Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová generace BMW řady 5 možná přijde o V8, M5 má být výjimkou

Motorizaci M550i by mohl čekat osud motorizace M550d. Zatím ale není nic jisté
Zpět na článek
8. 9. 2022 12:58
8. 9. 2022 13:59
8. 9. 2022 14:08
8. 9. 2022 15:06
8. 9. 2022 15:48
8. 9. 2022 16:31
8. 9. 2022 19:57
9. 9. 2022 08:27
8. 9. 2022 19:56
8. 9. 2022 16:32
9. 9. 2022 00:30
8. 9. 2022 12:58
Bohužel...
...nová generace nemá pro EU ještě potvrzený ani R6 MHEV. A pokud ano, nebude pravděpodobně dostupný v prvním roce výroby. Tolik zatím z informací na bimmerpost.

Update viz níže, možná 2025.
Rozbalit vlákno
0
8. 9. 2022 13:29
Re: Bohužel...
Neviem, na niektorych weboch je to hotova vec, ze v8 nebude.
Rozbalit vlákno
1
8. 9. 2022 13:41
Re: Bohužel...
Ano, mezi motory v příštím i přespříštím roce nefiguruje.

A 540i až údajně v 2025.

G60
In production 07/23-06/30.
Intro models: worldwide 520i (B48, 190hp), 520d (B47, 195hp), 520dx, 530ix (B48, 255hp), i5 eDrive40 (335hp - same as i4), i5 M60 xDrive (590hp - same as iX); US 530i, i5 eDrive40, i5 M60 xDrive.
11/23: hybrid models added to the lineup.
04/23: one additional i5 version.
07/24: L3 autonomous driving added to select European models.
03/25: i5 models refreshed (unknown what exactly will change).
Lineup: heavy emphasis on BEV, with models like i5 eDrive40, i5 xDrive40, and i5 M50. More models will be known later.
Other expected gasoline powered models: 540i (B58M2, 370hp), 530e (B48M2+EM), 550ex (B58U2+EM, 480hp), M560e (B58M2+EM, 565hp)
8. 9. 2022 13:59
V8 50i
Mala veľmi zlú povesť a ani v BMW ju neodporúčali. Tomu predpokladám adektvátne predaje.
Rozbalit vlákno
7
8. 9. 2022 14:08
Re: V8 50i
To bylo u jiného motoru V8, současný problém nemá.
8. 9. 2022 15:06
Re: V8 50i
To môže byť pravda, a som rád ak to tak je.

Ale povesť s obavami zostali. Prípadné chyby sa u nového motora neprejavia hneď a zlá povesť tiež nezmizne zo dňa na deň. Sami predajcovia ju pre istotu nedoporučovali.
8. 9. 2022 15:48
Re: V8 50i
Bohuzel neni pravda. Sefko ma M550i LCI a bohuzel opetovne ztrata chladici kapaliny. U predfaceliftu jednou rozebrany motor na sroubky a pozdeji vymena motoru za 39 TEUR. Nastesti to bylo v zaruce.. Btw dealer se pak priznal, ze prodal ctyri M550i pred faceliftem a u VSECH menili motor. Takze osmiválec od BMW radsi nebrat..
8. 9. 2022 16:31
Re: V8 50i
U G30 jsem to ještě neslyšel... Ale nezpochybňuji.
8. 9. 2022 19:57
Re: V8 50i
Překvapivé - slyším prvně. Poslední verze údajně bez problémů. Ale kolik může mít maloměstský servis probantů?
Avatar - Dinar
9. 9. 2022 08:27
Re: V8 50i
A to já celkem pochybuju. Protože příchod nové gen. 5er znamená min. v motorech docela tragédii, pořád zvažuju, co od příštího roku a akt. 550i je varianta, požádal jsem svého dealera o info, jak jsou na tom posl. ročníky 550i, tj. auta s variantou motoru N63TU2. Jde o na české poměry velké zastoupení bmw, pětsetpadesátek prodali v desítkách kusů, vztahy máme dobré, tj. můj dealer nemá důvod mě tahat za nohu. A výsledek, nejvíce je stížností na vyšší spotřebu oleje, proběhla jedna svolávačka na hadice chlazení, několik oprav úniků chladící kapaliny a dál, dál nic, nic signifikantního, nic, co by se opakovalo jako nějaká konstrukční vada motoru. A výměna komplet motoru v 550i ani jedna za poslední tři roky! Možná má jiný dealership prostě smůlu, resp. jeho zákazníci, já mám spíš za to, že tady jde o klasickou urban legend, ty motory byly v předchozích variantách průserové, dotklo se to několika modelů ve dvou generacích, a to prostě zanechá stopu. Reálně je ale ten motor na svém vrcholu, z hlediska spolehlivosti není třeba se bát víc než u kteréhokoliv motoru jiného.
8. 9. 2022 19:56
Re: V8 50i
Tak já myslím, že od roku 2008 se principiálně jedná stále a pořád o jediný motor N63, kterému však v průběhu let postupně vychytávají mouchy, mušky a masařky.
V řadě 5 poprvé v roce 2010 v F10 a je i v aktuální pětce.
Avatar - kari.laz
8. 9. 2022 15:36
na druhou stranu
Pokud bude V8 u M5 a pokud bude M5 čistá V8 bez baterek, tak v tom takový problém nevidím.
Hlavní je, aby tam byl R6, ale jak vidno, jak píše webpaja, tak i ten nebude jen tak dostupný. A to bych viděl jako větší prolbém.
Rozbalit vlákno
1
8. 9. 2022 16:31
Re: na druhou stranu
Přesně, o naftovém se nepíše vůbec a benzín za 3 roky.
Avatar - speedfred
8. 9. 2022 16:32
Smútok
za V8 u 5-er hoďte za hlavu keď tu máme báječnú a hlavne nádhernú radu “i”.
Rozbalit vlákno
1
9. 9. 2022 00:30
Re: Smútok
Drsný vtípek... :-( :no: