Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M už testuje prototyp elektrického sporťáku se čtyřmi elektromotory

Kombinace čtyř elektromotorů a integrovaného systému regulace jízdní dynamiky slibuje emotivní zážitky z jízdy v budoucích výkonných sportovních modelech.
Zpět na článek
18. 8. 2022 10:41
18. 8. 2022 11:43
18. 8. 2022 12:02
18. 8. 2022 12:06
18. 8. 2022 12:11
18. 8. 2022 12:00
18. 8. 2022 15:25
18. 8. 2022 15:28
18. 8. 2022 15:27
18. 8. 2022 18:22
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2022 08:20
pro NEZNALÉ
Pohon na elektřinu umožňuje (nejen bez ropy což je fajn a poté co ruSSký SOUDRUHŮM KOMUNISTŮM v čele země definitivně hráblo = dokonce SUPER) prostě POSTAVIT LEPŠÍ AUTO

nemalá část BLBů (ne jako urážka, ale popis ABSOLUTNÍ NEZNALOSTi konstrukce a techniky AUT) je dál a dál PROTI

PROTI protože chtějí VE VŠEM HORŠÍ auto??? :-O

asi jo :*) :D :-! :-[]
Rozbalit vlákno
37
18. 8. 2022 10:41
Re: pro NEZNALÉ
Co přesně nechápeš na tom, že EV mají malý dojezd, dlouho trvající nabíjení a vysokou cenu?
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2022 11:07
Re: pro NEZNALÉ
Co a jak cena = právě já chápu = ty koukám (přes sakra hodně = jen mých) vysvětlení (zatím) NE

co a jak nabíjení https://elektrickevozy.cz/…jezdu-za-5-minut + https://mobilmania.zive.cz/…129/default.aspx to je další kravina (spíš HLEDÁM DŮVODy proč ne = než realita)

no a to samý malý dojezd https://elektrickevozy.cz/…rekord-v-dojezdu i relativně běžná (zatím asi nejprodávanější BEV?) https://www.hybrid.cz/…h-do-chorvatska/

DRTIVÉ VĚTŠINY se to čím se SNAŽÍŠ protiARGUMENTOVAT vůbec netýká https://fdrive.cz/…ektromobily-6946

Jinak KDY si jel delší trasu ty? :-)
JEDNOU za rok do (toho) Chorvatska? a radši celej rok ve všem co dělá auto autem HORŠÍ = než aby JEDNOU (sorry pak i zpátky;) nemusel při tankování dát delší pauzu = a viz odkaz třeba si dát hambáč uprostřed cesty?
myslím že by ses mél KONEČNĚ svést na elektřinu + zkusit pochopit ty technický a v dalších souvislostech rozdíly (no začni tím SVÉZT se ;-)


***

a teď zpátky k věci = ovládání auta kdy protiprokluz reaguje přímo elektromotory v kolech + těžiště auta rozložení hmtonosti reakce takovýho vozu = to je co NIKDO z vás popíračů nezažil ani ve snech

a tak (v rámci Vaculíkova pravidla) ODMÍTÁTE o tolik tak moc lepší auta :-)
18. 8. 2022 11:43
Re: pro NEZNALÉ
Chlape, argumentuješ jako malé dítě. Když jsem měl půjčenou TM3 tak jsem stál u nabíječky během 3 dnů asi 3 hodiny sumárně. Najel jsem cca 1200 km. Takže kde máš to "za 5 minut jedu"? Asi v pohádce o Budulínkovi. Tvoje záliba v citacích PR a reklamních žvástů typu "V roce 2000 se bude běžně bydlet na Marsu" z tebe dělá dementa.
18. 8. 2022 12:02
Re: pro NEZNALÉ
protoze jsi debil a neumis si naplanovat svuj cas, ja u nabijecek fakt nestojim jak trubka, ale proste nabijim kdykoliv kdy auto nekde stoji protoze tam stat musi ;-) fakticky tak u nabijecek travim jen desitky vterin
18. 8. 2022 12:06
Re: pro NEZNALÉ
Co mi nadáváš blbečku? Konstatoval jsem, jak dlouho jsem nabíjel. Co jsem po tu dobu dělal já a kde jsem byl po tom ti je ***. 90kovej frajírek pro kterýho jsou všichni okolo idioti, takové miluju.
18. 8. 2022 12:11
Re: pro NEZNALÉ
90kovej :-[] , no spis osumdesatkovej

