, novou Fabii Combi zrovna tak, vynikající čtyřválec 1.2 TSI taky, osobní spalovací Berlingo Citroën přestal nabízet že stejného důvodu, hot Hatche Peugeot zlikvidoval taky jen kvůli tomu atd., atd. Tak proč tady tak nestydatě lžeš?!! :-O:no: Hlavně mi tady Elektrofanatický nic netvrďte o "poptávce zákazníků"! :no:
Fabia combi - zrušení pro nedostatečný zájem - kolik takových kombíků dřív bylo a kolik jich je dnes? a proč asi?
proč 1,4 TSI když mají nový 1,5TSI?
proč 1,2TSI když je 1,0TSI?
Koncern VW zaplatil kolik za dieselgate a kolik na CO2 pokutách?
Jak víš o co je zájem a co se ve skutečnosti kupuje?
2007 - průměrný plat v ČR 20957kč - Fábia 2 - základ - cca 250 000kč - 44kW bez klima atd cca 12 platů
2022 - průměrný plat v ČR 37929kč - Fábia 4 - základ - cca 350 000kč - 59kW s klima atd. cca 9 platů
Místo nesmyslného urážení bys mohl začít přemýšlet a ne poslouchat každého kdo z tebe chce udělat hlupáka.
Už samotná podstata tvé myšlenky - "všichni to chtějí ale automobilky to nenabízí" ukazuje, že máš někde chybu.
Ono totiž to co říkáš je -"všichni by to chtěli, ale ještě levněji než kdy jindy" a to prostě nefunguje.
Ty vieš, čo je mozog?
Zaujímavé...
Ako potom možné, že ťa ani nenapadlo, že automobilky idú podľa prianí svojich zákazníkov - len teba medzi svojich zákazníkov z nejakého dôvodu nepočítajú? :-[]:-!;-)
"Kognitivní zkreslení (anglicky cognitive bias) je systematická, opakovaná chyba v myšlení, rozhodování, odhadech, vzpomínkách, zapamatování a jiných myšlenkových procesech, přičemž závěry o jiných lidech a situacích mohou v těchto případech být vyvozeny nelogickým způsobem. Například konfirmační zkreslení je tendence vyhledávat pouze ty informace, které jsou v souladu s tím, čemu věříme." ;-)
Autofórům (ne)zdar
PS Psat si s tebou (s tvoji chybou v mysleni) je uplne zbytecny. Treba protoze tu argumentujes bublinou. V tvoji hlave...
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Ohánět se autoforem vyžaduje nízkou úroveň sebereflexe. Normálnímu člověku stud nedovolí. To říkám já, zastánce nafty, protestující proti násilné elektromobilitě. Jenže budoucnost je tokamak a na elektriku úplně všechno.
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Tokamak, pokud se někdy povede jeho realizace v komerčním režimu a třeba ještě na sklonku našich životů, rozhodně nebude energie v množství, co hrdlo ráčí a rozhodně ne levnější než třeba dnes.
Náklady, jen ty současné, kdy to ale ještě vůbec nefunguje, jsou astronomické až tak, že bez součinnosti mnoha zemí by výzkum nebyl vůbec realizovatelný a tyto náklady bude třeba rozpustit do ceny energie včetně nákladů na realizaci všech těch produkčních zařízení, až bude jasný koncept a technické řešení funkční jednotky. A pak budou ještě na řadě zisky...
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
To si vůbec nemyslím. AF zbytečně volí rétoriku, kdy podává věci zbytečně vyhroceně a posouvá je zbytečně někam dál. Z druhé strany pro mě je důležité CO píše a až druhotné JAK to píše.
A z toho co AF uvedlo, se nikdy nejednalo o lživé zprávy a informace. Zdroje lze ověřit a dohledat. A že AF přehrává? Ano, z druhé strany aspoň někdo vyvažuje ten mainstream ekopopulistickchý eurohujerských médií pro hlupáky.
Konečne v koncerne pochopili, že ľudia si nechcú nastavovať klimatizáciu dotykovo, ale fyzickými tlačidlami. :yes: Blbé je, že ešte pár rokov potrvá, kým sa toto riešenie objaví v sériovom aute. Ten volant je len také sci-fi, ale tá obrazovka...no..veď sa čoskoro dozvieme viac. :)