Novinky
Auto vyzerá veľmi fajn. Veľký pokrok oproti aktuálnemu RX z pohľadu interiéru.
Som zvedavý či je prejav vo vysokých otáčkach podobne nepríjemný ako pri novom NX 350h.
Držím Lexusu palce, aby to bolo príjemnejšie.
Zaujímalo by ma či má PHEV rovnaký objem kufru ako verzie Hybrid.
Som zvedavý či je prejav vo vysokých otáčkach podobne nepríjemný ako pri novom NX 350h.
Držím Lexusu palce, aby to bolo príjemnejšie.
Zaujímalo by ma či má PHEV rovnaký objem kufru ako verzie Hybrid.
Ahoj, mohol by som sa dozvediet viac o prejave prevodovky vo vysokych otackach prosim?
no vyje to.
Jezdím Toyotou Highlander a určitě nevyje.
Většinou to píšou lidi, co ty auta ani neviděli, natož aby je denně používali.
Většinou to píšou lidi, co ty auta ani neviděli, natož aby je denně používali.
některé menší motory dokážou být s eCVT nepříjemné mnohem delší dobu. u Highlanderu, Camry nebo třeba ES to není vůbec znát, pokud člověk nejezdí s plynem na podlaze nonstop. A ani zmiňovaná 130 opravdu neznamená vytí. Konkrétně u HL 130 na tempomat znamená nějakých 2100 otáček. Ale třeba takový yaris při 130, tak ten už si pro otáčky sáhne.
Na druhou stranu musím říct, že rav4 je na tom hůř a zmiňované NX350h mně docela taky zklamalo. Highlander je subjektivně odhlučněn o několik tříd lépe než NX.
Na druhou stranu musím říct, že rav4 je na tom hůř a zmiňované NX350h mně docela taky zklamalo. Highlander je subjektivně odhlučněn o několik tříd lépe než NX.
při ustálené rychlosti to samozřejmě nevyje. ale při předjetí a prudké akceleraci to prostě je vlastnost té převodovky.
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Nikdo se naví o konstantní rychlosti, ano dálnice ani ve stoupáních není velký problém, předjíždění, zrychlení atp. už ano. A je to u všech R4 Lex a Toyota, někde víc někde míň. RX450h má o něco hezčí zvuk, ale i tak je to nedůstojně slyšet. Mám dvě auta se ZF8 a argument s hladkostí řazení neobstojí, navíc kdykoliv zatáhnu za pádlo, tak funguje, eCVT v normál režimu nereaguje.
Mne přijde že ty padla jak popisuješ, tak nikde tla nefungovaly jako u tvého nx. Nikdy jsme neměl problem s tím, že by nereagovaly a to jezdim převážně v eco režimu.
Ale přeci jen, je to minula gen rav4 a to bylo snad zatím nejhorší auto, s ekterym jsem jezdil.
Předjíždění je problém? V cem, že na cca 3 vteřiny se změní otáčky? To se u normal iho auta neděje? Když chceš u normálního auta dotovat dynamiku, radis u omezovace a pak se pohybuje v rozmezí kolik 4-6 tis ot. Takze prakticky to samé jako tady při plném plynu.
Ale přeci jen, je to minula gen rav4 a to bylo snad zatím nejhorší auto, s ekterym jsem jezdil.
Předjíždění je problém? V cem, že na cca 3 vteřiny se změní otáčky? To se u normal iho auta neděje? Když chceš u normálního auta dotovat dynamiku, radis u omezovace a pak se pohybuje v rozmezí kolik 4-6 tis ot. Takze prakticky to samé jako tady při plném plynu.
Toyotu Highlander jsem měl šanci řídit a za mě naprostá tragédie projevu. U auta za 1,5 mega bych čekal více
To by mne zajimalo čím. Protoze každý, kdo do toho sedl byl překvapen. Nikdo neměl problém s ecvt, nejspíš proto, že v reálu na podlaze nemusíš být déle než pár vteřin. Kdyz dám kickdown u kteréhokoliv auta, taky vyletnou otáčky na několik vteřin. Kdo jezdibs nohou na podlaze, pro toho opravdu hybrid není, to nebude ani jezdit úsporněji než s klasikou.
Odpověď je jednoduchá. Kdyby to bylo tak skvělý, určitě by nedávali do vrcholné verze klasický automat a nechtěli za to o takový balík víc.
Pokud při přidání plynu nevyje, tak to máš asi rozbité.
Ahoj, podľa názorov diskutujúcich je to individuálne.
Takže zdieľam len svoju skúsenosť s 1300 km cestou do Nemecka s NX 350h.
V meste je prejav super, kombinácia s hybridom :yes: .
