Premium

Zpět na článek

Plug-in hybridní Volvo XC60 v testu na 100.000 km: Dvě závady dojem pokazily

7 komentářů

Avatar - Zetti
Zetti
aby clovek zjistil ze nestoji za pozornost ani auto ani text, natoz za penize
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
je to marný, je to marný, je to marný
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Pokud budu cist jen clanek a nebudu znat Volvo - je to tedy motor T7 nebo T8?

A ta kombinovana spotreba 8,7 s tim, ze s vybitou baterkou pojede klidny ridic za 10 a rychlejsi za 15 - to neni hybrid, to je tragedie.
Avatar - Zetti
Zetti
Spousta koni = spousta zradla.

Ta koncepce PHEV neni uplne nezajimava. Uplne oddeleni zadniho elektropohonu s vicestupnovou rekuperaci a fosilni predni pohon s automatem. Problem je ze to je dneska cistokrevna cina, presto predrazena se servisem za ranec, jeste se na ni ceka rok a vic. Ja kolem toho trochu behal. Predvadecka skoro neni, temer nejsou auta ani na kouknuti, Volvo se ted orientuje na dovoz ojetin, vetsinou ze svedska, pravdepodobne tech, kterych se na severu zbavuji kvuli elektromobilite.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Neviem ako s plug -inmi, ale kamoš objednal X60 D5 začiatkom februára a na konci júna ho už mal na značkách v garáži.
Avatar - Zetti
Zetti
Pokud jede auto z Asie tak jen 3 mesice stravi na ceste. Je mozne ze volvo fosily se delaji ve Svedsku, to tu dobu hodne zkrati. PHEV se delaji v Cine
Mr.Murphy
Nevim co tohle Volvo, mě SUP iV zatím za 60tkm vůbec nic. Ani neblikla kontrola, jen pravidelný servis, kromě oleje, svíček a filtrů se nic neměnilo. Ono to taky není žádný nájezd, že....

Kromě jednoho Mondea jsem neměl funglovku, na níž bych během prvních 100tkm řešil něco jiného než úplné prkotiny. Věřím že s tím Supem budu dlouho spokojeně fungovat.

A dlouhodobou spotřebu mám 3,8 + ta elektrika, no.... s vybitou baterkou za 5-8 dle stylu jízdy....