...jak je Fáčko i po těch pětatřiceti letech od premiéry pořád šmrncovní auto. A to i přes ty vynucené kompromisy, např. použití tehdy již zastaralých světlometů. Studio Bertone prostě odvedlo vynikající nadčasovou práci, vyzařující neopakovatelný italský šarm! Bravo, Bertone! :-):yes::yes::yes:
Fanda byl suprove auto, motor tak maly ze by se tam vesel druhy, s tim spojeno ze se snad vsecko servisovalo uplne krasne, mista plno. A pak k mechanikovi prijede Fiat Stilo 2005 JTD a... mista tolik ze kdyby ste pustili mravenca zhora na motor, tak nenajde cestu dolu k zemi, az takova tlacenka tam byla.
Vidivam jezdit dost fanousu a feld vesmes na LPG a hadam ze to ma hlavu patu pokud ti staci omezeny komfort a dokud nebudou doslova zakazany pro jak by rekli ekoteroriste extremni znecistovani ovzdusi... podle nich ale nas zabiji i Euro 6d, takze to si nevyberes :D
krása, sleduju příběh hned o začátku, ale musím si jen trochu rýpnout, samozdřejmě se nejedná o jednotku s výkonem 43kw a klasickým karburátorem, nýbrž jen 40kw se systémem monotronic od boshe :D čili jednobod. Pardon já prostě musel :D:D:D