Novinky
0
No konečne.... už aspoň 10 rokov snívam o tom že raz sa ktosi prebudí a vzkriesi toto úžasné vozítko. Moc mu fandím určite bude mať úspech ..... retro autá dnes letia (viď VW new Beatle, Fiat 500, Mini Cooper). BOMBA, teším sa.
masO
0
no jo letia ale letia proto ze je navrhuji designeri, srovnavat ty tvoje tri retro auta s timhle trabantem, kteryho vymyslel nakej borec kterej si celej den hraje s autickama a pak se vecer snazi delat design.. 8-s :no: nako se mu to nepovedlo a za 50tis eur jeste k tomu, no to bych se na to mohl uplne vy to..
0
jasné..... nehodnotil som design Trabantu na fotke (ten stojí za howno), ale celkovo ten nápad..... s designom sa potom už vyhrajú, keď to má stáť 50 tis € čo je cca 1,6mil Sk tak to rúbu privysoko. Dúfam že ma nesklamú!!!!!!
0
úžasné? odkdy byl trabant úžasnej? možná byl kultovní,ale to proto že jsme žili v krapet jiném režimu,jinak - bez urážky - je to napodobenina auta a děsnej krám...a ten model nevypadá o moc líp,stejně hnusnej jak původní tráboš
0
Trabant to je proste byvale Nemecko. Trabant nebyl synonimem neuspechu, ale necim vlastnim, necim co vychodnimu Nemecku momentalne chybi...
sice to nema s Trabantem vubec nic spolecneho a je to mimoradne nehezke ale snahu o "oziveni Tranbanta" chapu..
..a ja kdyz sem to videl na zahranicnim serveru tak sem si rikal jak je to hnusna vizualizace a on je to dokonce hnusnej model 😄
Ten model je silene hnusnej. To at radsi okopirujou puvodni kastli (myslim co se vzhledu tyka, ne bezpecnosti😄a daj tam moderni motor.
dufam ze tento tvar nieje konecny...a hlavne tie detaily mi pripadaju ako z dielne ozivime daciu 1310...ved na tom treba este hodne popracovat
Náhodou,poslední co bych Dacii vytýkal je design-myslím že Renault 12 (vzor Dacie) je jeden z mála opravdu hezkých Renaultů,spolu s R5,a oproti škodovkám té doby měla Dacia eleganci, vyvážené proporce a francouzský šarm...bohužel to Rumuni zabili dílenským zpracováním...některé kusy vydržely hodně,jiné se rozsypaly po pár letech...ale auto to bylo hezké...
Mrtvej trabant, dobrej trabant. Další pokus, jak z legendy vytřískat co nejvíce peněz a zahodit její původní účel.
Prvy koncept, takze je to logicky nedotiahnute, nedomyslene a surove. A skarede, ako sa zhodla vacsina. Vysoke boky, male okna, ti umelci uz snad naozaj nemaju fantaziu, ked tieto proporcie pchaju vsade a myslia si, ze je to IN. To radsej keby vyhlasili verejnu sutaz na dizajn takehoto auta. Dalsia otazka je, kto si Trabiho za 12 000 Euro kupi, bez ohladu na motorizaciu a vybavu. Za tu cenu sa uz da kupit solidne male auto a nie daky pseudoobraz dob minulych. Trabant=spartanska vybava, jednoducha konstrukcia a......nizka cena. O image ako v pripade Mini alebo F500 tu tazko moze byt rec. Alebo ano?
Myslím, že u nás a vůbec na východě trabi MÁ image, a nejen tam. V Německu se pořádají závody upravených trabantů. V Británii jsou sběratelé trabantů. Ale obávám se, že udělat z něj stylovku jako mini nebo F500 je krok vedle. Trabi by měl zůstat tím, čím byl.
