Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW iX M60 – Brutálně rychlý podivín

BMW iX M60 je prvním vozem značky, které má ve jméně slavné písmeno "M" a od počátku vznikalo jako elektromobil. A jeho parametry na papíře vypadají ohromně. Tedy alespoň většina z nich.
Zpět na článek
12. 10. 2022 13:08
12. 10. 2022 19:57
14. 10. 2022 08:44
14. 10. 2022 11:50
14. 10. 2022 17:57
15. 10. 2022 00:06
15. 10. 2022 18:16
16. 10. 2022 17:18
Avatar - Jasper De  Ceuster
12. 10. 2022 13:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
12. 10. 2022 13:44
Ještě že všichni nemohou
mít takovéto ekologické auto, protože by snad došlo ke globálnímu ochlazování. Jak to řekl ten osel z OSN, tato válka je pro svět požehnání, protože se bude více šetřit s energiemi. Hlavně asi ten spálený plyn do vzduchu.
Rozbalit vlákno
19
12. 10. 2022 13:52
Re: Ještě že všichni nemohou
Taky mě to napadlo. Vysavače omezili už dávno, teď se zakazuje větrání a snižujou teploty v budovách skoro k bodu mrazu abychom ušetřili pár kWh. Ještě že výrobci aut mají rozum a nenechají se tím nijak rozhodit :-)
Avatar - Mokrous
13. 10. 2022 00:33
Re: Ještě že všichni nemohou
No, teď je hlavní úkol zakázat zemědělcům hlubokou orbu, protože to prej zvyšuje erozi a CO2. A taky by hluboká orba mohla snížit populaci hrabošů a to by nešlo. Na ně je třeba nasadit jed a otrávené hraboše pak budou baštit dravci, jejichž stavy se taky touto EKO BIO cestou vylepší.
Namísto neeko orby se bude vozit plyn EKO tankery z júesej, ačkoli se ten plyn bude těžit na "tajném" místě. Plus se bude EKO tankery vozit uhlí z Austrálie a tak dále a tak dále...

Takže co je proti tomu tenhle 3 tunovej ksindl, kterej prej umí jet za 40kW dvoustovkou?
13. 10. 2022 04:44
Re: Ještě že všichni nemohou
Z Austrálie se k nám vozí uhlí na výrobu koksu. To bylo už predtim, než z toho udělali novináři senzaci ;-)
13. 10. 2022 19:47
Re: Ještě že všichni nemohou
:yes: :yes: :yes:

… a ešte by som dodal, že zamrznúť je ok, zavrieť fabriky tiež, ale zakázať na zimu ťažbu kryptomien, ktorá spotrebuje stovky TWh to nie, tie sú cool, ako všetko na elektro.

K iX: nemám výhrady k dizajnu, vedel by som si na neho zvyknúť. Už som v ňom sedel viackrát, nejazdil. Ale celkovo mi to príde taký nezmysel, ťažké veľké auto s kufrom menším ako sedan. Auto do mesta si predstavujem inak, a eko auto už úplne inak.
14. 10. 2022 07:16
Re: Ještě že všichni nemohou
Kryptomeny se musí vyplatit. Pokud bude stát elektřina 5x tolik, nikdo je těžit nebude.
14. 10. 2022 12:46
Re: Ještě že všichni nemohou
Možno sa to tu nehodí, ale takéto neekologické trojtonové 5m nezmysly do mesta, ako iX, ktorý má určite v papieroch 0 emisie sú pre mňa absurdným výplodom dnešnej chybnej politiky Nemecka a EU.

Autá spaľovacie sa tiež kedysi vyplatili kým im EU nepremyslenými krokmi "nepomohla".
Výsledok:
1. zdražovanie spaľovákov, aby zaplatili vývoj elektroáut,
2. starnutie vozového parku, lebo väčšina ľudí na auto s Euro 6d nemá.

K tomu vypnime jadrové elektrárne (kde si už aj Gréta klope na čelo), začnime topiť v teplárňach LTO, energetické spoločnosti hlásia zvyšujúce sa možnosti blackoutov, vlády vyzývajú ľudí aby kúrili čímkoľvek, fabriky krachujú.
Ale elektromobilita a stovky TWh elektriny na kryptomeny musia byť, v tomto sa hráme na slobodu a nulové emisie.
14. 10. 2022 21:28
Re: Ještě že všichni nemohou
Jenze tohle ma ve meste skutecne emise nula! Nikdo si na nulove emise nehraje...

I nejnovejsi diesel po nastartovani otravuje vzduch.

