Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Premium

Zpět na článek

Ojetý Fiat Punto 188: Hledejte nejoholenější verze!

4 komentáře

Avatar - twistedTSD
twistedTSD
S Puntem jsem toho hodně zažil. Měl jsem celkem hezky vybavenou základní 1.2 8V a nikdy nebyly problémy s elektronikou. Servo někdy po startu vypadlo, ale stačilo znovu nastartovat a časem to odeznělo. Oprava serva zase takový strašák není, musíte jen najít specialistu, který za několik málo tisíc oživí elektroniku. Nešťastná jsou před FL projektorová světla, která se vysvicují, Punto taky není úplně korozi-vzdorné. Rozbila se táhla stěračů, homokineťáky a vlastně většina podvozku kromě brzd a předních tlumičů, odešel alternátor, z motoru samozřejmě tekl olej... Ale nikdy se nestalo, že bych nedojel, nebo že by měsíc stálo v servisu. Žralo to rozumně, nejelo to, mělo to hezky jadrný zvuk, na dálnici se dalo díky převodům jet pohodlně 140, klimatizace vždy fungovala, podvozek uskákaný... Zkrátka, když je motor a kastle v dobrém stavu, může to být dodnes fajn nenáročné poskakovadlo do města skoro zadarmo.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Navic v drtive vetsine pripadu nejde o problemy serva, ale jen te svorkovnice.
Kterou staci prostrikat konktatolem.

Mam ho od roku 2008. Najeto pres 200 tis km, obcas i s tunovym vlekem.
A porad v pohode jezdi. S hezkou spotrebou. Ted s nim jezdi dcera, naucila se na nem.
Mam uz velka svetla, takze pohoda.
A nerezavi teda vubec. Loupe se na metalize ten vrchni bezbarvy lak, ale nerezavi.
Krome vyfuku.
😄

4metry. 960kg. Tohle je opravdu ekologicke auto.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
A abych nezapomnel - premium si strcte...

😁
Ota4
Ne asi. A hlavně ten článek byl cca půl roku nazpět ve světě motorů. . . .