Jo, tohle je pro mne v současné době asi jediné auto, které BYCH chtěl mít doma, kdybych si měl vybrat cokoliv, akorát s pevnou střechou. Snad se mi to někdy poštěstí. Taktéž BYCH volil u Mustanga jako u jednoho z mála aut manuál, protože takové auto s takovým motorem by bylo vhodné zachovat pro příští generace a s automatem na dlouhá léta přibývají starosti a nebo ne ?
Jak je to tady se servisním intervalem ?
Jinak by mne nenapadl snad nikdo, kdo by čekal od GTčka hbitost lehkého sporťáku, váhu to má, ale zase je to kus auta. A malá poznámka k infotainmentu, sice možná nemá nejhezčí grafiku, ale z vlastní zkušenosti SYNC 2 a 3 (tím je dle fotek vybaveno toto auto) fungují bezchybně, na rozdíl od některých konkurentů.... :)
Kdo by se v tomhle nestyděl jezdit, dejte plus. Kdo by se styděl, dejte mínus.
Já dávám jednoznačně mínus. Mustang beru jako auto pro opYčany ducha mdlého (sorry jako) a bez střechy je to navíc i slušný gay car... :D:D
Jeden palec hore odeme.
Mustang je pro me ctverec nostalgie. Je to symbol zivota, ktery tu nikdy poradne nebyl (velke V8) a uz vubec nebyl u nas, ve vychodnim bloku. A je to taky nostalgie za necim co evidentne konci a ceho se nam nedostava a uz ani nedostane. Konci nejen vicevalce, konci spalovaky jako takove a v tomhle svete si nekdo porad dovoli prodavat atmo V8 v benzinu? To je na palec hore.
Jo kdybych hledal performance car na vikendove blbnuti na okruhu, o mustang nezavadim ani v myslenkach, ale na kochacky na vikend? Za ty penize ideal.
No a ze je to gaycar, uff, sam sice znam jen zeny co vlastni mustangy, paradoxne vim o 3 ve svem okoli, vsechny ve V8 a vsechny to brali kvuli zvuku, kvuli motoru, kvuli vykonu atd. (klouboucek, tyhle zenske maj vetsi koule nez chlapi v mem okoli, vcetne me), to z toho auta ale nedela gaycar. Nemel bych absolutne zadnej problem mit mustanga, mit ho v kabriu a klidne v zlute. A ani bych se nebal svezt z prace kamose a ze me pri tom nejakej mistni Barry Lyndon uvidi. ;-)
V ČR jsem v Mustangu holku snad neviděl, spíš mladší týpky, nebo strejce v letech, kteří na to prostě mají :) Rozhodně to na mne nepůsobí dojmem, jako třeba Miata :D Fiat 500... nebo dvojkovej Prius :D:D
Kdybych to nemel ve sve socialni bubline tak bych to taky nikdy netipl. Jedna z nich chvilku zvazovala i RS5, ale nakonec vzala Mustang protoze si mohla dovolit za sve penize vic. RS5 koukala na Jahreswageny a predvadecky, Mustang si vyskladala podle sebe, pockala 13 mesicu :D a uz nejakej patek vesele a spokojene jezdi. Dalsi pak krom mustangu pokukovala po jaguarech, XE S a F type, ale V8 je V8. Treti sla najisto.
Ruzne stylovky ala petistovky, audi A3, mini, mam kolem sebe taky, ale i Z4 a 4er v cabriu a opet u zenskejch (a ne, ani se Z4 ani s 4er cabrio bych nemel problem).
No tvl fuj! Tak jsem si zaguglil. Jako, proti gustu... Ale já tyhle parodie na reklamu na plastické hmoty nějak nechápu. Umělý kozy, umělej ksicht, zmalovaná jako maorskej bojovník... No jak říkám, každýmu podle jeho chuti.
