Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Kia Ceed 1.0 T-GDi 88 kW MT Spin – Hrdina všedního dne

93 komentářů

Mr.Murphy
....v této konfiguraci obyčejný průměrný pekáč, neurazí, nenadchne, za ty prachy asi dobrý.

Ale nedávám to hvězdičkové hodnocení, ano, ještě jsem nevydýchal 3,5* pro Tonale. To tady jako dostane 4,5* auto, které vůbec ničím neexceluje, je dokonale průměrné a vlastně jeho největší přidaná hodnota je morální zastaralost interiéru, tedy to, že je hezky tlačítkový?

Přijde mi že takové auto je ukázkový adept na obligátní 4*, které si navíc zdůvodní hlavně nízkou cenou.... to hvězdičkové hodnocení na tomhle webu je fakt k smíchu....
Avatar - Emel
Emel
Teoreticky by hvězdy měly být podle třídy... tj. na 4* v prémii C je potřeba víc, než na 4* v mainstreamu C. Naopak cena jako taková tam roli hrát neměla. Ale jinak jo, taky bych tohle viděl na 3,5-4* s poznámkou, že price/value je solidní.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Proč 3.5-4? Kromě toho S/S (což teda nechápu, jak mohli tak podělat), to auto plní přesně to, co se od něj čeká.
Avatar - Emel
Emel
Plní, protože se toho od něj (i vzhledem k ceně) tolik nečeká. Hvězdy ale nemají být poměr hodnoty a očekávání... a 3,5-4 není negativní hodnocení, to je právě ten slušný standard.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ale to je pořád dokola, podle mě by hvězdičky měly odrážet přímou konkurenci. Asi každý ví, že Ceed je horší auto než A6. Taky asi tušíš, že Ceed 1.0 je horší než Golf R. Ale to pro člověka s 500 tisíci a Tipem, Scalou a Ceedem ve výběru prakticky není podstatné.
Avatar - Emel
Emel
Podle tebe - budiž. Ale podle místní metodiky rozhoduje jen třída, nikoli cena. Takže teoreticky by Ceed měl mít 3,5* jako 1.0, 4* jako 1.5 a nějaká ta 1.6 by třeba měla 4,5*
Ale takhle... já bych to nějak nepřeceňoval, testeři to využívají víceméně tak, že 4 je normál, 3,5 trošku slabší než čekali a 4,5 lepší než čekali :-)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ad první odstavec - to si vůbec nemyslím.

Naopak klidně třeba Ceed 1.0 T-GDI může mít 5* zatímco Ceed 1.5 T-GDI může mít třeba jen 2*. Protože hvězdy za mě říkají jaké to auto je v rámci SVÉ KONKURENCE. A ne jaké je v rámci třídy. Protože co to je třída? Je to jen vekikost? Nebo co? Je A3 konkurentem Ceedu? ... Za mě rozhodně není. A proto ani nedává smysl aby A3 měla 5* zatímco Ceed 3* a nějaká Dacia jen 1*.

A stejně tak to je s motory. Základní R3 litrové xindly prostě nejsou konkurentem pro normální R4. Takhle to vnímám já.

Ale je vtipné jak ty hvězdy vnímá každý jinak. Redakce je podle mě vnímá podle počtu chlebíčků a deštníků :-[] ;-)
Avatar - Emel
Emel
Je hezké jak je to podle tebe, ale přečti si metodiku bodování tady.
NAD
Suhlasim. Mal som ho ako nahradne vozidlo. Co je na nom 4,5 hviezdickove (aj v ramci triedy) nepochopim. Velmi priemerne vizidlo. A absolutne na nom nebolo nic, co by ma nadchlo.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nevím ale asi jsi zaspal dobu.

