Novinky
se předělává na MY 2023,takže tahle konfigurace je ještě MY 2022.
Jako že tahle konfigurace zlevní na 2+ M jsi tím chtěl říct? 😒] 😒]
A zkratoprdi a dutohlavové v čele s hamunou nám tu vysvětlí, jak je to za ty 2+ M přece pro důchodce dostupnější protože díky valorizačnímu schématu se zvýší průměrný důchod o 20%?!? 😒] 😒] 😒]
A zkratoprdi a dutohlavové v čele s hamunou nám tu vysvětlí, jak je to za ty 2+ M přece pro důchodce dostupnější protože díky valorizačnímu schématu se zvýší průměrný důchod o 20%?!? 😒] 😒] 😒]
to o co je velkej zajem a nestiham vyrabet sem od 3.Q.22 smahem zvednul o 10%
to kde mam velkej podil automatizace a malej podil rucni prace sem zatim nechal
na nove vyvijeny zarizeni od 3.Q.22 plus 30%
a protoze dodavam i automotive, tak se to samozrejme projevi
to kde mam velkej podil automatizace a malej podil rucni prace sem zatim nechal
na nove vyvijeny zarizeni od 3.Q.22 plus 30%
a protoze dodavam i automotive, tak se to samozrejme projevi
chce kam - pak ať se ale škodovka nediví že bude víc a víc v (_!_) li... :-!
Bude na tom lépe, než kdyby v době, kdy výroba nestačí uspokojit poptávku ani v prémiové třídě by přišla s novým, levnějším modelem. Zjevně nechápete, jak funguje business. :-!
Na jednu stranu ano, má to business logiku.
Na druhou stranu Škoda není prémiová značka. Samozřejmě, u nás má Škodovka víceméně jistotu státní správy a fleetů a o prodeje se bát nemusí. Jenže na některých zahraničních trzích, kde musí jít do opravdového konkurenčního boje, může snadno přijít o výrazný tržní podíl. Jako se jí to stalo v Číně. Automobilky Ford, Fiat nebo Opel by mohly vyprávět, jak snadno lze ztratit léta budované pozice na evropských trzích.
Na druhou stranu Škoda není prémiová značka. Samozřejmě, u nás má Škodovka víceméně jistotu státní správy a fleetů a o prodeje se bát nemusí. Jenže na některých zahraničních trzích, kde musí jít do opravdového konkurenčního boje, může snadno přijít o výrazný tržní podíl. Jako se jí to stalo v Číně. Automobilky Ford, Fiat nebo Opel by mohly vyprávět, jak snadno lze ztratit léta budované pozice na evropských trzích.
Zjevně nechápeš jak funguje business ty. Jedna věc je vydělat na prodeji nového vozu jako takového. A druhá věc je, že s prodejem nového vozu zajišťuješ budoucí zisky na prodeji dílů a na servisu, ať už přímo pro sebe, nebo pro své prodejce...
A čím míň prodaných EV, tím míň budoucích příjmů a tím míň práce pro servisní síť. Což nebude znamenat nic jiného než nevyhnutelné zdražování služeb, protože o náklady se bude dělit méně budoucích majitelů EV. Jinými slovy řeči o levném servisu EV jsou zasa jen a pouze kecy pro slabomyslné.
A čím míň prodaných EV, tím míň budoucích příjmů a tím míň práce pro servisní síť. Což nebude znamenat nic jiného než nevyhnutelné zdražování služeb, protože o náklady se bude dělit méně budoucích majitelů EV. Jinými slovy řeči o levném servisu EV jsou zasa jen a pouze kecy pro slabomyslné.
U nás se z ofic. dealera stává v podstatě bazar. Nově auta nikdo nekupuje, protože Fialova vláda decimuje naší zemi. A kdo už na nové má, tak si nemá z čeho vybrat protože to co chce obvykle vyškrtali z výroby....
Takže pokud chce prodávat auta, musí nutně z nových přejít na bazarovky... Smutné, ale je to tak. Opět se děje přesně to co jsem tady předpovídal. Díky EU nucený pokrok v automobilismu přináší jen stárnutí vozového parku a rozmach prodeje ojetin. Silnice se změní na skanzen autovraků.
Takže pokud chce prodávat auta, musí nutně z nových přejít na bazarovky... Smutné, ale je to tak. Opět se děje přesně to co jsem tady předpovídal. Díky EU nucený pokrok v automobilismu přináší jen stárnutí vozového parku a rozmach prodeje ojetin. Silnice se změní na skanzen autovraků.
