Úspěch modelu Taycan chce Porsche využít představení elektrické Panamery. Počítá se také s druhou generací Taycanu a až čtyřmi dalšími elektromobily představeným do konce roku 2030.
Ani jeden z tech odkazu nesouvisi s modelovou nabidkou Porsche. Hlavne ten posledni o Opelu Combo je hodne dulezity pro otazku, jestli je Taycan mensi nez Panamera.
Proč ty se jednou nepodíváš, jak trapně vypadají tvoje příspěvky z typografického hlediska. Že obsahově meleš jak kolovrátek 2 stejné dotazovací věty, nechávám teď stranou.
Ono se to obcas stava, ze se cloveku zmeni zivotni situace a zjisti, ze mu soucasne auto nevyhovuje a musi si koupit jine.
Zvlastni, ze na tom webu neni moc clanku o tom, jak si nekdo koupil sportovni auto a pak se mu narodily deti, tak ho musel prodat a koupit neco rodinneho.
Celkove je to historka, jako by ji vykládal Švejk. “U nás v ulici žil nějakej klempíř Vejvoda, náramně zbožnej člověk, a ten si koupil Teslu model 3.” :-):-):-)
Přečetl jsem si aspoň ten první odkaz. Napráskal ses, že jsi hodně jednoduchý člověk, který skáče na žvásty úrovně Horsta Fuchse Ahoj, ahoj, ahoj! ale ten to alespoň dělal s noblesou. Z domu do bytu se přestěhuje člověk líný, přestárlý a nebo předlužený. Nikdo, kdo je ekonomicky a fyzicky a mentálně v pořádku to neudělá!!! Z vlastní zkušenosti vím, že zrovna Teslu bych klidně nabíjel u Kauflandu, 1-2x týdně, 1 hodina, to je normální nákup. Řadící páce a ruční brzdě v Aresově autě 3x zdar.
Na to Taycan (ani s budoucí předělávkou CO SE ZDRŽELA ) NEstačí = takže asi začnou od začátku a pořádně = i když Lucid je mezi a o fous blíž TAYCANu (rozvorem Panameře :-)
Prostě Taycan NENÍ schopen konkurovat (výkonem dojezdem technikou = prostě vůbec) tak uvidíme "co vymysleli"
Velikostní rozdíl mezi těma modelama je srovnatelný nebo menší než třeba mezi BMW 7/ S klasse/ A8, a snad by si mi netvrdil, že jsou to různé třídy, viď že ne.....