Dnes není dobré to auto, které tě něčím nadchne. Dnes se cení to, že tě něčím nenas€re :-[] :-!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Tie hviezdy su vzdy v kontexte danej triedy a.... danej karoserie... aj prislusnej cenovej ci vybavovej konfiguracie ... v ramci hatchov nizsej strednej s trojvalcovym litrovym turbom mi tie hviezdy tu sedia... s tvojou logikou by taky rolls musel mat 30 hviezd ... ale takto to nefunguje... hoc ano obcas je tu hviezdny gulas a nesedi to ... tentokrat ale ceed zasluzene berie skoro plny pocet... vo svojom revire je jednou z naj volieb :yes:
NAD
S akol logikou? Ved pisem ze si tie hviezdy nezasluzi v ramci triedy.
NAD
Teda pre pochopenie: v ramci triedy priemerne auto. Napriklad, doslova som napriklad na nom neznasal asistent jazdneho pruhu. Vadil mi vyhlad a celkovo sedenie. Je toho viac. Taky pekáč, no... priemerne auto
Avatar - Emel
Emel
Jo, tohle jsou ty konfigurace, co jdou Korejcům nejlépe - solidní základ s tempomatem a vyhřívanýma sedačkama, ale bez LED světel nebo automatické klimatizace. Trošku zamrzí funkční odrbávky typu chybějící výdechy klimy vzadu... ale co už.
Dokonce by možná stačil i ten základní litr (vzhledem k tomu, že má stejný krouťák, stovku jen o 0,6s pomaleji a má šestikvalt).
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ta cena je dost dobrá v poměru toho, co se dnes prodává, ceníkově do 0,5m za vlastně plnohodnotný kompakt je super, já čekám, kdy K/H ty ceny taky popostrčí. Nicméně jsem ten motor jezdil v i30 a opravdu nic víc, než normální svezení to není, bez emocí, subjektivně mi přišly lepší litry od Fordu, Renaulut (tam jsem to zkoušel ale v o třídu menším autě) a možná i to 1.0TSI
Avatar - Emel
Emel
Za +25 tam máš 1.5TGDI... osobně bych neváhal ani vteřinu (a u kombíku ani půl vteřiny), ale zase kdo to třeba chce na město a okolí, tak proč ne... cenovka většinu problémů relativizuje.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, to je hodne sympaticky příplatek. Ten motor neznám, ale někde jsem zaznamenal, že se dynamicky nechytá na obsobnou R4 konkurenci, zkoušel si ?
Avatar - hugino
hugino
Avatar - Ozzman
Ozzman
Takže starší lepší, stejně jako u TSI (1.4 vs 1.5) :D
Avatar - hugino
hugino
Presne tak.Kia Ceed s 1.5 T-GDi má momentálne v segmente C najlepší pomer cena/hodnota.Dobre to rozbehli korejci. :yes:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ten 1.5tsi je docela línej. Není nad srovnání na reálných příkladech co je potřeba v provozu. Rozejzdy, dynamické zrychlení atd.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Vždycky si při tomhle vzpomenu, jak jsem se dal do řeči s novopečeným majitelem Focusu IV. Zrovna jsem v tu dobu zvažoval, jestli jako druhé auto vzít lepší supermini nebo nějakej základnější kompaktní hatch a projel jsem toho dost.

Tak jsem mu Focuse pochválil a ptám se, co v něm má za motor. Prý 1.0 EB 74kW. Já na to, že jsem jel 92kW a byl jsem příjemně překvapenej. A on "no jo, to je divoch, to já zas nepotřebuju". :-[]

Jen chci říct, že je dost velké množství lidí, kterým na tom prostě tak nesejde. Ačkoliv teda když už jsem u toho, projel jsem i Ceeda s tímhle litrem a motoricky bych ho mezi konkurencí zařadil někam na chvost.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ten 92kw Ecobuřt ve Fokusu 4 je výbornej, mám srovnání i s Fofo3 s tímto motorem (bohužel v kombi) a nebylo to tak dobré. Jediné negativum byl zvuk v nízkých otáčkách, kdy se ten R3 projeví.
webpaja
Švagr ho má na firmě (ale 100 koní) a je to opravdu pro hodně nenáročného řidiče, co mu odpustí než se nadechne. Ve městě pořád čekáš až se to rozjede a na dálnici je to celkem žrout. Přitom podvozek je fajn a obecně celé auto prostě funguje normálně.
Tenhle motor snad bude svižnější.
Avatar - iudex
iudex
Presne ako hovoríš, cena Ceedu 1,0 je sympatická, ale ten príplatok je tak malý a cena aj s 1,5T je tak nízka, že nie je absolútne o čom rozmýšľať, notabene pri kombi. Ostatne aké iné rodinné auto s dostatočne výkonným (rozumej 150k+) motorom sa dá kúpiť pod 500t? Asi len ten Ceed kombi.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Korejský tříválec je odjakživa ten nejméně zajímavý. Prý ale slabší verze v i20 kromě spotřeby docela funguje, a ta silnější s MHEV zase umí srazit spotřebu, ale funguje dost chaoticky.
Avatar - Emel
Emel
Slyšel jsem, že po nějaké modernizaci snad někdy loni je to už lepší... ale projeté to nemám.
Mr.Murphy
souhlas, ale chybějící výdech klimy vzadu je fail. Pokud lze levně dokoupit, budiž....
Avatar - Emel
Emel
To je právě oblíbený chyták těch zvláštních edic - většinou nelze připlatit vůbec nic, jen barvu. Hyu občas má ještě nějaký plus paket, tady asi není ani to. Ale za 450 to holt kompromis být musí a tenhle mi přijde ok.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tohle by mne chybělo asi nejméně, mimo mne nikdo z mé posádky klimošku nesnáší :D
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Proč fail? Pár let zpět to neměly prakticky žádný auta nižší střední.

