Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nejdražší škodovka historie je teď ještě dražší. Takto vypadá kousek za 1,9 mil. Kč

Jan Zajíc Jan Zajíc 18. 8. 2022 • 07:44
57
149
Zobrazit náhledy (57)
Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV Škoda Enyaq Coupé RS iV

Roli nejdražšího modelu značky Škoda převzalo před pár měsíci elektrické SUV-kupé Enyaq Coupé. Jeho pořízení bude brzy ještě nákladnější.

Nový ceník elektromobilu Škoda Enyaq se ještě nepromítl do českého konfigurátoru, přesto už se s ním můžeme podrobně seznámit. Jak ukazuje tabulka přiložená níže, elektrické SUV podražilo (v závislosti na motorizaci) o 50 až 85 tisíc korun. Nejvýraznější nárůst ceny se týká i vrcholového provedení, tedy SUV-kupé se štítkem RS.

To v praxi znamená, že na Škodu Enyaq Coupé RS musíte dnes z peněženky vytáhnout minimálně 1.644.900 Kč. Z nových škodovek je to pochopitelně suverénně nejvíce, žádný jiný mladoboleslavský model se takové cenovce ani nepřibližuje. Byť jde o absolutní strop elektrické nabídky, rozhodně to neznamená, že už byste neměli zač připlácet.

A tak jsme otevřeli konfigurátor a pustili se do „práce“, abychom zjistili, kam až lze cenu našeho exempláře (prohlédnout si jej můžete v přiložené fotogalerii) vyšroubovat. Za oranžový metalický lak Phoenix jsme utratili 25.000 Kč, lité jednadvacítky s aerokryty přišly na 20.000 Kč. Interiér se stylem karbonových doplňků pak zvýšil cenu o 17.500 Kč.

Video se připravuje ...

Ani tím ale nekončíme. Z volitelných položek jsme si vybrali například tepelné čerpadlo (+30.500 Kč), audiosystém Canton (+14.500 Kč), elektricky ovládaná přední sedadla (+13.000 Kč), infotainment Top (+23.500 Kč), parkovací paket Plus (+24.500 Kč) či boční airbagy vzadu (+10.000 Kč). Dále je součástí elektricky sklopné tažné zařízení (+23.500 Kč) a pár dalších drobností. Hodnotu takového provedení nám konfigurátor vyčíslil na 1.815.900 Kč. Započteme-li ještě výše zmíněné zdražení (které však dále rozšířilo základní výbavu, viz poslední odstavec), dostáváme se na částku 1.900.900 Kč! A to jsme se obešli bez wallboxu či zvýhodněných balíčků za servis.

Aktualizováno: V průběhu dne došlo k úpravě konfigurátoru, jenž přináší například zvýhodněný paket Maxx (+50.000 Kč). Ten do jednoho balení za zvýhodněnou cenu sdružuje často žádané položky (například el. přední sedadla s pamětí, masážní funkce pro sedadlo řidiče, adaptivní podvozek DCC či panoramatický kamerový systém). S těmito zvýhodněnými balíčky a navíc ještě prodlouženou zárukou a předplaceným servisem by shodně nakonfigurovaný Enyaq Coupé RS vyšel na 1.892.500 Kč.

„V rámci cenového kroku byly do jednotlivých výbavových stupňů a variant modelové řady Enyaq doplněny zákaznicky nejoblíbenější a nejvíce objednávané výbavové prvky. Patří mezi ně například navigace, asistenční systémy v paketu Asistovaná jízda, Family paket nebo příprava pro tažné zařízení. Snažíme se tímto krokem zároveň zjednodušovat komplexitu naší nabídky a předcházet tak prodlužování dodacích lhůt našich vozů,“ říká Pavel Jína, tiskový mluvčí Škoda Auto.

Škoda Enyaq iV na českém trhu: Nové ceny (srpen 2022)
Verze iV60 iV 80 iV 80x 4x4 Coupé RS iV
Baterie (netto) [kWh] 58 77 77 77
Výkon [kW] 132 150 195 220
Výbava Clever [Kč] 1.179.900
(+55.000)
1.254.900
(+50.000)
1.319.900
(+85.000)
-
Výbava Sportline [Kč] 1.259.900
(+55.000)
1.384.900
(+50.000)
1.454.900
(+85.000)
-
Výbava Coupé RS [Kč] - - - 1.644.900
(+85.000)

Video se připravuje ...

Doporučujeme

Témata
31. 8. 2022 09:57
Re: Další názorný důkaz
Opět jen upozorním na tvé chyby v příspěvku.

Dieselgate byl podvod který spočíval v jiném chování vozu při rozpoznání testování. Ty kritizuje něco jineho.

Emise na nabití baterie se nepočítají stejně tak se nepočítají emise pro výrobu většiny paliva.

Vím co chci - ano, změření reálné spotřeby. Dnešní měřící cyklus dává výsledky které odpovídají reálné spotřebě uzivatelů.
31. 8. 2022 07:57
Re: Další názorný důkaz
Hra s čísly je v tomto případě metodika měření spotřeby ;-) Vím co chci aby mi vyšlo, tak tomu přizpůsobím způsob výpočtu nebo test. Zvláštní, že v případě pseudoaféry dieselgate fixlování a přizpůsobování se testu vadilo, ale v případě emisí CO2 to ZATÍM nikomu nevadí. Dokonce se mám dojem ani nepočítají emise vyprodukované dobitím baterie, kterou pak využíváš v testu. To mi přijde taky dosti zvláštní.
30. 8. 2022 14:50
Re: Další názorný důkaz
Označovat průměr za hru s čísly... :-O :D
30. 8. 2022 08:51
Re: Další názorný důkaz
Jasný, hry s číslama mi nemusíš vysvětlovat. Hlavně nikde netvrď, že hybrid jezdí na 0 litrů na 100.
29. 8. 2022 21:33
Re: Další názorný důkaz
Jsi si jistý, že víš co je to demokracie?

De řeší JE několik desítek let. Po Fukusima vše urychluje a meli jasný plan. Rusko vše změnilo. Chápeš jak obrovský šok je to pro Německo?
Německo dodává zbraně proti Rusku. To je je s pohledu historie pro Němce něco naprosto rozporuplneho.
Francie je dneska s JE ve velkém průšvihu. Ty jsi se na to ještě nepodíval?

A hlavně, Německo nikoho nenutilo jít stejnou cestou.

A sorry, nadávat ministrovi Německa. Jsi si jistý svou pozici.