Určitě bude navíc velmi skromná a pracovitá. Navaří, napeče, uklidí, vypere, uplete, zahrádku vypleje... :D:D:D
Tak tak, dle vkusu každého soudruha, jak zní legendární hláška.
Zastavím se pouze u druhé části - bude navíc velmi skromná a pracovitá. Navaří, napeče, uklidí, vypere, uplete, zahrádku vypleje.
Tak těchto žen a dívek, co to umí a jsou ochotné to dělat je v republice asi 5,5 a bohužel 4,5 z nich sou 80+ kg nanynky co sice umí vyborně knedlo zelo a svíčkovou, ale ráno když se vedle toho probudíš a nemá to makeup utíkáš strachy :-)
Anebo sou to takové ty velmi nevýrazné šedé myšky se 3 dioptriema co kupodivu taky nikdo nechce. Ale ty většinou raději čtou a navštěvují galerie, nebo sou to těžké workoholičky - než aby doma okopávaly záhon, takže ani tam moc nepochodíš. (bavíme se ted o generaci 18-40)
Zbytek si chce užívat nebo cestovat nebo sportovat a ne trávit celý den za sporákem a u záhonku. Čím mladší tím horší a všechny hltaj instagram a chtěj být 5x ročně v Dubaji a mít 20 Gucci kabelek jako ty vzory co tam sledují.
Já vím v čem žijeme. A je mi z toho blivno. Naštěstí jsem už z generace, která si normální holky kdysi dávno užila a nečelila trestnímu stíhání za to, že na plovárně někomu šáhla na prso, nebo někoho plácla po zadku. Naše generace za to dostala normálně facku a nebo to bylo opětováno :D
Takže já už to mám na salámu.
80+ bych teda nedal a make-up tomu nikdy nepomohl, spíš naopak.
Samozřejmě, žádná není 100% ideál, stejně jako nejsme my :-!
Ale radši šedou myš se 3 dioptriema a bez make-upu, knihomolku, či turistku, než nějakou zmalovanou pokérovanou vybotoxovanou kabelkovou pizdu, co chce letět očumovat železobeton v písku postavenej našema technologiema a pakistánskoindickejma otrokama za prachy machometánskejch ****, který k nim přišli díky ropě v zemi, kterou jim z ní vytáhly naše technologie. Tak takovou pizdu bych fakt nechtěl. V jedný firmě mi kdysi za úspěch nabídli letecky Dubaj. Tak jsem je poslal do ***, že ani kdyby mi za to platili.
Já jsem musel Dubaj navštívit, abych zjistil, že to je opravdu tak.
Dostal jsem se do sporu s jednou influencerkou, když mi vyskočil její reklamou podpořený příspěvek o tom, jak miluje Dubaj a jak je tam její dítě strašně spokojené. Tak jsem se jí ptal, že dyť se tam většinu roku nedá pořádně dýchat a kde si tam ty děti hrají? A ona, že pod každým mostem je chládek a dětské hřiště, pod takovýma těma dálničníma nadjezdama... napsal jsem jí, jestli by radši dítě nechtěla vzít tady u nás do lesa...
To víš, to je známka luxusu, hrát si v machometánsku pod mostem. A letadlo je přeci CO2 neutrální.
My socky a pankáči zatím lozíme v Alpách po kopečcích a užíváme si božských výhledů a klidu.
Člověk se musí smát. Jak je někde dementní atrakce, nebo lanovka a cokoli na elektriku a placenýho atd. tak tam jsou davy a fronty a šílenství. A ty si zajedeš v klidu někam mimo civilizaci a celej den lezeš a nikde ani noha. Potkáš občas krávu, koně, kozoroha, sviště…, ale člověka ne.
Jsem rád, že jsem jinej a moje partnerka taktéž.
Makarská riviera nerovná se Makarska CITY. Tam by mě jeblo. Jsou tam pořád místa, kam zajedeš, popojdeš a jsi za skálami úplně sám a jen azurová voda, hory, racci, ryby a dál nic.