a nuti te nekdo do elektromobilu, sak si je\zdi treba parnim strojem nebo si porid diesel, benzin, plyn, co hrdlo raci, autosalony jsou plne takovych aut :yes:
Avatar - Hammunasakra
18. 8. 2022 16:59
Re: pro NEZNALÉ
PROČ si člověk jako ty dává TOLIK PRÁCE? odmítat popírat (možná) si vymýšlet PROTI?

https://www.hybrid.cz/…o-elektromobily/

Nevim kolik ti je a KLIDNĚ si nikdy nekupu bednu s plochou obrazovkou = ale 99% lidí nejela s autem dynamiky tý https://www.tesla.com/cs_cz/model3 co TY si s ní TAK NEspokojenej = i v maličko větší Číně (viz odkaz) lidi najedou 300 km za TÝDEN
U nás je průměr ještě (o hodně) MENŠÍ
18. 8. 2022 12:00
Re: pro NEZNALÉ
aktualne si manzelka vybrala BMW i4 , s konfiguraci priplatku se dostala na sumu necelých 1,8 milionu korun, misto ni si mohla koupit treba dieselovou 420d grancoupe ktera pri stejne konfiguraci vybavy vychazi na necele 2 miliony, takze cena nizsi nez u dieselu, u dieselu by mela smesnych 140kW, dojezd sice teoretickych cca 1000km, ale tolik vzivote nikdy ani nejela, kdys jedem na dovolenou tak v kuse jedeme treba nejakych 200-250km nez treba na pul hodky zastavime aby jsme dal pokracovali, ted naposledy k baltu na vejkend, coz je cca 460+460km, no a schvalne co myslis, jeli jsem to v kuse 460km? ne nejeli a to ikdys by to nas Taycan vpohode ujel, kdys nemam potrebu spechat a drzim se do 120km/h coz je mimochodem rychlost povolena na polske S3 kterou jsme jeli celou k tomu Baltu, no a svete div se ona by tam lepe dojela i ta i4 ktera by sna mohla bejt pod stromeckem, zatim mame termin dodani prvni tyden v prosinci, dojed ma 500-590km, a kdys jsme skouseli nabijeni pred 3 tydny kdy nam ji na vikend pujcili, tak nabiti dojezdu 200km zabralo cca 10 minut, takze zase zadnej problem s cekanim jak vesti lide jako ty, a misto dieselovych 140kW tam bude mit krasnych 250kW, a tak jako doted jezdila s i3s vesmes zadarmo, protoze nabijela ze 100% z nasi fotovoltaiky, tak bude nabijet ze 100% asi i s i4, no strasny normalne, rano az pojede autem do prace tak bude plne nabite, no reknu ti, strasna to predstava ze bude vlastne jezdit zadarmo tak jako vesmes temer zadarmo jezdim i s Taycanem a jako jezdila zadarmo s i3 :-O
18. 8. 2022 12:29
Re: pro NEZNALÉ
Tak v prosinci si řekneme ;-)
18. 8. 2022 13:19
Re: pro NEZNALÉ
Jasně, všichni mají vlastní fotovoltaiku na rodinném domě. Tohle není řešení pro většinu lidí, tak moc nemachruj. Kdyby měli mít všichni rodinné domy s fotovoltaikou na střeše a k tomu dvě elektroauta, tak by musela být Země nafukovací. Jo, tobě to takto vychází, gratuluju, ale jsi výjimka a zůstaneš výjimka, protože ten tvůj způsob může platit jen pro zlomek společnosti. Všichni mít rodinný dům s FVE na střeše a dvě elektroauta nemůžou.

