Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda Vision 7S oficiálně: Největší škodovka historie je tu! Odhaluje nejen nový design

45 komentářů

kober
Než si stihnu udělat popcorn....
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Takže staré logo hodili do koše a nyní nemají žádné...
A studie vypadá jako generická patlanice, kterou by mohla představit kterákoliv z bambilionu čínských fejkových automobilek (třeba ten zadek se světly ala LandRover je dobrá blamáž).
Že bude Stefani průser bylo jasné už od začátku, ale že až takový... Pokud by byl Kabaň něco jako Mozart, tak toto opravdu není Salieri (protože i ten byl docela dobrý)
:no: 😁
PowerHouse
Pořád E😜lore more,
ale mám tušení, že se to e😜lore přesouvá do Německa.
PowerHouse
Vzhledem k rychlému vývoji baterek (solid state, Fe, Na, mnoho dalších prvků) a infotainmentů se tato změna dala čekat.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Ale jak souvisí vývoj na poli elekromobility s tím, že nové Škodovky budou mít podivný, hnusný a dalo by se dokonce říci neprofesionální design exteriéru? Třeba ten boční profil a design D sloupku, to se jen tak nevidí... (v tom nejnegativnějším smyslu slova 😁 )
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Naprostý hnus. Nemá to nic co auto má mít. Není hezké. Nemá dechberouci linie. Nepracuje s hmotou. Je to prostě cihla, ve které se střídá neutěšená změť nápadů a detailů.
Ani volant nedává smysl...
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Tak interiér je jako v každé studii patřičně cáklý, to je standard, ale exteriér bohužel zřejmě předznamenává jakýsi "nový designový jazyk". Jak mohl tohle někdo příčetný schválit, nepochopím...
ericn
Jj, je to “slušný” humus :no:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Možná skutečně tohle je budoucnost. Je to podobné hnusné jako BMW IX.
ericn
Souhlas :yes:
Tonito
Dopoledne tady jeden u vedlejšího článku poznamenal , že taková Sportage bude tiše závidět. Chudáci korejci už v Soulu překreslují plány ... 😒]

Koncernová Matrjoška číslo 358 na scénu ...
Motorář
Jak můžete napsat takovou blbost největší škodovka historie.
Copak znáte rozměry? Třeba taková 860 větší.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jak můžeš napsat takovou blbost??? ANO rozměry jsou známy. A je to ca +30 cm na délku proti Kodiaqu!

P.S. Ty palce dolů jsou fakt směšné 😒] 😒] 😒]
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Tak šli rovnou do rendže. :-!
Arese
...s nesmyslným zkratopohonem... 😲 😒 :no: Přitom většina zákazníků ve stední a východní Evropě od Škody očekává takový model, jako byl třeba Rapid, nebo Fabia Combi. Tedy se skvělým poměrem cena/užitná hodnota, ale s modernějším designem a velmi nízkou spotřebou superčistých benzinových a naftových motorů. A bez přemíry elektroniky, zato s co největší životností! Vision 7S, tedy drahý, obrovský a těžký zkratomobil ať si Škodovka strčí do...!
Avatar - Typhoon
Typhoon
Obávám se, že tu už nějaký ten rok nejde o poměr cena/užitná hodnota ale o poměr výrobní náklady/zisk, viz rekordní zisky s výrobou o 20% menší. Proto, i když se všichni mohou upíárovat, jak jim jde o životní prostředí, tak se vyrábí větší a větší, těžší a těžší, a především dražší a dražší auta.
Zajímalo by mě, jestli mě někdo přesvědčí, že nejekologičtější auta jsou ty s délkou kolem 5 metrů a hmotností 2,5 tuny a jestli toto je budoucnost individuální dopravy.
Arese
😒] :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Vzhůru k zeleným elektrickým zítřkům s pětimetrovým robustním mastodontem za 2 mega. Hmm, tak taková budoucnost značky bude asi beze mě.
Arese
I beze mě. 😒 :no:
Avatar - Jachym_B
Jachym_B
Já pořád s těmi elektroauty nevím. Budu to brát z čistě profesního pohledu.