Jako… tahle by mi seděla na pořadnej cernej Gelandenwagen s brutalnima kolama a rudym interierem s lochneskou … neco jako by si mohl koupit Vémola… jo pockej, on takovej má :-[]:-[]
Doufám ze ta slecna Rihova nema nic spolecnyho s králem Raku Oldou Říhou :-!
Da sa to v podstate kupit len cez Dodge,takze nebral by som to ako cisto tunersky pocin tuningove firmy.Ked sa zato zaruci priamo Dodge ,tak ratam,ze si na cely projekt dozeral,len výrobu kabria si dal mimo svoju tovaren.
Děláš jak kdyby bylo něco špatnýho na tom bejt gay.
Já mám NAčko Miatu, takze aura teplýho kadeřníka zaručená. Ale každopádně mám v paži, co si o mě kdo myslí. Moje osobnost není definovaná plechovou krabičkou na čtyřech kolech.
Stále nádherné auto s opravdu charakterním motorem, nezprzněným hybridizací a možností MANUÁLU!!! Zhodnocení vynaložených prostředků (při patřičné údržbě a slušném zacházení) je v tomto případě naprostá jistota. Spolu s novým Broncem asi poslední opravdu žádostivý Ford. :-):yes::yes::yes:
při těch počtech co vídám to myslím kdovíjaká investice nebude. Ale jako jo, malý nájezd, dobrá konfigurace a prokazatelná historie zaručí když už nic víc tak aspoň pomalejší propad hodnoty. Jde zejména o tu radost co dá, zůstatková hodnota je pak takový malý příjemný bonus....
No, Fordu aktuálně takové auto chybí, zrušili Taurus, Fusion, mají nové Mondeo v Číně, které vypadá fakt dobře, ale v nabídce má jen 2.0Ecoboost. Třeba se dočkáme poEvropštěné verze, nebo derivátu z Mustangu, motory mají, 2,0EB, 2.3EB, nebo dokonce ty velké V6Ecoboosty (popřípadě ten v kombinaci PHEV, jako má Explorer, který dokáže rozhýbat na stovku snad kolem 5s), osobně bych v takovém rodinném autě "oželel" i ten osmiválec, ale v nabídce by být mohl.... no nic, to jsem si zasnil, asi nic z toho nebude... stejně až budu měnit auto, tak budu chtě nechtě muset modrý ovál opustit :/
Nevím, v poslední době potkávám víc mustangů poslední gen. než M3/M4 posledních dvou generací (což bych tak nějak bral jako konkurenci pro mustanga), takže bych s tou "tuctovkou" byl opatrný. Nebo jsi mluvil o značkách? Jakože ford je menší tuctovka než audi nebo bmw?
Všelijaká kupé nejsou konkurencí pro mustanga nebo bereš 420d kupé jako konkurenta mustanga? M4 je momentálně větší "exkluzivita" než mustang, tak to prostě je.
Půlka lidí nemá šajna co je pod kapotou a 30% BMW sou otuněné nebo bodykity ověšené káry, které si hrají na něco jiného než sou, tak je to stejně šumák..... (samo je i pár bodykitů na Mustangách 3,7 V6 ala GT V8 nebo dokonce i Roush nebo Mach apod).
Jinak tyhle auta sou kategorie sama pro sebe a přímou konkurenci u Evropských aut nemaj, to víš sám nejlépe.
A v případě Challengeru to platí tuplem - tam se na zadní sedačky vejde pohodlně i dospělák do cca 175 cm....což u Evropských kupé moc nehrozí....
M4 je vizuelně hodně jinde než 420d, lidi, co si taková auta kupují, ať mustanga nebo M4, si M4 se 420d nespletou. Ano, konkurenci má mustang malou, s tím souhlas, hlavně díky ceně, což je také hlavní důvod, proč jich tu v posl. letech jezdí tolik. Challenger bych ale mezi sporťáky netahal, to je pořád jen přemotorovaná us plechovka, i když vypadá z venku docela impozantně.
