Opelův ekvivalent Volkswagenu Jetta vzniká v polských Gliwicích. Na českém trhu lze již pátého zástupce modelové řady Astra objednávat, i když oficiální zákaznický ceník zatím zveřejněn nebyl.
Věc se má tak, když koukám na cenu 1,3 MultiJetu, tak jestli není lepší Fiat Linea v největší výbavě za 430tis.... Italský design, stejný motor, není někde u kluků ve Stutgartu chyba?
Ze Stuttgartu? To nevim, tohle totiz neni Mercedes-Benz. Ze by si myslel Rosenheim? Jinak urcite bych bral spis Lineu, je hezci, motor stejny.
Co se mi hlavne na sedanu od Opelu nelibi je ta jejich zad
Fiat Linea 1.3 Multijet Activ 349.900,-Kč vs. Opel Astra sedan 1.3CDTI (identický motor,přebíraný od Fiatu)Essentia 509.900,-Kč.
Tak to je palba. To je opravdu konkurenceschopný model.
Přesně! Opl to s touhle hnusnou prašivkou může zabalit.
Asi se u opla zasnili a dostali pocit, že už patřej mezi velký kluky. No budou muset ještě mezi těma prašivkama vydržet. S touhle prašivkou teda určitě. >:-[]
Rozdiel je Linea je urobena z Grande Punta trpis miestom na sirku a vzadu na hlavu, nedrzi tak na ceste a celkovo je Astra vacsia a posobi hodnotnejsie. Na Linei som uz odjazdil 400 km a s tym dieslom je fajn ale ked som robil na jednej ceste spolujazdca vzadu tak amen bolesti krku zarucen :-!
omyl, Astra není uvnitř širší než Punto/Linea, je to přesně naopak, Punto je vepředu oproti Astře širší o 3 cm, vzadu jsou stejně široké, údaje si můžeš ověřit zde na auto.cz v testech ...
Ok mozno mas pravdu rec cisel je jedna vec, osobna skusenost druha. Co sa tyka na syrku na plecia to uslo s tym ze nie sme zrovna 100 kg chlapi ale na syrku v oblasti strechy s osobnej skusenosti zistis ze ti zvazujuca strecha nad dverami hlavu dobre obucha a o zvazujucej streche smerom dozadu ku kufru ani nehovorim odporucam osobnu skusenost ak mas vysku okolo 180 cm jazda vzadu nad 100 km bude pre teba utrpenie. Pozri nemam preco nadavat na Fiat sam tieto auta ocenujem ale myslim si ze na rozdiel od GP, ktore som si oblubil a od Brava, ktore mam mozno s nielen dieslovym ale aj motorom 1,4 T-Jet osobne skusat tak Linea mi nezapasovala az tak aj ked ten mohutny desegn s chromom, ktory mi pripomina az americky design(v tom dobrom mne sa amerika paci zvlast retro). Je to dobre auto pre rodiny s detmi s velkym kufrom. Jedine do coho by som nesiel je motor 1,4 8v neodporuuuucam. Naskor 1,3 MTJ skvela volba alebo 1,4 T-Jet 120 k.
jj úplný souhlas, dneska jsem zrovna v linei seděl a střecha na zadních sedadlech mě fakt tlačila, se sedákem to taky nebyla moc sláva, mám 185 cm /110 kg takže jsme na tom podobně ;-) stejný problém má vzadu i Punto, na šířku je to v rámci třídy v pohodě ...
... myslím že Linea a vůbec sedany tohoto typu jsou vozy zacílené spíš na konzervativní skupinu starších řidičů, než sportovněji založené ...
ještě že na tvym proroctví nestojí svět...linea je o třídu níž, to je jako bys porovnával corsu a astru a hlavní parametr byl pro tebe cena a na základě toho bys astře prorokoval těžkou smůlu..což je samozřejmě kravina, protože pokud to nevíš tak astra je nejprodávanější vůz v evropě...