A nechlub se tím, že někde musíš jezdit 120 po dálnici, abys někam dojel. Ano, na dálnici poznám elektroplečku už zdálky, protože se typicky plouží 120 v pravém, aby někam dojela. Tohle není budoucnost, to je slepá ulička.
18. 8. 2022 15:25
Re: pro NEZNALÉ
elektricke BMW neni 100% vhodne pro kazdeho, a proto je tu spousta dalsich vyrobcu aut, nekdo si vystaci treba s elektrickym Meganem, nekdo s Dacii a jinemu nestaci ani Rimac a chce jeste vic :yes:

po 2035 az bude elektromobilita tak nejak jinak vnimana jiz bude dostatek nabijecek i na sidlistich, protoze s poptavkou po dobijeni se zacnou objevovat nabijeci body u parkovacich stani :yes:
18. 8. 2022 14:09
Re: pro NEZNALÉ
A abych nezapomněl - tu fotovoltaiku ti někdo daroval? Asi ne, co? A její provoz nic nestojí? Musels ji zaplatit a provozní náklady hradíš pořád. Kolikpak stála? Kolik bys za ty peníze ujel kilometrů na benzín nebo naftu, jsi raději neuvedl, protože by to tak výhodné nebylo, co? Prej zadarmo.
18. 8. 2022 14:21
Re: pro NEZNALÉ
no zcela zásadní je, tvrzení, že s autem za 2,5M jezdím zadarmo:)
18. 8. 2022 14:27
Re: pro NEZNALÉ
Ty s ním jezdíš zadarmo?
18. 8. 2022 16:41
Re: pro NEZNALÉ
Prosím ještě jednou, zmátla mne ta změna osoby. Nechtěl jsi napsat "jezdí zadarmo"?
18. 8. 2022 17:30
Re: pro NEZNALÉ
Básnická licence, nebo jak se tomu říká. Proste mluvil jsem za nej
18. 8. 2022 15:28
Re: pro NEZNALÉ
pravda zadarmo to neni, naklady na provoz jsou servis a parkrat do roka nabijeni i verejne nabijecky, celkove naklady na provoz e vesmes dozvim az se auto jednou proda, ano pak teprve budou zname TCO nakldy daneho auta pro nasi rodinu, v tom mas pravdu :yes:
18. 8. 2022 15:27
Re: pro NEZNALÉ
fotovoltaika se me davno zaplatila, takze ano ted je jakoze darovana, protoze naklady na jeji udrzbu jsou v radu asi tak 2-3 hodin rocne, ne zatim se me v systemu jeste neobjevil zadny sotek a zadna komponenta nevykazuje zadny problem, tudis aktualne je to pro mou rodinu elektrina zdrama, a neboj tebe jako poplatnika nestala ani cent, je to ostrovni elektrarna a byla porizena bez dotaci
18. 8. 2022 16:40
Re: pro NEZNALÉ
Tak to budeš hodně velká výjimka, když jsi na ni nečerpal ani korunu z dotací. Samozřejmě ti to přeju. Pokud sis koupil za svý a teď už z toho jen těžíš, jenom dobře.
18. 8. 2022 17:31
Re: pro NEZNALÉ
To nejsou na rozdíl od jiných dotaci dotace. Podepíšeš jim, ze jim pak přebytky prodas za par šupů…
18. 8. 2022 18:22
Re: pro NEZNALÉ
vyjimka fakt nebudu, na ostrovni fotovoltaiku nesla dotace cerpat snad nikdy
18. 8. 2022 13:28
Re: pro NEZNALÉ
Ty za to musíš být placený. Jinak si ten fanatismus nedovedu vysvětlit. Prý ve všem horší. Jsi komik.