Díky za přepis sputniku a okamuri.
Ale opravdu to sem patří?
A věříš tomu když to kopírujes?
Ale opravdu to sem patří?
A věříš tomu když to kopírujes?
Že EU žene evropský automobilismus do kubánského scénáře je nyní už zcela jasné. Tobě to ještě fakt nedošlo? 😄
Ne dokonce nám vychází (protože to nevidíme VELMI OMEZENĚ jako ty) PŘESNÝ OPAK
jen mezi řečí (jestli se ti chce) co máš za vzdělání (a třeba IQ?
když sme u toho PROČ dáváš TOLIK energie na boj proti evoluci = a kážeš i o věcech kterým NEMŮŽEŠ rozumět (a nadřazuješ se v chápání ekonomických souvislostí nad Vávru = a MĚ :-!
jen mezi řečí (jestli se ti chce) co máš za vzdělání (a třeba IQ?
když sme u toho PROČ dáváš TOLIK energie na boj proti evoluci = a kážeš i o věcech kterým NEMŮŽEŠ rozumět (a nadřazuješ se v chápání ekonomických souvislostí nad Vávru = a MĚ :-!
Že EU žene evropský automobilismus do kubánského scénáře je nyní už zcela jasné. Tobě to ještě fakt nedošlo? 😲 :no:
problém je, že lidem jako já a Vávra = toho došlo ještě MNOHEM víc a MNOHEM dál
problém je v tom, že ty si možná FAKT přesvědčenej = že chápeš VÍC než my :😉
co jednoduchý závěr? jo Vávra chápe drtivě víc souvislostí = tak je to jednoduchý to je celý
Ty proti němu (a třeba i jen mě) nemáš ANI PRAKTICKÝ zkušenosti a už vůbec ne teoretický = jen furt křičíš VY VZDĚLANĚJŠÍ INTELIGENTNĚJŠÍ = to neděláte po mým
a PROTOŽE to já se vidím JINAK = tak to AUTOMATICKY ZNAMENÁ že VY ste mimo 😉
problém je v tom, že ty si možná FAKT přesvědčenej = že chápeš VÍC než my :😉
co jednoduchý závěr? jo Vávra chápe drtivě víc souvislostí = tak je to jednoduchý to je celý
Ty proti němu (a třeba i jen mě) nemáš ANI PRAKTICKÝ zkušenosti a už vůbec ne teoretický = jen furt křičíš VY VZDĚLANĚJŠÍ INTELIGENTNĚJŠÍ = to neděláte po mým
a PROTOŽE to já se vidím JINAK = tak to AUTOMATICKY ZNAMENÁ že VY ste mimo 😉
je to hezčí než všechny el. BMW a MB dohromady.
Upřímný dotaz pro všechny, vážně se vám tohle líbí?!?
A teď to nemyslím v kontextu EV, kdy asi nemám problém uznat že mezi EV je to dost pohledný model se spoustou zajímavých detailů.
Dotaz je mnohem hlubšího ražení. Vážně se vám tohle líbí jako auto?? Na autě je neuvěřitelně vidět ta nadváha. Boční profil těžkopádný, spodní linie oken ukrutně vysoko, poměr zasklení k boční ploše nepříznivý. Nárazníky vysoké, spodní hrana kufru neuvěřitelně vysoko...
Jako za mě zatím jediné celkově hezké EV je BMW i4. Tam se sice dost podepisuje aktuální běsnění designérů BMW, ale celkově i kdy člověk má spoustu připomínek k detailům to jako celek neuvěřitelně funguje. Ale Enyaq Coupe...?!? Navíc pokud tam člověk dá tyhle výrazně barvy a svítící masku, tak to vypadá jak kolotočářský vehikl...
A teď to nemyslím v kontextu EV, kdy asi nemám problém uznat že mezi EV je to dost pohledný model se spoustou zajímavých detailů.
Dotaz je mnohem hlubšího ražení. Vážně se vám tohle líbí jako auto?? Na autě je neuvěřitelně vidět ta nadváha. Boční profil těžkopádný, spodní linie oken ukrutně vysoko, poměr zasklení k boční ploše nepříznivý. Nárazníky vysoké, spodní hrana kufru neuvěřitelně vysoko...
Jako za mě zatím jediné celkově hezké EV je BMW i4. Tam se sice dost podepisuje aktuální běsnění designérů BMW, ale celkově i kdy člověk má spoustu připomínek k detailům to jako celek neuvěřitelně funguje. Ale Enyaq Coupe...?!? Navíc pokud tam člověk dá tyhle výrazně barvy a svítící masku, tak to vypadá jak kolotočářský vehikl...
