že si uděláš papíry a za týden můžeš jezdit s 500koňovým autem, zatímco motorka je odstupňovaná třemi stupni řidičského oprávnění podle obsahu, dává takové nařízení smysl, či spíše je s podivem, že to nebylo už dávno.
Jakože je nebezpečnější jet novým Ferrari než nějakým starým provozem ideálně se zadním pohonem bez abs, esp? A řidič se superřidičákem naopak bude skvěle jezdit s těmi starými povozy?
Jemu to nevysvětlíš, má komplex z rychlých aut. On by je zdanil nebo uplně zakázal nebo .... řidičák na 8 stupňů.... Mig to má jako takový folklor. ;-)
Kdyby bylo řízení výkonných aut omezeno věkem, např. od 21, nic by se nestalo. Ano, zdanil bych je stejně jako jsou zdaněny všechny ostatní auta, dávat výjimku z pravidel těm nejbohatším, zatímco všichni ostatní platí je zcestné. To je jako osvobodit od domovní daně majitele zámků a zámečků, protože je jich málo.
nežijeme. EU dala výjimku z plnění emisních norem výrobcům supersportů, protože jde o malé množství. o tom byl ten článek, na který narážíš. a překrucuješ to usilovně, ale stejně jako tady, nechápeš základní logiku. ne, absolventovi autoškoly nepatří do rukou silné auto nebo silná motorka. naštěstí, koupit si silné auto je finančně o dost náročnější a tím se dost případných dárců orgánů vyautuje na motorky, a to řeší tohle odstupňování řidičáků.