v roce 2021 se prodalo celosvetove necelych 18 set kusu R8 s prumernou cenou 240 tisic eur, za stejny rok 2021 se prodalo celosvetove lehce nad 7 tisic EtronuGT s prumernou cenou 228 tisic eur, celkem prijemna sebevrazda automobilky Audi :-[]
je vubec neco co by se autoforu povedlo trefit svejma vestbama ohldne elektromobility za poslednich rekneme hodne let co autoforum existuje?
Dědo dostal si odkazY = myslíš že někdy pobereš, že to není o EU (která je popravdě stále ten 3. vzadu? :-O
asi i protože nemalá část pradědů volá BUĎME ještě VÍC POZADU = viz 2. řádek https://slovnik-cizich-slov.abz.cz/…ec-konservativec a co říkal už Jan Neruda, si možná ze školy pamatuješ: KDO CHVÍLI STÁL, STOJÍ JIŽ OPODÁL
To je dost velká demagogie, ekvivalentem e-tronu GT není R8, ale A7. A za rok 2021 se prodalo 19169 ks A7 a 6896ks e-tronů GT
strana 40 https://www.audi.com/…-report-2021.pdf
E-tron GT je superúspěšné EV a ve své třídě vyjma Taycanu nemá konkurenci, ale to nic nemění na skutečnosti, že se jich prodá něco málo přes 1/3 v porovnání se stejnou třídou s ICE. Audi by udělalo nejlépe, kdyby R8 pokračovala s ICE a vedle toho nabídli elektrický supersport tak jako to udělali u zmíněné vyšší střední, u SUV a v dalších třídách.
to není demagogie. prodat A7 za cenu od 1,8 zajisté není totéž, co prodat automobil za 3x tolik, určitě ne z obchodního hlediska. Takže kolega správně porovnává automobily ve stejné cenové hladině.
Ten kdo si jde koupit 4místný sedan/lift si nekoupí supersport. A kde jsi vzal 3x tolik?
R8 má základní ceny od 4,7 za rwd po 5,2 za awd, e-tron GT má základní ceny od 2,8 do 3,8 a A7 má základní ceny od 1,6 do 3,5. Takže ani cenově nejsou R8 a e-tron ani zdaleka ve stejné cenové hladině.
A proto tam napsal tu průměrnou cenu, za kterou se ty auta prodaly, kapish? Nesrovnaval třídy, srovnával obchodní úspěch podobne drahých automobilu.
což bylo v kontextu Areseho článku o tom, jak je to obchodně naivní sázet na elektromobil...
A A7 určitě není za 3,5 - to bude hádám RS7 - i tak pořád výrazně levnější, než oba dva další...