A pokud to auto má výdechy pod sedadly, tak v tom nevidím žádný zásadní problém.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Treba si precitat recenzie uzivatelov ... ten zakladny 100 konovy liter tu proste nejede ( ten je vhodny do mensieho ria ) ... uz tento 88kw je ideal na C segment a este cuduj sa svete zerie aj menej ako ten slabsi 100konovy .... takze nie je o com
Avatar - fOE
fOE
88kw motor byl v C segmentu ideal naposled nekde kolem roku 1985, treba mit ten motor v Golfu II proc ne...
Nezamenovat prvni funkcni motorizaci s idealem(!).
Avatar - Ozzman
Ozzman
Neblázni, ideál je asi každého dost subjektivní pohled, ale 88kw u kompaktu bylo ještě na přelomu tisíciletí výsadou těch nejsilnějších motorizací, Golf 4 2.0 měl 85, Fokus 1,8 85kw atd.. a to rozhodně nebyly první funkční motorizace 15-20 let po tom tvém Golfu 2 :D

A pokud si měl ještě turbo, nebo turbodiesel, tak emise stranou, ta auta s výkonem kolem 80-90kw ještě donedávna sloužila jako naprosto dostatečné motorizace i v o třídu větších autech.

Já vidím problém ve váze a objemu, když by tam byl 2.0 88kw jako má Mazda (tedy 90kw dnes), tak to je naprosto slušně dynamická motorizace.
Avatar - iudex
iudex
To bola z Foeho strany trošku hyperbola (aspoň ja to tak vnímam), v 80. rokoch mali 85 kW pomaly hotheče. Ako píšeš, v dobách štvorkového Golfu a jednotkového Focusu bola slušným štandardom 1,6ka so 74 kW a výkon 85 kW mali už tie "silnejšie" motorizácie, ako bola vo Focuse 1,8 16v či dokonca dvojliter v Golfe. Pravdu má Foe ale v tom, že pri objektívnom pohľade (nie z pohľadu ľudí, ktorí si ten Golf 1,6 kúpili po Favorite a mali pocit, že 1,6ka je raketa) to boli práve len tie "prvé použiteľné motorizácie". Pretože tie základné 1,4ky (55 kW) boli naozaj núdzové a nie moc použiteľné motorizácie.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No jenže mezi 1.4 55kw a 85kw byly právě ty 1,6tky a to bych viděl, jako první použitelné a dynamické (třeba zrovnu ten Zetec ve FoFo1), 85-90kw motory už byly trochu nadstandart, kolem 100-120kw pak už Hotheče :)

Já osobně si myslím, že C segment kolem 90-100kw je i v dnešní době auto, které je naprosto "dostatečné" na všechny běžné úkony v moderním provozu.