A v lepsim pripade spotrebovava kyslik v garazich..
15. 10. 2022 08:44
Re: Ještě že všichni nemohou
Nezhodneme sa, ok.
Momentálne je vďaka elektromobilite a Energie Wende emisií v mestách viac.

Elektromobilita má ako súčasť nepremyslenej Energie Wende širšie dopady. Tých nepremyslených krokov je veľa a zelených ideológov nadchýna len zázračné riešenie na baterky bez skúmania ďalších súvislostí.

Taká EV6, alebo Ioniq má v tejto absurdite aspoň nejaký zmysel pre pár ľudí s fotovoltaikou. Ale iX je blbosť. Meiner Meinung nach :-!

Vďaka EW si polovica mojich susedov nakúpila drevo a uhlie, piecky.
A nekúpia nízkoemisné novšie spaľováky, lebo na ne nemajú. Aké eko. Hlavne, že bude pár áut lokálne bez emisií, a to skutočne a aj s výkričníkom :-O .
Alebo keď šéf distribučnej spoločnosti povie, to fakt neutiahneme ak budú vyšší podiel EV , atď atď. To sú len také vedľajšie poznámky pre zelených ideológov.

Nemecký skok z lietadla bez padáka, však hlavne že to nesmrdí v meste, a padák nejak do dopadu doštrikujeme.
15. 10. 2022 17:36
Re: Ještě že všichni nemohou
Ty jsi to tady smichal, jak pejsek s kocickou. :D

EW, tvy sousedy atd.
A nejak jsi se nezminil, ze je valka. 8-s
A ze jsme na PROTIstrane nekoho, kdo toto z velje cast zpusobuje.
A kdo se snazi bojovat proti EV a proti snizovani spotreby ropy nebo plynu vsemi (realne) moznymi prostredky.

PS Osobne si myslim, ze na zpackany (misto fungujiciho jadra plyn..) EW ma rusko (G. Schroeder) lvi podil. ;-)
https://www.spiegel.de/…000-000008452409
In aller Stille haben sich Bundeskanzler Schröder und die Strombosse auf den Ausstieg verständigt
:-O :-O :-O :-O :-O
https://www.nytimes.com/…-war-energy.html
The former chancellor who became putins man in Germany ;-)
15. 10. 2022 17:48
Re: Ještě že všichni nemohou
Tieto problémy sa začali pred vojnou. Podinvestovanosťou energetického sektoru, posadnutosťou občasnými zdrojmi energie a ignorovaním faktov. Kočičko :-!
Energie Wende je rovnako nepremyslené ako elektromobilita.

Každý kto sa vyjadril proti vypínaniu jadroviek bol zelenými lynčovaný. Dnes už si aj Gréta ťuká na čelo.
Tak fičíme na uhlie, ale elektronaivity sa stále “zelení” čo jazdia bez lokálnych emisií nezbavili.

Nečakám, že to pochopíš. Pekný deň prajem ;-)
15. 10. 2022 17:49
Re: Ještě že všichni nemohou
Co mas konkretne proti uhli??

Ja jezdim radeji na ceske uhli (jen z te horsi poloviny) nez na ruskou ropu. ;-)

Dojima me starost odpurcu EV o lidi kolem uhelnych elektraren (mezi ktere patrim).
Stejne tak jako starost o horniky v Africe nebo o cinske delniky...
Kde se ten altruizmus bere? :D

Ja jsem ti fakta dopral. Evidentne te nezajimaji.

Sbohem
Avatar - Barrichello
26. 10. 2022 11:27
Re: Ještě že všichni nemohou
Tohle má emise v uhelných elektránách, v Číně , Africe na světových ocenánech a mořích!!!

Nic bezemisního NEEXISTUJE!
15. 10. 2022 00:00
Re: Ještě že všichni nemohou
Nemcko vždy bolo, je, a asi aj bude jedno veľké ZLO.
15. 10. 2022 17:55
Re: Ještě že všichni nemohou
Ty uz se taky prober, WTF.
Neni rok 1944.

A pust si jiny nez rusky zpravy ;-) , kde se doslechnes jen o zlu ze zapadu potazmo z Nemecka...
15. 10. 2022 17:58
Re: Ještě že všichni nemohou
Nechpem Tvoju posadnutosť Ruskom keď Ti dôjdu argumenty. Za svoje problémy si môžeme v EÚ sami. Kľudne sa tam presťahuj keď Ťa tak fascinuje.
15. 10. 2022 17:59
Re: Ještě že všichni nemohou
Kdyz nechapes souvislosti, tak je to zbytecny.