Pavel Dostal
Příspěvek podléhá schvalování.
EV zlevňují oproti kupní síle. Ale to neznamená, že jsou levné. Nebo čekáte, že ENYAQ bude stát jako Oktáva v základu?
Nicméně... když se podívám třeba na takový ID.3, tak si nejsem úplně jistý, jak by se to auto mělo ještě oholit, aby z něj byla ta lidovka... a totéž se dá napsat i k jiným EV. Spring je ohlodaný úplně na kost, spalovací auto takových parametrů by bylo terčem posměchu... a stejně se prodává za 500+.
možná se nám to DÍKY SOUDRUHŮM (čínským a jejich viru a ruSSkým a jejich válce) trochu celý posune
i Neználek jako ty by MOHL vědět že daleko levnější je elektromotorůrek stejnýho výkonu než (tady daleko větší) spalovací motor
abys to pochopil i ty = výroba elektromobilu je LEVNĚJŠÍ než stejnýho auta se spalovacím motorem. je to celkem BĚŽNÁ ZNALOST
Je to dokonce O TOLIK = že ty ceny se potkaj NE až ve chvíli kdy se bude vyrábět obou typů (pohonů) ca stejně. je DĚSIVÝ jak neznalý (i základů) ZASE vysvětluje
NEZNALOST je DĚSIVÁ = chování NEZNALÝCH NEVZDĚLANÝCH ještě DĚSIVĚJŠÍ 😲 :😉 😁 :-! 😒]
Prozradím ti tedy "sladké" tajemství - ten průser EV se jmenuje BATERIE -
příšerně těžká, málo výkonná, s postupně klesající kapacitou a nechutně drahá. Na řešení tohoto problému se čeká cca 120 let, ale zatím stále marně. Lidstvo zatím stále neumí levně a efektivně SKLADOVAT elektřinu a právě proto jsou EV naprosto slepou uličkou vývoje. Kapišto, "odborníku"? 😒] 😒] 😒]
https😐/fdrive.cz/…prvni-dojmy-9002
jestli žiješ v představách že baterie (v mobilu tužkový v notebooku nebo i autech) jsou stejný jako před 120 lety = jsi víc mimo než sem myslel. a že MÁŠ značný NEZNALOSTi = to je bez diskuze
PROČ je (pro tebe) problém baterie? Už současná střední třída BMW i4 nebo Tesla 3 = jsou auta 15 levelů nad tím co si kdy řídil. tak proč TAKová snaha = odmítat (třeba) další generaci televizí. Teď jsme porovnávali LED a OLED = taky proti? 😉
Chceš navěky jezdit ručkou a na ropu? No tak jezdi = vono to bude TRVAT než se všechno na ropu přemění na NE na ropu. ale PROČ léééééta dopředu a TOLIK slov a vět = na to aby tvoje děti (?) jezdily TÍM CO CHCEŠ TY (když ses už na ZŠ učil že to navždy bejt nemůže
P.S. Velké spalovací auto s 20litrovou či 30 litrovou nádrží by si přece taky nikdo nekoupil! A pokud by moderní zkratowozy neměly extrémně účinnou aerodynamiku, trvrdé a úzké gumy apod., byly by na tom s dojezdem ještě mnohem hůř. Navíc i tak mají problémy s použitím elektrického komfortního příslušenství, jízdou při nízkých teplotách, střešními nosiči, jízdou s přívěsem atd,. atd. Ve srovnání s normálními auty na jejich palubách prostě pořád panuje brutální energetická bída a problémy s nejistotou v přístupu k odpovídajícím nabíječkám. A k tomu nudná, řidičských emocí zbavená jízda bez řazení a bez zvuku normálního motoru. Fuj tajkls, tohle mi nesmí přes práh, ani kdyby to stálo míň než normální spalovací auta! 😲
Reálně probíhá vývoj poslední dekádu
je MI FUK co TOBĚ SMÍ NESMÍ = stále dál a dál píšeš že ROZDÍLy dodnes nechápeš a moje "EV umožňuje postavit ve všem LEPŠÍ AUTO" je prostě realita
stejně jako to že "potaru" to navěky NEpůJDE = jak všichni víme už od ZŠ
bez urážení = i z toho co si teď napsal je vidět NEZNALOST = a tam bohužel platí Vaculíkovo pravidlo
emoce? fakt?? 99% spalování ropy co jezdí po světě = NEJSOU auta o emocích (JEN hledáš něco proti = tak si kup nějakou Toyotu Yaris !nebo) GR86 nebo Supru = ale vono zábavnějš bude zatáčky vymetat můj hatchback, než čím jezdíš ty
no a já mám jakžtakž znalost = a proto mi to vychází SAKRA HODNĚ JINAK (no a nejen mě celý planetě = což je další nesmysl co tu furt opakujete, my EUropa jsme POZADU = jak to tu před časem správně vysvětloval Vávra = jak víš majitel jak eSkovejch MB tak Ferrari = dnes po ZKUŠENOSTech větších než ty i TEORETICKÝCH ZNALOSTECH větších než ty děsběshrůza dokonce VĚTŠÍCH EKONOMICKÝCH ZNALOSTECH než já 😲 :😉
fakt věříš že ode mě po třeba něj ale vono CELÝ SVĚT = jsme my mimo a víme známe o věci MÍŇ než ty (a PROTO to vidíme opačně)?