Má "dost" výkonu na předjíždění, na dálnici, samozřejmě s nákladem musí člověk počítat, že se výkon snižuje a předvídat, ale to je o řidiči. Větší výkon je vždy lepší, nicméně není pro každého nutný. Problém vidím opravdu u konkrétní motorizace TGDi, která moc nejede
Avatar - iudex
iudex
Jasné, ostatne píšeš v podstate to isté. 90-100 kW je aj dnes dostatočný výkon na kompakt, to je kategória silnejšieho Ecoboostu 1,0 (9 kW) alebo slabšieho 1,5TSI (96 kW), pre hatchback postačí. Pre kombi by som už chcel silnejší motor, cca. tých 110 kW.
Avatar - fOE
fOE
Dostatecny je za 4 panove, za 4. :) Ideal je za 1 a to vam necham, ze kazdej budeme mit jinak (treba u me se to lame v C segmentu nekde na 150kw v benzinu), ale 88kw JAKO IDEAL mit nebudete ani jeden ani omylem. ;-)
Avatar - speedfred
speedfred
88kW je pre normálu jazdu tak akurát v moto 😀
Avatar - fOE
fOE
:yes: :-[]
Avatar - iudex
iudex
Však píšem, dostatočný, nie ideálny. ;-) Pre mňa je ideál výkon hotheča, podobne ako u Teba. Ale v konkrétnom prípade Ceedu a jeho účelového určenia (cenovo dostupný kompakt) by som v pohode akceptoval 1,5TGDI, tých 160 koní na bežné rodinné potreby stačia.
Avatar - Anonym
Anonym
Ono zase je potřeba dodat, že Golf IV byl asi o 100 kg lehčí a měl díky menší čelní ploše menší aerodynamický odpor než současný Ceed a další auta tohoto segmentu. Takže i ta na dnešní pohled slabá 1.6 74 kW se dovedla rozjet na cca 190 km/h a akcelerovat na 100 za cca 11 s, tzn. stejně jako tenhle Ceed 1.0 88 kW. Pro někoho, kdo nespěchá, je to v pohodě použitelné i dnes.
Avatar - Anonym
Anonym
Ano. Akorát ten Golf si tehdy hrál svou vlastní ligu, protože těch cca 88 kW měl tehdy jako střed nabídky a vrchol "civilních verzí" byly 1.8T, 2.3 VR5 a 2.8 VR6.
Avatar - fOE
fOE
Neblaznim, ideal je jednoduse ideal, optimum, to nejlepsi mozne reseni a nikdo me nepresvedci, ze to neni nejsilnejsi nebo jedna z nejsilnejsich dostupnych variant (pokud ma stejnou spotrebu jako mensi kubatury, coz u vyhonenych litru v mixu docela i plati).
Tim cos napsal dal si v podstate potvrdil na co jsem miril, pises o dostatecnosti... to je za 4, prvni znamka s kterou "prolezes", ale jednicka s hvezdickou to neni ani omylem. Tou bylo 88kw prave v tech osmdesatkach, bez nadsazky.
Avatar - Emel
Emel
Bylo by potřeba si to projet. Papírově je tam shodný krouťák v rozmezí 1500-4000, tj. ty motory jsou až do 4000 otáček identické... a pak bude mít ten silnější špičku a ten slabší ne. Pro spoustu lidí je oblast nad 4000 stejně no-go zóna...
Co jsem chtěl říct - třeba u Fabie má slabší litr menší krouťák (-25Nm) a má pětikvalt, to je pruda. Tady má stejnej krouťák a stejnou (asi) převodovku... takže kdyby někdo nutně chtěl šetřit, tak tohle stojí za úvahu a projetí.
Avatar - Anonym
Anonym
Přesně tak, pohledem do papírů mi přijde zbytečné si připlácet za mírně vyšší výkonovou špičku někde vysokých otáčkách, zatímco dynamické parametry jsou skoro stejné. U litrových turbomotorů bych volil takovou verzi, která bude mít lepší reakci na plyn v nízkých otáčkách, případně lepší zpřevodování.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Když potřebuješ předjet, pořád platí, že výkon je výkon. A tady ho není nazbyt.
Avatar - Katikakus
Katikakus
...urcite vzit 1.5 T-GDI, ktery umi jezdit se stejnou spotrebou (na dalnici dokonce s nizsi) a poskytne zasadni vykonovou rezervu a pruznost. Priplatek 25k se urcite vyplati.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Vyplatí... Vyšší servisní náklady(?!), vyšší pojistka, vyšší spotřeba... Nevím.

Za mě tomu hlavně chybí válec. Ale pokud někdo chce jen poskakovat ve městě a najede nula nula nic...