Cau
Avatar - Barrichello
26. 10. 2022 11:28
Re: Ještě že všichni nemohou
Ty nechápeš ty.
Avatar - iudex
12. 10. 2022 15:53
Re: Ještě že všichni nemohou
Co má EU a jej snaha znížiť emisie z áut spoločné s tým, že ten psychopatický egomaniak na východe spaľuje plyn len tak do vzduchu?
Avatar - WinDiesel
12. 10. 2022 16:47
Re: Ještě že všichni nemohou
ale no tak, předsedo .... zamysli se trochu
12. 10. 2022 13:50
přibrzďování kol
....systém hlavně umí tak dokonale pracovat s návalem velké porce točivého momentu, že na suché silnici prakticky nesahá k přibrzďování kol. Sílu prostě rozloží tak, že na výjezdech ze zatáčky můžete zrychlovat důrazně, čtyřkolka se postará o plynulou a stabilní akceleraci......

Pokud se nesahá k přibrzďování kol a pohon není vybaven samosvornými diferenciály, jediný způsob jak omezit protáčení odlehčených kol je rychlé snížení výkonu celé nápravy, tedy obou kol.
Nebo u BMW vynalezli něco úplně nového o čem nevíme ?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
12. 10. 2022 16:48
Re: přibrzďování kol
to vymyslela redakce AUTOcz
Avatar - Mokrous
13. 10. 2022 00:34
Re: přibrzďování kol
:D :D :D
12. 10. 2022 13:59
Seděl jsem v tom...
...a má to ten nejohavnější interiér ze všech aktuálních BMW. Naprosto minimalistický a spartánský. Tvary výplní dveří vypadají, že je navrhovaly děti z mateřské školky (nic proti dětem z MŠ). Tehdy to bylo auto za 2,7 a v interiéru to vypadalo jako v plečce za 300 tisíc. :no:
Rozbalit vlákno
16
12. 10. 2022 14:38
Re: Seděl jsem v tom...
Na me to pusobilo luxusne.

Nejsou u tebe nejake predsudky?
;-)
Avatar - Ozzman
12. 10. 2022 14:52
Re: Seděl jsem v tom...
Tobě se líbí i interiér Tesly :D
Avatar - kari.laz
12. 10. 2022 14:56
Re: Seděl jsem v tom...
To přeci není možný. kůň nemůže žít pod mořem, kameny samovolně lítat, žába lovit plejtváky...všemu bych věřil víc než tomu, že by se někomu líbil interier Tesly :-[]
12. 10. 2022 16:16
Re: Seděl jsem v tom...
Vidis, ja si to samy rikam o vetsine interieru koncernu...

https://www.autocar.co.uk/car-review/volkswagen/tiguan-2008-2016/interior
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2022 19:38
Re: Seděl jsem v tom...
:D :D :D :yes:
12. 10. 2022 16:14
Re: Seděl jsem v tom...
No docela jo. :yes:

Ale moc luxusne nepusobi.

Kvality Tesly jsou jinde.
Avatar - WinDiesel
12. 10. 2022 16:49
Re: Seděl jsem v tom...
Jo kvality tesly jsou v prrdeelli.
12. 10. 2022 17:18
Re: Seděl jsem v tom...
Uz Tesla zkrachovala, jak tu uz leta prorokujes?
:D :D :D
Avatar - WinDiesel
12. 10. 2022 16:48
Re: Seděl jsem v tom...
Done seladone, baví tě dávat si plusy a ostatním mínusy? Magore.
12. 10. 2022 17:19
Re: Seděl jsem v tom...
Asi se lidem tvy prispevky nelibi.
;-)