Spalovák s 50 litry nafty, tj. s ca 50 kg nafty s tím úžasné neefektivnim motorem ujede 1000 km. EV s 500 kg baterií a supr trupr účinným pohonem neujede ani 500 km...A tohle je stav po 120 letech vývoje!!! Směšné.
A protože beztak nějaký dutohlav přijde s brutálním argumentem, že zkratovozy se 100 let nevyvíjely kvůli pauze, tak rovnou říkám, že baterie se naopak vyvíjely po celou dobu!!! A I přesto je EV dnes ve stavu totální nekonkurencesxhopnosti vůči konvenčnímu pohonu.
Smutné je, že toto je tak neuvěřitelně zřejmé, že to chápe už i tříleté dítě. Ale zkratoprdi to nepochopí ani za 20 let denního studia.
Stop vývoji. Škoda že jsi nežil dříve. Lidstvo se desítky tisíc let snažilo najít něco lepšího než kámen a furt nic. Proč se na to nevyprdnout? Proč nezit v klidu. Desítky tisíc let a železo nikde.. prdime na to...
Opravdu si ty nebo někdo jiný myslíš, že spalovat ropu je cesta? To nekouká dal než 5 nebo 10 let dopředu?
Dutá ligo mistrů = PROČ ty dáváš tolik času a energie = na boj proti tomu, čím budou jezdit příští generace? TY NE ale příští? Ty si (spolu s Barikem) nechodil na ZŠ?
Chápu že si to celý neumíš dát dohromady = a snazší je říct EKONOM typu Niedermayer Vávra Sedláček je /proti MĚ/ TUPÁ DUTÁ HLAVA, KDYŽ ho a dění nechápeš. No a co když není = co když nejsou? Co když je to tak jak "by to mělo být" = si tupá dutá hlava /proti nim/ prostě ty? To tě eště nenapadlo?
Spalovák na naftu = by bez MULTI MILIARD trvalého dotování a zvýhodňování = vůbec NEexistoval. Fakt fftipný že odpůrce EV = dává za příklad něco co nemá vůbec existovat
Jo elektromotor je efektivnější než spalovací = taky je menší a proti spalováku bezúdržbovej = ani tyhle základy nevíš
Ano všem je co a jak už zřejmé = jen těm tříletým dětem a dospělým rohYpnolům a ryccardům atd. = zatím ne
Ale podívej jak ryccardo OTOČIL u hybridů. Celý léééta TVRDÝ ODPŮRCE = a dnes = za pár let (třeba možná) pochopíte co a jak EV. Jste prostě jen pozadu to je celý
jo a máš tam HRUBKU = ne "totální nekonkurenceschopnost" ale VE VŠEM LEPŠÍ AUTO
tobě to zatím nedochází, ale https😐/elektrickevozy.cz/…rekord-v-dojezdu už je lepší než nějaký třeba eSko s V12
Tak jako si SE HÁDAL o ekonomice = stejný blbokraviny žvaníš o technice. Je to vždy JEN NEZNALOST většinou se ukáže že až fascinující(ch rozměrů)
Zkus si běžnou Teslu 3 nebo BMW i4 možná i Polestar, když (v pohonech už dlooouho POZADU koncern, tak spíš Cupru než VW nebo škodoVWku)
---
Jasně a německé ponorky za Hitlera poháněly esesácký prdy do vody. Bože můj co ty jsi fakt za magora to se nedá ustát.
Já říkám Neználek = viz tady někdo DUTOHLAV a IMBECIL a tak
JEDNA strana = má PRAVDU :😉
Co chceš víc říct o PRINCIPu? Jo BEV umožňuje postavit líp auto = a viz Tesla 3 co exceluje a z principu je lepší i v losím testu. Je to jen fyzika = tohle myslíš?