Hele, u nás se začíná bohužel jízda skládat z toho, že polovinu času jedeš, polovinu času stojíš na pos*aný D1... :-[] Takže za mě tyhle malý zmetky možná aspiruji na ideální dálniční stíhačku :-O :-[]
Avatar - Jenik3
Jenik3
Proc do ceedu nedaji 1.5 atmo jako do i30? Je za tim nejaky sofistikovany kalkul v Kia?
Na zavodeni to motor neni, ale v teto tride je to osvedcena kubatura.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Toto sa pytam aj ja.... preco ceed nema 1,5 atmo ako i30 .. tiez netusim... logiku tu opat nehladam
Ginger Kyriakos
Komu chybí? Důchodcům? Linej urvanej motor zabitej emisema obklopen mantrou nesmrtelnosti, protože u 10leteho auta bude mít u svého majitele sotva na hrbu 50 tkm. Aby pak panečku nevydržel věčnost. Nene, Kia to dělá dobře, ze nenabízí tuhle plečku. I to 1.0 t se 74 kW si s ním.vytre zadel.
Tiborek
To sice jo, ale jeste pred rokem byla nova skladovka v kombiku za 360 tisic :-)
Avatar - iudex
iudex
To vôbec neznamená, že ak by tá atmosféra zostala v ponuke, bola by dnes stále tak lacná, naopak, stála by +/- toľko, čo 1,0TGDI.
Ginger Kyriakos
A kolik je příplatek za turbo?? 10 tis...Takže asi tak. A ty palce dolů od lidí, co by v životě si nedali do auta tu tragicky pomalou 1.5 DPI mě fakt těší. Je vám tady malo zrychlení z 0-100 za 10 s, ale vaculikovsky poklekavate před motorem, který to zvládne za 12.6..O pružnosti se už vůbec nebavím, tam je to už jen na významný úsměv.
jhamil
Příplatek za turbo jen 10 000? To by mě taky zajímalo, ty jejich kalkulace. Ta 1,5 DPI by se taky měla obejít bez GPF, což je další položka.
Vysous
Je zajímavý, že ten start stop funguje o trošku jinak než v i30. Tam jediný způsob jak zhasnout motor, je vyřadit a pustit spojku. Jakmile pak znovu šlápnu na spojku, nastartuje se. Chápu správně, že v Ceedu vypne motor i když jen vyřadím a nechám spojku sešlápnutou?

