Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Xpeng G9 je nejrychleji se nabíjející SUV světa. Prodávat se bude i v Evropě

25 komentářů

Mig_35
Design za 1 :yes:
traveldrive
Čo je na ňom pekné?
Avatar - Mokrous
Mokrous
Mně se taky líbí, hlavně uvnitř. Zatím se vozím v dehtu, ale časem bych si uměl představit i takovejhle kočár, pokud by byl kvalitně smontovanej a fakt dal okolo 500 km v režimu 10-80% a byla k němu odpovídající infrastruktura. A taky zpátky normální ceny energií.
Baterii očekávám minimálně 100kWh využitelných, ale lepší by bylo alespoň 120kWh při této velikosti vozu.
Mig_35
co? všechno. líbí se mi strohý, nenačančaný design, bez kudrlinek. je to takový funkcionalismus na 4 kolech. a vnitřek je parádní, hlavně na číňana
Avatar - speedfred
speedfred
Ten predok je hnus, ale bok a zadok vypadá celkom obstojne.
Introš zachraňuje iba farebná kombinácia a pekné sedačky.
Othello
O takové baterii slyším poprvé, ani na googlu jsem nic nenašel. Existuje vůbec ? 😒
Avatar - 001mf
001mf
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Othello
to je všechno co o tom víš ?
neptal jsem se na karbid křemíku, ale na baterii z něj
DonVito
SiC jsou soucastky trakcniho menice.
S baterkou to nema nic spolecnyho.
Myslim.
Othello
S tímhle souhlasím

a teď jsem zvědavý kolik mínusů dostaneme 😄
Avatar - Mokrous
Mokrous
Já teda nevím, já SiC prodával jen na šmirglu na broušení skla, kamene a šedé litiny... 😁
A ano, jde jen o invertor.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Za mne je spis problém s překladem u autora.

https😐/hey😜eng.com/g9
800V Silicon carbid platform

https😐/www.marelli.com/…tform-at-dritev/
Avatar - Mokrous
Mokrous
Klasika. Pochopitelně jde o invertor a ne baterii.
Bulvár auto.cz dodá nadpis a kdo se zajímá si najde realitu jinde.
Krom jiného třeba krouťák a výkon, který je na webu výrobce, ale naši profesionální novináři ho najít prostě neumí...
550 koní a 717Nm je docela dost.
Avatar - skejpa
skejpa
Nevypada zle ale nikde nejsou videt zasadni veci jako velikost baterie a maximalni nabijeci napeti. 300kw?
Avatar - Mikesus
Mikesus
píšou 450kw při 800V
Avatar - skejpa
skejpa
480kw a predtim to tam nebylo. Nebo jsem si toho nevsiml.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Informace hledej u výrobce a ne na bulváru auto.cz...
Othello
Bylo to tam
Avatar - Mokrous
Mokrous
Výrobce píše 400kW a 600A+
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Drzim palce :yes:
traveldrive
Nevadí, nemôžeš za to.
Avatar - kruskar
kruskar
s nabíjecím příkonem 480kW? Už teď mohu zodpovědně prohlásit, že málo.
Avatar - wakantanka
wakantanka
ako keď si dali rande GLC a Kona a toto je výsledkom ich náhodného stretnutia, teda exteriér. Napriek tomu to vyzerá vcelku fajn aj vo vnútri. A ak sľubované technické parametre budú aj reálne, minimálne európska prémia by sa mala chytiť za nos a veľmi hlboko zamyslieť ako a čím chcú podobným Xiapengom v blízkej budúcnosti čeliť.
traveldrive
Čeliť tomu môže iba vedenie EÚ, nie automobilky - dosiahnuť rovnakých alebo lepších parametrov za podobnú cenu ako Číňania je číra nemožnosť. Takže jedinou obranou je vysoké zdanenie dovozu z krajín mimo EÚ, čiže obrana nebude žiadna.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mno nemyslím si že to tu budú predávať za misku ryže 😊 Ani kvalitný číňan nie je a nebude za hubičku, stačí pozrieť za koľko predávajú ten Dong Feng či ako sa to volá.