Jasně ale článek je o 18d, takže jsem předpokládal, že legopark naznačoval, že by místo 18d raději vzal 18i. 23i vypadá fajn, ale ten 250 tis. příplatek se mi zdá jako dost tučnej teda..
Tak to ještě donedávna byla opravdu snadná volba, když benzínová auta byla levnější na pořízení. Ale v ceníku X1 u variant 23d a 23i lze pozorovat nehezký jev, kdy benzínová varianta je dokonce dražší než naftová. Takže výrobce na současnou situaci zareagoval velice rychle a stejně jako jsme poslední roky připláceli za naftový motor, do budoucna si asi stejně tak budeme připlácet za benzínový :-(. :no::no:
BMW "pobavilo" velikosti nadrze 😁😁
To je takový problem tam dat alespon 60L coz drive byval takovy minimalni zaklad.
Je skoro "sen" si koupit za temer milion tříválec s 45L nadrzi. Takovy Chevy Spark za míč 🤦🤦
Bohužel je to asi první BMW, kde infotainment dosahuje kvality infotainmentu VW. Přeloženo - zamrzání, nefunkčnost, nutnost restartu...
Snad to rychle napraví. Nicméně tohle se u BMW nestávalo dosud NIKDY :-!:'-(
Dva nesmysly v jednom příspěvku.
S nástupem iDrivu mělo BMW velké potíže, systém po pár měsících prodeje upgradovali. Časem ho vyladili k dokonalosti, ale upřímně, ani kolem roku 2012 to ještě nebyl žádný zázrak.
Nový systém má mouchy, ale k průseru u VW je ještě hodně daleko.
Dvě ledvinky normálního tvaru :yes:
Kulatý volant :yes:
R4 diesel :yes:
Je to absurdní chválit za tyhle věci. Ale dnes je to bohužel i díky šílené politice EU třeba.
Jinak v designu sice spousta zbytečné samoúčelné bižuterie. Samá lišta, prolis, zbytečný plast.... Ale jako celek mě to neuráží. Za poslední dlouhou dobu rozhodně nejhezčí novinka od BMW :-!