Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeRAM 1500 se loučí s naftou EcoDiesel a směřuje k elektřině, zpráva vyvolala enormní zájem
36 komentářů
Anonym
jak budou v zelené socialistické Kalifornii nabíjet
Ovšem proud bude k dipozici jen 15x ročně a to za velmi příznivých klimatických podmínek, nebo když místní šaman , bratrnec zeleného ideologa Timmermanse dokáže poručit větru a slunci.
V ostatní dny bude elektřina na příděl nebo pouze pro zvláště uvědomělé zelené soudruhy
https😐/www.idnes.cz/…37_automoto_dohr
😄 😄 😄 😄 😄 😄
Pavědě ZMAR!
Ovšem proud bude k dipozici jen 15x ročně a to za velmi příznivých klimatických podmínek, nebo když místní šaman , bratrnec zeleného ideologa Timmermanse dokáže poručit větru a slunci.
V ostatní dny bude elektřina na příděl nebo pouze pro zvláště uvědomělé zelené soudruhy
https😐/www.idnes.cz/…37_automoto_dohr
😄 😄 😄 😄 😄 😄
Pavědě ZMAR!
Anonym
Následuj instinkt - kup HEMI jak redneck z Texasu a Knetucky a budeš jezdit dalších 40 let v pohodě 😄
RAM TRUCKS - POWERED BY V8 HEMI :yes: :yes: :yes:
RAM TRUCKS - POWERED BY V8 HEMI :yes: :yes: :yes:
PrimitivRadek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hemi se dá nahradit silným dieselem 😄 😄 😄
V RAM-e 1500 bol dízel udajne nič-moc, GM má daleko lepší a spoľahlivejši R6 d.
Samozrejme dízel je na ťahanie lepši, na to by bolo fajn aj EV ale tak max okolo komína kvôli dojazdu. A ktove koľko to bude celé vážiť keď táto haraburda s maličkou V8 má 2,7t.
Samozrejme dízel je na ťahanie lepši, na to by bolo fajn aj EV ale tak max okolo komína kvôli dojazdu. A ktove koľko to bude celé vážiť keď táto haraburda s maličkou V8 má 2,7t.
DonVito
Jsem cim dal stastnejsi.
The Future is Electric!
The Future is Electric!
POP ART
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Už ste si koupili parní Teslomobilu kluci zelení, utopistický?
https😐/www.autozive.cz/…l-jezdi-na-uhli/
😄 😄 😄
https😐/www.autozive.cz/…l-jezdi-na-uhli/
😄 😄 😄
Vasi detinskou radost fakt nechapu. On bude kvuli tomu levnejsi chleba nebo jaky benefity z toho pro vas plynou? Normalnimu cloveku je v zasade jedno na co jezdi. Podstatny je jak to funguje a kolik ho to stoji. Pomerovani kolik procent EV bude vuci spalovakum je pro primitivy.
Treba čistší ovzduší ve městech?
Ale kdo nemá děti nebo mu na nich nezáleží, to nepochopí.
Ale kdo nemá děti nebo mu na nich nezáleží, to nepochopí.
Tak zrovna full-size je ideál auto do mesta, už je jedno či bude na petrol alebo na EV.
Porad lepsi nez full-size diesel!
Wtf
Zase argument, ze full-size EV je skodlivejsi nez Fabia.
:no:
Wtf
Zase argument, ze full-size EV je skodlivejsi nez Fabia.
:no:
Ve mestech je spatny ovzdusi? A kvuli autum? Kde konkretne? Dite mam, myslis ze ho nejak ohrozuje provoz myho benzinovyho auta? Nebo tvoje deti ohrozuje tvuj novej hybrid? Uvedomujes si v cem jsme vyrustali my? Dnesni Evropa fakt nema problemy s cistotou ovzdusi. To bylo 20-30 let zpatky.
Vim, ze to tvou pevnou viru nezvikla.
Presto😒br />
https😐/portalzp.praha.eu/jnp/cz/ovzdusi/souhrnne_informace_statistika/ovzdusi_v_praze_strucne_a_rychle.xhtml
"Praha patří z hlediska znečištění ovzduší dlouhodobě mezi oblasti se zhoršenou kvalitou ovzduší. Stav ovzduší v Praze je nepříznivě ovlivňován zejména automobilovou dopravou, 8-s zatímco podíl stacionárních zdrojů na znečišťování ovzduší naopak dlouhodobě klesá. V aglomeraci jsou dlouhodobě překračovány imisní limity pro suspendované částice, oxid dusičitý, benzo(a)pyren a přízemní ozon. Se zaváděním opatření ke zlepšení kvality ovzduší se imisní situace ve městě postupně zlepšuje - došlo k poklesu koncentrací suspendovaných částic PM10 a oxidu dusičitého NO2 (stručné informace, základní trendy za jednotlivé roky)."
https😐/www.transportenvironment.org/…ges/air-quality/
In the EU almost 380,000 premature deaths can be attributed every year to air pollution.
