Elektromobily
PowerHouse
11
Takže dojezd 200 km po dálnici.
Přejít do diskuze
Ja napríklad vždy tankujem plnú do každého auta. Nevidím dôvod tráviť další čas na pumpách.
Těch 78 kWh přijde a i s 800V nabíjením.
Snad to tam Peugeot dá během 3 let.
Tedy, nezbývá než čekat, můj limit pro tuto třídu je 78kWh a 800V.
Snad to tam Peugeot dá během 3 let.
Tedy, nezbývá než čekat, můj limit pro tuto třídu je 78kWh a 800V.
...2x větší, tak to možná začne být pro zákazníky trochu zajímavé. Tedy s přihlédnutím k ceně, samozřejmě. 😄
Tak ide hlavne o logistiku nie? Sadnem a idem, nerozmyslam a neriesim. Mna uz otravuje ked si koli gps musim rano nabit garmin na celodenny vyjazd na biku. Ukon na viac a je to otravne.este ti blbosti kolo toho, nevybit baterku uplne, nenabijat nad 80 percent atd. Sama otrava
Samozrejme, tá otázka je na mieste. Tento problém mám s EV tiež, aj keď ako také mi neprekážajú. Kto chce a má na to, nech si kúpi.
https😐/www.autoforum.cz/…h-motoru-znacky/
tady aspoň ještě mají zdravý rozum :yes: :yes:
btw 51 kwh je dojezd +-350 km v ideálních podmínkách
tady aspoň ještě mají zdravý rozum :yes: :yes:
btw 51 kwh je dojezd +-350 km v ideálních podmínkách
Technicky naprosto nezajímavé, doufat lze jedině v lepší úspornost než u předchozích modelů. Stát to 700 tisíc v hezké výbavě, tak dobrý. Tipuji 1.1 mega za obstojnou konfiguraci.
PS: mohla by se konečně sjednotit doba nutná k rychlodobití. Začíná být trapné, jak si každý uvádí jiný dobíjený rozsah.
PS: mohla by se konečně sjednotit doba nutná k rychlodobití. Začíná být trapné, jak si každý uvádí jiný dobíjený rozsah.
Tak tam je to pri obmedzenej kapacite bateriek a malej rýchlosti nabíjania nutnosť, nie?
Kvôli občasnej jazde po diaľnici? Ja neviem ľudia, čo to máte za mániu, ako so 400 km dojazdom sa po diaľnici ísť nedá? To aj svoje benzínové a naftové auto, keď tám máš polku nádrže alebo aj menej, tak pred vjazdom na diaľnicu ideš vždy dotankovať?
Nie, ľudia nechcú elektrický Megane vo veľkosti Capturu za cenu VelSatisu a ani pdivnú ID.3 s low-costovým interiérom. Chcú klasický moderný hatchback a sú úplne okej s tým, že už bude elektrický. Tento krok Peugeotu chválim a po tom, čo som toto leto spravil s novou 308 (naftovou a áno, chcem, aby ostala v ponuke) som veru zvedavý, ako bude jazdiť elektrická verzia. :yes:
Ale zase nepleť koše.... Za prvé, je to Autofórum a Prokopec, čiže každú informáciu treba brať s rezervou - tento maník má penu u huby pri každej pozitívnej zmienke o elektromobiloch. Nikto súdny ho už neberie vážne. Druhá vec je, že sa tam píše o trhoch, ktoré na EV nebudú mať infraštruktúru - teda pôjde o krajiny, kde sa EV predať nedá a spaľováky bude možné predávať naďalej, lebo tam vplyv na ekológiu nie je žiadny. 😉
Jenže on s 50kWh baterií 400km nikdy nedá, realita bude sotva 300km a při vjezdu na dálnici 200km, takže zas EV od Stellantisu o ničem. Klasický ojeb, jako PHEV… :no:
800 km? To nepotrebuje každý. Kompakt na bežné každodenné použitie vpohode. Obchodný cestujúci, servisák a podobné profesie si kúpia niečo iné. Alebo do svojho vždy tankuješ plnú?
Jo většinou mám natankováno, abych se nemusel nechat okrádat za ceny paliv u dálnice, ale pokud jedu delší trasu, tak holt někde sjedu a na 10 minut zastavím a benzín zase dotočím. Sorry, ale jak by si s tímhle chtěl ujet za den třeba 1000 km? Já vím, že to většina lidí nedělá běžně, ale párkrát do roka potřebuju ujet víc než 300-400 km naráz a s EV bych to měl řešit jak?
Nastuduj si trochu historii vývoje zkratowozů, na přelomu 19. a 20. století se chvilku taky zdálo, že jim bude patřit budoucnost... 😒]
Tak mne tiez vobec nevadia, tiez to rad sledujem a nech si kazdy kupi co chce. Ale otravuje ma slepe adorovanie ev a politicke krivenie trhu, dotacie, green deal a ine sialenosti
Ale mít maličký šišatý volant v těsné blízkosti varlat taky není žádná výhra! 😒] A pokud si ho tam u Peugeotů nedáš, tak zas neuvidíš na přístrojový štít.... 😒 😲 :no: :no: :no:
Ty musíš byť strašne podivný živočích.Ja som myslel, že v strede máš niečo iné, nie nohu...
