Opět článek a statistický údaj znásilněný tím nejhrubějším způsobem!!!
Víte proč je meziročně vyšší spotřeba??? Protože už není lock down, protože už nejsou zavřené obchody a služby a lidi už nemají home office!!!
To je věda co?!?
Mokrous
0
Horší je, že takovýmhle srancům spousta lidí věří a neumí si je přeložit do češtiny.
Anonym
0
Přesně tak.
Navic žádné srovnání s předcovidovymi roky. Žádné srovnání s růstem v okolních zemich. Navíc mluví o spotřebě, ale jde o prodeje. Já taky spotřebovávám, ale v číslech ČAPPO se to neprojeví, u české benzinky už jsem přes půl roku netankoval.
Pomůžu si sám. Podle statistik ČAPPO byla treba v květnu prodáno 135 a v červnu 146 milionů litrů benzinu, zatímco v roce 2019 to bylo 148 a 146. Prodeje benzínů tedy spíše mírně klesly a jsou na úrovni ze začátku 90. let U motorové nafty byla v květnu a červnu spotřeba 417 a 455 milionu litrů, zatímco v roce 2019 to bylo 431 a 426. U nafty jde vidět, jak ji ovlivnilo červnové snížení spotřební daně a že až na rok 2020 dlouhodobě roste.
Ja Prvni 123
1
A bude hůř.
Jak budou ze silnic mizet malá auta a budou nahrazována třítunovými SUV, tak spotřeba půjde nahoru, i při poklesu najetých kilometrů.
Víte proč je meziročně vyšší spotřeba??? Protože už není lock down, protože už nejsou zavřené obchody a služby a lidi už nemají home office!!!
To je věda co?!?
Navic žádné srovnání s předcovidovymi roky. Žádné srovnání s růstem v okolních zemich. Navíc mluví o spotřebě, ale jde o prodeje. Já taky spotřebovávám, ale v číslech ČAPPO se to neprojeví, u české benzinky už jsem přes půl roku netankoval.
Pomůžu si sám. Podle statistik ČAPPO byla treba v květnu prodáno 135 a v červnu 146 milionů litrů benzinu, zatímco v roce 2019 to bylo 148 a 146. Prodeje benzínů tedy spíše mírně klesly a jsou na úrovni ze začátku 90. let U motorové nafty byla v květnu a červnu spotřeba 417 a 455 milionu litrů, zatímco v roce 2019 to bylo 431 a 426. U nafty jde vidět, jak ji ovlivnilo červnové snížení spotřební daně a že až na rok 2020 dlouhodobě roste.