Obyčejný 20litrový plechový kanystr už nejspíš někdy viděl každý z nás. Věděli jste však, že tenhle praktický „vynález“ vznikl ještě před druhou světovou válkou, ve které sehrál důležitou roli?
EDIT: a požádal bych redakci o přeprogramování toho mínusovacího automatu. Aby mi nasázel šest mínusů za pochválení článku, to už je opravdu na palici :D
No - anebo to udělat jako Lupa: mínusy zrušit a nechat jenom plusy - sice mi nemožnost mínusování občas vadí, ale je to jediná spolehlivě fungující obrana proti mínusblbům …
...ve srovnàní s odpornou a všude vnucovanou elektrodebilitou! :-):yes::yes::yes: Úplně při čtení tohoto článku slyším slastné šplouchání a vůni benzínu,! :-)
hm, tak u me evokuje tendle kanystr smrad nafty vecne tekouci z tohodle zazraku tesnenim pod vickem. Bohuzel je kazdej original a nezbejva nez podle toho strihat to tesneni na miru. Pak tou velkou nalevkou se to mizerne leje do jakyhokoliv novejsiho stroje nez je vejtraska a nalevky k tomu prodavany jsou strasne nekvalitni a vetsinou tecou. Zlatej plastovej a nejlip s benzinem
Plivnout umíš hezky. To jo. Ale objektivně zhodnotit plusy a mínusy, to už bychom od zaslepeného fanouška EV chtěli asi moc.
Pověz nám o nějaké cenově, rozměrově, hmotnostně a časově podobné alternativě pro EV, kterou šoupneš v případě potřeby do kufru a během pěti minut máš vyřešeno nalití a vylití na dalších 200-400km.
Ani netřeba smajlíkovat.
Není to tak dlouho, co jsi zde někomu radil, aby se k elektroautům nevyjadřoval, když tomu nerozumí a nemá je rád. S kanystrem to je podobné. Raději piš o baterkách.
Vis, vyhoda (snad vsech) diskuteru vlastnicich EV je, ze drive vlastnili i ICE a kanystry. 8-s
Tudiz nemaji problem se diskuzne orientovat v ICE tematech... Bohuzel opacne to nefunguje. :'-(
Promin, ze plivu na neco, co ty obdivujes.
A na co kdyz se poukaze, tak mas rudo pred ocima. :D
Zadna takova alternativa, o ktere pises, neexistuje. Muzu se te zeptat, pri jake prilezitosti jsi naposledy vyuzil opevovany super kanystr?
Pro EV existuje mnoho jinych alternativ, o kterych si spalovaky muzou nechat zdat.
Namatkou solarni dobijeni nebo dobijeni z obycejne zasuvky v nejzapadlejsi elektrifikovane vesnicce, v kempu atd. Tomuhle reseni se rika prodluzovacka. A taky ji muzes vozit v kufru... Osobne uz jsem to parkrat vyuzil. :-)
https://www.evsolarkits.com/ :-!:-!:-!
Pověz nám o nějaké cenově, rozměrově a hmotnostně podobné alternativě pro ICE, kterou šoupneš v případě potřeby do kufru a můžeš doplnit energii až na 100km denně v divočině ze slunce.
Vsechno ma svy... Poslicci a obchodaci at si zatim jezdi benzinem.
Ale hlavne at petrolheads nepredjimaji budoucnost EV, nabijeni, energetiky nebo klimatu...
PS Jinak pro neznale (neber osobne..), auto lze nabijet AC z jedne faze 6A, coz zvladne snad kazdy myslitelny privod. :-!
myslím, že jistou psychickou nevyrovnanost vykazují obě skupiny. že někoho vzrušuje šplouchání benzínu a považuje se za petrolheada, protože má doma 1,5ku, to taky není úplně normální
U pošuků jako je ten diskutér propagující ruSSké stíhačky evidentně ano.
P.S. Pokud by ho to alespoň trochu uklidnilo, tak mu můžu prozradit, že kromě přeplňované patnáctistovky mám v garáži i atmosférický dvoulitr, jehož výkon vrcholí při 6500 ot./min. Jinými slovy, je dvoulitrová Alfa 156 dost petroheadská, Migu_35? :-[]