Nissan připravil pro modely Pathfinder a Navara mírné úpravy vzhledu a současně s nimi uvádí o 11 % výkonnější čtyřválec 2,5 dCi (140 kW) a nový šestiválcový turbodiesel 3,0 l (170 kW).
od te doby, co z Nissana se pod kuratelou francouzskeho managementu stal Hnissan a zacaly se pouzivat francouzske komponenty, je koupe vozu teto znacky rizikem.
no to ale má pravdu soudruh... ono totiž nissan byl spolehlivým a dobrým offem - tak před x lety - a pak už se začalo jen a jen "dařit"... stačí proletět inzertní servry v zahraničí - kolik nissanů - pickupu či patrolů má poškození hlav nebo měněné motory - objevuje se to často už i v čechách - to jsou ti poctivější prodejci - ti méně to neuvedou..... takže auta jsou to krásná, ale trošku trpí "aliancí"
patrol(y61)renaultem ovlivněnej není na 100% a u ostatních aut taky asi záleží,jak jsou ty auta jetý.pokud je ten path honěnej imrvére po dálnici,tak to asi nechá následky.jo a kdyby renault produkoval špatný motory,asi by je infiniti nemělo ;-)
no v článku je řeč o pathfinderu a navaře - btw. navara byla v mém hledáčku jako sen, ale drahá by s tím nejezdila - protože je to prý kráva(ale krásná)... no a teď k těm motorům - Tak, jestli ho má infiniti - tak je to asi logický koncernový krok - předpokládám, že třílitr.... A k tomu, že to odchází - je to tím, jak to majitel užívá - ten potenciál k tomu svádí a jestliže to někdo neustále honí, tak to dostává na frak - zkrátka je ten motor asi na hraně a brzy se odporoučí. Ono taky to, že se musel do práce vrátit starší brácha NPéčko - ten s motorama neměl problémy, dokud nenastoupily ty verze přes 90kw - 98tuším - na začátku měl snad 75 nebo kolik.... zkrátka si spousta lidí neuvědomí na co to auto je.....
Tak tak... tie silnejsie motory zvadzaju na rychlejsu jazdu a to sa Bohuzial prejavi..
Inac, neviem ci Y61 bola uz ovplivnenea Renaultom, mne sa nezda. Velmi som mal Patrola rad a ten agregat 3.0 Di s M-fire ma velmi sklamal. Ta poruchovost bola naozaj extremna, no tusim niektory experti tu pisali, ze po danom roku (2005?) to bolo odstranene, bola to chyba jedneho valca. Ono sa kazdy tesil na nahradu 2.8 V6 ktorej pri zatazi praskali hlavy, a nejak sa to nepodarilo.
Teraz ak pozeraju znami jazdenky na kupu, tak Pajero Ok, LC - podstatne drahsi no tu prakticky nejde slapnut velda a Patrol je pre ten agregat+prevodovky dost risk - vela skoda.
no .. přečtěte si pár příspěvků na offroad foru - spolehlivost patrola z hlediska motorického resp navary z hlediska všeho je docela katastrofa.... naštěstí to jakž takž zachraňuje znovuuvedená NP300 .. pročpak asi ... ;-\
ale ten nový patrol,,to je jiná káva...líbí se mě víc a víc,asi nejvíc ta mohutná přední maska,která jasně říká kdo jede.uvidíme,jestli se dostane i do evropy ;-)
Tatra vyhrála výběrové řízení indické armády na dodávku 788 vozů T815 6x6. Tyto Tatry musí dodat do 18měsíců přes indickou společnost BEML, která Tatry montuje (nevyrábí) pro indický trh.
Neviem ako to suvisi s nissanom ale budis. To je aka sara inf.? Dokazu to stihnut? viem, ze pre cesku armadu niekolko vozov nestihli a stalo ich to dost draho, podrobnosti neviem.
tož z krize asi ne, ale krk by jim to mohlo zachránit. Zpráva byla vydaná 19.3.2010 a kontrakt dosahuje hodnoty 6,3 mld indických rupií s 50% platbou předem. Otázkou je kolik peněz dostane samotná Tatra a kolik zůstane za nehty firmě Beml
Tak to je uz na ich dohode, no ako vravis, cez 800 kusov istych na nasledujuci rok a pol, krk by to zachranit mohlo, aspon ja to tak vidim, ze nezacnu dalej prepustat - ak budu mat pracu - cize teraz maju istu!