Emise😒br /> - elektřina - super, ale kde vznikla, v uhelné elektrárně? Takže jsme přesunuli emise z výfuku do komína? Pokud z obnovitelných zdrojů, pak samozřejmě ok.

- emise vozu - jsou opravdu nulové? Něco jsem o tom napsal tady. Sice je to lepší varianta, ale... ale dnešní vozy mají emise výfukové téměř minimální proti těm nevýfukovým.

viz např. https😐/www.infoviz.cz/graphic.php?… nebo https😐/infoviz.cz/graphic.php?…

Zatím mi to nějak nevychází a to neberu v potaz to, že na elektřinu nebude nikdo mít (natož na elektromobil), že nejsou nabíjecí stanice, že se to nabíjí skoro hodinu (na superchargeru), že to prostě nemá dojezd jako spalovací motor...

Za mě je elektroauto nějaký mezistupeň, budeme muset přijít s něčím jiným. Ekologickým a funkčním.
esper
Pri "profesnom pohlade" by sa patrilo uviest aka je teda ta tvoja profesia, z ktorej pohladu pises. 😀
A bolo by vhodne uvedomit si hlavny zdroj problemu, ktorym je technologia baterii, nie cely elektromobil ako pises.
Avatar - Jachym_B
Jachym_B
Příspěvek podléhá schvalování.
Freddka
Docela slusna studie. Docela dotazeny a cisty, ikdyz pravda dost genericke, crkal bych tam vic skodovackych rysu.

Jsem zvedavy, jak bude vypadat produkcni verze a kolik toho prevezme.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
K designu jsem se vyjádřil výš.

Nicméně musím z druhé strany smeknout před interiérem a hlavně ergonomií. Až na ten volant...

Jinak ergonomie fakt asi nejlepší koncept co jsem viděl v nových vozech. Konečně se blýská na lepší časy a vrací se mechanické ovladače a tlačítka na základní funkce. A struktura menu se výrazně zjednodušila.

V tomhle jsem hrozně rád, že naslouchaji zákazníkům. I když nechápu že k tomu potřebovali nějaké stude a data. Tohle je jasné podle mě každému a hned, že koncept jak na G8/Octavii IV je prostě peklo.

