Hlavní tahoun prodejů jedné z nejmladších francouzských prémiových značek dostal ještě výraznější příď, příjemnější interiér, zvýšil výkon, minimalizoval počet tlačítek a zbavil se označení Crossback.
.... a tohle postav vedle ID žebráka. PlugIn ok. Nebo to postav vedle elektro Renaulta... elektro fajn, ale za ty peníze tu jsou pořád auta a doufám, že se na tom do budoucna nebude nic měnit.
To míříš setsakra vysoko, tohle je "tahoun" ze třídy Fabia, ty hybridy zvládnou 1200kg, podměrečný diesel 1450kg. Jakékoliv střední SUV nejen z prémie se základním dvoulitrovým dieselem dává přes 2 tuny, šestiválce jsou pak ještě výš.
...jediný důvod, proč po tomto prapodivném Francouzi toužit - designově kontroverzní, zoufale chybí jakákoliv nehybridní benzinová motorizace, ceny příšerné a jejich propad při dalším prodeji bude určitě zničující. Proti gustu samozřejmě žádný dišputát, ale pro drtivou většinu Čechů (i těch dobře situovaných) je to auto míříce zcela mimo terč. Tato podivná značka je prostě jen pro pár nacionálně zaměřených Francouzů (a jejich prezidenta)...