Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda opět poodhaluje interiér studie Vision 7S, známe i datum premiéry

Ondřej Mára
Diskuze (71)

Sedmimístný koncept, který poprvé přinese ukázku nového designového jazyka značky Škoda, bude představen 30. srpna.

Měsíc po zveřejnění první skici interiéru studie Vision 7S přináší automobilka Škoda Auto další pohled do interiéru nového konceptu, který poprvé uvede nový designový jazyk značky. Automobilka však prozatím stále ukazuje pouze jeho interiér, který kromě tradičních Simply Clever řešení nabídne i zcela novou koncepci.

Na nově zveřejněné skice můžeme vidět „symetrický obepínající design“ palubní desky, který by měl dodat cestujícím pocit bezpečí. Palubní deska přitom zasahuje až ke dveřím a zdůrazňuje tak šířku interiéru. Za pozornost ale stojí také vůbec poprvé vertikálně umístěná volně stojící dotyková obrazovka infotainmentu.

Kromě jiného by měla skica ukazovat také vyvážený poměr dotykových a digitálních ovládacích prvků v kombinaci s dokonalou ergonomií. Už na první pohled přitom zaujme nově navržený volant s vertikálními paprsky a zploštělou horní i spodní částí, díky čemuž by měl zajistit nerušený výhled na přístrojovou desku, umístěnou poměrně daleko před řidičem.

Video se připravuje ...

Jak už ale víme z první tiskové zprávy, kabina vozu nabídne poprvé dva režimy. Nově zveřejněná skica ukazuje režim Jízda, v režimu Relax by však mělo dojít k posunutí volant a přístrojové desky dopředu, zatímco středová obrazovka se z horizontálního režimu převrátí do vertikálního, jak ostatně ukazovala první zveřejněná skica.

Pod středovou obrazovkou pak můžeme vidět trojici velkých otočných ovladačů, které automobilka vybavila haptickou odezvou. Kousek níž pak vidíme ještě dvojici velkých tlačítek a rolovací kolečko, což společně tvoří dotykový ovládací panel. Pod tímto panelem by se měly nacházet přihrádky, kde si mohou cestující připojit své chytré telefony a přizpůsobit si tak interaktivní zážitek z jízdy, uvádí automobilka.

Na konci tiskové zprávy pak Škoda zveřejnila i datum světové premiéry, která proběhne již 30 srpna. Nový koncept, z jehož exteriéru jsme toho zatím příliš mnoho neviděli, poprvé ukáže nový designový jazyk značky, který má být založen na klasických hodnotách české automobilky, jako je robustní vzhled, funkčnost a autenticita.

Ondřej Mára
Diskuze (71)

Doporučujeme

17. 8. 2022 12:12
Re: Škoda dále usilovně pracuje na tom, aby...
Čína k věcem co znám zrovna alibisticky nepřistupuje a její tah v oblasti EV je velký.

Diskutéry nejde řešit. Každý je nějaký a je jen na tobě komu přikládáš váhu.
Avatar - Ozzman
17. 8. 2022 09:59
Re: Škoda dále usilovně pracuje na tom, aby...
Alibismus vidím v určitých diskutérech EV, kteří neuznávají objektivní nevýhody.... já mám taky rád auta, co mám v garáži, ale nebudu lhát o jejich negativech... co to má společného s Čínou ?
17. 8. 2022 09:48
Re: Škoda dále usilovně pracuje na tom, aby...
Já nejsem obhájce Dona, ale zároveň v jeho příspěvku nic takového nevidím.
To že mnoho odporu proti EV má zdroj na dezinformační scéně která je na rusko napojena jde dohledat.

A nákupem čínské elektroniky samozřejmě podporuješ čínský režim stejně tak jako nákupem ropných paliv podporuješ ruské války. To přece není žádný hejt, to je přiznání reality.

EV alibismus? psal jsi o Číně. Myslíš si že je alibistická?
Avatar - Ozzman
17. 8. 2022 09:42
Re: Škoda dále usilovně pracuje na tom, aby...
Tak si přečti ještě jednou, jak to napsal DonVito, sice šel postupně, ale ve výsledku z toho čiší láska ke spalovákům = láska k rusku...

Já tu proti EV nic nepsal, nejsem fanda, ale ani "hejtr" , budu rýpat do každého, kdo slepě zastává jen jednu stranu mince, vadí mi přehnaný alibismus EV, i trvání na ruční brzdě a 4válcové atmosféře... asi tak
17. 8. 2022 09:31
Re: Škoda dále usilovně pracuje na tom, aby...
v ČR je (a teď opravdu nevím jak velké procento tak prosím případně o doplnění) část ropy původem z ruska o tom asi spor nebude.
Zároveň jsme tak trochu v pasti s tím, že krátkodobě omezováním importu z ruska zvyšujeme ceny ropy.

Takže to, že každým litrem přispíváme na válku je prostě dané:(

Lásku (je to opravdu vhodné slovo?) k motorům tu co jsem pochytil nikdo nedával na úroveň lásky k rusku.
Podstata je spíš ta, že tu nelásku až nenávist k EV tu mnoho nicků staví na překrucování a mnohdy uplných lžích. Proč?
A když si položíš známou otázku - cui bono? tak můžeš začít být trochu paranoidní. )

Trochu osobní rovina: já na motorech a jejich opravě vyrostl. Je to pro mě fascinující věc, ale to neznamená, že budu chtít aby zůstal "parní stroj".