Nie je image ako image. Vzdy sa najde uzka skupina ludi, ktora si spravi modlu z cohokolvek. Ale nikdy to nebude zalezitost más. Trabant bol riesenim z nudze a zludovel najma preto, ze pre mnohych bol jedinym moznym riesenim. Iste, casom ukazal aj nejake tie prednosti, no kvoli nim si ho kupil naozaj malokto, snad iba neskor ako jazdenku. Dnes je odkazom doby minulej, ktora uz snad nikdy nepride. Ale pamatnici uz maju dnes viac ako 30 rokov, ti, co si ho kedysi kupovali este o 15-20 rokov viac. A mladych tazko oslovi "imidzovka", ktorej povod vlastne nepoznaju. Preto s Tebou uplne suhlasim. Trochu stylovy, ale prakticky Trabi, s malym benzinom vpredu so 6-litrovou spotrebou, maximalkou do 140, bez kdejakych elektronickych blbosti, opravitelny vo vacsine pripadov doma, za cenu povedzme 200.000 Sk (160.000,-Kč), to by bolo niečo. Patdverovy hatchback, vzdialene pripominajuci Trabanta, to je fakt mimo...
Já nevím, jen k té image - asi tak stejný účel a smysl jako Trabi měla i pětistovka a Mini... levná, lidová auta. A bylo i plno jiných, ve vzpomínkách jich zůstává jen pár. Trabi je mezi nimi, asi právě jako symbol té minulé doby. Na jedné straně chápu toho, kdo chce na Trabantu "vydělat" ve stylu Mini, New Beetle a podobných, na straně druhé se mi to ani v nejmenším nelíbí. Ale co, zákazníků mají tyhle "ikony" dost, asi se podobně chytne i ten New Trabant.
Pisal som, aký vidím rozdiel medzi Trabantom a inými. Trabant bol lacným riešením z núdze. Keby sa za danú cenu dalo kúpiť iné auto tejto ketegórie, Trabi by nemal šancu. V zahraničí sa dalo kúpiť dosť malých úsporných áut za nízku cenu. Iste, malé auto sa tiež často kupovalo z núdze, ale bolo si z čoho vybrať aj medzi lacnými. Tu to bolo inak: Alebo sa zapíš do poradovníka na Trabant, alebo nesnívaj o aute.
Preto si myslím, že imidžovka s tvárou Trabanta na spôsob Mini a podobných je nezmysel, skôr by sa podľa mňa uchytil Trabi ako ho opisujem v závere predchádzajúceho príspevku.
Preto si myslím, že imidžovka s tvárou Trabanta na spôsob Mini a podobných je nezmysel, skôr by sa podľa mňa uchytil Trabi ako ho opisujem v závere predchádzajúceho príspevku.
Aha, takhle. No, taky je to fakt. I když, kdyby se za danou cenu dalo koupit jiné auto této kategorie, bylo by Trabantu podobné, co do funkčnosti. Možná by byla jiná "legenda východu" >😁
Bohužel, je vidět, že tenhle model má na svědomí spíš fanda než někdo, kdo designu opravdu rozumí... ;-\ Ty detaily jsou prostě moc retro - snaha odkázat na původního Trabiho za každou cenu zvítězila nad snahou udělat alepoň trochu přitažlivé auto. Měli by raději vypsat soutěž.
>😁 Nedělá si z nás někdo legraci? Podle mě je to novinářská kachna....Už jsem to viděl asi před 6 měsíci v nějakém motoristickém časopisu a bylo to v sekci "fikce" 😉
... no, veru mi vacsina z Vas cita myslienky. Uz len to, ze ich napadlo urobit 5-dverovy Trabant je prejavom biedneho pochopenia tohoto auticka. Mile rad by som si kupil povodnu kapotaz s lepsou technikou za skvelu cenu, ale ked cakame na jeho prichod tak dlho, tak prosiiim, nie takto ... ;-\
Byla jse držitelkou trabantu ale to co nyní vymysleli tak to je hnus a uráží to původní vzhled auta
Byla jse držitelkou trabantu ale to co nyní vymysleli tak to je hnus a uráží to původní vzhled auta.
