Takže staré logo hodili do koše a nyní nemají žádné...
A studie vypadá jako generická patlanice, kterou by mohla představit kterákoliv z bambilionu čínských fejkových automobilek (třeba ten zadek se světly ala LandRover je dobrá blamáž).
Že bude Stefani průser bylo jasné už od začátku, ale že až takový... Pokud by byl Kabaň něco jako Mozart, tak toto opravdu není Salieri (protože i ten byl docela dobrý) :no::D
Ale jak souvisí vývoj na poli elekromobility s tím, že nové Škodovky budou mít podivný, hnusný a dalo by se dokonce říci neprofesionální design exteriéru? Třeba ten boční profil a design D sloupku, to se jen tak nevidí... (v tom nejnegativnějším smyslu slova :D )
Naprostý hnus. Nemá to nic co auto má mít. Není hezké. Nemá dechberouci linie. Nepracuje s hmotou. Je to prostě cihla, ve které se střídá neutěšená změť nápadů a detailů.
Ani volant nedává smysl...
Tak interiér je jako v každé studii patřičně cáklý, to je standard, ale exteriér bohužel zřejmě předznamenává jakýsi "nový designový jazyk". Jak mohl tohle někdo příčetný schválit, nepochopím...
...s nesmyslným zkratopohonem... :-O:-(:no: Přitom většina zákazníků ve stední a východní Evropě od Škody očekává takový model, jako byl třeba Rapid, nebo Fabia Combi. Tedy se skvělým poměrem cena/užitná hodnota, ale s modernějším designem a velmi nízkou spotřebou superčistých benzinových a naftových motorů. A bez přemíry elektroniky, zato s co největší životností! Vision 7S, tedy drahý, obrovský a těžký zkratomobil ať si Škodovka strčí do...!
Obávám se, že tu už nějaký ten rok nejde o poměr cena/užitná hodnota ale o poměr výrobní náklady/zisk, viz rekordní zisky s výrobou o 20% menší. Proto, i když se všichni mohou upíárovat, jak jim jde o životní prostředí, tak se vyrábí větší a větší, těžší a těžší, a především dražší a dražší auta.
Zajímalo by mě, jestli mě někdo přesvědčí, že nejekologičtější auta jsou ty s délkou kolem 5 metrů a hmotností 2,5 tuny a jestli toto je budoucnost individuální dopravy.
Já pořád s těmi elektroauty nevím. Budu to brát z čistě profesního pohledu.
Emise:
- elektřina - super, ale kde vznikla, v uhelné elektrárně? Takže jsme přesunuli emise z výfuku do komína? Pokud z obnovitelných zdrojů, pak samozřejmě ok.
- emise vozu - jsou opravdu nulové? Něco jsem o tom napsal tady. Sice je to lepší varianta, ale... ale dnešní vozy mají emise výfukové téměř minimální proti těm nevýfukovým.
Zatím mi to nějak nevychází a to neberu v potaz to, že na elektřinu nebude nikdo mít (natož na elektromobil), že nejsou nabíjecí stanice, že se to nabíjí skoro hodinu (na superchargeru), že to prostě nemá dojezd jako spalovací motor...
Za mě je elektroauto nějaký mezistupeň, budeme muset přijít s něčím jiným. Ekologickým a funkčním.
Pri "profesnom pohlade" by sa patrilo uviest aka je teda ta tvoja profesia, z ktorej pohladu pises. 😀
A bolo by vhodne uvedomit si hlavny zdroj problemu, ktorym je technologia baterii, nie cely elektromobil ako pises.
Nicméně musím z druhé strany smeknout před interiérem a hlavně ergonomií. Až na ten volant...
Jinak ergonomie fakt asi nejlepší koncept co jsem viděl v nových vozech. Konečně se blýská na lepší časy a vrací se mechanické ovladače a tlačítka na základní funkce. A struktura menu se výrazně zjednodušila.
