Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Ford Focus ST X – Hravá mechanika pro digitální dobu

13 komentářů

Avatar - Tycoon
Tycoon
"Focus však ve všech verzích rezignoval na klasická tlačítka a otočné ovladače pro nastavování teploty."
Panel klimatizace chybí jen u aut se systémem Sync 4. Nižší verze Sync 2.5 a Sync 3 panel klimatizace mají. Takže dochází k paradoxu, že kdo zaplatí víc, dostane méně.
Avatar - iudex
iudex
Ako píše redaktor, súčasná generácia hothečov bude pre mnohé značky asi tou poslednou (minimálne v čisto spaľovacej podobe). Takže kto chce HH, tak mu veľa možností a času nezostáva. Focus ST bol pre mňa v minulosti medzi prvými, po ktorých by som pozeral (poriadny motor, manuál, samosvor, prijateľný exteriér i interiér a slušná cena). Ale odmysliac od faktu, že u nás sa už roky nedá kúpiť, na facelifte by mi ohromne vadil ten megatablet á la Tesla a ťapkanie po displeji. Zvlášť keď viem, aké jednoduché a ergonomické bolo ovládanie pre faceliftom. Takže dnes by som dal pred Focusom ST prednosť i30N, ktoré má všetko to, čo FST, ale zachováva si normálny, ergonomický interiér, a to za podstatne nižšiu cenu. Alebo ešte lepšie počkať si na Civic type R, to bude zrejme úplne posledný spaľovací hotheč na trhu, naviac podľa prvých ohlasov špičkový.
webpaja
Na i30N při častějších ostrých jízdách odchází turbo. Info od mechanika Hyu.
Avatar - iudex
iudex
Tak zostáva len ten tajpár. ;-)
Avatar - speedfred
speedfred
….alebo nešpekulovať a nehať si to čo je doma.
Avatar - Emel
Emel
Anebo začít jezdit jako člověk? No tak nic, no... :-)
webpaja
To se přece spolu s vlastnictvím HH nebo jiného sportovnějšího vozu nevylučuje. ;-)
Avatar - Emel
Emel
No ale pokud by ses vyvaroval "častějších ostrých jízd", tak bys mohl žít s tou i30N ;-)
webpaja
Dostali jsme se k tomu tématu v Mostě, když v rámci volných jízd jedné i30N bouchlo turbo. A právě HH by občasnou jízdu na okruhu mělo zvládnout ;-)
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Mně přijde až komické, že když už Ford zlepší exteriér a aspoň v tom ST je to špička segmentu, tak ten dosud velmi příjemný interiér zprasí Tesla tabletem.
Avatar - miromen
miromen
Stále mám v kompu cenovou nabidku na ST z loňskeho roku a to ještě těsně před tim než u nas ford upravil vybavy tak, že již nešlo zvolit 18" kola takže šlo objednat jen na 19". A nebyt přiliž nizkeho podvozku tak dnes zřejmě jezdim pravě v ST.
Jinak FL vlastně nepřišel s žadnou zasadni změnou tedy pokud mi něco neuniklo. Nějake drobne změny vzhledu tedy až na ten nic moc předek oproti před FL, kde je ta změna vyraznějši a mega tabletu v interieru, ktery je jak pěst na oko a klidně mohl byt menši. No za zminku stoji jen sedadla, ktera vypadaji snad ještě lepe než předchozi sesle Recaro. Ale tak podstatnějši je to jak dokažou posloužit a ne to jak vypadaji a kdo vi jaky je mezi něma realně rozdil.
martina k.
Ford novinky naleznete na jednom miste>http://www.fordauto.sk/
Jirka B.
Dekujeme za test auta, ktere nelze koupit natoz alespon objednat.. Kdo mi da minus? 😉