Ale tomu ty samozrejme neuveris, bo to je z EU.
Ty veris jen zpravam z ruska.
:no: :no: :no😒br />
Samozrejme ze v proruskych mediich (resp. v putinovo vyjadrenich) se o skodlivosti spalovani ropy nedoctes.
Naopak se doctes, ze za energetickou krizi muzou ekologove.
A ty tomu veris.
https😐/www.novinky.cz/…-evrope-40408945
"... že k ní (energeticke krizi) přispěla evropská ekologická politika."
Kazdy ekolog je trnem v oku rusaku...
PS Mas filtr pevnych castic? Bez filtru nemuze byt o nezavadnosti primovstrikovych benzinu rec...
Presto😒br />
https😐/portalzp.praha.eu/jnp/cz/ovzdusi/souhrnne_informace_statistika/ovzdusi_v_praze_strucne_a_rychle.xhtml
"Praha patří z hlediska znečištění ovzduší dlouhodobě mezi oblasti se zhoršenou kvalitou ovzduší. Stav ovzduší v Praze je nepříznivě ovlivňován zejména automobilovou dopravou, 8-s zatímco podíl stacionárních zdrojů na znečišťování ovzduší naopak dlouhodobě klesá. V aglomeraci jsou dlouhodobě překračovány imisní limity pro suspendované částice, oxid dusičitý, benzo(a)pyren a přízemní ozon. Se zaváděním opatření ke zlepšení kvality ovzduší se imisní situace ve městě postupně zlepšuje - došlo k poklesu koncentrací suspendovaných částic PM10 a oxidu dusičitého NO2 (stručné informace, základní trendy za jednotlivé roky)."
https😐/www.transportenvironment.org/…ges/air-quality/
In the EU almost 380,000 premature deaths can be attributed every year to air pollution.
Ale tomu ty samozrejme neuveris, bo to je z EU.
Ty veris jen zpravam z ruska.
:no: :no: :no😒br />
Samozrejme ze v proruskych mediich (resp. v putinovo vyjadrenich) se o skodlivosti spalovani ropy nedoctes.
Naopak se doctes, ze za energetickou krizi muzou ekologove.
A ty tomu veris.
https😐/www.novinky.cz/…-evrope-40408945
"... že k ní (energeticke krizi) přispěla evropská ekologická politika."
Kazdy ekolog je trnem v oku rusaku...
PS Mas filtr pevnych castic? Bez filtru nemuze byt o nezavadnosti primovstrikovych benzinu rec...
Za energetickou krizi můžou neostalinističtí utopisté z Německa vypínající uhelky a JE a spoléhjící se na nestabilní šmejd OZE, který chtěli vykrývat levným ruským plynem.
Rusko tedy těžko bude psát o němcích, že sou neostalinističtí pavědci, to by se jim asi nehodilo do krámu vid.
A plyn ten ted nemaj, a proto je celá Evropa v loji. Jak prosté, že, drahý Trofime.
PS: přímovstřikovými benzíny sem jezdil přes 4 roky. Camaro a CTS 3,6 V6. Divný že to pražané přežili....
Rusko tedy těžko bude psát o němcích, že sou neostalinističtí pavědci, to by se jim asi nehodilo do krámu vid.
A plyn ten ted nemaj, a proto je celá Evropa v loji. Jak prosté, že, drahý Trofime.
PS: přímovstřikovými benzíny sem jezdil přes 4 roky. Camaro a CTS 3,6 V6. Divný že to pražané přežili....
Ty si už EV extrémista.
Márne premýšľam pre koho by také auto bolo, aj keď určite sa možno nejaký ľudia na to nájdu.
Nedávno som potreboval narýchlo odviezť pár ton materiálu a točil som to s Ramom+3.5t vlek, 800km jedna cesta. Bolo to na 3x a s týmto by som to zvážal asi doteraz.
Márne premýšľam pre koho by také auto bolo, aj keď určite sa možno nejaký ľudia na to nájdu.
Nedávno som potreboval narýchlo odviezť pár ton materiálu a točil som to s Ramom+3.5t vlek, 800km jedna cesta. Bolo to na 3x a s týmto by som to zvážal asi doteraz.
Tak tak, a až by ti vypli nabíječky z důvodu nedostatku proudu, tak bys to vozil ještě na Vánoce 😄 😄 😄
Myslis si, ze vsichni uzivatele napr. F150, nejprodavanejsiho auta USA jezdi casto s materialem 500 mil???
PS 800km s RAMem na 3x je pro me ulet. To uz bys mohl zaprahnout Teslu Semi. 😁
PS 800km s RAMem na 3x je pro me ulet. To uz bys mohl zaprahnout Teslu Semi. 😁
Jo, jasně, v US nikdo nejezdí dlouhé trasy a těch 180 km, co vydoluješ ze zatíženého Rivianu, musí stačit každému.