Akonáhle však zrýchľuješ na diaľnici, je ten zvuk fakt otravný (aj na klasických 130 km/h v ČR, SR. O Nemecku ani nehovorím). Pre mňa to je zásadné mínus prečo NX nie, a to nie som nejaký pirát.
Možno som rozmaznaný z BMW ZF prevodovky, a niekomu vadiť e-CVT vôbec nemusí.
Rovnako aj keď niekto jazdí prevažne mesto, okresky. Mal som niekedy Subaru Outback 2.5l CVT, a tam som to tak nevmínal (ale to bolo dávnejšie, a možno ma fakt "pokazil" komfort ZF prevodovky).
Výhoda Lexusu je program Lexus E😜erience, kde si auto môžeš na týždeň požičať s 1000 km nájazdom (km navyše s doplatkom), platíš len benzín.
Zistíš či Ti auto vyhovuje, alebo nie. Inak skvelé auto, 1300 km cestu tam a späť sme s kolegom dali za 1 deň, bez nejakej únavy, atď. Predpokladám, že RX ešte lepšie.
Takže zdieľam len svoju skúsenosť s 1300 km cestou do Nemecka s NX 350h.
V meste je prejav super, kombinácia s hybridom :yes: .
Akonáhle však zrýchľuješ na diaľnici, je ten zvuk fakt otravný (aj na klasických 130 km/h v ČR, SR. O Nemecku ani nehovorím). Pre mňa to je zásadné mínus prečo NX nie, a to nie som nejaký pirát.
Možno som rozmaznaný z BMW ZF prevodovky, a niekomu vadiť e-CVT vôbec nemusí.
Rovnako aj keď niekto jazdí prevažne mesto, okresky. Mal som niekedy Subaru Outback 2.5l CVT, a tam som to tak nevmínal (ale to bolo dávnejšie, a možno ma fakt "pokazil" komfort ZF prevodovky).
Výhoda Lexusu je program Lexus E😜erience, kde si auto môžeš na týždeň požičať s 1000 km nájazdom (km navyše s doplatkom), platíš len benzín.
Zistíš či Ti auto vyhovuje, alebo nie. Inak skvelé auto, 1300 km cestu tam a späť sme s kolegom dali za 1 deň, bez nejakej únavy, atď. Predpokladám, že RX ešte lepšie.
NX mne taky zklamalo, co se týče odhlučnění. Highlander, Camry nebo ES jsou na tom úplně někde jinde než NX. A třeba takový HL má při 130 na tempomat nejčastěji kolem 2100 otáček. To mi jako vytí opravdu nepřijde.
Souhlasim. Taky mi nejde do hlavy proc. Ale predpokladam, ze asi z duvodu, ze 450h+ jde na elektro i ve vyssich rychlostech a tim to maskuje.
I UX mi přišlo lepší než NX. Ale nemám to zaměřené.
UX jsem zkoušel taky a tam mě to přišlo ještě horší než u NX. Navíc zoufale slabé.
takže ceny zůstaly vlastně stejný, což je v dnešní době malej zázrak.
Škoda toho šestiválce, z tohoto pohledu mi dává smysl jen ta 500h.
Jinak to spojení ecvt+6ti válec je naprosto v pohodě, kdo má blbý kecy nikdy v tom nejel.
Škoda toho šestiválce, z tohoto pohledu mi dává smysl jen ta 500h.
Jinak to spojení ecvt+6ti válec je naprosto v pohodě, kdo má blbý kecy nikdy v tom nejel.
Jj, v 6 valci RX s e-cvt som šiel, aj keď krátko a po okreskách.
Žiaden problém som nezaregistroval, bola to krátka pomalšia jazda cca 90 km.
Ale tým, že 6 valec už nebude, tak som zvedavý ako to vyladia so 4 valcom na diaľnici... myslím, že výborne to popísal hore adamzprahy.
Ceny na dnešnú dobu zrejme fajn.
Žiaden problém som nezaregistroval, bola to krátka pomalšia jazda cca 90 km.
Ale tým, že 6 valec už nebude, tak som zvedavý ako to vyladia so 4 valcom na diaľnici... myslím, že výborne to popísal hore adamzprahy.
Ceny na dnešnú dobu zrejme fajn.
tak právě proto mi pak dává smysl jen tak 500h. A k ceně... stačí po delší jízdě přestoupit třeba do Tiguana za dnes již 1750000 a je to jak z létajícího koberce do felicie 😄
čtyřválec turbo, šestikvalt, plus hybrid, kde jsem to jenom slyšel? aha, to dělá Volvo, jmenuje se to XC90 T8 a chtějí za to cca 2M... jen to má znatelně větší baterii i lepší výkony.
https😐/www.youtube.com/watch?…
0-100 5,9 0-180 21s
https😐/www.youtube.com/watch?…
0-100 7,97 0-180 21s
kde udělali soudruzi s "výkonnějším volvem" chybu že to tak vadne.
