Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVideo: Martin Vaculík a ojetý Fiat 500X. Neprávem opomíjený bazarový klenot?
32 komentářů
3_diamanty
To auto zreje ako vino.... este aj dnes po nom pokukujem .... stale vyborny kauf a to aj napriek sirokej konkurencii ( nadalej je to najlepsi fiat sucasnosti ) ... obzvlast uz verzia po facelifte s 1,3 turbom nema chybu :yes:
Nevim.
Treba ja povazuji za nejlepsiho Fiata dneska nove Tipo.
Tedy po faceliftu.
Jako primarni auto.
Ja treba docela vazne uvazuju o "downgradu" z Tipa na Pandu.
Nejak nemam kam jezdit.
Panda s mildhybridem je fajn. Jen je opravdu mala.
P.S.: a to je nespravedlivy!!
Proc ja mam jen 3 minusy a ti nade mnou po 6?!
Treba ja povazuji za nejlepsiho Fiata dneska nove Tipo.
Tedy po faceliftu.
Jako primarni auto.
Ja treba docela vazne uvazuju o "downgradu" z Tipa na Pandu.
Nejak nemam kam jezdit.
Panda s mildhybridem je fajn. Jen je opravdu mala.
P.S.: a to je nespravedlivy!!
Proc ja mam jen 3 minusy a ti nade mnou po 6?!
Sorry, chcel som ti dať palec dole, aby ich bolo dosť, ale prišiel som neskoro, už ich 6 bolo. Tak som ti pridal palec na druhú stranu, keď už klikám.
Edit: A tiež už mám 6. :-[]
Edit: A tiež už mám 6. :-[]
Tipo je fajn, takové nové auto ze staré školy. Jen se k němu nedá objednat slušný benzin. 74kW 3hrnek FF není nic moc…Škoda, že není 1,3FF s manuálem ;-)
Ja ho mam jeste s 1.4 atmosferou.
Na posledni chvili.
70kW. Vlastne staci. V dlouhych stoupanich na dalnici chybi moment.
Hlavne kdyz je auto plne.
Ale to mi nevadi. Pripadam si divne, kdyz tak velkym autem jezdim sam 5 km do prace.
A akorat se s nim hur parkuje.
Na posledni chvili.
70kW. Vlastne staci. V dlouhych stoupanich na dalnici chybi moment.
Hlavne kdyz je auto plne.
Ale to mi nevadi. Pripadam si divne, kdyz tak velkym autem jezdim sam 5 km do prace.
A akorat se s nim hur parkuje.
Mám novú Pandu hybrid a som veľmi spokojný užívateľ. Dlho som sa k tomu kroku odhodlával, lebo tým utrpel môj spoločenský status, ale ako motorista som toho veľa získal. Po zábehu to jazdí výborne, jazdí to za 5 litrov, zaparkuje to všade a je z toho skvelý výhľad.
Mám novú Pandu hybrid a som veľmi spokojný užívateľ. Dlho som sa k tomu kroku odhodlával, lebo tým utrpel môj spoločenský status, ale ako motorista som toho veľa získal. Po zábehu to jazdí výborne, jazdí to za 5 litrov, zaparkuje to všade a je z toho skvelý výhľad.
Jo.
Proto o nem uvazuju.
Status vzal cert, je to mile a utulne auticko.
Pritom neprimy vstrik, 6 rychlosti s fajn spotreba.
A ma prekvapive pohodlny sedacky.
:-)
Proto o nem uvazuju.
Status vzal cert, je to mile a utulne auticko.
Pritom neprimy vstrik, 6 rychlosti s fajn spotreba.
A ma prekvapive pohodlny sedacky.
:-)
JFK
co tam je? "This content isn't available at the moment"
nejaky privat?
nejaky privat?
Nn, bylo to veřejný, ale bazarník ten post stáhnul, asi tam začal převládat Vaculíkův fanklub nad tím jeho :'-(
Vyprávěj, přeháněj!
Chytrej zprostředkovatel přes ojetiny tam postoval, že Vaculíkova recenze na fiata je placená áckama, protože je to střep, a on to přece ví, protože s tím jel. Na to se tam v diskusi zjevil druhý ředitel zeměkoule s ojetinama Vaculík a spustil, jakože áčka ho nevytápí a jestli to ještě Kubrt jednou napíše, bude ho žalovat a ten se bohužel podělal :no:
Přitom áčka si dělají reklamu půjcovanim aut zdarma včetně informací z prodeje a Vaculík díky tomu má o čem psát už roky. Takže by to byla velice zajímava kauza, kterou by notorický pragmatik Vaculík nejspíš projel, protože z toho samozřejmě ve finále v součtu profituje a jako jiná forma úplaty to pak bráno být může. Periodikum za to půjčování ojetin k bazarotestům neplatí, pouze tiskne reklamu plus si bazar reklamu zadává on top.
