Elektromobily
Za mne je spis problém s překladem u autora.
https😐/hey😜eng.com/g9
800V Silicon carbid platform
https😐/www.marelli.com/…tform-at-dritev/
https😐/hey😜eng.com/g9
800V Silicon carbid platform
https😐/www.marelli.com/…tform-at-dritev/
001mf
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Klasika. Pochopitelně jde o invertor a ne baterii.
Bulvár auto.cz dodá nadpis a kdo se zajímá si najde realitu jinde.
Krom jiného třeba krouťák a výkon, který je na webu výrobce, ale naši profesionální novináři ho najít prostě neumí...
550 koní a 717Nm je docela dost.
Bulvár auto.cz dodá nadpis a kdo se zajímá si najde realitu jinde.
Krom jiného třeba krouťák a výkon, který je na webu výrobce, ale naši profesionální novináři ho najít prostě neumí...
550 koní a 717Nm je docela dost.
Čeliť tomu môže iba vedenie EÚ, nie automobilky - dosiahnuť rovnakých alebo lepších parametrov za podobnú cenu ako Číňania je číra nemožnosť. Takže jedinou obranou je vysoké zdanenie dovozu z krajín mimo EÚ, čiže obrana nebude žiadna.
ako keď si dali rande GLC a Kona a toto je výsledkom ich náhodného stretnutia, teda exteriér. Napriek tomu to vyzerá vcelku fajn aj vo vnútri. A ak sľubované technické parametre budú aj reálne, minimálne európska prémia by sa mala chytiť za nos a veľmi hlboko zamyslieť ako a čím chcú podobným Xiapengom v blízkej budúcnosti čeliť.
Nevypada zle ale nikde nejsou videt zasadni veci jako velikost baterie a maximalni nabijeci napeti. 300kw?
Ten predok je hnus, ale bok a zadok vypadá celkom obstojne.
Introš zachraňuje iba farebná kombinácia a pekné sedačky.
Introš zachraňuje iba farebná kombinácia a pekné sedačky.
co? všechno. líbí se mi strohý, nenačančaný design, bez kudrlinek. je to takový funkcionalismus na 4 kolech. a vnitřek je parádní, hlavně na číňana
Mno nemyslím si že to tu budú predávať za misku ryže 😊 Ani kvalitný číňan nie je a nebude za hubičku, stačí pozrieť za koľko predávajú ten Dong Feng či ako sa to volá.
Mně se taky líbí, hlavně uvnitř. Zatím se vozím v dehtu, ale časem bych si uměl představit i takovejhle kočár, pokud by byl kvalitně smontovanej a fakt dal okolo 500 km v režimu 10-80% a byla k němu odpovídající infrastruktura. A taky zpátky normální ceny energií.
Baterii očekávám minimálně 100kWh využitelných, ale lepší by bylo alespoň 120kWh při této velikosti vozu.
Baterii očekávám minimálně 100kWh využitelných, ale lepší by bylo alespoň 120kWh při této velikosti vozu.
Já teda nevím, já SiC prodával jen na šmirglu na broušení skla, kamene a šedé litiny... 😁
A ano, jde jen o invertor.
A ano, jde jen o invertor.
S baterkou to nema nic spolecnyho.
Myslim.