Novinky
gil54
7
Konkrétně u diesela mu je jiskra k ..... . Naopak bez komprese nenastartuje ani diesela ani benzín.
Přejít do diskuze
Tento článok mi pripomenul reportáž na Nove, kde názorne ukázali, že počas mrazu zamrzne voda
..rypnout si musim. nafta ke startu jiskru nepotrebuje.
potrebuje nastrikat cistic na brzdy do sani a pak chytne. a kdyz chytne moc, tak se zavolaji hasici.
potrebuje nastrikat cistic na brzdy do sani a pak chytne. a kdyz chytne moc, tak se zavolaji hasici.
Tak s tímhle autem (dokonce i ve stejné metalíze) a se stejným motorem (auto bylo ještě o 2 roky starší a v provedení hatchback) jsem se několik let vozil až do října 2015. Respekt v mé paměti zůstal k vnitřnímu prostoru (nejspíš díky tomu, že z bezpečnostních prvků měl akorát pásy) a zejména motoru, který opravdu nepotřeboval vůbec nic (a taky nic víc nedostal), jen občas dolít naftu (klidně i letitou ze sudu) a v pohodě i tak přežil zbytek auta! Ta rez byla ale hrozná, zadní náprava sice neupadla, ale např. vepředu byly taková vůle, že to nešlo seřídit (přední pneu se ke konci měnily po pár měsících, když z nich začaly trčet dráty). Dokonce i ta díra vzadu v pravém prahu z videa tam byla také na svém místě a stejných rozměrů... 😉
Kdysi jsem potreboval nastartovat po 9 letech odstavenou 127.
Benzin, 0.9 litru. OHV.
Dal jsem nabitou baterku.
A nastartoval.
Zajel jsem dofoukat kola, trochu ji projel, vymenil nejaky zarovky. To uz nevim ktery.
Vymetl listi z pod predniho okna - a zajel na technickou.
Jezdila pak dalsi 2 roky.
😄
Benzin, 0.9 litru. OHV.
Dal jsem nabitou baterku.
A nastartoval.
Zajel jsem dofoukat kola, trochu ji projel, vymenil nejaky zarovky. To uz nevim ktery.
Vymetl listi z pod predniho okna - a zajel na technickou.
Jezdila pak dalsi 2 roky.
😄