Takže ty NETUŠÍŠ? víš NĚCO o autech a jejich konstrukci? Stačí běžné základy. Víš NĚCO o středoškolské fyzice? abych hrál TVOU HRU
Opravdu NEMÁŠ ani TUŠENÍ co a jak? Potřebuješ to komplet vysvětlit. Tak?
hele tuhle SI CHVÁLIL dokumentární misi a BORCE = viděl si ho v (ruSSký) televizi https😐/www.mall.tv/udalosti-ludka-stanka/steven-seagal-zasazuje-znicujici-uder-vsem-fake-news-a-sdeluje-svou-pravdu-o-valce-na-ukrajine ? 😲 :😉 😁 :-!
EDIT ty to (taky) NEVÍŠ? to co na 1 vysvětlení nestačilo Ji/Ri-mu? jste si TAK PODOBNÍ = znalostmi i rétorikou 😉
si po stovkách věcí kdy sem tě opravil (+ dal odkaz, ŽE SE mýlíš) FAKT TAKHLE NAMYŠLENEJ = že si stojíš za tim cos teď napsal?
EURO6 uz je problem a zbytecne motory prodrazuje. EURO7 pokud projde je zdrazi naprosto zasadne a vsechny motorizace budou muset byt nejak hybridni. Doufam ze rozum zvitezi a pozadavky nakonec budou mit realnou podobu.
Jinak tohle CHYBNÝ vidění historie snižování emisí = předvádíš (nepoučitelně) roky. I po všech dalších info a vyvětleních (a odkazech) co si k tématu nevěděl. Výrazná NEpoučitelnost, neschopnost pojmout další informace = co si jednou usmyslíš to pak TRVÁ NEŽ změníš názor (ti dojde že to je jinak)
a vtipný že nedávný EXTRÉMNÍ ODPŮRCE hybridů = dneska CHCE VŠUDE hybridy 😄
No a REÁLNĚ k fyzice = proto ty EV = sou ve všem lepší s bonusem levnější (a dalším NULA emise a ještě jedním BEZ ruSSký ROPY)
ale to sme se všichni krom Barika učili už na ZŠ = že to časem bude bez ropy. A spalovat jí cestou do práce a do nákupáku a tvrdit že jinak by to nebyla zábava = jak říkají EXTRÉMNÍ ODPŮRCI (co v BEV ještě nikdy nejeli + tomu nerozumí teoreticky ALE mají JEDNOZNAČNÉ ZÁVĚRY = svět oddiskuzních dutohlavů co maj praxi a větší teoretický znalosti než já, přes Vávry po Musky = je proti mě tupej
zatím ti bylo teprve 1000x vysvětleno tak po 1001 = to není o nějaký malý EUropě = ta to (ani kdysi s emisema ani před 20ti lety s elektroautama) ani nezačala
a TY a další ZPÁTEČNÍCI OPOZDILCI (v chápání) nikdy BEV jezdit nemusíte = dokonce ani tím hybridem kde si TOTÁLNĚ OTOČIL :😉
ANO od 60. let 20. století minulého tisíciletí = tehdy ten proces co SE DĚSÍŠ až jednou skončí = začal
a nemám rád když člověk co si TAK často TOLIK vymýšlí = mi řiká lhář. Jak z wiki tak dokonce místní článeček https😐/www.auto.cz/…-roku-1970-94232
TY ryccardo, TY si ty odkazy (fakt) nepamatuješ? Nebo lžeš?
TY ryccardo = fakt píšeš že TY co radí od energetiky po ekonomiku a nezná i výrazy a významy ze SŠ = TY si posoudil LÍP než svět "normy v souladu s fyzikálníma zákonama"?
zase SEbe POPISUJEŠ v dalším oboru NAD profíkama a všema náma co chápou?