😁😁😁 jednou za 10 let sa niečo také prihodí a ja idem kupovať T Semi.
To je smula, ze se to prihodi jednou za deset let.
A tak takovy priklad vytahnes v diskuzi.
😁
To je jako si kupovat sedmimistny auto, ze jednou za jeho zivotnost pojedes v sedmi...
Sorry, proste nepatricny priklad odpovidajici ojedinelemu vyuziti. Ktere ma jiste alternativu. 😉
Oznacujes me za extremistu. Tvrdis, ze marne hledas cilovou skupinu. Coz podporis pitomym prikladem.
Realita je zcela opacna a vyrobce to dobre vi.
A tak takovy priklad vytahnes v diskuzi.
😁
To je jako si kupovat sedmimistny auto, ze jednou za jeho zivotnost pojedes v sedmi...
Sorry, proste nepatricny priklad odpovidajici ojedinelemu vyuziti. Ktere ma jiste alternativu. 😉
Oznacujes me za extremistu. Tvrdis, ze marne hledas cilovou skupinu. Coz podporis pitomym prikladem.
Realita je zcela opacna a vyrobce to dobre vi.
škoda že nikoho v USA neznáš vid. Tam to co jezdí lidi tady do Lidla a Kuaflandu na nákup 20 km ze zapadlý vesnice jezdí lidi 60-90 km. A to co tady jezdíš za babičkou a kamarádem na Moravu 300 km jezdí lidi na návštěvu 900-1600 km např.
Takže káry s dojezdem 200-300 km sou tam faaaakt super.
A farmáři ty pikapy maj pro okrasu a vosí s tím jen seno vid. Pytle s krmivem, obilím, materiál co váží 500-900 nebo 1,5 tuny nic.
Taky za tím vůbec netahaj přívěsy se stroji, konmi nebo motorvými čluny co váží až 4 tuny vid.
😄 😄 😄 😄
Chci vidět elektrickou náhradu za Ford 350 až za to zapráhneš 5 tunový vlek. Bud to v zimě bude mít dojezd 60 km, nebo se to do 100 tis po*ere, nebo ten pickup bude váži něco mezi 3,3-5 tunama a z toho bude 2 tuny baterky 😄 😄 😄
A anbíjecí doba ze zásuvky mezi 40-90 hodinami 😄 😄 😄 😄 😄
Takže káry s dojezdem 200-300 km sou tam faaaakt super.
A farmáři ty pikapy maj pro okrasu a vosí s tím jen seno vid. Pytle s krmivem, obilím, materiál co váží 500-900 nebo 1,5 tuny nic.
Taky za tím vůbec netahaj přívěsy se stroji, konmi nebo motorvými čluny co váží až 4 tuny vid.
😄 😄 😄 😄
Chci vidět elektrickou náhradu za Ford 350 až za to zapráhneš 5 tunový vlek. Bud to v zimě bude mít dojezd 60 km, nebo se to do 100 tis po*ere, nebo ten pickup bude váži něco mezi 3,3-5 tunama a z toho bude 2 tuny baterky 😄 😄 😄
A anbíjecí doba ze zásuvky mezi 40-90 hodinami 😄 😄 😄 😄 😄
PS doufám že si tenhle týden nebyl v Praze a nevycházel si ven.
Jednak sem včera ujel po Praze 55 km Rollsem plnícím Euro 0, druhak sem tento týden potkal 1986 Maserati Quattroporte na vetenotách, to plní taky velký kulový, pak sem potkal VW Caravelle T2 Syncro, Fiat Tempra, 2x Ford Transit druhé generace 1986-03 ; 12x Ford Transit 3 generace 00-14 ; 6x škoda felicia, 3x škoda favorit ; 25x Fabi I, 70x Octavia I, Opel Omega druhé generace, 3x Liaz řady 100-300 ; 7x Avia A30/31 ještě se starou modrou budkou ; 10x Avia řady D, 1x UAZ Buchanka, 1x VW Brouk ze 70. let a možná sem ještě něco zapoměl
Ale starými auty nikdo nejezdí , to sou jen zapomenutý uloženky v registru, my víme.
Tak bacha, bejt tebou bych nevycházel ven a okamžitě emigroval do Ohnový země nebo aspon do Boubína 😄 😄 😄
Jednak sem včera ujel po Praze 55 km Rollsem plnícím Euro 0, druhak sem tento týden potkal 1986 Maserati Quattroporte na vetenotách, to plní taky velký kulový, pak sem potkal VW Caravelle T2 Syncro, Fiat Tempra, 2x Ford Transit druhé generace 1986-03 ; 12x Ford Transit 3 generace 00-14 ; 6x škoda felicia, 3x škoda favorit ; 25x Fabi I, 70x Octavia I, Opel Omega druhé generace, 3x Liaz řady 100-300 ; 7x Avia A30/31 ještě se starou modrou budkou ; 10x Avia řady D, 1x UAZ Buchanka, 1x VW Brouk ze 70. let a možná sem ještě něco zapoměl
Ale starými auty nikdo nejezdí , to sou jen zapomenutý uloženky v registru, my víme.
