Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
traveldrive
2
Ďalšie SUV do zbierky, ale tu treba prižmúriť oko, ide o tradičný model, žiadnu náhradu pôvodného sedanu alebo kombíku. Tŕňom v oku môže byť verzia len s predným pohonom, to mi príde ako zbytočná obludka naviac. Pochválim sympaticky veľké presklenie a pekný interiér. Pohon je "výdobytkom" doby, čo sa dá robiť.
ptr078
2
X trail je klasika, ktora stala na kazdom rohu. S rastucou konkurenciou a tvrdou pracou nissanu sa podarilo z toho urobit exkluzivitku na europskych cestach. Mali by sa zacat modlit aspon za predaje kaskaja, lebo to tu mozu rovno zabalit
ericn
1
No jo, obě generace T30/T31 byly dost oblíbené. Obě robustní auta s 2l diesely se slušnými terénními schopnostmi. S další generací X-trail vyměkl a nenabídl zajímavé motory a zmizel ze silnic. Tahle nová generace také o ničem, tak ať si ho nechají… :no:
wakantanka
Okrem toho že môže mať dva elektromotory mi chýbajú ďalšie minimálne dve podstatné informácie. Aký spaľovací motor vyrába elektrinu? Akú batériu má ten hybrid a koľko na ňu zvládne prejsť? A o nejakej aspoň orientačnej spotrebe oboch typov nič? Taký článok že o ničom, nehodný tohto média.
Dobrý den,
děkuji za připomínky. Hybrid e-Power používá rovněž 1,5litrový motor, v článku upřesněno, aby to bylo jednoznačnější. Spotřeba doplněna. Kapacitu baterie ani čistě elektrický dojezd s plnou baterií Nissan neuvádí, proto článek tyto informace neobsahuje.
Hezký den
děkuji za připomínky. Hybrid e-Power používá rovněž 1,5litrový motor, v článku upřesněno, aby to bylo jednoznačnější. Spotřeba doplněna. Kapacitu baterie ani čistě elektrický dojezd s plnou baterií Nissan neuvádí, proto článek tyto informace neobsahuje.
Hezký den
Jaros71
SUV bez DIESLU je jako bez motoru... :no:
Škoda , jinak docela slušné auto. Pěkný normální interier , velký kufr , sedadla 40-20-40 :yes:
Mít to diesel , tak bych o něm uvažoval.
Škoda , jinak docela slušné auto. Pěkný normální interier , velký kufr , sedadla 40-20-40 :yes:
Mít to diesel , tak bych o něm uvažoval.
Mne by nevadil ani hybrid, bude záležať od ceny a reálnej spotreby.
Tak ceny už jsou venku a na sratchky vybavená Tekna+ vyjde cca o 1/4 milionu níž, než Kodiaq RS, nebo TDI EVO Sportline + výbavy.
Čtyřkolka má žrát okolo 6,5/100 a co jsem sledoval Australany, tak jim v testu vyšlo asi 7,4/100, ale říkali, že to nešetřili a jeli jen krátce a nebyl prostor pro rekuperaci atd...
0-100 za 7,0s Okamžité reakce, ticho a pohodlí + "nekonečný" dojezd, když nabiješ za 3 minuty pomocí benzínu. Toto se mi jako majiteli TDI EVO líbí moc. A interiér vypadá naprosto úchvatně, luxusně, moderně a přitom má normální ovládání.
Na tohle auto se půjdu podívat osobně.
Čtyřkolka má žrát okolo 6,5/100 a co jsem sledoval Australany, tak jim v testu vyšlo asi 7,4/100, ale říkali, že to nešetřili a jeli jen krátce a nebyl prostor pro rekuperaci atd...
0-100 za 7,0s Okamžité reakce, ticho a pohodlí + "nekonečný" dojezd, když nabiješ za 3 minuty pomocí benzínu. Toto se mi jako majiteli TDI EVO líbí moc. A interiér vypadá naprosto úchvatně, luxusně, moderně a přitom má normální ovládání.
Na tohle auto se půjdu podívat osobně.
Tak zrovna tenhle typ pohonu by mi vůbec nevadil a to jsem relativně čerstvý uživatel TDI EVO 147kW.