V podmínkách,ve kterých vznikal Trabant by byl zázrak udělat pořádné auto a Trabant to víceméně dokázal...Těžko říct proč,ale vtípky a pohrdání si vysloužil většinou od lidí kteří v něm nikdy ani neseděli,kdo si na Trabanta vystál pořadník,tak ho většinou přijal jako člena rodiny,takřka primitivní vozítko,které to v mnoha směrech natřelo "normálním" autům...pro některé je to symbol totality a doby,pro mě je to ukázka jak dokáže člověk vymyslet praktické a nenáročné auto i v podmínkách kdy NDR neměla ani kde brát plech a kdy režim na jednu stranu podporoval motorizaci a na druhou stranu házel konstruktérům klacky pod nohy...kdo viděl dokument o Trabantu tak pochopí že to není jenom tak nějaké auto,spousta detailů byla vymyšlena vtipně a rozhodně to není kopie jiných značek,stejně jak byla v té době škodovka kopie Fiatu a Renaultu...Design takových vozítek byl volen čistě účelově (proč je asi Trabant taková krabice,nebo proč má Mini odsouvací okna místo stahovacích) a snažit se o oživení v dnešní době mi přijde jak vrchol kýče,jako nevkusný pokus o image..jediná pětistovka se celkem povedla,na New Mini a New Beetle nevidím nic z původních vzorů,pouze trapný pokus zachytit atmosféru původního auta,což se stejně nikdy nepodaří...K čemu auto které si hraje na jiné auto...
Mrkni o kúsok vyššie, ako by som si predstavoval oživenie Trabiho. Čo myslíš?
Ano,takové pokusy byly,viz Trabant 1,1, na stránkách Trabant klubu byl test a zajímavé je že s dobrýma gumama bylo to auto prý pohodlnější jak favorit,aspoň to tam píšou...Myslím že jako levné,jednoduché auto po důchodce,s malým úsporným motorem,podvozkem styl motokára,krabicoidním,ale stylovým designem by na trhu nezapadl...Horší je že asi není vůle něco takového vyrábět...Jinak prostorové uspořádání by se asi měnit nemuselo,motor napříč,dost místa vředu i vzadu a u kombíku obrovský kufr,to všechno na 3,5 m délky...
No, aerodynamika takového trabiho dostává docela na frak 😊) Trochu by se to asi podepsalo na spotřebě paliva,která by beztak nebyla nejnižší, vzhledem k levnější technice a motorům.
No,když vidím tu kreatůru co vydávají za design,tak mám nutkání vzít papír a něco načrtnout,jenom nevím jak bych pojal příď,aby byla aerodynamická a zároveň to byl Trabi..😄 Ta maska tam prostě musí být! >😁 Jinak si myslím že by se moc velké zásahy dělat nemusely,základní stylistické prvky,jako zadní ploutve,zakulacený rám oken nebo typické protivětrové clonky ve dveřích bych nechal...On je ten design celkem nadčasový,když se to tak vezme,například okna dveří bez větracího okénka a s krásně zakulaceným rámem,použití plastů...prostě je mi trabant sympatický,nemůžu si pomoct..😄
:yes: vidím to taky tak... Originál je jen jeden, ať už je to Mini, Beetle nebo Trabi. Výrobci by si z nich měli vzít příklad. Ani jeden z nich nebyl retro-mrtvolkou, nýbrž ve své době neuvěřitelně jednoduchým, pokrokovým, nadčasovým vozem. Bohužel, z nedostatku invence a naprosté tvůrčí impotence nezbývá automobilkám nic jiného, než se dojemně vracet k dobám, ve kterých ještě uměli vytvořit něco nového a převratného...
Dobře napsáno, taky jsem kdysi měl Trabanta, jen tak pro potěchu oka. Auto bylo neskutečně jednoduché a hlavně funkční, nemělo se tam co zkazit. Pamatuju na ruční pumpičku ostřikovačů, "topení a větrání" a hlavně obrovský kufr. Dynamika byla excelentní tedy do těch as 50 km/h, brzdy naopak tragické.
Ty brďo...!!! Odkukali bielu strechu z novej Fabky!!!