Mám astru sedan 1,8 r.v.2000 - celkem spokojenost. Tahle je pěkná, i když kdo chce sedana, sáhne raději po Vectře. Kdybych ale vedle sebe postavil tohohle sedana, Focus sedan a Jettu tak Astra vypadá bezkonkurenčně nejlíp. Narozdíl od těch dvou se dá říct, že má docela sportovní design :-)
No moc se mi líbí, kapku víc než Linea (a nemá to nic společného s tím, že Opla mám ;-) ). Cena je bohužel v neprospěch Astry, teď jen záleží, jaký budou ty balíčky, třeba budou vemi výhodné, uvidíme. A nakonec, po čase se bude dát sehnat velká sleva, protože je to primárně určeno pro východní trhy a tady o sedany celkově nebude velký zájem.
No klasicky hatch Astra je celkem pohledne auto. A tech vylozene povedenych aut ma Opel vic, at uz je to Opel GT nebo z minulosti Mantra ci prvni Kadett a naslo by se jich vic. Muj otec ma Oply celkem rad, jeste stale ma Tigru.
Ale ten sedna Astra? Predek je ok, ale ta zad se mi opravdu vylozene nelibi. Obrovske zadni lampy mi tam nesedi, navic z profilu silne pripominaji Golf, kterej mi pripada vylozene odpudivy. Stejne tak se mi nelibi naraznik v oblasti umisteni RZ.
Ještě jsi zapoměl na starou Vectru, s těma zrcátkama co zasahovali do kapoty, to byl celkem povedený design, jinak Astra hatch je samozřejmě velice povedená ...
To je zase srovnání...Linea vs Astra sedan..to mi připomíná, jak se nedávno srovnával Logan s Octavií, protože má Logan skoro stejně velký kufr. Linea je Punto jen s tím rozdílem, že když jedete do Tesca, můžete udělat nákup na celý týden. Jeďte s Lineou někam 1000km na dovolenou...ve čtyřech a nikdy víc už tohle nebudete chtít absolvovat - radši pojedete na Fechtlu po D1 z Brna do Prahy než tohle! Astra je plnohodnotné auto - polykač kilometrů. Tady už se dá mluvit o radosti z jízdy - ne o každodenní nutnosti s přibližovadlem Fiat Linea. Jinak ten diesel 1,3 v Astře a cenová politika Opelu, kdy 2 dost odlišné motory stojí stejně - to je katastrofa. Ten diesel 1,3 to auto ani nerozjede.Já mám 1,8 16V a dokážu jezdit za 6,5l/100km při solidní dynamice a s rezervou výkonu při předjíždění :-!
Asi tak kámo. Opl? To bych se radši kopl. Ten interiér je fak útulnost sama. Hrůza. "Polykač kilometrů" je taky slušnej slovní obrat. Kam ty lidi na to chodí? :-!
Jeďte s Lineou někam 1000km na dovolenou... Nechtěl bych jet takovou štreku ani v Oplu ani ve Fiatu. Přeci jenom bych se rád taky vrátil domů jinak než vlakem ;-) .
Bože, taky jste si všimli o prázdninách přeplněných vlaků majitelů Oplů a Fiatů, ty auta totiž neujedou ani 1 kkm. Wellw, welle, ty už ten vyjetej volej z Hondy nechlastej >:-[]:no:
Nevypadá to zas tak špatně, ale ta cena, rozdíl 159.000,-Kč za stejný motor 1.3 Multijet a základní výbavu oproti Linee je neskutečná věc. Nesmysl, nekonkurenceschopnost, na kterou asi doplatí malým objemem prodejů tohoto modelu.
Tá cena je fakt v porovnaní s Lineou vysoká, na Slovensku má stáť 1,6 v strednej výbave okolo 630 tis. Alebo skôr cena Linei je nízka, lebo Octávia 1,6 FSI v slušnej výbave stojí takmer 800 tis. Ale hneď mi v Opli povedali že budú isto nejaké akcie. S takou cenou nemôže Fiatu konkurovať. Je celkom možné že aj Škoda možno po dlhých rokoch bude musieť aj v Česku a na Slovensku zreálniť cenu Octavie. Linea s prepĺňanou 1,4 má stáť 565 tis. v plnej výbave. Myslím že nie je čo riešiť. Ináč sa mi Astra páči.
