Tak jako ta malůvka vypadá celkem dobře, ale i kdyby vzniklo, ten pomatený slepenec Stellantis tam dá 100kW elektromotor a 50kWh baterku s hmotností 1500kg+, jelikož už nic jiného neumí... I ten 3hrnek 1.2 96kW s manuálem by byl lepší ;-)
A jaky je interiér? Vždyť tam je jen z toho původního.
A pod kapotou co? To je článek o designu, neresi se ani 30 let starý model, ale ani motorizace této grafické kreace.
Jo. Tohle je jedno z mála retro, které se mi hodně líbí. Dát do toho elektriku je naprosto ideál pro takové auto. Tohle je na jízdu po městě a okolí, přesně dělané na EV.
Malé mrštné auto třeba s jejich 1,6PT by bylo skvělé. Lehké, svižné, zábavné. Dát tam nějakou 270-300Hp verzi motoru a k tomu plnohodnotný 4x4 a byla by tu konkurence pro Yaris.
Bohužel by do toho stejně narvali PHEV z 308 a udělali z toho jeden a třičtvrtě tunového mastodonta pro "znalce" co si myslí, že vystřelit 0-50 rovně ze semaforu JE NEJVÍC, VOE!!!!
Právě ze do tohohle auta je EV úplně ideál. To auto je malé, mrstne, jako dělané do města a okolí, na jízdy kolem komína. A to je práve domena EV.
Ale chápu, ty jezdíš denně s autem s 200+ hp a s ničím slabším se neumíš ani rozjet, natož dojet k další křižovatce.
Tohle ani nemusí mít extra výkon, na to poskakovani je jen důležité, aby to nebyla tragédie jako Spring.
Ono to zní hezky, ale naplň takové malé auto bateriemi pro dojezd alespoň 200 km. Skoro se tam ani nevejdou a najednou s sebou povezeš jednoho velkýho tlustýho chlapa navíc...
Ano, elektrický následovník Peugeotu 205 je taky jediná možná alternativa budoucnosti. Budoucnost patří elektromobilům. Prodeje EV raketově rostou a po vysněném zákazu spalovacích motorů bude konečně vyřešeno globální oteplování zaviněné člověkem.
Edit po 3 minusech: Vidíš ty minusovači jak jsi hloupý. Skoro jako celé IT oddělení tohoto webu. Nedivil bych se ani kdyby to dělali přímo oni, potažmo redakce.
A ještě by chtěli platit za premium, to prostě nevymyslíš.
Bavit se s někým, pro koho je vrchol automobilismu rychlý rozjezd na semaforu (kde tě dle tvých slov brzdí i motorky) je celkem zbytečné, nemyslíš?
Zkus přečíst alespon ten nápis celý. Na konci je poslední slovo zložené z písmen G a T a I.
Bystřejším to dojde, tobě bohužel ne.
Problém je že zdrzujiu ostatní, kdy se pak místo možných 10 aut dostane za křižovatku třeba jen 6. To není o závodění, ale o ohleduplnosti.
I gti může být elektrický. Ale to uplne postrada smysl. Tyhle auta jsou za zenitem, nesmysl jen pro ego, plýtvání zdroji.
Vypadá dobře a jako reakce na ostatní retrokonkurenci by to nebylo špatné. Akorát mi tam chybí hlavní atributy tehdejšího GTI a to je ta lišta, co jde okolo celého auta (samozřejmě opticky implantovaná do nárazníků). A také mlhovky. Až budou elektromobily lehké a tím i svižné..., jako byla tahle 205, tak by to byla výhra, kór ve čtyřkolce...