Čtvrtá generace Nissanu X-Trail se konečně dostává do Evropy. V nabídce budou pouze hybridní jednotky, ale chybět nebude možnost pohonu všech kol nebo sedmimístného interiéru.
Tak ceny už jsou venku a na sratchky vybavená Tekna+ vyjde cca o 1/4 milionu níž, než Kodiaq RS, nebo TDI EVO Sportline + výbavy.
Čtyřkolka má žrát okolo 6,5/100 a co jsem sledoval Australany, tak jim v testu vyšlo asi 7,4/100, ale říkali, že to nešetřili a jeli jen krátce a nebyl prostor pro rekuperaci atd...
0-100 za 7,0s Okamžité reakce, ticho a pohodlí + "nekonečný" dojezd, když nabiješ za 3 minuty pomocí benzínu. Toto se mi jako majiteli TDI EVO líbí moc. A interiér vypadá naprosto úchvatně, luxusně, moderně a přitom má normální ovládání.
Na tohle auto se půjdu podívat osobně.
SUV bez DIESLU je jako bez motoru... :no:
Škoda , jinak docela slušné auto. Pěkný normální interier , velký kufr , sedadla 40-20-40 :yes:
Mít to diesel , tak bych o něm uvažoval.
No jo, obě generace T30/T31 byly dost oblíbené. Obě robustní auta s 2l diesely se slušnými terénními schopnostmi. S další generací X-trail vyměkl a nenabídl zajímavé motory a zmizel ze silnic. Tahle nová generace také o ničem, tak ať si ho nechají… :no:
Ďakujem za prikladnú reakciu. Keby z pôvodnej verzie článku bolo jasné, že spaľovací motor je vždy rovnaký a mení sa len EV časť, nepoukázal by som na to.
Dobrý den,
děkuji za připomínky. Hybrid e-Power používá rovněž 1,5litrový motor, v článku upřesněno, aby to bylo jednoznačnější. Spotřeba doplněna. Kapacitu baterie ani čistě elektrický dojezd s plnou baterií Nissan neuvádí, proto článek tyto informace neobsahuje.
Hezký den
Okrem toho že môže mať dva elektromotory mi chýbajú ďalšie minimálne dve podstatné informácie. Aký spaľovací motor vyrába elektrinu? Akú batériu má ten hybrid a koľko na ňu zvládne prejsť? A o nejakej aspoň orientačnej spotrebe oboch typov nič? Taký článok že o ničom, nehodný tohto média.
X trail je klasika, ktora stala na kazdom rohu. S rastucou konkurenciou a tvrdou pracou nissanu sa podarilo z toho urobit exkluzivitku na europskych cestach. Mali by sa zacat modlit aspon za predaje kaskaja, lebo to tu mozu rovno zabalit
Ďalšie SUV do zbierky, ale tu treba prižmúriť oko, ide o tradičný model, žiadnu náhradu pôvodného sedanu alebo kombíku. Tŕňom v oku môže byť verzia len s predným pohonom, to mi príde ako zbytočná obludka naviac. Pochválim sympaticky veľké presklenie a pekný interiér. Pohon je "výdobytkom" doby, čo sa dá robiť.