tím širším koncem napřed. Za takovou raketu umí vyrobit takový EV každý trouba. Až to budete umět prodávat za 600k tak to bude slušné auto. Tak makejte.
Přesně, v “drahém” autě se cena baterek schová. V levném autě nikoli, stačí se mrknout na Hyundai Konu electric - elektrický základ s miniaturní 39kWh baterií, již od 849tis Kč :no:
Maximálku 260 má kde co a to zrychlení fakt hodně využiješ :-)
Za cca 4,5 s to dělá Charger 6,4 a maximálku má 275 :-) https://www.sauto.cz/…harger/178599666
Tak tak, ostatní to využívaj mohutně, ráno když vyjedu od baráku se studeným motorem mě na rovince předjedou (to umí každej imbecil) anebo sou mi za kufrem a jak přijde první zatáčka sem jim za kufrem já nebo sem 300 metrů před nima.
A stačí mi na to 25 let starej Jaguar, co váží o 800 kg méně jak baterková herka a je asi přesně o 10 metrů nižší (oproti modním SUV vč těch se spalováky) , takže to sedí 374x líp :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)
Vono na projíždění zatáček je nejlepší věc 3 tunový auto vysoký jak stodola, to je obecně známý fakt :-) :-) :-) :-) To sedí lepší jak F1 vid
A hlavně že to má 145 asistentů :-) :-)
nejlepší auto na vymentání okresek - Iveco Daily se zvýšenou střechou, to bere zatáčky 150 s noblesou :-) :-) :-)
TADY je zase dneska PRavá DEmokratická Legrace :-)
Chapman by zíral chudák :-)
Zjavne Ty nikde. Ale o tom nebola debata, poukazoval som na to, že pre teba je 3,4s na sto to isté čo 4,5s na sto. Nie je, je to vesmírny rozdiel, tak 100 - 200 kW výkonu naviac.
A samozrejme kecáš aj ohľadom tej hmotnosti. EV6 začína od 1800 kg (125 kW verzia so základnou výbavou) do 2105 kg (239 kW verzia 4WD s top výbavou). Verzia GT nemá ofiko údaj, nižšie ale kolega píše o 2185 kg. Takže kde vidíš 2,5 tony?!!
To už je šumák, je to těžší jak V8 Charger a atakuje to váhové hodnoty mého 40 let starého Rollse, kde je všechno předimenzované a železa podvozku sou tlustá 5-7 cm a v interiéru je 10-15 kg dřeva a všude kůže, kdežto tyhle jebky tam maj lehký plasty :-):-):-)
A který váží 2205 Kg prázdný se sedmilitrovým V8 :-)
Udělat ten rolls stejně jako tehdá a narvat do něj baterky, má dneska podle nich 3,3 tuny :-):-):-):-)
To by už šlo. Dynamika "dostačujúca" :-[] nabíjanie rýchle a hlavne až na zadné partie to vypadá fakt pekne. Cena v kontexte doby tak isto slušná na to čo predvádza.
Kórejci fakt do toho šlapú a nielen s EV ale aj taká ponuka vymierajúcich HH je dobrá.
Dynamika OK, možno až zbytočne dobrá na také auto. Resp. možno až zbytočne rýchle auto. Má to síce riadny záprah koní, ale s váhou skoro 2200 kg to HH rozhodne nie je. Chcelo by to zhodiť aspoň pol tony nadváhy.
Ber to ako demonštráciu schopností Kórejcov. Reálne bude stačiť ten 165 kW motor. Ja som testoval úplný základ 125 kW a popravde som bol prekvapený, ako dobre to ide, do 160 to zrýchľovalo úplne s ľahkosťou. A tá hmotnosť tam moc cítiť nebola (je ale pravda, že základ s jedným elektromotorom a jednou hnanou nápravou je o dosť ľahší ako GT).
Nemáš pravdu, u nás stojí EV6 od 50t eur (ak to chceš presne tak 49990 eur). A to je len s 58 kWh baterkou. Takže neviem, kde si si vysnil 40t so 77 kW baterkou. 8-s
file:///C:/Users/Admin/Downloads/Kia_Cennik_EV6_MY23_4Q2022.pdf
Sorry ja mluvil o cene bez dane :)
Vzhledem k tomu, ze jsem jednu na firme objednaval a stala v lepsi vybave se silnejsim motorem a vetsi baterkou 44000eur bez DPH.
Ta zakladni stoji 1,25m , dávají 10% slevu, prepocteno na eura mi to vychazi na cca 45000eur i s DPH.
Tak bez DPH sme samozrejme inde. Inak 10% zľava je v dnešnej dobe celkom slušná, ja keď som sa pýtal, tak o zľave nechceli hovoriť, vraj novinka a veľký dopyt atď.
A u vás je VE6 ešte drahšia, ako u nás, základ 1325980 Kč, to je aktuálnym kurzom 54t eur. Fakt neviem, kde si splašil tých 40t. https://www.kia.com/…st/EV6-cenik.pdf
To závidíš, čo? Ty máš len 5 dislikov a ja až 13. :-[]
Zjavne mi algoritmus pridelil mínus 13ku a tak mám pri každom príspevku stabilne minimálne 13 dislikov, bez ohľadu na obsah.
Otec je cely zivot zapaleny do automobilismu.
Predal mi par zasadnich znalosti. Napr:
“Podvozek musi byt vzdy rychlejsi nez motor.”
Tento vuz podminky bohuzel nesplnuje.
Jinak nejsem v zasade proti takto vykonnym 2,5t autum. Ale v tomto pripade je podvozek poddimenzovany, dobre tlumice a trocha kinematiky bohuzel podle recenzi nestacila. Brzdy jsou pry take nedostatecne.
Je to trochu skoda, kdyz uz si dali tu praci, meli to dotahnout cele. Ale chapu, ze pak uz by se jim to prestavalo rentovat. Jinak EV6 je fajn, jen ne v teto verzi.
Tak to ma Mustang Mach E celkem problem.....Kia má vyšší výkon (menší kroutak), vyšší rychlost o hodně..zrychleni 0-100 taky o dost lepší.....rychlost nabíjení na špici.....a Kia je o raketu levnejsi.
Jedine co ma Mustang lepsi je vyšší kapacita baterie a tím o něco delší dojezd. Snad jestli je o kousek vetsi....