Autofun
Kdo by to byl řekl. Tohle umí vyluxovat účet i po tak dlouhé době...
Naprosto absurdní cena. Zvláště když ten interiér vypadá, jakoby ho vyráběli na koleně, nemluvě o spoustě dílů z Felicie... 😲 😢 :no:
80 ks za dva roky. Takže nejen interiér, ale celé auto na koleně.
No, v podstatě sis odpověděl. Dost možná lidi, kteří tohle vyráběli, by měli dostat metál za to, v jakých podmínkách tohle vlastně dokázali vyrobit...
Jo, jasně, je to tak. Jako na jednu stranu je to obdivuhodné, ale konkurenceschopné se západoevropskou konkurencí to nemohlo být ani náhodou. Ale jako raritka super, samozřejmě. Ovšem ta cena je přesto dost šílená. Co se mi ovšem na T613 vždy líbilo nejvíc, byl zvuk motoru. Jinak jsem měl tu čest jezdit s T 613-2, a z řidičského hlediska je to tedy velmi zvláště se chovající auto, na které si řidič delší dobu zvyká. Ovšem vzhledem k té jedinečné koncepci není divu. 😄
Z druhé strany tohle je nepochybně zajímavý sběratelský kousek. A je to obraz naší historie. Ano, Zábřeh v té době vyráběla takové krámy za nehorázné peníze a stát to kupoval...
Ovladače z auta za 300 tis má leckterý supersport z 70-90. let, zadní světla z autobusu taky a nikomu to nevadí a všechny ty DeTomaso, TVR, Jaguar XJ220, Bristoly, Venturi, ISO, Monteverdi, Bitter, Lister, atd sběratelé kupují. Divný co.
Ono se pro malosériový počet 50-200 aut vyplatí nechat vyvíjet celej interiér, klimatizace a světla na míru na zakázku vid.
BTW takový DeTomaso dělalo i sedany - Deauville namátkou. A byli i další. A mělo to světla z Fiatu a Lancie vid....
Horší bylo to, že do toho Tatra nebyla schopna nacpat ABS a Airbagy..... Ten zbytek by až tak nevadil.
Jo a za vysoustruženou dřevenou hlavici voliče automatu na Jaguar nalakovanou lakem se platí cca - 3-6 tis Kč dneska.
😄
Elektrické ovládání bederních opěrek všech sedaček, elektrické ovládání roletky zadního okna
Interiér bylo možné objednat v kůži s kombinací dřeva, což se nakonec stalo jako převládající varianta všech vyrobených vozů.
V roce 1997 v rámci facelitftu byla přístrojovka zcela přepracovaná.
K mání byl i modernější motor se zvýšeným obsahem 4360cm3 o výkonu 172 kW (234 PS) a kroutícím momentem 380 Nm. Tento motor byl osazován kovanou klikovou hřídelí, válci potaženými nikasilovou vrstvou, odlehčenými písty a došlo i k redukci řídící jednotky. Tento motor se projevuje brutálním zátahem odspodu a má doslova sportovní charakter a hlubší zvukový projev.