Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Nissan Pathfinder a Navara – Modernizované SUV a pick-up

Nissan připravil pro modely Pathfinder a Navara mírné úpravy vzhledu a současně s nimi uvádí o 11 % výkonnější čtyřválec 2,5 dCi (140 kW) a nový šestiválcový turbodiesel 3,0 l (170 kW).
Zpět na článek
22. 3. 2010 09:23
22. 3. 2010 19:04
22. 3. 2010 12:32
22. 3. 2010 13:42
22. 3. 2010 14:34
22. 3. 2010 17:30
22. 3. 2010 17:38
22. 3. 2010 18:27
22. 3. 2010 18:36
22. 3. 2010 20:10
22. 3. 2010 19:48
24. 3. 2010 10:54
neregistrovaný "Path_rider"
Avatar - Ada je zase tady
22. 3. 2010 07:45
Riziko
od te doby, co z Nissana se pod kuratelou francouzskeho managementu stal Hnissan a zacaly se pouzivat francouzske komponenty, je koupe vozu teto znacky rizikem.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - WinDiesel
22. 3. 2010 09:23
Re: Riziko
Riziko je číst Tvoje příspěvky, mudrlante.
22. 3. 2010 19:04
Re: Riziko
no to ale má pravdu soudruh... ono totiž nissan byl spolehlivým a dobrým offem - tak před x lety - a pak už se začalo jen a jen "dařit"... stačí proletět inzertní servry v zahraničí - kolik nissanů - pickupu či patrolů má poškození hlav nebo měněné motory - objevuje se to často už i v čechách - to jsou ti poctivější prodejci - ti méně to neuvedou..... takže auta jsou to krásná, ale trošku trpí "aliancí"
Avatar - pelikoš
22. 3. 2010 19:49
Re: nissan bez rizika
patrol(y61)renaultem ovlivněnej není na 100% a u ostatních aut taky asi záleží,jak jsou ty auta jetý.pokud je ten path honěnej imrvére po dálnici,tak to asi nechá následky.jo a kdyby renault produkoval špatný motory,asi by je infiniti nemělo ;-)
22. 3. 2010 20:02
Re: nissan bez rizika
no v článku je řeč o pathfinderu a navaře - btw. navara byla v mém hledáčku jako sen, ale drahá by s tím nejezdila - protože je to prý kráva(ale krásná)... no a teď k těm motorům - Tak, jestli ho má infiniti - tak je to asi logický koncernový krok - předpokládám, že třílitr.... A k tomu, že to odchází - je to tím, jak to majitel užívá - ten potenciál k tomu svádí a jestliže to někdo neustále honí, tak to dostává na frak - zkrátka je ten motor asi na hraně a brzy se odporoučí. Ono taky to, že se musel do práce vrátit starší brácha NPéčko - ten s motorama neměl problémy, dokud nenastoupily ty verze přes 90kw - 98tuším - na začátku měl snad 75 nebo kolik.... zkrátka si spousta lidí neuvědomí na co to auto je.....
Avatar - pelikoš
22. 3. 2010 20:07
Re: nissan bez rizika
jojo,je to zkrátka tak jak píšeš,jinak já mám v x-trailu diesel od renka a zatím v pohodě...
Avatar - kolmar
22. 3. 2010 20:15
Re: nissan bez rizika
Tak tak... tie silnejsie motory zvadzaju na rychlejsu jazdu a to sa Bohuzial prejavi..

Inac, neviem ci Y61 bola uz ovplivnenea Renaultom, mne sa nezda. Velmi som mal Patrola rad a ten agregat 3.0 Di s M-fire ma velmi sklamal. Ta poruchovost bola naozaj extremna, no tusim niektory experti tu pisali, ze po danom roku (2005?) to bolo odstranene, bola to chyba jedneho valca. Ono sa kazdy tesil na nahradu 2.8 V6 ktorej pri zatazi praskali hlavy, a nejak sa to nepodarilo.

Teraz ak pozeraju znami jazdenky na kupu, tak Pajero Ok, LC - podstatne drahsi no tu prakticky nejde slapnut velda a Patrol je pre ten agregat+prevodovky dost risk - vela skoda.
22. 3. 2010 20:24
Re: nissan bez rizika
no .. přečtěte si pár příspěvků na offroad foru - spolehlivost patrola z hlediska motorického resp navary z hlediska všeho je docela katastrofa.... naštěstí to jakž takž zachraňuje znovuuvedená NP300 .. pročpak asi ... ;-\
Avatar - pelikoš
23. 3. 2010 07:55
Re: nissan bez rizika
ale ten nový patrol,,to je jiná káva...líbí se mě víc a víc,asi nejvíc ta mohutná přední maska,která jasně říká kdo jede.uvidíme,jestli se dostane i do evropy ;-)
Avatar - pelikoš
22. 3. 2010 12:32
nádhera
parádní a funkční,drobný facelift a jak dokáže zvýraznit ducha těchto aut...důkaz toho,že nissan je mistr v offroadech.bravo nissan
Rozbalit vlákno
1
Avatar - salamoon
22. 3. 2010 13:42
Re: nádhera
suhlasim,super auticko.skoda,ze nieje navara v rovnakej dlzke ako path s takou minikorbou.
Avatar - T613
22. 3. 2010 14:34
OT: TATRA
Tatra vyhrála výběrové řízení indické armády na dodávku 788 vozů T815 6x6. Tyto Tatry musí dodat do 18měsíců přes indickou společnost BEML, která Tatry montuje (nevyrábí) pro indický trh.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - kolmar
22. 3. 2010 17:30
Re: OT: TATRA
Neviem ako to suvisi s nissanom ale budis. To je aka sara inf.? Dokazu to stihnut? viem, ze pre cesku armadu niekolko vozov nestihli a stalo ich to dost draho, podrobnosti neviem.
Avatar - T613
22. 3. 2010 17:38
Re: OT: TATRA
proto jsem tak dal označení OT jako off topic ;-)
Avatar - kolmar
22. 3. 2010 18:27
Re: OT: TATRA
OK! beriem :-)
Tak ako to realne vyzera? stihnu to a pomozu si z krizy von?
Avatar - T613
22. 3. 2010 18:36
Re: OT: TATRA
tož z krize asi ne, ale krk by jim to mohlo zachránit. Zpráva byla vydaná 19.3.2010 a kontrakt dosahuje hodnoty 6,3 mld indických rupií s 50% platbou předem. Otázkou je kolik peněz dostane samotná Tatra a kolik zůstane za nehty firmě Beml
Avatar - kolmar
22. 3. 2010 20:10
Re: OT: TATRA
Tak to je uz na ich dohode, no ako vravis, cez 800 kusov istych na nasledujuci rok a pol, krk by to zachranit mohlo, aspon ja to tak vidim, ze nezacnu dalej prepustat - ak budu mat pracu - cize teraz maju istu!
22. 3. 2010 19:48
diferak
Uz aj Navara ma medzinapravovy diferencial, alebo to boli zabery interieru z Pathfindera?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Path_rider"
24. 3. 2010 10:54
Re: diferak
Ozajstny medzinapravovy diferencial nemal ani pathfinder ani navara, pohon 4x4 zabezpecuje elektronika.