UŽ si vyřešil rébus co si rok odmítal (no NECHÁPAL) jak to že některé dny REÁLNÉ AUTO REÁLNÍ LIDÉ (mí rakouští neteta nestrejda) ujedou se svým PHEV sto km NĚKDY na NULA ropy, někdy třeba litr? (což si POPÍRAL že by bylo možný = asi ROK FURT PRYČ 😲 😄
dali sme se kdysi do řeči MOU opravou TVÉHO nesmyslu = kdy sis popletl KOMUNISTY a ruSSáky s USA (moc se nezměnilo = teda tehdy si za opravu poděkoval, teď už jen urážíš a hádáš se JÁ sem centrum znalostí lidstva = a radím proto napříč obory. Tuhle si vole vysvětloval (makro)ekonomický dopady Švejnarovi se Sedláčkem! Protože jim to vyšlo JINAK než tobě v tvý kebuli :😉 😁 :-!
což je v překladu TY to CHCEŠ jinak = pro ruSSáka (to je ale jiná kapitola = tvého PŘESNĚ OBRÁCENĚ než EUroatlantická civilizace, kterou nenávidím = a kapitola HNUSně HNUSná
TY ZASE popisuješ co SIS VYMYSLEL nebo USMYSLEL = a jak VÍME protože téma jsme docela probírali = na základě ROZSÁHLÝCH NEZNALOSTí. Které ostatně potvrzuješ i tímhle příspěvkem 😉
EDIT jo a co tak OTOČKA a hybridy VŠUDE?
Ještě je dobré číst mezi řádky. Třeba taková věta
"Pro snížení emisí oxidů dusíku se začala hromadně zavádět recirkulace výfukových plynů, neboť produkce NOx dost závisí na teplotě spalování. Právě přepouštění výfukových plynů zpět do sání v režimu částečného zatížení motoru teplotu spalování významně snižuje a s tím i emise NOx."
Na který je zásadní to - v režimu částečného zatížení motoru. Aby sis totiž nemyslel jaká prasečina je zaslepit si EGR, tak on ti funguje jen při částečným zatížení motoru. Ve chvíli kdy dáš plný plyn se uzavře (jako by si ho na autě vůbec neměl) a žádný spaliny ti zpětně do motoru neposílá. Takže v tu chvíli má ten motor významně jiné emise než když ho jen lehtáš plynem. To si asi vůbec nevěděl co?
Snaha ukázat že složka olova je neškodná byla dost dlouhá. Doporučuji jako tip ke studiu.
a (internet a možnost BLÁBOLit co koho napadne/nebo je bohužel i placen) asi nikdy neskončí https😐/hlidacipes.org/…smyslu-o-zdravi/
Co tam máš dál, soudruhu Lysenkisto? 😄
Bylo by to správné?
Je dnešní udávaná spotřeba spalovacích aut přibližně stejná jako reálná?
Je dnešní měřící cyklus dlouhý několik stovek km?
A kolik procent cest v Eu autem je do 100km a kolik více než 100km?
A má tvé spalovací auto nižží spotřebu a dlouhých jízdách?
Ryccardo opravdu si myslíš, že měřící cyklus vymýšlí nějaký hlupák?
Hele, je to pouze má zkušenost a nejde aplikovat na celek, ale ja s plug-in jezdím po většinu jízd za 0l/100km.
Že ty jezdíš za 0 když jezdíš čistě na elektřinu je jistě supr, ale to neznamená, že má hybrid spotřebu 0 litrů na 100 že? Dojeď s tím 200-300 km a uvidíme reálnou spotřebu tvého auta.
Ryccardo víš co je to průměr?
Když jezdím X tras za 0 tak pak můžu jet y tras za 7....
Dieselgate byl podvod který spočíval v jiném chování vozu při rozpoznání testování. Ty kritizuje něco jineho.
Emise na nabití baterie se nepočítají stejně tak se nepočítají emise pro výrobu většiny paliva.
Vím co chci - ano, změření reálné spotřeby. Dnešní měřící cyklus dává výsledky které odpovídají reálné spotřebě uzivatelů.
Navíc bych jen doplnil, že v první fázi ani tak nešlo o snižování emisí, jak spíš o snižování spotřeby v důsledku ropné krize. Emise se nějak řeší až jak jsi napsal.
Jinak v souvislosti s tou ropnou krizi - ano, už od 80-tých let posloucháme pohádky o nedostatku ropy. A můj ty světe, ropa stále teče, stále je v nedohlednu i bod zvratu, stále jsou nedotčené a nové naleziště...Ale eurobolševický politruk rozhodl že zítra nastane lepší svět postavený na elektromobilitě!!!
https😐/esipa.cz/…rka/sbsrv.dll/sb?…
Teda argumentovat pro spalovací motory ropnou krizí... Zajímavé 😄
není náhoda že ÚPLNĚ STEJNĚ si rozporoval světové dohody o klimatu 😲 :-!
taky i PO vysvětlení i odkaZECH 😄
A ty stále jedeš jak to nikdo neřešil. Proč?
A když uz nemáš technické argumenty přeskočís na linku strachu a urazeni.