Přitom áčka si dělají reklamu půjcovanim aut zdarma včetně informací z prodeje a Vaculík díky tomu má o čem psát už roky. Takže by to byla velice zajímava kauza, kterou by notorický pragmatik Vaculík nejspíš projel, protože z toho samozřejmě ve finále v součtu profituje a jako jiná forma úplaty to pak bráno být může. Periodikum za to půjčování ojetin k bazarotestům neplatí, pouze tiskne reklamu plus si bazar reklamu zadává on top.
webpaja
...bojím se otevřít soukromou poštu, aby na mě nevykoukl Vaculík.
sorpersa
No ja akop bývalý majiteľ myslím, že môžem konštatopvať, že fakt ide o nedocenené vozidlo. Jeho najväčšou chybou bolo krútenie karosérie, v zime to vŕzgalo fakt dosť. Po 27.000 km som sa s ním rozlúčil, pretože začal miešať olej s benzínom v dôsledku krátkych trás....tak uvidím, ako nepriamovstrekový Captur...Inak to auto fakt šlo ako guľa...to na 88kw nevyzeralo...takže súhlas s p. Vaculíkom.
Radosť jazdiť s vrzgajucim autom :-)
Tiež som úplne nepochopil.Krútiaca sa karoséria,motor čo nezvláda jazdu na kratšie trasy. :no:
Neverím že 500X bol určený na dialnične prejazdy. :-O Tak na čo je vlastne vhodné?
P.S.Pekné na pohľad a pamätám si vtipnú reklamu s viagrou.No na kúpu by mi to nestačili. :-(
Neverím že 500X bol určený na dialnične prejazdy. :-O Tak na čo je vlastne vhodné?
P.S.Pekné na pohľad a pamätám si vtipnú reklamu s viagrou.No na kúpu by mi to nestačili. :-(
Nevim.
Mel jsem v tom 1.6 e-torq.
Nic nevrzalo.
Olej to neredilo.
A dojel jsem s tim uplne v pohode na Korsiku a zpatky.
Takze vyhovoval i na dlouhe trasy. Jen to nemelo moc velkej kufr - obecne problem SUV: malo prostoru ve velkem aute.
Mel jsem v tom 1.6 e-torq.
Nic nevrzalo.
Olej to neredilo.
A dojel jsem s tim uplne v pohode na Korsiku a zpatky.
Takze vyhovoval i na dlouhe trasy. Jen to nemelo moc velkej kufr - obecne problem SUV: malo prostoru ve velkem aute.
Jako nechci do toho rypat, ale jestli Ti to redilo po 27 tisicich km olej, tak jsi to mel reklamovat.
To same s kroucenim karoserie. Jel jsem s tim i predvadeci trasu pro Land Rovery. Krome brodu jsem projel vsechno. A vubec nic se u toho nekroutilo.
:-(
To same s kroucenim karoserie. Jel jsem s tim i predvadeci trasu pro Land Rovery. Krome brodu jsem projel vsechno. A vubec nic se u toho nekroutilo.
:-(
Ako nekrutilo, ked su videa na webe, ze po otvoreni dveri v terene sa nedali zavriet :-) Trosku by mohol mat clovek sudnost. Velmi to nevyreklamuje, posadia ho do druheho auta, krutit sa bude rovnako a nebude to chyba, ale vlastnost vozidla.
A o tom mluvim.
Jezdil jsem s tim v terenu, az jsem se stydel.
Dvere se otviraly normalne.
Proto pisu nevim.
A na webu byly taky fotky, jak 500X visi za dvere ve vzduchu... takze web uz nejakou dobu neberu moc vazne.
Jezdil jsem s tim v terenu, az jsem se stydel.
Dvere se otviraly normalne.
Proto pisu nevim.
A na webu byly taky fotky, jak 500X visi za dvere ve vzduchu... takze web uz nejakou dobu neberu moc vazne.
No nevyreklamoval som nič, snažili sa dvere nejako vodičove štelovať, nevyštelovali, tak mi bolo oznámené, že to je vlastnosť toho vozidla... Ty si mal 1,6 et, ten je nepriamovstrekový, teda Ti nemusel riediť olej s vodou, ja som mal 1,0 FF Mair a ten je priamovstrek....ten neznáša krátke trasy a tiež som bol s tým vo Fiate, kde mi bolo oznámené, že s vozidlom nie je nič a ak chcem že mi vymenia olej .
Jo. Pokud jsi jezdil jenom opravdu kratke trasy, tak pak tomu oleji verim.
Primovstrik je produktem dnesni doby - posedlosti vykonem.
Bez ohledu na zivotnost.
Primovstrik je produktem dnesni doby - posedlosti vykonem.
Bez ohledu na zivotnost.
Snad jen, ze tech litru tam zatim moc neni.
Vetsinou vyborna 1.4 Multiair, obcas dobra 1.6 e-torque.
Premium je drzost. Strcte si ho za klobouk.