Jde o přejmenování systému Tesla Full Self-Driving, protože v Kalifornii už jezdí v komerčním provozu auta bez řidiče jako noční taxíky firmy Cruise (vlastněné GM) - viz https://www.cnbc.com/…n-francisco.html . Označení Autopilot jak pan Mára píše je: " v podstatě jen bezpečnostním asistentem, jakého dnes nabízí řada automobilek".
To je vysvětlení ve stylu "mladík byl hodný a zdravil sousedy". Ve skutečnosti tento nebezpečný název měl být zakázaný dávno, protože je prolhaný a jde na něj snadno umřít. Není každý tak inteligentní (nebo bázlivý, vyber si) jako já. Když jsem tohle zapnul tak říkám hochu, tebe já řídit nenechám, ani pod dozorem. Pořád hajzlík jako by mě chtěl strhnout do protisměru.
by měla nejdřív svá auta naučit základní automatizované funkce, které konkurence už dávno umí a pak se teprve pouštět do autopilotů. Když neumí spolehlivě ani zaparkovat, tak jak spolehlivý asi může být její autopilot. https://www.youtube.com/watch?…
Všechny tyhle systémy jsou na velkou 3,14tchu a vůbec se jim nedá věřit. 99% času se jim vyhýbám a jen občas je použiju jako krotitele vášní v cizině na úsecích s omezením.
Nicméně parkovací asistent u německých značek většinou umí dělat co má.