V Evropě je válka. Naprosto brutální a krvavá válka. Uvědomujes si to?
A to je jenom Evropa, Amerika zacala daleko dříve.
Proč stále místo se něco naučit tu šíříš pomluvy které cerpas čert ví odkud?
A to je skoro pokaždé když na tebe tady narážím...
tupý čechy rozhánět vodníma dělama = aby nepřekáželi https😐/www.lidovky.cz/…050_ln_domov_rsa si JEDNOZNAČNĚ STRIKTNĚ JASNĚ NESMIŘITELNĚ stál na straně Foldyny a stalinistů z ruSSka
takže chlapče kluku prolhaná co se jen hádá SVĚT TO a ono DĚLÁ BLBĚ!! Proč? Protože JÁJÁJÁ to chápu jinak = což jak se vždy ukázalo znamenalo NIC O TOM NEVÍM často DOSLOVA NIC
ty si hlavu nech v pr.deli = stejně líp myslet nebude = soudruhu VOLIČI soudruhů a SPD (právě JEN KVŮLI RUSSKU a PROTI EUropě
Přesně tahle zjednodušení používají populistu aby se dostali k moci. Využívají hloupost lidí a naprosto vědomě toho zneužívají. Proč že sebe děláš ovci?
Díky jednotném trhu jsme měli celou dobu energie levné a ČR na tom ještě významné vydělávala.
Uhli je jen nouzové řešení z důvodu naprosté nesmyslné u vraždění ruska.
Jestli hledáš důvod drahých energii koukej na chování Putina.
Historie de a ruská je dlouhá a komplikovaná. Zkus si na to udělat čas místo nenávistnych vyjevu zde.
Pokud chci někoho poučit z neznalosti, bylo by fajn to napsat alespoň bez hrubých chyb. Takové poučení ztrácí mnoho ze své váhy.
jde o ZNALOST věci problematiky oboru = ZNALOST že Putin je 3,14ča
a to ryccardo (velmi) často nemá jak se (pak) ukáže = jen ZÁVĚRY chce hlásat že má správné. Už se dostal až do úrovně Attenborough https😐/www.novinky.cz/…eli-sveta-335269 atd. když si usmyslí SVŮJ závěr něčeho a oni říkají něco jiného = HÁDEJ KDO je blbej (podle ryccarda) blbej? :😉
No a přitom ZNALOST ŽE Puti je 3,14ča je jasná = a i s tou má léééta problém (a zuřivě fandil obsazení Krymu 😐 ;-\ 😢 😲
takže tu máme hned DVĚ 3,14či 😁 :-!
Abychom se vrátili k tomu na co si raději neodpověděl, tak Jaderná energie je nejpokročilejší způsob výroby elektrické energie jakou lidstvo zatím vymyslelo a zvládlo. Postavit jadernou elektrárnu je nákladný a složitý proces, takže pokud už takové zařízení navzdory zelené lůze nějaký stát postaví, tak je potřeba ho maximálně využít, aby alespoň vynaložené prostředky nepřišly vniveč. Pokud je to okořeněno ještě tím, že nemám alternativu, kterou bych tento nejpokročilejší způsob výroby elektřiny nahradil a přesto takové zařízení zavřu, tak je to vrchol debility nebo sabotáž se záměrem poškodit Německo. Takže správně by to mělo být tak, že uhelné elektrárny budeme nahrazovat jadernýma a ty používat desítky let do doby než snad už konečně zvládneme jadernou fúzi. Ne obráceně a nesváděj to na Rusko. Plán byl pozavírat jaderky a postavit plynovky. To je úplně stejný nesmysl jako pálit uhlí. Důvod drahých energií je pokles stabilních výrobních kapacit v Evropě a nesmyslná cena za emisní povolenky, který se nikdy neměly volně obchodovat, ale jejich cena měla být pevně stanovená a jasná na roky dopředu. Házet neschopnost západní Evropy na Putina je velice jednoduchý řešení, ale vinu musíme hledat především u sebe.
DE se na základě opakovaných svobodných voleb rozhodlo opustit jadernou energetiku. Chceš jim tohle svobodu zakázat?
Ryccardo proboha proč se necháš od někoho stále oblbovat? Vždy´t je tak snadné najít skutečný stav věcí....
Jenže když se podíváš co za nevzdělanýho vola dělá v Německu ministra hospodářství, tak není divu do jakýho úpadku se Německo řítí a táhne s sebou i země kolem.
De řeší JE několik desítek let. Po Fukusima vše urychluje a meli jasný plan. Rusko vše změnilo. Chápeš jak obrovský šok je to pro Německo?