V tomhle jsem hrozně rád, že naslouchaji zákazníkům. I když nechápu že k tomu potřebovali nějaké stude a data. Tohle je jasné podle mě každému a hned, že koncept jak na G8/Octavii IV je prostě peklo.
Asi jediný problém mám s tím nárazníkem. Teď není doba na outdoorové oplastování, teď frčí spíš ty sportline verze... Ale stejně nejsem cílovka. Předpokládám, že už ani na volantu nezůstane slepice.
Zajímavější byla ta budoucnost. Octavia facelift 2024... Překvapivě nový Superb spolu s kodiaqem 23. Už tak řekli... Co ale teď momentálně nejstarší Scala? Když už zmínili u těchto modelů data. Čekal bych, že zmíní i rok premiéry toho el. kompaktního SUV. Které bude jako první představené další Elektro. Malé el. 25 a tohle 26?
A nemá to byť zelené svetlo? Niečo sa mi marí, že bol taký návrh, doplniť dopredu zelené svetlo, ktorým dávaš znamenie chodcovi (chodcom) pri prechode, že stojíš a môžu ísť. Neviem, či dokonca nešlo pôvodne o slovenský návrh, ale nebudem sa hádať. Hlavne že to nezapadne prachom, občas sa medzi tisícom konín objaví aj dobrý nápad.
Vždyť to není světlo, Vy snad nečtete články, ale páky na vypnutí napájení z baterie. :-! I vzadu.
Takže když uvážeš zadní páku za něco pevného, tak s tím nikdo neodjede, Moderní simply clever zabezpečení.
kde se designéři inspirovali. Originál to tedy není, ale co taky na autě ještě designově vymyslet. Mě se na rozdíl od většiny tady líbí, ale moc nechápu, komu to Škodovka bude chtít prodávat. Auto, střízlivým odhadem za dvě mega a ještě na elektriku, si své kupce bude hledat jen těžko a to nejenom na našem trhu.
Škodovku aktuálně soukromá klientela nezajímá. Dává to najevo vším, co v posledních lete dělá - aktuálně třeba i nové logo a nápis se zapuštěným háčkem, aby nebyl vidět… a časem přijde jen Skoda… Škoda slov… :no:
To je samozřejmě pravda. Soukromá klientela kupuje až ty ojetiny po lízačce. Ale nějak mi nejde do hlavy, k čemu firma potřebuje polo-místo pro kojence. Jaké uplatnění při služebních jízdách najdou kamery sledující děti. Zda těch markeťáků a ředitelů jezdí v dnešní době internetu 5-6 spolu (snad že jsou drahé PHM?). Že by šli vstříct generově vyváženým zítřkům (v některých zemích zítra znamená již včera, to jsme už taky zažili na vlastní kůži) a připravovali auto pro manažerku, která si vezme na služební jízdu celou rodinu a přestávky k nabíjení spojí s kojením? Tyto otázky mne znepokojují, protože si na ně neumím odpovědět.
Jako vždy je to změť prvků od jiných automobilek. Hodně příznivců koncernu VAG kritizuje Peugeotí i-copcit a je tam, hranatý volant jako v Tesle, velký displej infotaimentu bez jakéhokoliv zakomponování , jako v Tesle, je tam. Pixely od Hyundae, difůzní ventilace, jako v Hyundai... .
Za tu cenu samý recyklát.
Na dálnici to bude užraná krabice, nabíjení rychlostí nepřekvapí, tak k čemu je to dobré? Moc tento výtvor smysl nedává, asi bylo ve Škodovce hodně home office.
Ale jako vždy, až si to koupí naše "elita", tak to bude sen většiny.
Levná EV jsou pro Indy a ne pro zdejší odmítající čtenáře.
Tak byl několikrát zmíněn velvyslanec Indie a jak víte, v Indii to s EV myslí vážně, zejména s těmi levnými Na baterkami a indické automobilky spolupracují celosvětově na EV řešení.