Plug-in hybridní Volvo XC60 T8, které ze svých dvou srdcí doluje kombinovaných 392 koní, muselo u německých kolegů z Auto Bild dokázat, jak obstojí v testu na 100.000 kilometrů.
Ta koncepce PHEV neni uplne nezajimava. Uplne oddeleni zadniho elektropohonu s vicestupnovou rekuperaci a fosilni predni pohon s automatem. Problem je ze to je dneska cistokrevna cina, presto predrazena se servisem za ranec, jeste se na ni ceka rok a vic. Ja kolem toho trochu behal. Predvadecka skoro neni, temer nejsou auta ani na kouknuti, Volvo se ted orientuje na dovoz ojetin, vetsinou ze svedska, pravdepodobne tech, kterych se na severu zbavuji kvuli elektromobilite.
Nevim co tohle Volvo, mě SUP iV zatím za 60tkm vůbec nic. Ani neblikla kontrola, jen pravidelný servis, kromě oleje, svíček a filtrů se nic neměnilo. Ono to taky není žádný nájezd, že....
Kromě jednoho Mondea jsem neměl funglovku, na níž bych během prvních 100tkm řešil něco jiného než úplné prkotiny. Věřím že s tím Supem budu dlouho spokojeně fungovat.
A dlouhodobou spotřebu mám 3,8 + ta elektrika, no.... s vybitou baterkou za 5-8 dle stylu jízdy....