Proto je tak úspěšný, je to výborné auto, dobře vypadá a je za solidní peníze. M4 je nehezká, sice líp jezdí, ale je drahá, takže ve výsledku je jasné, že jí prodejně mustang nakládá.
Kdyby dal každej redaktor pětikilo za každou botu v článku/tabulce, tak vzhledem k počtu článků za den x počet chyb x počet dní v měsíci, budete všichni ve výplatní den ještě hodně doplácet...
Za mě se automatická převodovka hodí až až..a to z několika důvodů.
Při běžné okreskové a dálniční jízdě se dá s Mustangem jet do 9 litrů. Obec 60, okreska 110, dálnice 140, občasné zasprintování. Trať z obce Pavlice na jižní moravě u Rakouských hranic do Brna (spotřeba 8,6)
Samozřejmě přijezd do Brna a spotřeba roste klasickým městským poskakováním.
Jinak jezdím dopráce cca 25 km tam 25 km zpět samé zatáčky a velké převýšení a malé rychlosti a tam je to tak za 13l-14l, podle toho jak se rozvášním.
Ještě doplním, že spotřeba klesá až po ujetí 3,5 tis....já momentálně najeto 6 tis. a jde to poznat víc a víc.
Manuál má příliš dlouhé zpřevodování, které je vhodné na okruh nebo dlouhé táhle okresky, kterých je v americe nespočet. (btw v americe jezdil bratr s kabriem a 10st. automatem za 7,8l - málo kopců, kruté rychlostní limity)
Já jsem taky dlouho váhal zdali automat nebo manuál a nakonec šel do automatu. Protože s ním jezídm každý den, vyřizuju hovory atd a navíc opravdu na těch našich krátkych ostrých okreskách je lepší zpřecvodování...tak, že je sypu na 3-4 stupen a s manualem bych jezdil furt na dvojku.
Aby automat řadil dle pokynu a rychle je potřeba aby se převodovka zahřála, jakmile má svou provozní teplotu...tak je sype neskutečně rychlým způsobem (ano jezdil jsem i s Ferrari a tam je to v rychlosti jinej level), ale v tomhle mě překvapila.
A opravdu to člověka baví..lítat po okreskách a sázazet tam ty kvalty a ani nemusíte točit k červenému...stačit 4,5-6,5 a dynamoka je paradni, zvuk také a radost jak rychle mění převody neskutečná.
A pak zpět do práce ..na schůzky..město..starosti a at si dělá co chce.
Jinak infotaiment je rychlejší než VW (reaguje hned), dokonce než BMW předešlé generace (pro rodinu a ostatní cesty mam X5)
No dalo by se toho napsat spousta....ale to až někdy v recenzi.
Já bych s tebou souhlasil, at sedí tomu motoru z hlediska průběhu výkonu líp, u manuálu je kvůli dlouhým kvaltům cítit nedostatek krouťáku. Osobně bych si mustanga s at pro sebe představit neuměl, ale úplně chápu, že v případě používání toho auta jako daily jsi at upřednostnil.
Ještě pomohla jedna věc....věděl jsem, že jdu na operaci s levým kolenem hned po koupi auta, tak že bych sním nemohl jezdit a jednou jak do něj sedneš, tak je to jak závislost 🙈😀. Atuomat nebo manual uplně jedno.
On to umí na pohodu v normálu, až to připomíná řazení staré xc90, ale jak to hodíš na sportplus nebo okruh tak to je jinde... drží ve vysokých a řadí solidně.
Tento istý problém MT vs AT je u QV, automat je ďaleko lepší na okruhu, okreske alebo diaľnici.
Aj keď je to horšie ale manuál je manuál u takéhoto auta.
Tvoju voľbu ale plne chápem.