Tak bacha, bejt tebou bych nevycházel ven a okamžitě emigroval do Ohnový země nebo aspon do Boubína 😄 😄 😄
S tým autom ťahám vleky pravidelne ale extrém boli tie 3 dni. Takú EV plečku by som neuživil ani po republike a na kávu by sa mi v tom nechcelo jazdiť bo je to neeko.
Ty si ale iba taký exelový eko teoretik, občas treba zájsť to derénu a pozriet aká je Vaša teoria v praxi.
Ty si ale iba taký exelový eko teoretik, občas treba zájsť to derénu a pozriet aká je Vaša teoria v praxi.
Nepopiram tvy vyuziti auta.
Jenze v USA je to daily car...
Tohle nalepkovani me nebavi.
Hezky vikend
Jenze v USA je to daily car...
Tohle nalepkovani me nebavi.
Hezky vikend
Pozdravuje tě GM, ti po úspěších s hořícím Boltem radši vyrábí jen 50 ks měsíčně, protože jinak by na tom prodělali gatě
https😐/www.autoforum.cz/…eme-ze-nechtene/?…
https😐/www.autoforum.cz/…eme-ze-nechtene/?…
Normalne ma tebe nereaguju, protoze vim, ze je to ztrata casu.
Nicmene s GM udelam vyjimku.
https😐/www.gm.com/…lectric-vehicles
Climate change is real, and we want to be part of the solution by putting everyone in an electric vehicle.
Mary Barra
Chair and CEO
GM is on its way to an all-electric :yes: future. We are aggressively going after every aspect of what it takes to put everyone in an EV because we need millions of EVs on the road to make a meaningful impact toward building a zero-emissions future. GM is positioned to design, engineer, and produce EVs for every style and price point, and we are rapidly building a competitive advantage in batteries, software, vehicle integration, manufacturing and customer e😜erience.
THE FUTURE IS ALL-ELECTRIC
Podle GM i podle me...
PS K clanku na autoforech se taky asi nema smysl vyjadrovat. Kdyz pouziva cenu baterii 262$ z r. 2017.
https😐/www.cnbc.com/…-closes-in-.html
Realita byla vloni 169$ za kWh u GM.
Tesla pays an average of $142 per kWh for battery cells versus $169 per kWh for GM and an industry average of $186 per kWh.
... GM’s packs cost $207 per kWh
Toto dela z celeho clanku na autoforech, jak to napsat slusne.. Car toaletniho papiru. 😁
Nicmene s GM udelam vyjimku.
https😐/www.gm.com/…lectric-vehicles
Climate change is real, and we want to be part of the solution by putting everyone in an electric vehicle.
Mary Barra
Chair and CEO
GM is on its way to an all-electric :yes: future. We are aggressively going after every aspect of what it takes to put everyone in an EV because we need millions of EVs on the road to make a meaningful impact toward building a zero-emissions future. GM is positioned to design, engineer, and produce EVs for every style and price point, and we are rapidly building a competitive advantage in batteries, software, vehicle integration, manufacturing and customer e😜erience.
THE FUTURE IS ALL-ELECTRIC
Podle GM i podle me...
PS K clanku na autoforech se taky asi nema smysl vyjadrovat. Kdyz pouziva cenu baterii 262$ z r. 2017.
https😐/www.cnbc.com/…-closes-in-.html
Realita byla vloni 169$ za kWh u GM.
Tesla pays an average of $142 per kWh for battery cells versus $169 per kWh for GM and an industry average of $186 per kWh.
... GM’s packs cost $207 per kWh
Toto dela z celeho clanku na autoforech, jak to napsat slusne.. Car toaletniho papiru. 😁
GM čeká krach až přejde na Elektro, takže ho zas Biden nebo další senilní zelený klaněč bude muset zachranovat. Jenom otázka času.
neboj, dočkáš se.
neboj, dočkáš se.
"Dědeček, ač známý negramota, který se s přáteli dorozumíval dušenými výkřiky "Ej, ou a cha!" mě za neznalost počtů napínal na skřipec, zděděný po pradědovi, jenž byl drábem na panství knížete Valdštejna. "
To sem netušil, že jste tak slavná rodina a že to to u vás dědí a postupně vyvíjí. By si Vás mohli najmout Ukrajinci pro šifrovanou komunikaci, kam se hrabe Kód Navajo 😄 😄