Já takhle ani start stop nevypínám, protože při běžném provozu na neutrál nevyřazuju - a když jo, tak je to dlouhá červená a klidně nechám motor zhasnout.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jako že ns křižovatce stojíš na spojce ?!? :-O
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Takové normální auto. Za ty peníze proč ne, ale rozhodně bych připlatil za 1.5. Výbava je poskládaná celkem hezky.
Avatar - Anonym
Anonym
1.0 tgdi je paradoxne drziak vo svete H/K (este 1.6crdi), ale v konkurencii s 1.0 3valcami je horsi vo vsetkom, napr vibracie, spotreba a vykon. Ale ak si uz musim vybrat z HK portfolia, tak 1.0 88kw. Tie 1.5tgdi su lakave, ale uplne neoverene motory.
Inak radsej Golfa 1.0 81kw, za 22keur.
Avatar - iudex
iudex
Jj, radšej Golfa 1,0 R3 za 22t eur ako Ceed 1,5 R4 za 20t. To sú mi rady... 8-s
Avatar - Anonym
Anonym
ano, cisla nie su vsetko, a stojim si za svojim nazorom/skusenostou.
Avatar - iudex
iudex
Akú skúsenosť máš s motorom 1,5TGDI, keď spochybňuješ jeho spoľahlivosť? Tak nejak sa nazdávam, že žiadnu. ;-)
Tu máš rozobraný Proceed po dlhodobom teste, motor 1,6TGDi hodnotili ako držák: https://autobild.pluska.sk/…e-je-pre-kazdeho
A Kia Rio sa stala najlepším jazdeným autom vo svojej triede v Amerike: https://www.prnewswire.com/…c-301193550.html
Ale hlavne že Ty máš "názor".
Avatar - Anonym
Anonym
ak uz tak, tak si staci pozriet co ma prusery H/K v USA. Mam toho nacitaneho celkom dost.
1.6tgdi je iny motor ako 1.5, ale ok, nazov ma rovnaly, pre jednoduchsich to staci.
Inak 1.6gdi a 1.6 tgdi maju problem s olejovym cerpadlom a s benzin v oleji. Vacsine majitelom uz boli vymenen cele motory (sportage, tucson).
Inak H/K ma zvladnuty marketing na vybornu, co vidim vo forach casto.
Tu mas red pill
https://facebook.com/…656585844564761/
Avatar - miromen
miromen
Ach jo to je naivita. Asi něco jak tojoťaci když už nic tak se ohaněji spolehlivosti.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Tve "zkusenosti" uz byly mnohokrat vyvraceny jako lzi. Tolik k tem blabolum, co pises pod kazdy clanek o H/K.
Avatar - Anonym
Anonym
lzi z osobnych skusenosti a taktiez skusenosti inych majitelov. Ok, budem si ukladat info aby som tu nebol za klamara.
Popravde velkarat sa mi nechce hladat zdokumentovane prusery, tak nereagujem, ale infosky mam od realnych ludi.
Dikes za postreh.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Arese
Možná, to by ale nesměl mít tak z.k.u.r.v.e.n.o.u ergonomii s dotykovým ovládáním! :-O :-( :no:
Avatar - miromen
miromen
Dotyk rovna se automaticky zkur.ve.nou ergonomii ? No to je mi ale chujovina.Škoda, že už golfa nemam, ale oproti takove zkur.ve.ne ergonomii v prvni generaci C3, kterou si teď uživam či u fiatu co jsem poznal je ten dotyk oproti nim ergonomicky zlaty.
Avatar - Emel
Emel
Aha, a co máš místo něj :-)?
Avatar - miromen
miromen
No momentalně pravě toho citrona byť jsem měl vicero planu čim co nejrychleji nahradit totalku.
A jinak po vic než ročni kladne zkušenosti a ochotě přitlačit i nakěky ten stotisic jsem zjistil, že na trhu s auty je to ještě horši než loni. Takže bez vahani jsem opět objednal uplně stejnou konfiguraci GTI. Jen nevim jak to bude s vyrobou pač na golfy jsou brutalni čekačky. No ja doufam, že to bude dřive než mam stanovenych 58 tydnu. Navic mě štve, že jsem přišel o odlehčena kola, ktere jsem pořidil kdy rozdil byl jasně patrny oproti origošum. No a ta už bohužel nejsou v nabidce a ani nic od konkurence.
Avatar - Emel
Emel
Uff, no tak hlavně že ty jsi ok, plechy jsou jen plechy. Co se stalo?
Avatar - miromen
miromen
Jasně zdravi na prvnim mistě. A vlastně krom řadneho šoku a naraženeho nosu nic. Ono to nebylo zas tak važne viz foto a vlasně ani nevim co se stalo, protože to byl vyloženě blesk z čisteho nebe. Každopadně jednduše borec v modelu X P100D mi nedal přednost a udajně i jeho auto totalka pač podvozek a v něm baterky.