Až na to, že Julča QV se už s manuálem dávno neprodává. (a s diesely taky ne). A co je úplně nejhorší, k benzinovým dvoulitrům Alfa trestuhodně nenabízela manuál nikdy! :-O:-O:-O:-(:-(:-(:no::no::no: Pokud ano, už bych ji dávno měl. :-(
K americe patří automat....Mustang je pohodlné GT ne hothatch na vymetání okresek nebo sportáček na závodění s těmi hothatchy. Na to si kupte Lotus....
Já bych manuál nechtěl už do ničeho, jezdím 18 let jen s automaty.
Interakce mezi levou nohou a foforklackem, případně ještě s manuálními meziplyny je pro mě úplně jiná radost než tahání za pádla. A Mustang je pro mě zrovna kára pro radost. Se city carem si ho nespojuji.
70% aut co sem měl se s manuálem vůbec nedělala nebo ne v motorizaci co sem měl....
A to včetně evropských značek jako Smart, Jaguar a RR....
Nevím proč bych si měl místo 2,7 V6 kupovat doulitr R4 abych měl manuál atd atd.
Jediné co sem mohl mít s forfklackem ve stejné motorizaci bylo Mini, Caliber, Camaro a snad BMW 650 ; ostatní vůbec v manuálu neexistovalo. A moc dobře veděli proč :)
Co je řidičská degradace? Spousta lidí si neumí ani sednout za volant. Další spousta sice umí zařadit s manuálem, ale neznamená to, že kvůli tomu umí řídit.
Přesně, dodnes hlavně některé holky/ženy když padne červená uprostřed kopce, kde většinou nepadá (je takovej jeden hezkej kopec na P-8 kde to padá opravdu jen když jde chodec, kterej tam jde za uherák) tak se pak neumí rozjet a chípne jim to nebo to minimálně není hladké.
Ale hlavně že maj takový lidi manuál.
Dobře, chápu že pro lidi 50+ zvyklý celá léta kvedlat nebo pro někoho kdo jezdí sprtáky a supersporty a užívá si meziplynu atd to má pořád svoje kouzlo, ale ve městě akorát řadíte pořád 1-2-3 a zpět a moderní automat se zvládne rozjet rychleji jak 70% lidí s manuálem.
A i ty starý 4,5 a 6 st sou pořád komfortnější než kvedlání.
Mustang samozřejmě jedině s MANUÁLEM. Je ovšem pravda, že evropská verze má kvůli emisím CO2 příliš stálý převod, ale není vůbec problém si ho nechat vyměnit za jeho kratší provedení. :-):yes:
Dík, snad se k tomu dohrabu. Mám i celé zimní kola a v dubnu jsem ještě lítal na zimních, tak jsem zvědavý, jak se to bude chovat, když bude trošku horší počasí. Pak snad sesmolím recenzi.
A souhlas s tím co píšeš výše...holt každý preferuje něco jiného a ano s manuálem je větší interakce a zapojení do celého zážitku (ale i to jak to umí práskat rychle je taky něco....) :yes:
Skvela volba a Mach 1 patri medzi to naj v ramci 6 generacie Mustangu :yes:
Som zvedavy ake vylepsenia prinesie 14.9 siedma generacia legendarneho Mustanga :-!
Tenhle povoz umí oboje. V manuále si to užiješ jedním stylem, s at to umíš jako gt i rychlá masl kára. Umí pohodlně vozit, byť podvozek je mírně tvrdší, ale nevadí to. Gradace výkonu je taková pohodová, v S+ to drží ve vysokých a jede. Skvělé je koukat na dlouhou a širokou hauptnu a styl jízdy připomíná amg gts.
A spotřeba.... s tím souhlas, od 8,5 do ... 15.
Skvělá kára, charismatická, krásná, chlapská.... klukovská ... a za věru nádherný peníz.
Tohle auto jednak umí a druhak baví.
PS: a nááádherně to umí v driftu... to ti dovolí si hrát a hrát dokud máš vzorek.