Německo dodává zbraně proti Rusku. To je je s pohledu historie pro Němce něco naprosto rozporuplneho.
Francie je dneska s JE ve velkém průšvihu. Ty jsi se na to ještě nepodíval?
A hlavně, Německo nikoho nenutilo jít stejnou cestou.
A sorry, nadávat ministrovi Německa. Jsi si jistý svou pozici.
Jde ti o to něco se naučit?
To se teprv někdo bude divit...
plus většina servisu aut je ROPU SPALUJÍCÍ motor = i v tom je elektřina lepší
Bohužel pro nás díky EU ta otázka zní jinak - a to jestli bude evropský zákazník donucen aby to akceptoval.
A já tvrdím že donucen skutečně bude, protože EU v čele s naším naprosto diletantským Fialou pro to zatím dělá naprosto vše.
Rohypnol, ač ev rád nemá, je hned pod každým článkem o ev a jede dokola stejnou propagandu.." Když se nevzdame putinovi tak přijde tragédie..."
Nic takového se ale nestane, asi bude hůř, ale jiná šance stejně není.
rohYpnole = ty NIKDY NEzklameš :-!
co máš za vzdělání jen tak mezi řečí? že si votvíráš hubu na profesory? 😉
CHÁPU to správně = že ty bys všechno řešil cestou Alenka PŮJČÍME si = vono to pak nějak dopadne = bingo? :😉 :-!
máš tam (logickou) HRUBKU jak HROM
V nedávnym srovnávacim testu měla DRTIVOU VĚTŠINU parametrů lepší Tesla 3 co je nepatrně levnější takže JÁ asi tu = ale shoda na závěru PROČ kupovat (podobně drahou + s horšíma parametrama) škodoVWku
POCIT z BMW dobrý, ale ve všem včetně brzd a losího testu a maximálky a všech zrychlení a pružnosti = je horší. Technologický náskok Tesly tam prostě je = navíc Model 3 se sem vozí z https😐/elektrickevozy.cz/…ritelnou-kvalitu
Jak sem zrovna včera psal nový elektromotory pro M BMW sou "náskok díky technice" takže ČASEM asi jo = ale zejtra = zejtra Teslu 3
Dnes běžný elektromobil Tesla Model 3 stojí v základní verzi 49 000 USD. Za příplatek 9 000 USD lze dostat verzi s delším dojezdem LongRange.
Závěr: Za 100 let se EV vzhledem ke kupní síle moc neposunuly 😄
Těším se na syntetické palivo blízké budoucnosti, které ukáže prostředníček Ursule a všem těm zaslepeným zkratoprdům :-!
Jeden kluk bez střední co se teď zapojil do diskuze = a je to tak ZPÁTEČNÍK par excellence = to ví 😉
a co děláš ty?
Mimochodem, zvláštní že v socualismu si vlastní RD mohla dovolit i dělná třída...
není tvýmu mozku nápadný = že i když volíme, tak už desítky let všude všichni DAJ NA ODBORNÝ VĚDECKÝ ZÁVĚRY a znalosti = a holt NE NA TEBE a TVÝ NÁZORY
a TO JE DOBŘE 😄
😄 😄 😄 😄 😄
Sgtejní utopisti, jako Lysenkisté a Mičurinci, vid TROFIME
TUPKA BEZ vzdělání co se hádá že nic jako EUROATLANTICKÁ CIVILIZACE nemůže existovat = (v jeho tupým mozku jedině RUSSKO a jeho boj PROTI EUropě) blekotá o vzdělání
VOLE TUPEJ = dodělej si ZŠ = JESTLI to dáš, tak pak se vozvi
do tý doby TÁHNI DO PEKLA PRO RUSSKÁ SS.VINĚ = táhni do RuSSka
socialistickej FFtípek že ten dělník měl víc než inženýr teď nechme být 😁
problém jsou lidi jako ty = co NEVÍ NEZNAJÍ tak si vymýšlí = a to JAK TO oni CHTĚJÍ VIDĚT 😉
my dnes NEMÁME = PRÁVĚ PROTOŽE tu byl socialismus = DRSNÝ co? 😲 :-!
co mám (snad) za ještě drsnější = že lidi bez znalostí (jsi dobrý příklad) TO CHÁPOU (na základě své neznalosti) PŘESNĚ OBRÁCENĚ
A když jo tak to bylo taky vlastně vše co si případně pořídit mohli.
Proč jsi pod každým článkem o ev a vždy tam cpes podobné věci.
Skoro jak troll..