Boli casy, ked som v ramci dlhsich jazd hral hru, kolko krat zabrzdim, stopky a semafory sa neratali, raz som z banskrj bystrice do kosic brzdil 5krat
dojezd jak na hladové oko, dlouhé dobíjení, interiér naruby, šiška namísto volantu, ale smrtelná bude cena. Až bude existovat vhodné úložiště el. energie bude to bomba.
Každý rieši dojazd, ale že keď sa volant nastaví dostatočne dole, aby bolo vidieť na budíky, tak sa nedá brzdiť, lebo stĺpik volantu zavadzia nohe, nikoho netrápi 😁
Tak ještě je tu Ford, Japonci, Korejci atd.. Ale uvidím, aktuálně mám co mám, a co bude za dva roky..?
A od koho budeš brať auto? Stellantis je polovica trhu. Okrem neho prakticky už len Volkswagen, Renault a Kórea. O čínskom aute, dúfam, nesnívaš.
Dobré auto za slušnou cenu lze koupit téměř od kohokoliv, ale hlavně to nesmí být zkratowůz! 😲 😲 😲 :no:
Já jsem už smířený že příští auto za 2 roky bude EV a vlastně se těším. Ale rozhodně to nebude nic od Stellantisu protože služby zdejší dovozce dává k záruce je výsměch a výdrb na zákazníka nejhrubšího zrna.
Ale "trápí"! Spoustu zákazníků, která by si jinak Peugeot ráda koupila, ale absurdní i-Cocpit jim to znemožňuje... 😲 😒 :no:
Tak holt nie si správny zákazník pre tieto autá. Bežne keď stojím na čerpačke, tak ľudia tankujú za 20, 30 alebo 50 eur, plnú berie málokto. Kto jazdí do práce a domov, poprípade na nákup a pre deti, tak so 400 km vpohode vystačí.
platí to, čo hovorím už od začiatku - EV môže byť fajn, ale nie pre každého a na každý účel.
platí to, čo hovorím už od začiatku - EV môže byť fajn, ale nie pre každého a na každý účel.
Rozhodně ne každá FO si koupí Passat nebo Superb jen proto, že potřebuje trochu víc jezdit po dálnici. Drtivá většina prodejů je fleet.
kdyz clovek vidi, jake posmesne prispevky a clanky se nabizeji na treba na FB .. a cimdal casteji hlavne z anglosaskeho prostredi vcetne ZSA, uvedomi si, jak se z elektromobility stala fraska
Teoreticky je to úplne jedno. Na dojazd 400 km tam bude stáť povedzme 2 hodiny každý deň, na 800 km 4 hodiny raz za dva dni. Aký je v tom rozdiel?
To čo píšeš, je viac o zvyku ako o nutnosti.
Jazdíš často viac ako tých 150-200 km po diaľnici? V tom prípade by som si aj ja EV dobre premyslel a zrejme by som siahol po niečom inom.
Moje bežné jazdy sú okolo 30-50 km denne, niekedy možno 50 km naviac alebo po diaľnici, zriedka viac. Kto jazdí permanentne väčšie vzdialenosti, logicky mu EV stačiť nebude. Ale na bežné denné jazdenie, prečo nie?
Problémom ostáva nehorázna cena EV a novým problémom bude cena elektriny.
Jazdíš často viac ako tých 150-200 km po diaľnici? V tom prípade by som si aj ja EV dobre premyslel a zrejme by som siahol po niečom inom.
Moje bežné jazdy sú okolo 30-50 km denne, niekedy možno 50 km naviac alebo po diaľnici, zriedka viac. Kto jazdí permanentne väčšie vzdialenosti, logicky mu EV stačiť nebude. Ale na bežné denné jazdenie, prečo nie?
Problémom ostáva nehorázna cena EV a novým problémom bude cena elektriny.
Ano, představ si, že když mi dojezd nestačí na příštích několik dní, tak zastavím u některé oblíbené pumpy. Nemluvě o tom, že půl "nádrže" elektromobilu je 150 km po dálnici.
Polovinu nádrže beru výhradně tehdy, když najedu málo a tahat 25 litrů mrtvé váhy nedává smysl. Jinak nevím, proč bych neměl brát plnou.
Tak napriklad pri niektorych dizloch ti davkuje aditivum pre vypalovanie filtra. Je jedno kolko natankujes, splechne tam nastavenu davku na plnu, takze namiesto jednej davky na dojazd jednej nadrze pri takomto tankovani zvysujes nasobne mnozstvo aditiva, ktore budes potom draho doplnat. Priznam sa, ze nerozumiem logike ludi tankovat menej ako plnu - ak za 2 dni cena porastie, tak to aj tak preplaca.
A proč by nebyla? Tohle kádrování zákazníků je fakt vtipné. Střední třída je mimo prémii a koncern mrtvá, SUV je na dálnici naprostá blbost, tak co teda doporučuješ člověku jezdícímu po dálnici, když ne moderní kompakt (cenou i rozměry na úrovni střední třídy před pár lety)?
Ja už mám 2 týždne obavy, že bude treba ísť žene natankovať auto. Už cítim, že to príde, ale zatiaľ sa nesťažuje. Presne pre to trčí z garáže kábel, ten len zapojím a "tankujem".