Hrozí, že fabriky odstavia výrobu, pekári vypnú pece, mäsiari odstavia chladničky - snáď si niekto nemyslí, že niekto bude chcieť na predraženú elektrinu ešte aj jazdiť?
Klid Travele, nešiř poplašné zprávy. Němci mají pořád v plánu vypínat jaderky, tak je štromu stále dost. :-! Mi by se taková dodávka hodila náramně, ale nevychází mi počty s prachama. Naftová dodávka stojí polovinu, tedy má poloviční pojištění a dokonce i poloviční ztrátu hodnoty. Servisně je to taky katastrofa, protože po osmi letech bych musel koupit novou baterku za 300t. A pokud pošlu chlapy někam dál, tak bych platil hodiny za jejich kafíčka u nabíječky. EV má smysl jako auto do města, ale zatím to nechtějí ani pošťáci.
Mluvil jsem před pár dny s jedním německým výrobcem strojů, byl na.ranej, že potřebuje obměnit čtyři servisní dodávky, má dýzlová vita, ale u mercedesu mu prý nejsou schopni dodat vito s dýzlem, pořád mu nabízejí EV variantu, prý jich mají na značkách spoustu, to ale samo on nechce, protože jeho servisáci jezdí po celé Evropě.
Elektrickou revoluci slibuje posledních patnáct let každé autíčko na baterky a nakonec je z toho zase jen to samé nudné nepřekvapení, nedlouhý dojezd, nerychlé tankování energie... Akorát se s každým takovým vozem dozvím, že vlastně ten dojezd ani rychlé tankování nepotřebuju, protože s OA se přece najede max. 60 km denně a s dodávkou asi 95 km. Tak určitě.