New Mini odkazuje na úspěchy původního Mini na sportovním poli a stal se z něj oblíbenej vůz metrosexuálů, který se za něj nezdráhaj vypláznou balík. Fiátek založil vlastní kategorii osobních vozů - auto šité na míru potřebám jednotlivce, můžete si jej přizpůsobit podle svého gusta do posledního puntíčku, takže každý jednotlivý kus vypovídá o svém majiteli, není to auto pro každou rodinu, nýbrž auto pro každého jednoho člena rodiny. NeoTrabant se nejvíc blíží k NewBeatlu - za nekřesťanský prachy rádoby kultovka, ale kultovní se tato auta stala hlavně díky rozšířenosti, kdy každý s nimi měl co do činění a to především kvůli nízké ceně (ať už novinky nebo ojetiny). Je to stejné, jakoby Škodovka začala vyrábět stylovou (rozuměj předraženou) new 120L. Kdo by si jí asi tak koupil? Čistě z rozumu nikdo a fanouškové by dali stejně přednost klasice nebo by na ní prostě neměli dost peněz. New Mini a Fiátek mají na co navazovat, ale na co chce navázat NeoTrabant? Na šunku z bakelitu co smrděla nedokonalým spalováním a zrychlovala z 0-100 km/h, tedy na Vmax, za rovnou jednu minutu. Neříkám že byl Trabant špatný auto - ve svý době měl co nabídnout, ale dneska? Nehledě na to že ten model je vážně nevkusnej.
No, to nedokonalý spalování bylo způsobeno tím dvoutaktem co mělo pod kapotou. Ale zase znám pár lidí co do trabiho narvali pevnej, opravdu pevnej!!! rám a vyměnili motor za nějakej ze silný motorky(Suzuki, Kawasaki atd..) a lítaj docela pěkně. samozřejmě, se nevyhnuli zpevnění podvozku a výměně brzd, ale s trabim se daj dělat různý věci >😒]
VW new beetle,Fiat 500,Volga 21,Renault 4cv,Chrysler PT cruiser,MINI cooper,atd.tak prečo nie Trabi?
Vazeni, co sa stareho Trabanta tyka - jazdil som uz na velmi vela znackach aut, ale take jazdne vlastnosti, ake mal Trabant, nemalo ziadne z nich. Alebo ked aj, tak s pomocou elektroniky! Takze hlavna vyhoda Trabanta bola: maly motor, nizka vaha a nizka cena. Keby sa dal dnes kupit fungl novy klasicky Trabant za umernu cenu, verte mi, nevahal by som ani chvilu a okamzite by som moju skodovku menil. Trabika som mal doma, mal som sluzobneho Trabika a s trabikom som ziskal 3 tituly Majster SSR v automobilovych sutaziach. Mozem Vam povedat, ak presli skodovky 130-ky a metalexacke ziguliky, ludia sa uz nevedeli dockat prijazdu trabantov.
Co sa tyka makety od modelarskej firmy: je to len obycajna reklama a funguje - kolki ste uz kvoli tomu navstivili ich stranku? A kolki ste doteraz poculi o tejto firme? Dizajnovo je to aj tak na prd, štyri dvere je chujovina a motor BMW totalna *. Ved trabi ma mat dvojo dveri, ma byt lahky s jednoduchou technikou (ja som si spravil generalku motora na ulici pred cinzakom) a hlavne LACNY !!!
Co sa tyka makety od modelarskej firmy: je to len obycajna reklama a funguje - kolki ste uz kvoli tomu navstivili ich stranku? A kolki ste doteraz poculi o tejto firme? Dizajnovo je to aj tak na prd, štyri dvere je chujovina a motor BMW totalna *. Ved trabi ma mat dvojo dveri, ma byt lahky s jednoduchou technikou (ja som si spravil generalku motora na ulici pred cinzakom) a hlavne LACNY !!!
Musím říci, že starý model trabantu byl na pohled mnohem hezčí. Nelíbí se mi stavba dveří a celkově ten tvar-hranatá škatule na širokých gumách. Když už znovu Trabant, tak by ta podoba ke starému modelu měla být bližší. Ahojky Slavíček
Musím říct, že starý model Trabantu byl mnohem hezčí na pohled než tenhle nový. Nelíbí se mi vůbec ten tvar dveří a celkově to vypadá, jak hranatá škatule na širokých gumách. Když už znovu Trabant, tak by ta podoba měla být bližší. Starý model byl skvělé skoro bezúdržbové autíčko.