Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Škoda Vision 7S v sériové podobě. Bude velké SUV vypadat takto?

12 komentářů

traveldrive
Pre koho to vlastne robia? Bude to mať aspoň 2,5 tony, akceleráciu aspoň z 5 sekúnd, lebo čokoľvek nad je lemra a základnú cenu niekde okolo 1,5 milióna čských, ak nie viac. Všetko je to na jedno kopyto.
Keby spravili hoci elektrickú Octaviu (keď už tá elektrika musí byť), s rozumnou výbavou a dojazdom 500 km v cene tak 600-650 tisíc, aby sme aj cítili, že svojich zákazníkov počúvajú, a nie iba čítalli v tlači, že to vraj robia...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Mě by se to teda rozhodně líbilo - pokud by to ovšem nebylo elektrický, to si můžou strčit někam.

Mmch, ten titulek už není jen zavádějící, ale vyloženě lživý - jakápak "sériová podoba"???
To mi už přijde dost za hranou.
traveldrive
O to ide - v dôsledku typu pohonu to bude obézna obluda s váhou malého nákladiaku.
Ekológia jak prasa za kamarátsku cenu dvoch-troch obyčajných áut.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
pokud by do podlahy auta výšky Octavie dali baterii, bude výška interieru darmo mluvit, to nejde... Za cenu 500-600 Kč je dneska tak Scala, do toho se nevejde ani Octavia se spalovákem, pro BEV naprosto nereálné (zvlášť při požadavku na reálný dojezd 500 km a tedy baterii skoro 100 kWh). Tvé návrhy zní jak požadavky z odborářské demonstrace 😁 😁 😁
ericn
No spíš bych řekl, návrat k normálu, ohledně té ceny 😉 Ještě OIII byla za 650Tis Kč celkem pěkně vybavené auto s 1.4TSI 110kW, kolem roku 2018...

BTW elektrickou Octávku vlastně nikdo ani nechce. Jezdící obchodníci už vůbec ne. Jakmile do ní nacpou baterky, vznikne automaticky crossover, protože nabobtná ještě do výšky a cena poskočí nad 1mil Kč. což bude nad finanční limit většiny společností. 1% pořizovací ceny přidává k základu daně, což je docela dost peněz. Navíc pořád budou muset starat o stav nabití baterky, aby dojeli tam a zpět a to i na soukromých cestách, prostě vopruz... :no:
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Ale tak topten, odborník ze všech nejpovolanější, by ti vysvětlil, že EV dlouhodobě a trvale zlevňuje. Dotaženo ad absurdum je EV i zadarmo drahé.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Hm, Tesly 3 či S nemajú baterky v podlahe? Nemám pocit že sú kvôli tomu vysoké ako Crosovery či SUV. Keď sa chce a vie tak sa dá. S cenou súhlas, za 650 tak skoro auto veľkosti Octavie tak skoro nebude ak niekedy vôbec.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Tesla má jednak velice malou světlou výšku a prý i absurdně málo místa na zadních sedadlech ve svislém směru (nevím, neseděl jsem tam, ale je to logické, když tam není vybrání v baterii ala Porsche). Na druhou stranu uznávám, že Tesle se stvořit sedan s baterií v podlaze podařilo a ostatním ne. Netuším jestli jsou baterie Tesly nižší..., ale třeba VW z toho zatím vyleze vždy přinelepším crossover...
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ono popravde ani kórejské duo od Hyundai/Kia nie je z najnižších, len to celkom dobre maskujú. EQS mi tiež neprišlo nejaké vysoké keď stálo vedľa na križovatke. Čo do priestoru vzadu to neviem posúdiť, sedel som len v Leafe II a tam to bolo v pohode.
traveldrive
Tak to sa pletieš, 650 tis. bola normálna cena za slušne vybavenú Octaviu, len pár rokov dozadu. Čo stojí dnes, je výsledkom niečej cielenej činnosti, nie normálneho trhu. A čítam tu stále, že el. pohon je oveľa jednoduchší, lacnejší a cena bateriek neustále klesá.
Arese
...že takto ošklivé to nebude.. Ale jelikož to bude nesmyslný těžkotonážní zkratomobil, tak je to stejně jedno - do něčeho tak šíleně nepraktického drtivá většina současných majitelů Kodiaqů nikdy nepřesedne! 😄
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Neřekl bych, že je to vysloveně ošklivé, spíš takové neprofesionální a nekoncepční, resp. jako když pejsek s kočičkou vařili dort. Jako když se anonymní čínská automobilka pokusí o první auto, tu tam vrazí něco z RangeRoveru, tu z něčeho jiného. Na druhou stranu to je možná snesitelnější než kýčovitě tuzingový Enyaq. 😄