Předpokládám, že to nový rx bude ještě rychlejší.
A radši si připlatím za lepší zpracování.
Ale už jsem to tu jednou psal, ať si každej koupí co chce...
0-100 5,9 0-180 21s
https😐/www.youtube.com/watch?…
0-100 7,97 0-180 21s
kde udělali soudruzi s "výkonnějším volvem" chybu že to tak vadne.
Předpokládám, že to nový rx bude ještě rychlejší.
A radši si připlatím za lepší zpracování.
Ale už jsem to tu jednou psal, ať si každej koupí co chce...
Tak si ho kup. Alespon Ti zbyde na servis - https😐/www.motorbiscuit.com/…st-reliable-suv/
zajímavé, nejméně spolehlivé SUV od Volva je XC90, v porovnání s ostatními modely Volva se více kazí. no, někdo musí být nejhorší.
vzhledem k tomu, že v lexusu používají stejný koncept - používali doteď - nějakých 18 let, tak by bylo zvláštní, kdyby to nefungovalo. uvidíme, jak jim to půjde s běžnou převodovkou.
vzhledem k tomu, že v lexusu používají stejný koncept - používali doteď - nějakých 18 let, tak by bylo zvláštní, kdyby to nefungovalo. uvidíme, jak jim to půjde s běžnou převodovkou.
Jak to asi tak muze jit. Toyota nikdy nedala na trh nic, co neotestovala a necekam, ze testovani zrazu presunula na uzivatele.
A kolesá bz4x prečo odpadavajú?
Podla Toyoty pre NTHSA sa jedna o 5 aut z 2700. V US ich je 661.
Preco kolesa odpadavaju sa zatial nevie, pretoze kontrola neskoncila. Vyrobny proces a diely su podla specifikacie a vplyv na ten problem ma "specific driving pattern". Ten sa tiez podrobuje kontrole, ale vysledky nie su. Musis si na odpoved pockat 😊
Preco kolesa odpadavaju sa zatial nevie, pretoze kontrola neskoncila. Vyrobny proces a diely su podla specifikacie a vplyv na ten problem ma "specific driving pattern". Ten sa tiez podrobuje kontrole, ale vysledky nie su. Musis si na odpoved pockat 😊
Vladimír Mašek
Příspěvek podléhá schvalování.
Lexus opat lidrom segmentu :yes:
Za mě osobně nabízí (a bude nabízet) MAZDA mnohem zajímavější techniku a ceny.
PrimitivRadek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tieto posledné Lexusy sú po designovej stránke fakt super.Alebo toto https😐/www.auto.cz/…majitele-milovat?… a pôjdem si ho do BA vyrobiť. 😄
Lexus CZ nakoupil nějakých 200 kusů odcházející generace, je to čistý turbo-benzín - nemůžu nikde dohledat info - třeba místní Lexus znalci - od pohonu 4x4? Je to Torsen? v testu říká, že to má uzávěrky apod.
https😐/www.stream.cz/…promisu-64436487#…
mimochodem zmiňuje mizerný automat, starý 6stupňový Aisin, tak mám trochu obavy z toho, jak - zdá se totéž - bude fungovat ve vrcholné verzi... v podstatě je to totéž co RX300, jen s hybridem navíc...
https😐/www.stream.cz/…promisu-64436487#…
mimochodem zmiňuje mizerný automat, starý 6stupňový Aisin, tak mám trochu obavy z toho, jak - zdá se totéž - bude fungovat ve vrcholné verzi... v podstatě je to totéž co RX300, jen s hybridem navíc...
edit: strop? ale ne, ten je ještě o 200 tisíc výše😊
Proti tomu stojí čtyřválec pohánějící přední kola, malinká baterie a 6stupnovy automat.
A jestli to má drbátko na koule nebo ne, to nic nezmění na celkove navonene bídě.
Abychom si rozumneli: ja Lexusu fandím, ale ta cena je silena :no:
A nevim jak Ty, ale me rozhodne na vybave zalezi. Drbatko na koule nepotrebuji, ale vyhrivani za 13 napriklad ano. Ale zjevne nejsem kolenovrt.
Souhlasim, ze cena je silena, ale ty obecne sli HODNE nahoru. Nejen u Lexusu. Nicmene, 450h v max vybave je aktualne za 2.4. Coz je o 200-300L vic nez pred otresem na trhu. I kdybych zustal ve staji, tak rozdil je mezi generacemi je 200L (2.4 vs 2.6).