Autofun
Arese
4
...jak je Fáčko i po těch pětatřiceti letech od premiéry pořád šmrncovní auto. A to i přes ty vynucené kompromisy, např. použití tehdy již zastaralých světlometů. Studio Bertone prostě odvedlo vynikající nadčasovou práci, vyzařující neopakovatelný italský šarm! Bravo, Bertone! 😄 :yes: :yes: :yes:
_Teddy_
2
Tak ono to treba brat v kontexte doby. Popri skodovkach 105/120 vyzeral Favorit ako auto z ineho sveta...
Fanda byl suprove auto, motor tak maly ze by se tam vesel druhy, s tim spojeno ze se snad vsecko servisovalo uplne krasne, mista plno. A pak k mechanikovi prijede Fiat Stilo 2005 JTD a... mista tolik ze kdyby ste pustili mravenca zhora na motor, tak nenajde cestu dolu k zemi, az takova tlacenka tam byla.
Vidivam jezdit dost fanousu a feld vesmes na LPG a hadam ze to ma hlavu patu pokud ti staci omezeny komfort a dokud nebudou doslova zakazany pro jak by rekli ekoteroriste extremni znecistovani ovzdusi... podle nich ale nas zabiji i Euro 6d, takze to si nevyberes 😁
Vidivam jezdit dost fanousu a feld vesmes na LPG a hadam ze to ma hlavu patu pokud ti staci omezeny komfort a dokud nebudou doslova zakazany pro jak by rekli ekoteroriste extremni znecistovani ovzdusi... podle nich ale nas zabiji i Euro 6d, takze to si nevyberes 😁
krása, sleduju příběh hned o začátku, ale musím si jen trochu rýpnout, samozdřejmě se nejedná o jednotku s výkonem 43kw a klasickým karburátorem, nýbrž jen 40kw se systémem monotronic od boshe 😁 čili jednobod. Pardon já prostě musel 😁 😁 😁
Tak niekto zdedil a ma zarobene 😊 ...skoda len tych skrabancov na klucke a dverach...dedko to asi drcol hned prvy den a uz do nej nesadol...