Téměř 5,5metru dlouhé dvoudveřové kupé s hmotností bezmála tři tuny by mělo nabídnout dojezd přes 500 kilometrů, první zákazníci se ho však dočkají až za rok.
Nejsem cílovka 🙃 Ale jsem zvědav jestli se dozadu vlezou dva 1.80 dlouhý pasažéři, protože podle fotek to tak nevypadá, spíš 2 asijský pasažéři vysoký 1.50 na 5.5 dlouhé coupé.
...se mi nelíbí ani tady, ani na BMW XM. K designu další zásadní připomínky nemám.
No a co říct k údaji o sošce na kapotě de facto zatahovací, která strávila 830 hodin v aerodynamickém tunelu v souvislosti s třemi tunami hmotnosti auta. Pokládám to primárně za PR kecy a obhajobu předpokládané sebevědomé ceny. RR taková vyhlášení ale dělal vždycky, dnes tak tlachají do médií prakticky všichni.
Hlásají samé nové úrovně mobility a ve finále jsou to většinou všechno předražený těžký klumpry a jedno na jaké médium jezdí. Hlavně aby nechyběly videohry a 6x USB. RR se alespoň trochu vymyká vyšší kvalitou a pokud možno zachováváním tradic.
Ja tomu naopak verim.ako poznam anglanov tunel fical naplno den, noc a oni debatovali pri automate s kavou, popripade hk zabudli vypnut v piatok vecer, ked sa ponahlali do krcmy
Na čem si RR vždycky zakládal bylo ticho na palubě a to, že jeho vlastník sedí vzadu. K ničemu takovému vepředu 12válec nepotřebuje... myslím, že to bude velmi populární verze. A dojezd do Chorvatska? No to je trochu oříšek :D Na to by tam muselo být tdíčko ;-)
Tradičním motorem pro RR byl v letech 1955-1998 V8, předtím R6. To jen tak bokem.
Ticho tam bylo vždycky i s V8 nebo s V12. Na to není pořeba elektromotor.
A elektrický pohon je degradace značky, pošlapání tradic a naprostý nesmysl.
A pořád je tu otázka, kde to budeš nabíjet a čím. :-)