Ja mam skutecne jiny starosti, nez lajky na acz.
:D
Avatar - Ji/Ri
12. 10. 2022 18:24
Re: Seděl jsem v tom...
Ty jezdíš v tesle... pro tebe je vrchol luxusu i budka voxpopuli.
12. 10. 2022 20:33
Re: Seděl jsem v tom...
Tak to by sis měl sednout do mé M5, aby sis trochu srovnal relace ohledně pojmu "luxusní".
Avatar - Ozzman
12. 10. 2022 20:49
Re: Seděl jsem v tom...
Mazda 5 ? jo, sice je stará, ale interiér má pořád lepší, než tesla :-)
13. 10. 2022 07:54
Re: Seděl jsem v tom...
BMW M5, ale hádám, že je to ironie a žes to pochopil hned napoprvé. ;-)
Avatar - Ozzman
13. 10. 2022 08:02
Re: Seděl jsem v tom...
Ano :) Ale pamatuji doby, kdy se tady opravdu slangově psalo o Mazdách tímto stylem :D Každý majitel Mazdy 3 měl pak eM3ku :D
Avatar - Mokrous
13. 10. 2022 00:37
Re: Seděl jsem v tom...
Souhlasím. Totální odpornost.
Avatar - 001mf
12. 10. 2022 16:37
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - WinDiesel
12. 10. 2022 16:51
Re: iudex-webpaja a další - multinick
zalez, trapnej wole
Avatar - 001mf
12. 10. 2022 17:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
12. 10. 2022 18:27
Re: iudex-webpaja a další - multinick
:-[] :-[] :-[] :yes: pobavil ... že by hamuna?
Avatar - 001mf
12. 10. 2022 18:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
12. 10. 2022 18:34
Re: iudex-webpaja a další - multinick
Tak ty budes iny expert ... chcelo by to odbornu pomoc... a nemusis dakovat
Avatar - 001mf
12. 10. 2022 18:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2022 19:41
Re: iudex-webpaja a další - multinick
Největší zlo je, že dementi tobě podobní mají právo zde blít své zvratky v diskusi.
Avatar - 001mf
12. 10. 2022 19:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
12. 10. 2022 19:39
Re: iudex-webpaja a další - multinick
Ponižující je jen tvoje existence.
12. 10. 2022 19:57
iX celkově
Z MÉHO pohledu nejlepší EV na trhu. Průšvih je ovládání, ve srovnání s ID7 pomalý infotaiment a po startu zaplej line assist. Co mi ale vadilo nejvíc jsou sedačky, sakra proč je to taková bída. Verze 40, se kterou jsem jezdil, měla navíc houpavej podvozek, evidentně to se vzduchem a natáčením zadních kol funguje jak má. Ikdyž třeba X5 bez vzduchu vyloženě špatná není.
Až doladím domácí výrobu elektřiny tak to zvážím, bez ní to se stávajícíma cenama vyjde levnějc na benzín...
Rozbalit vlákno
0
12. 10. 2022 23:57
Suverénně nejodpornější baworák....
v současném výrobním programu této značky. A to jak zvenčí, tak i uvnitř. O smysluplnosti jeho pohonu v souvislosti s brutální hmotností a mizerného dojezdu této ošklivé stodoly snad ani nemá smysl hovořit. Za tuto elektrickou obludu patří BMW jasné a nekompromisní :no: :no: :no: .
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2022 09:55
Strop i dno zároveň
Technologickou našlapanost nejde přehlížet. A právě proto je zde namístě napsat, že EV mobilita je totálně nesmyslná cesta. Auto na techologickem stropu s mega baterií, a dojezd reálných cca 300 až 350 km?!? Ne, to vážně nedává smysl :no:
Co ale nejde přehlédnout i kdyby člověk chtěl, tak to je právě design. Upřímně si nejsem jistý, jestli to není vyloženě vztyčený prostřednícek historickým ikonám jako byly třeba E39, E46, a další nespočet nádherných aut, co kdy BMW vytvořilo. Tohle je jak jít do opery v obleku z biologické laboratoře s tím, že to je nejmodernější technologický strop v ochraně....

Za mě zůstávám v rozpacích. EV nesmyslnost tam zůstane navždy. Na design si člověk časem trochu zvykne. Uvidíme.
Rozbalit vlákno
6
13. 10. 2022 12:45
Re: Strop i dno zároveň
Furt ta přehnaná posedlost dojezdem, většinu elektormobilistů to v reálu zajímá asi stejně jak majitele běžného benzínového auta. Navíc i spalovací sporťáci nemají v reálu delší dojezd jak 300-400 km, protože žerou 15 l/100, pokud se s nimi necourá 70kou. A nikdo se nikdy nad tím nepozastavoval.
Tady jde o to, že toto vozidlo jde přímo proti principům elektomobility. Elektromobilita je o efektivitě a ekologii. Tohle není ani jedno z toho. Místo toho, aby se tady vyráběla malá levná elektrovozítka do města ve velkých sériiích, tak vzkají další a další mega SUV pro lidi, co mají prachy a koupí si to jen kvůli tomu, že je to "in". Ale stejně i dále budou žít stejným papalášským životním stylem, budou nadále lítat tryskáčema, plout si na jachtách a nějaké elektrické iX jenom rozšíří jejich sbírku vozidel.
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2022 13:07
Re: Strop i dno zároveň
K dojezdu - NE, to není žádná posedlost. To je o tom, že auta určené na cestování co mají diesel měly ještě před pár lety dojezd běžné třeba kolem 1000 km.
A iX není žádný drobek. To není auto primárně cílené na ježdění kolem komína. A není to ani omylem žádný sporťák, kde dojezd skutečně nikdo moc neřeší. Tohle prostě je typem auta, kde dojezd má svoji smysluplnou váhu při hodnocení auta!
13. 10. 2022 17:55
Re: Strop i dno zároveň
Mozna, ze majitele tohoto auta nemuseji jezdit tisic km v kuse. :D

Nejsou to obchodaci ani poslicci.

