Nepřijde mi to reprezentativní a rozhodně nevypadá jako "drahý", jen divný... Ten tvar zadní části, světla atd. Prostě děs...Tenhle "koncept" ve mě ani nevytváří dojem něčeho výjimečného a ani ten "must have" pocit... :-(
Auto je hodne komplexni vyrobek, a proto bych si nikdo nekoupil prvni auto zadny automobilky. Neni to jen o pohonu, auto je taky naladeni podvozku, vyrobni postupy, interier... Vim, jak fungujou startupy i korporace - je proste NEMOZNY, aby tvuj prvni vyrobek v takhle komplexnim oboru byl super. Bude tam obrovsky mnozstvi bugu a prostoru k vylepseni. Hlavne v te klasicke autove casti - tu elektrickou, pohon, zvladnou asi dobre. Ale ja proste nemam tolik penez a casu, abych si mohl dovolit koupit prvni model dane automobilky. O dva tri modely pozdeji, mozna... Ty to beres moc podle internetu, ale realnej zivot je jinde.
prostě BLB SE přeceňuje inteligent (velmi často) podceňuje = už sem sem ty odkazy dal MOCKRÁT :*)
No ale K VĚCI = furt MI uniká ten velitelův závěr. KDYŽ si mě. potřebu se do toho přimíchat, k tomu ozvat = VYSVĚTLÍŠŠŠ? ;-)
VÍTE (teda) vy dva o tom něco víc než já? jak si "minaznačil" :-!
1. Ten bod s nedůvěrou v první model nové automobilky je snad jasný. Myslím, že je to racionální a logický přístup. U stavění aut je nějaká učicí křivka, musíš vychytat mouchy a strávit tím určitý čas, tahle fáze se nedá úplně přeskočit. Takže já, kdybych měl řešit nákup elektroauta, tak bych teď uvažoval asi takhle: vzal bych příští generaci Taycanu 2, nebo další generaci něčeho od BMW - i7 nebo i4. U těchto firem vím, že uměj stavět auta, v další generaci zlepšej i to svoje elektro, a pak už to bude asi dost dobrý. Druhá možnost je něco od Tesly - tam mám plnou důvěru v elektro, to mají evidentně výborně vychytané, ale zase ta autová část mě zatím neoslovila - předpokládám, že v další generaci už to bude lepší a bude to pro mě taky zajímavá možnost. U toho Lucidu bych prostě taky radši počkal o dvě tři modelové generace déle. Samozřejmě když je někdo těžký dotcomový miliardář ze San Franciska, tak si může ten Lucid koupit hned, protože chce podpořit pokrok a nevadí mu, že za ty peníze dostane betu. Ale já musím počkat, protože by mi těch peněz bylo líto, tak nejsem early adopter, ale spíš ten v druhém sledu. Jak se diplomaticky říká, "smart follower".
2. Konkrétně u tebe jsem si všiml, že se necháváš často unést papírovými parametry a čísly z internetu. Máš tendenci adorovat auta, se kterými jsi reálně nejel, máš to jen vyčtené z webu. Ale pro mě zrychlení 2.6 nebo X km dojezd neznamenají nic. jsou to jen sterilní čísla. Musíš posoudit, jak je auto opravdu sladěné, jak se vyvedl podvozek, co materiály uvnitř (toto už je luxusní vůz, tak se řeší i kvalita kabiny). A tam já prostě říkám, že jako prvnímu modelu výrobce tomu nemůžu zcela věřit. A mmch. první poctive recenze z webu, které nejdou jen po číslech pohonu, to potvrzují. Na Edmunds myslím psali "far from perfect" - no a to si taky myslím, že reálně bude. Za 10 let už to může být jinak
je to tak speciálně já tu FURT dokola píšu HLAVNĚ PARAMETRY (včetně "milionkrát" 0-100 :-!
Naposled (včera) u BMW 8er = to bylo zrovna "výroční" po1000cí HLAVĚ PARAMETRY vo ty de :D
a (ještě) hůř TO SAMÝ dělám v (diskuzích o) hifi :*)
No moc si mi tu svou větu NEvysvělil = jen si zopakoval SVOJE představy ;-)
i7 zatím asi spíš maličko zklamání, i4 fajn ale určitě POČKAT právě na příští generaci = na "odpovídající" platformě. Ale to víš = to "jen podle internetu" :-)
Bude to ještě chvíli trvat = než klasický výrobci jako Cadillac MB BMW doženou Lucid = tahle (vlastně) DRUHÁ GENERACE Tesly S = je fakt neskutečně povedená https://fdrive.cz/…prvni-dojmy-9002
Při tom výkonu jistě přijde vhod přímo brutální boční vedení těch úžasných designových křesílek, že? A taky bagáž bude dozajista ráda, že se při dovádění těch šesti set koníků bude moci kdykoli podívat do kabiny mezi posádku poslechnout si 1547 reproduktorů a omrknout 165 displayů a 2564705556 barev podsvětlení. Alespoň, že nová 123 palcová kola zajistí patřičný komfort a usnadní tlumičům práci s neodpruženými hmotami.
Nepřeháněj. Stokrat raději si koupím tohle než smradlavou a chrochtavou naftu, se kterou dojedu bez otravnýho tankování až na Maledivy. Hlavně nepřeháněj!
Tak pokud budeš jezdit jen rovně a rovnou na Maledivy a v cíli budeš brzdit velmi opatrně, nebo si zavazadla pošleš taxíkem, tak proč ne.
Teda pokud na to máš finančně i morálně, že ano... https://www.ft.com/…c06-a4640c9feebb
Tak o nás co jezdíme ICE je přece dobře známo, že jsme prasata a podporujeme zlé režimy, zatímco EV fans a jejich modly jsou křišťálově čistí, jako Standa Gross. Že jo?
A podporují jen ty dobré režimy, jako výše zmiňované Kongo, nebo Rusko, Čínu, Zair či Zambii...
Takže jsem to myslel tak, jako jestli má taky ten prasečí žaludek, jako my.
Mimořádně hloupá je propagace utopistických fantasmagorií typu OZE, které v zimě nefungují, sou to nestabilní šmejdy, totálně závislé na čínských a afrických a ruských surovinách, v zimě nefungující a tudíž nutné vykrýta LTO, uhlím a plynem.
Jestli pánům redaktorům trošku neuniklo, že ten Aurus se neprodává jen v Ruské Federaci, ale i mimo ní. Takže nějaká čísla v rusku sou silně irelevantní :-):-)