Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: KTM X-Bow GT-XR je asi nejextrémnější verze okruhové hračky na silnice

Limitovaná série silničního závodního vozu nabídne pětiválec s výkonem přes 500 koní
Zpět na článek
Avatar - speedfred
9. 9. 2022 16:07
Cena je teda
slušný masaker ale no dobre viac-menej závodníčka na cestu. Oproti
základnému X Blow je aj váha +4 metráky aj keď pri vyššom vykopne celkom dosť.Zážitok to musíš byť ale pekný škoda že bez možnosti manuálu.
Rozbalit vlákno
5
9. 9. 2022 23:05
Re: Cena je teda
Mna by len zaujimalo naco ma stroj, ktory sluzi na kratky intenzivny zazitok takmer 100 litrovu nadrz.
Avatar - speedfred
10. 9. 2022 00:17
Re: Cena je teda
Choď s tým na nejaký track day, najlepšie Nordšlajfe a zistíš.
10. 9. 2022 08:46
Re: Cena je teda
Kolko to moze zrat ma okruhu 40-50/100? To mas pri tej nadrzi 200 km, co je 10 kol pod plnym plynom na norschleife. To nedaju pneu, takze benzinu fakt tolko netreba.
Avatar - speedfred
10. 9. 2022 10:42
Re: Cena je teda
Nikde ale neni napísané že musíš tankovať plnú, ja si myslím že je dobré keď je taká možnosť. nepovedal by som že NS je nejako extra náročný okruh na pneu.
Základný X Blow dá len 4 kolá na nádrž.
13. 9. 2022 01:07
Re: Cena je teda
U diesloveho mercedesu urcite ano. U takejto hracky je to podla mna zbytocne. Jednak to musi spliechat v nadrzi a tak isto by som sa bal zmeny jazdnych vlastnosti. A NS je tak narocna na pneu, ako si dovolis. Poznam borcov co im vydrzali tri kola (R type)