PS To ze vsech zdejsich hltacu km nedela obchodaky a poslicky. ;-)
Pro lidi s velkym najezdem ma BMW porad diesel...
14. 10. 2022 09:39
Re: Strop i dno zároveň
Pro lidi s velkým nájezdem má BMW i k dokonalosti vypiplané benzínové motory.
14. 10. 2022 09:13
Re: Strop i dno zároveň
Velká auta, jachty a tryskáče jsou fajn.
A pak přijde chátra, vezme flinty a máme tady zase komunismus. Pěkně všem stejně a všichni do montérek.
14. 10. 2022 09:39
Re: Strop i dno zároveň
Problém je, že ta chátra o které píšeš si na sebe montérky nikdy nedá.
13. 10. 2022 12:27
tak když to shrnu
tak to auto je
- hnusné
- drahé
- těžké
- nepraktické
- složité
- žravé
No, jestli bych si chtěl někdy pořídit elektrický sporťák, tak raději třeba Kiu EV6 GT. Tohle je fakt monstrum.
K tomu bych už jen řekl, že tento způsob elektrifikace se mi zdá poněkud nešťastný...
Rozbalit vlákno
6
13. 10. 2022 17:56
Re: tak když to shrnu
Napsal jsi nekdy neco podobnyho pod test X6?
:D
14. 10. 2022 12:16
Re: tak když to shrnu
Za dvě hodiny podepisuju objednávku na jeden kus EV6 GT. Bohužel jsem ještě nevyzkoušel ty jejich sedačky s integrovanými opěrkami hlavy. Mám dva metry, tak snad nebudu muset všechno nakonec zrušit.
14. 10. 2022 13:01
Re: tak když to shrnu
V dnešnom výbere takúto voľbu úplne chápem. Z ekonomického a úžitkového pohľadu dobrá voľba, nehovoriac o kvalite interiéru.

Čo naklonilo výber medzi EV6 a Ioniq 5 k EV6?
15. 10. 2022 20:37
Re: tak když to shrnu
Současná garáž u mě je Ioniq 5 AWD a EV6 RWD. Takže za EV6 RWD bude náhradou EV6 GT a Ioniq 5 zůstává.
Chtěl jsem ještě počkat na Ioniq 5 N, ale na EV6 GT mě strašně baví ta normálnost a nenápadnost. Zezadu je dost obtížné poznat, že se jedná o skoro 600 koňové auto.
Myslím, že N verze Ioniqu bude dost křičet do světa, že ten výkon tam je.
Avatar - POP ART
15. 10. 2022 22:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 10. 2022 09:00
Re: tak když to shrnu
Díky za info a aj zaujímavý YouTube kanál :yes:
Avatar - POP ART
13. 10. 2022 12:59
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
13. 10. 2022 14:53
Re: když to shrnu já
Hmm to je zvláštní že třeba o Grecale na které nemám a v životě mít nebudu jsem napsal že to je automobilové porno roku 2022 :-O :-! :-! :-!
Avatar - 3_diamanty
14. 10. 2022 08:44
Supa
Neskutocne monstrum... :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - rohYpnol
14. 10. 2022 11:50
Re: Supa
A kde je aspoň 1% elegance a designové hodnotnosti??? :-O ;-\
14. 10. 2022 17:57
Re: Supa
Pises o svych prispevcich?
:D
15. 10. 2022 00:06
Re: Supa
Dobrá otázka. Absentujú. Asi majú covid.
Avatar - rohYpnol
15. 10. 2022 18:16
Re: Supa
Já se obávám, že to není jen nějakým ujetím u BMW.

Bohužel mi to čím dál víc přijde jako trend. Nejspíš se dostává do vývoje mladší generace, které evidentně něco chybí. Nebo už jsem prostě stará konzerva a moje představy že auto má být autem a má být elegantní a design nemá být samoúčelný už třeba v roce 2022 při vývoji aut fakt přestaly platit.
16. 10. 2022 17:18
Re: Supa
Aj keď sa v mnohom nezhodneme, v tomto áno.