Tak třeba s tím tankováním/dobíjením - citovat PR články ti jde, ale kde je ta technologie u nás k dispozici? Nezajímá mne, že bude za 10 let. Kde je dneska v ČR k dispozici? Nikde, viď? Takže dávat tady PR články, že soudruzi v Číně něco vyvíjejí, je k čemu? K ničemu! Jezdím tady a teď. Pak z tebe vypadne, že vlastně takto dobíjet tu baterku ničí a že baterka nesmí být vybitá víc než něco a nesmí se nabíjet na víc než něco. K smíchu. Komfort dobíjení se tankování takto nepříblíží. A nezajímá mne dobíjení na 200 km, ale pěkně plnou na 600 km, abych tankoval třeba jednou za 14 dní. Nezajímá mne, jak je nádrž plná nebo prázdná. Prostě přijedu k pumpě kdykoliv, vrazím tam pistoli a za 5 minut jsem pryč s plnou. Ale ty budeš špekulovat, jak moc je baterka vybitá, jak moc ji nabít, jak nenabíjet moc rychle, aby se nesnižovala životnost a podobný ptákoviny. To se spalovákem řešit nemusím. Tak tady nekdákej, jak je ve všem lepší.

A nechtěj, abych začínal třeba se zvukem. Zvuk benzínové V8 chceš srovnávat s nějakým šicím strojem? Prober se!
18. 8. 2022 13:55
Re: pro NEZNALÉ
Všechny připomínky beru. Ale na jednu věc zapominas, nehledá se způsob, jak nejlépe vyhovět zákazníkovi. Hledá se způsob, jak zbrzdit globální oteplování a šetřit neobnovitelné zdroje.
18. 8. 2022 14:26
Re: pro NEZNALÉ
To si musí zákazníci rozhodnout sami a ne že jim to někdo bude nařizovat. Když jsou všichni tak ekologicky uvědomělí nebo jsou přesvědčení, že elektroauta zachrání planetu (já o tom přesvědčený nejsem), tak ať hlasujou vlastní peněženkou a kupují si ZA SVOJE peníze elektroauta.

Mě to netrápí. Klidně budu dál v autě a motorce pálit benzín. Ropy máme ještě na hoooodně dlouho (Bjorn Lomborg odhadoval v roce 2000 její dostupnost na dalších cca 5000 let) a o prokazatelnosti negativního vlivu emisí spalovacích motorů v autech a motorkách a souvislosti s klimatem mne zatím nikdo nepřesvědčil. Vidím v tom jen politiku, tzn. strachem získat politickou a ekonomickou moc. O životní prostředí politikům dle mého názoru nejde.
18. 8. 2022 14:47
Re: pro NEZNALÉ
otřepaná historka o tom, kolik zákazníků si pořídilo za svoje peníze filtr pevných částic, když to bylo v nabídce jako příplatková položka. na tohle bych nesázel:)

a o tom druhým tě nebudu přesvědčovat, literatury k samostudiu je dost a dost.
18. 8. 2022 16:33
Re: pro NEZNALÉ
Tak vidíš, odpověděl sis sám. Lidé to nechtějí, takže proč si někdo osobuje právo jim to nutit? Jasně že bych si auto s filtrem pevných částic taky nevybral. Přece si nekoupím něco, co neptořebuju, co mi bere výkon, tlumí zvuk a může se za drahé peníze vysypat.

