Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První zvěsti o nástupci Audi R8: Nové jméno, elektrický pohon a platforma s Porsche

Ačkoliv jsou spekulace o příštím Audi R8 hodně rané, základy novinky už se začínají rýsovat. Co tedy čtyři kruhy chystají?
Zpět na článek
13. 9. 2022 11:48
13. 9. 2022 13:54
13. 9. 2022 09:57
Absurdní a sebevražedný přístup!
https://www.autoforum.cz/…lo-ani-100-lidi/
Rozbalit vlákno
9
13. 9. 2022 10:55
Re: Absurdní a sebevražedný přístup!
v roce 2021 se prodalo celosvetove necelych 18 set kusu R8 s prumernou cenou 240 tisic eur, za stejny rok 2021 se prodalo celosvetove lehce nad 7 tisic EtronuGT s prumernou cenou 228 tisic eur, celkem prijemna sebevrazda automobilky Audi :-[]

je vubec neco co by se autoforu povedlo trefit svejma vestbama ohldne elektromobility za poslednich rekneme hodne let co autoforum existuje?
Avatar - pradeda777
13. 9. 2022 11:49
Re: Absurdní a sebevražedný přístup!
Tož oni na autofóru nepočítali s tím, že se EU politici před ekoteroristy, tak snadno poser.ou... :-! .
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2022 12:00
Re: Absurdní a sebevražedný přístup!
Dědo dostal si odkazY = myslíš že někdy pobereš, že to není o EU (která je popravdě stále ten 3. vzadu? :-O

asi i protože nemalá část pradědů volá BUĎME ještě VÍC POZADU = viz 2. řádek https://slovnik-cizich-slov.abz.cz/…ec-konservativec a co říkal už Jan Neruda, si možná ze školy pamatuješ: KDO CHVÍLI STÁL, STOJÍ JIŽ OPODÁL
13. 9. 2022 12:30
Re: Absurdní a sebevražedný přístup!
To je dost velká demagogie, ekvivalentem e-tronu GT není R8, ale A7. A za rok 2021 se prodalo 19169 ks A7 a 6896ks e-tronů GT
strana 40
https://www.audi.com/…-report-2021.pdf

E-tron GT je superúspěšné EV a ve své třídě vyjma Taycanu nemá konkurenci, ale to nic nemění na skutečnosti, že se jich prodá něco málo přes 1/3 v porovnání se stejnou třídou s ICE. Audi by udělalo nejlépe, kdyby R8 pokračovala s ICE a vedle toho nabídli elektrický supersport tak jako to udělali u zmíněné vyšší střední, u SUV a v dalších třídách.
13. 9. 2022 12:48
Re: Absurdní a sebevražedný přístup!
to není demagogie. prodat A7 za cenu od 1,8 zajisté není totéž, co prodat automobil za 3x tolik, určitě ne z obchodního hlediska. Takže kolega správně porovnává automobily ve stejné cenové hladině.
13. 9. 2022 13:03
Re: Absurdní a sebevražedný přístup!
Ten kdo si jde koupit 4místný sedan/lift si nekoupí supersport. A kde jsi vzal 3x tolik?
R8 má základní ceny od 4,7 za rwd po 5,2 za awd, e-tron GT má základní ceny od 2,8 do 3,8 a A7 má základní ceny od 1,6 do 3,5. Takže ani cenově nejsou R8 a e-tron ani zdaleka ve stejné cenové hladině.
13. 9. 2022 13:30
Re: Absurdní a sebevražedný přístup!
A proto tam napsal tu průměrnou cenu, za kterou se ty auta prodaly, kapish? Nesrovnaval třídy, srovnával obchodní úspěch podobne drahých automobilu.
což bylo v kontextu Areseho článku o tom, jak je to obchodně naivní sázet na elektromobil...
A A7 určitě není za 3,5 - to bude hádám RS7 - i tak pořád výrazně levnější, než oba dva další...
Avatar - Ham.
13. 9. 2022 16:26
Re: Absurdní a sebevražedný přístup!
Rozdíl mezi RS7 3,5 mio. a ekvivalentním e-tron RS 3,8 mio je 300 tis, tedy nějakých 8%. R8 je o více než milion dražší.
13. 9. 2022 19:45
Re: Absurdní a sebevražedný přístup!
dobře. ale proto všechno úplně na začátku napsal, za jaké průměrné ceny se jednotlivé modely prodávaly /čert ví, kde to zjistil:)
Avatar - Ji/Ri
13. 9. 2022 11:48
U R8
mi to nevadí.
Rozbalit vlákno
0
13. 9. 2022 13:54
Hm....
Hlavne sa mnozia staznosti majitelov etronov na softwarove chyby. Co je horsie, casto s tym audi nie je schopne nic robit
Rozbalit vlákno
0