Šéf Dacie v rozhovoru s britskými novináři sdělil, že úkolem Dacie je být v řadě věcí poslední, což platí i pro elektrifikaci. Také vysvětlil, proč ho netrápí nelichotivé výsledky v Euro NCAP.
Proč vyrábět a kupovat asistenty, které vlastně nefungují a dnes už nestačí ani na machrování před sousedem? A že kvůli tomu mají "horší" nárazové testy, to je taky trapnost. Jejich auta ustojí nehodu obdobně jako ty, které díky nesmyslným asistentům mají víc hvězdiček. Další věc, Renault s logem, které nepohoršuje. Za mě palce nahoru a sympatie, ačkoli si nemyslím, že bych si někdy zrovna Dacii koupil.
Som zvedavy na novy duster.... a kludne si ho pojdem pozriet... vlastne to nakoniec moze byt cierny kon mojho zoznamu .... vsetko ale treba v reale vyskusat ... clovek nikdy nevie... hlavne nech uz bude mat normalne klucky dveri nie este ako z feldy... a nech ponechaju to turbo 1,33 z renaultu... nech kusok este dotiahnu kabinu aj budiky ... aj odhlucnenie a.... a vobec by mi potom nevadil ... navyse s tym novym logom celkovo stupla aj akasi pomyselna hodnota a moderna auta ako takeho.... za takuto daciu si myslim sa uz potom nikto hanbit nemusi... uz to bude vsetko ok... auto ako auto... :yes:
Pockaj este ked pride norma euro 7... to bude najlacnejsie auto stat 20 litrov a pojde tak 150 maximalne.... zivotnost 5 rokov... ako jazdenka nepredajne... este budeme spominat na rio ci fabiu za 10 litrov ktoru sme aj ako 10 rocne este vedeli predat za polovicu povodnej ceny...
to říkali už tenkrát, že cena půjde dolů, možná tak cena práce, ale hlad po surovinách zvedá cenu, každý rok se nové doly neotvírají a stávající o moc víc těžbu nezvýší
Tak kdo si koupí elektrickou Dachnu za 800-1,3 mega, heheeh :-):-)
A když to udělaj jako Spring, vokradenej asiskej bazmek co má horší zrychlení než 45 let stará šáde 120 nebo VW Golf I, tak po tom bude hodně lidí toužit. To je lepší 50 let starej spalovák, poctivě udělanej než tenhle vokradenej lowendovej hekepl, s kterým nejde předjet ani Trabant a dojezd to má z Horní Lhoty do Máselný Lhoty, když nebude moc zima a nebudeš topit :-)
V6 i V8 se za 30 km ohřeji v pohodě, zvlášt když půlka trasy je město kde než překodrcáš kolony, je to ohřátý až až :-)
Jinak V6 aktuálně žádnej nemam. Ale celkem sem jich měl 6, z toho 1x diesel PSA (XF), 1x Mitsubishi (Stratus) a 3x GM a 1x Chrysler v letech 2004-2020.
No na 5km do práce si asi nekoupíš elektrošrot Spring za půl milionu, ale třeba starší Fabku nebo Fiestu s nějakou atmo 1.4 do 100tis, co v klidu zvládne i delší cestu a neřešíš ;-)
Hele musis to brat jako auto na jezdeni do prace. Jasne ze to nemuze byt jediny auto v rodine. Musis k tomu mit nejaky normalni, se kterym nekam dojedes.