Vem si to třeba u benzínů - oni snad byly třeba EURO5 benzíny nějaký konec světa? Nějací ultračmoudi, kteří potřebovali dostat filtr pevných částic? Mám doma jeden z roku 2012, který to rozhodně nepotřeboval. Tak proč to potřebuje ten od roku 2018? Předtím to bylo dobrý a najednou není? To nedává žádný smysl.
18. 8. 2022 17:33
Re: pro NEZNALÉ
Jezismarja lidi nechtějí platit daně, třídit odpad, dodržovat zákony:) benzin musí mít filtr pevných castic kvůli přímému vstřikování.
18. 8. 2022 17:41
Re: pro NEZNALÉ
"Musí, musí". Nemusí. Do května 2018 "nemusel" a byl to problém? Nebyl.
18. 8. 2022 17:44
Re: pro NEZNALÉ
Lezou z toho prokazatelně karcinogenní mikrocastice, které neumí plíce vykašlat. Predtim se taky mohlo hulit v hospodě.
18. 8. 2022 14:48
Re: pro NEZNALÉ
a o té škodlivosti, neříkej mi, že když máš vedle sebe dva domečky, jednomu jde z komína dým a druhému nejde nic, že to je totéž:)
18. 8. 2022 16:37
Re: pro NEZNALÉ
Ano, některé hooodně staré kusy čoudí. Fajn, tam to beru, ale třeba EURO4 a EURO5 benzíny nejsou na úrovni "dým z komína". Tam už je to zpřísnění neodůvodněné. A o kolik krásných motorů jsme kvůli tomu třeba jen u BMW přišli.

Nebo si vem motorky. V Evropě už si nekoupíš třeba Suzu GSX-R, protože by musela plnit EURO5. Jako kdyby EURO4 motorky byly nějaký dýmající a čmoudící humus, co už nesmí jezdit.

Ne, tohle už je nesmyslné utahování šroubů, které žádný efekt nepřináší. Už je to jen ideologická křížová výprava proti spalovacím motorům bez ohledu na to, jak čisté už dnes jsou.
18. 8. 2022 17:36
Re: pro NEZNALÉ
Svez se M3 E46 a pak tou preplnovanou:) a řekni mi, kterou by sis vybral. Ta nová pojede daleko líp a za míň. Důsledek zlých emisních norem.
Ad GSXR, pravidla jsou stejná pro všechny, kdo se neobtěžuje je zkusit plnit a radši odešel má holt smůlu:(
18. 8. 2022 17:55
Re: pro NEZNALÉ
To není fér srovnání, protože nevíme, jak dobré by byly bývaly atmosféry, když by je BMW mohlo vyvíjet bez ohledu na zpřísňující se emisní normy. Nemůžeme srovnávat E46 a třeba F80 (první foukaná M3) nebo aktuální G80. Nebyly snad S65 (M3 E92) nebo S85 (M5 E60) naprosté motorářské skvosty? Je snad 911 Turbo S (foukaná) lepší než GT3 RS (atmosféra)? To přece není o emisích, ale o tom, co kdo chce. Jistě je snazší nedolovat výkon v otáčkách, ale nejsou vysokootáčkové atmosféry snad úžasné? Nebýt těch "zlých emisních norem" mohli jsme mít atmosféry s charakterem, o kterém si dnešní foukané motory s plochým vrškem mohou nechat jen zdát. Výkonné jsou, ale tak charakterní jako atmosféry nejsou.
18. 8. 2022 18:50
Re: pro NEZNALÉ
atmosféry by nikdy nebyly tak dobré jako přeplňované motory. výkon se nedá z atmosféry dolovat donekonečna. 550 koní a víc z třílitru je nemožné.
19. 8. 2022 07:02
Re: pro NEZNALÉ
Má Spalovací motor prostor k nějakému dalšímu zlepšení?
Vše co se hlásilo. Elektrický ovládané ventily, proměnné komprese atd umrelo.
Avatar - Hammunasakra
19. 8. 2022 08:33
Re: pro NEZNALÉ
To že dnešní R3 má výkon dřívějších V8 (možná i V12? nechce se mi hledat;) se ale (odpůrcům elektro) TAKY NELÍBÍ

chtějí VŠE POSTARU = no takoví lidé byli vždy (učí se to už na té ZŠ = co ti dnešní "zpátečníci" ODPŮRCI evoluce, rádi ve více věcech popírají odmítají :-O

když učivo základní školy = holt i všechno "nad" tím. A popravdě tohle je fakt (součást) velká změna