Elektromobily
O takové baterii slyším poprvé, ani na googlu jsem nic nenašel. Existuje vůbec ? 😒
001mf
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
to je všechno co o tom víš ?
neptal jsem se na karbid křemíku, ale na baterii z něj
neptal jsem se na karbid křemíku, ale na baterii z něj
Za mne je spis problém s překladem u autora.
https😐/hey😜eng.com/g9
800V Silicon carbid platform
https😐/www.marelli.com/…tform-at-dritev/
https😐/hey😜eng.com/g9
800V Silicon carbid platform
https😐/www.marelli.com/…tform-at-dritev/
Klasika. Pochopitelně jde o invertor a ne baterii.
Bulvár auto.cz dodá nadpis a kdo se zajímá si najde realitu jinde.
Krom jiného třeba krouťák a výkon, který je na webu výrobce, ale naši profesionální novináři ho najít prostě neumí...
550 koní a 717Nm je docela dost.
Bulvár auto.cz dodá nadpis a kdo se zajímá si najde realitu jinde.
Krom jiného třeba krouťák a výkon, který je na webu výrobce, ale naši profesionální novináři ho najít prostě neumí...
550 koní a 717Nm je docela dost.
Nevypada zle ale nikde nejsou videt zasadni veci jako velikost baterie a maximalni nabijeci napeti. 300kw?
píšou 450kw při 800V
480kw a predtim to tam nebylo. Nebo jsem si toho nevsiml.
ako keď si dali rande GLC a Kona a toto je výsledkom ich náhodného stretnutia, teda exteriér. Napriek tomu to vyzerá vcelku fajn aj vo vnútri. A ak sľubované technické parametre budú aj reálne, minimálne európska prémia by sa mala chytiť za nos a veľmi hlboko zamyslieť ako a čím chcú podobným Xiapengom v blízkej budúcnosti čeliť.
Čeliť tomu môže iba vedenie EÚ, nie automobilky - dosiahnuť rovnakých alebo lepších parametrov za podobnú cenu ako Číňania je číra nemožnosť. Takže jedinou obranou je vysoké zdanenie dovozu z krajín mimo EÚ, čiže obrana nebude žiadna.
Baterii očekávám minimálně 100kWh využitelných, ale lepší by bylo alespoň 120kWh při této velikosti vozu.
Introš zachraňuje iba farebná kombinácia a pekné sedačky.