Za interiér celkově chválím :yes: :yes: :yes:
Rox
Asi jediný problém mám s tím nárazníkem. Teď není doba na outdoorové oplastování, teď frčí spíš ty sportline verze... Ale stejně nejsem cílovka. Předpokládám, že už ani na volantu nezůstane slepice.
Zajímavější byla ta budoucnost. Octavia facelift 2024... Překvapivě nový Superb spolu s kodiaqem 23. Už tak řekli... Co ale teď momentálně nejstarší Scala? Když už zmínili u těchto modelů data. Čekal bych, že zmíní i rok premiéry toho el. kompaktního SUV. Které bude jako první představené další Elektro. Malé el. 25 a tohle 26?
Freddka
A ze nikoho neprekvapuje to brzdove svetlo vpredu 😁
traveldrive
A nemá to byť zelené svetlo? Niečo sa mi marí, že bol taký návrh, doplniť dopredu zelené svetlo, ktorým dávaš znamenie chodcovi (chodcom) pri prechode, že stojíš a môžu ísť. Neviem, či dokonca nešlo pôvodne o slovenský návrh, ale nebudem sa hádať. Hlavne že to nezapadne prachom, občas sa medzi tisícom konín objaví aj dobrý nápad.
Johnn
Vždyť to není světlo, Vy snad nečtete články, ale páky na vypnutí napájení z baterie. :-! I vzadu.
Takže když uvážeš zadní páku za něco pevného, tak s tím nikdo neodjede, Moderní simply clever zabezpečení.
Rezna
To jee nejmodernejsi bezpecnostni system TKS tlacitko katapultujiciho se sedadla 🤣
Avatar - kruskar
kruskar
kde se designéři inspirovali. Originál to tedy není, ale co taky na autě ještě designově vymyslet. Mě se na rozdíl od většiny tady líbí, ale moc nechápu, komu to Škodovka bude chtít prodávat. Auto, střízlivým odhadem za dvě mega a ještě na elektriku, si své kupce bude hledat jen těžko a to nejenom na našem trhu.
esper
Cena od 55 990 € v skaredej tmavomodrej farbe bez tonovanych skiel, na plechovych diskoch a s drziakom na mobil miesto centralneho displeja 🤣
Arese
Velmi výstižně to popisuje tento text😒br />https😐/www.autoforum.cz/…i-pod-570-tisic/
Strašné... Bye, bye, Škodo... 😲 😲 😲 😒 :no:
rohor
Proč pláčeš? Na světě je tolik automobilek. Rády ty zákazníky převezmou.
Arese
Měl jsem tuto automobilku moc rád... 😒 😒 😒
ericn
Neboj, třeba jim to nakonec dojde 😉
Arese
Doufejme, naděje umírá poslední... 😲
ericn
Škodovku aktuálně soukromá klientela nezajímá. Dává to najevo vším, co v posledních lete dělá - aktuálně třeba i nové logo a nápis se zapuštěným háčkem, aby nebyl vidět… a časem přijde jen Skoda… Škoda slov… :no:
rohor
To je samozřejmě pravda. Soukromá klientela kupuje až ty ojetiny po lízačce. Ale nějak mi nejde do hlavy, k čemu firma potřebuje polo-místo pro kojence. Jaké uplatnění při služebních jízdách najdou kamery sledující děti. Zda těch markeťáků a ředitelů jezdí v dnešní době internetu 5-6 spolu (snad že jsou drahé PHM?). Že by šli vstříct generově vyváženým zítřkům (v některých zemích zítra znamená již včera, to jsme už taky zažili na vlastní kůži) a připravovali auto pro manažerku, která si vezme na služební jízdu celou rodinu a přestávky k nabíjení spojí s kojením? Tyto otázky mne znepokojují, protože si na ně neumím odpovědět.
topten
vevnitr ve stylu nejaky pocitacovy hry
ten volant a tablet za me teda ne
a ty koberecky mohli vysat, maj tam spoustu pisku a drobecku
Johnn
Jako vždy je to změť prvků od jiných automobilek. Hodně příznivců koncernu VAG kritizuje Peugeotí i-copcit a je tam, hranatý volant jako v Tesle, velký displej infotaimentu bez jakéhokoliv zakomponování , jako v Tesle, je tam. Pixely od Hyundae, difůzní ventilace, jako v Hyundai... .
Za tu cenu samý recyklát.
Na dálnici to bude užraná krabice, nabíjení rychlostí nepřekvapí, tak k čemu je to dobré? Moc tento výtvor smysl nedává, asi bylo ve Škodovce hodně home office.
Ale jako vždy, až si to koupí naše "elita", tak to bude sen většiny.
PowerHouse
Tak byl několikrát zmíněn velvyslanec Indie a jak víte, v Indii to s EV myslí vážně, zejména s těmi levnými Na baterkami a indické automobilky spolupracují celosvětově na EV řešení.
esper
Medzi tym odmietanim a cenou je ista korelacia 😉.
Arese
...to říci na plná ústa😒br />https😐/www.autoforum.cz/…y-miji-obloukem/
:yes:
traveldrive
Jojo, Prokopec je známy exot. Niečo ako ty.
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Mám na mysli koncept Vision 7cosi a KIA EV9.
Proč automobilky tak okatě směřují k naprosté uniformitě "designového jazyka" zvenku i uvnitř?!