Čo sa týka rozmerov tak je o 1,5 cm širšia ako Linea a o 2,5 cm užšia ako Octavia. Aj keď papierové hodnoty klamú. Focus je širší ako Mondeo ale vnútri je to úplne naopak. V Linei som sedel a nie je tam menej miesta ako v Octavii. V zadu samozrejme viac. Astru som naživo ešte nevidel ale v 5dv. verzii priestrannejšia nie je. Čo sa týka miesta na hlavu vzadu, tak to je problém všetkých sedanov aj o triedu väčších. Mám Mondeo liftback, 186 cm a vzadu sa hlavou dotýkam stropu. Dokonca ani v C6 som sa vzadu nemohol vystrieť :-O .
Už to tady někdo psal, ale stejjně mi to nedá - co máte všichni s tou Lineou? Líbí se Vám? Ok. Ale proč ji srovnáváte s astrou, když je to auto o třídu níž. Srovnáváte snad Thalii s Megane sedan? ne. Chci-li levný sedan koukám po Fabii sedan, thalii a linmee, cordobě. Chci-li sedan větší a dražší volim focus, astru, jettu, megana atd. Co je na tom divnýho?
Chceš snad srovnávat Lineu s Fabií?? Rozvor má Fabie o 16cm menší a šířku o 10cm, o kufru a o délce ani nemluvím. Ještě na tom trváš? Neblázni, Linea je konkurentem Octavie atd.
Liena je na bázi Grande Punto - malé vozy. proto spadá tam kam jesm psal. Že je na svou kategorii poměrně veliká je pravda. Ale technicky prostě patří do malejch aut. A tudíž i cenou. A astra je o třídu vejš. Tak to prostě je. Porjevuje se to na požitý techice jízdních vlastnostech komfortu atd. Logan MCV taky neni konkurentem Octavie Combi i když má podobný rozměry.
Popravdě řečeno - úplně přesně ničí. Protože je to auto pro východní trhy používající levnější techniku malejch vozů na kterou nasadilz prostornější karosérii. Principiélně tedy např Logan - ale ten je dohnanej do levnýho extrému. Kdyby se dělal novej sedan od Fabie, tak pro fábie alekdyby neplatí. Nicméně o nový Fabii KOmbi taky nebudeme tvrdit kůli velikosti kufru že je to konkurent pro Focuse. Asi nejblíž k Linee má k Honda City -koncepte i postorností. Ale určitě to neni konkuret pro sedany golf třídy. Stačí se podívat na ceník Fiatu - jejich Bravo, ketrý je menší je dražší než Linea. Proč? Kvůli použitý technice. Ale sám jsem zvědavej jak ten mix jednoduchý techniky, hezkýho designu, nízký ceny, a špatný kvality zapůsobí na českýho kupce. >:-[]
Tvůj pravopis odpovídá zřejmě tvé inteligenci, když plácáš nesmysly o špatné kvalitě atd. Fiat má lepší techniku než Škoda, to ale to ty asi nevíš.Proč myslíš,že nejenom Opel odebírá Od Fiatu motory? Co, ty techniko.
tak motory asi nejsou to nejpodstatnější pro určení kategorie auta, ne? Jak si přišel na to že fiat má lepší techniku než škoda? A proč to sem motáš? diskutovali jsme o tom jeslti patří Linea do stejný třídy jako astra, a odpověď zní že je o třídu níž. A mimochodem, porovnáš-li cenu Linei a nové Fabie kombi tak najednou ta Liena tak zářně nevypadá co? :-(
Tú cenu tvorí hlavne marketingové oddelenie. Fiat sa potrebuje zobudiť a začať predávať aj niečo iné ako Punto. Je ale pravda že Bravo je drahšie ako Linea. Myslím že nemuseli ísť s tou cenou tak extrémne nízko a mohli to postaviť na platforme Brava. Každopádne podvozkom, výbavou aj rozmermi je to plnohodnotná stredná trieda. Každopádne má podstatne bližšie k strednej ako Octavia k vyššej strednej kde ju u nás pchá Škoda. Myslím že Linea sa pozitívne prejaví aj na cene Astry.