https://photos.app.goo.gl/MhsCvHCyGoCV9oZWA
Avatar - hugino
hugino
To už asi dostaneš po facelifte.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
No v podstatě se dá souhlasit, že i blbý tlačítko je 100x lepší a bezpečnější jak jakýkoliv suprgrafický display kde máš tu funkci dál než na úvodní obrazovce. Což je prakticky vše.
Avatar - miromen
miromen
Ano jsi nepřekvapivě mimo. Neznaš, neviš jen hloupě placaš.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
K věci jako obvykle nic nemáš viď. :no: :no: :no:
Avatar - Katikakus
Katikakus
Rozdil v cene skoro 20 procent a nepouzitelny infotainment? To by se ten kupujici musel hodne silne uhodit do hlavy.
Avatar - Anonym
Anonym
ja osobne lutujem kupu novej ceedky, fakt radsej si priplapit za golf napr.
Je to prvoplanovy chytak na cenu a vybavu, ale kvalita je fakt slaba. Interier sa zda byt kvalitny, ale tiez je to len finta. Safety features slabsie ako golf, kasna maksia, priestor v interieri taktiez. Zaruka taktiez marketing. Nasa ceedka bola 3x v zarucnej oprave - dopasovali karoseriu, vymena stlpika riadenia, vymena pacok pod volantom, a este ma caka vymena bubna vyfuku, reklamovat lak. Samozrejem vymena stlpika ma caka este min 2x, lebo nemaju ziaden servis bulletin, iba davaju rovnaky shit, a po zaruke oprava min 600eur mimo autorizaku. Ano, uznavam shitny infotainment v golfe, tiez ma to odradzalo pri kupe golfu, ale som ochotny to akceptovat za cenu nemam uz nikdy ceed.
Avatar - miromen
miromen
Přesně tak korejci jsou sice levni, ale zaroveň i lacini takže ceny u nas odpovidajici.
Avatar - Mikesus
Mikesus
On ten golf, Octavia nebo leon v posledních generacích jsou taky tragédie na kvalitu a lacinost. A za tu lacinost si clovek ještě připlácí.
Avatar - miromen
miromen
Hm tak pak nevim co řict o konkurenci ve stejne třidě, protože nepředpokladam že se srovnava s RR.
jhamil
Nechceš napsat recenzi na auto? I když budeš negativní, jistě si to rádi přečte hodně lidí. I VW má svoje mouchy, bohužel ne každý o svém problému napíše více řádků.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Uz napsal - par radek plivani, ani jedina fotka. On je proflakly lhar a okopavac kotniku korejcu, Ceeda ve skutecnosti nikdy nemel:
https://moje.auto.cz/…al-accident.html
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Já bych tedy řekl že největším chytákem ve třídě dnes je název Golf.
Současný Golf prostě je laciný, na Golf nekvalitní a je to krám. A sakra predražený.
Když už si mám díky současné situaci koupit novou plenku, tak klidně Ceed který si na nic nehraje a stojí v rámci konkurence rozumný prachy.
Avatar - miromen
miromen
Za součastneho golfa je třeba si připlatit, ale holt za kvalitu se plati a to ne jen za ni. Bohužel pro tebe je realita vyrazně jina, ale to ty neviš a ani vědět nemužeš.
Ty jsi totiž hloupoučky trotlik, ktery ze sebe děla kašpara což se davno vi a vlastně si to ani nemužeš uvědomovat.
A to že by jsis klidně pořidil levny a laciny produkt je čistě tvuj boj, ale možna je to tim, že na produkt vyšši kvality nemaš a jen se to stydiš přiznat.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Víš co je fakt smutný? Že to že Golf 8 je lacinej krám vědí moc dobře i prodejci VW.!!!

Naprosto se shodují s názory prodejců. Golfa máme v rodině. Znám G6, G7 i G8. Vím kam ten vývoj šel.

Akorát poleno jako ty tady zas bude vypisovat bezbřehý nesmysly bez jakékoliv věcnosti. Ale to jsi celý ty :-!
Arese
...který je ještě koupitelný (byť tedy už za výrazně vyšší cenu, než dřív). Docela sympatický design, slušná prostornost a hlavně optimální ovládací prvky (dokonce včetně ručky!!! :-) :yes: :yes: :yes: P.S. Příplatek pouhých 25 000Kč za podstatně silnější čtyřválec 1.5 TGDI snad ani nelze nevyužít! :yes: Suma sumárům - bravo Kia! :-) :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
No, největším úspěchem Hyundaiw a Kia je neúspěch a totální fiasko co předvádějí ostatní. A upřímně se dost bojím toho s čím přijdou Korejci jako nástupce....
johny555
Kdo preferuje klasiku, neholduje aktuálním módním trendům a chce auto s kterým bude jezdit na návštěvy, na nákupy, na chalupu a 1-2x do roka se s tím vydá na dovolenou, tak tady není moc řešit. Pro rodiny lepší připlatit za kombi 1.5 TGDI. Srovnatelná konkurence za půl mega téměř není. Kupujte, dokud se ještě vyrábí.
Otázkou je, jaký bude nástupce. Tipuji, že to bude elektrifikovaný crossover za mnohem vyšší cenu.
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Za mne Ceed ve Spin je bezkonkurenční nabídka. Nějak všem uniklo, že má v ceně i denní LED světla. Interiér je mnohem kvalitnější než nový Golf - ten je fakt tragický! Vzadu je viceprvková náprava. 1.0 je v pohodě pro někoho kdo jezdí sám ve městě a občas si někam zajede. Jinak 25 tis doplatek za 1.5 je super možnost. Slušné auto poměr výkon /cena!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale za to denní led osvětlení v nárazníku bych korejcům nakopal. Nejsou sice ani první ani poslední, ale umístit světla tam, kde ještě donedávna bylo něco jako ochranné lišty proti drobným kolizím proti odření nárazníku, to je prostě past na majitele. Jednoznačně vím, co bude nejžádanější náhradní díl na Ceeda... A jak znám korejce, tak to beztak bude nejmíň za 7 litrů :-[] :-(...